Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 30

Emner: DBU Pokalen - Vi trak Brøndby

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    DBU Pokalen - Vi trak Brøndby

    https://www.fck.dk/nyhed/vi-trak-broendby-i-dbu-pokalen

    I vores bestræbelser på at komme i den 5. pokalfinale i træk, samt vinde den 4. i træk, har vi i dag trukket vestegnens helte.

    Kampen spilles i Parken den 25. eller 26. oktober.
    Sidst redigeret af Ståle : 25.09.17 kl. 14:16

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: DBU Pokalen - Vi trak Brøndby

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/vi-trak-broendby-i-dbu-pokalen

    I vores bestræbelser på at komme i den 5. pokalfinale i træk, samt vinde den 4. i træk, har vi i dag trukket vestegnens helte.

    Kampen spilles i Parken den 24. eller 25. oktober.
    24. oktober skal du ikke regne med. Både København og Brøndby spiller 22/10. Men torsdag 26. er en mulighed.

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: DBU Pokalen - Vi trak Brøndby

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    24. oktober skal du ikke regne med. Både København og Brøndby spiller 22/10. Men torsdag 26. er en mulighed.
    I stand corrected :)

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: DBU Pokalen - Vi trak Brøndby

    Sjov detalje i anledning af lodtrækningen: I den seneste tid har vi markeret at det er 25 år siden diverse ting skete første gang.

    7. oktober er det så første gang, vi spillede en pokalkamp. Det var pudsigt nok på hjemmebane – og det var mod Brøndby.

    2-0-sejren skulle så i øvrigt blive vores sidste pokalsejr over Brøndby i næsten tyve år ...
    Vi har stadig negativ score mod dem i denne turnering – 4 sejre mod 6.

    Men også lidt pudsigt, at vi skal tilbage til allerførste møde for at finde en helt 'almindelig' pokalkamp mod dem på hjemmebane – ikke finale, ikke semi (og ikke en kamp som måtte flyttes derud på grund af en megabrøler i planlægningen).

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: DBU Pokalen - Vi trak Brøndby

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Sjov detalje i anledning af lodtrækningen: I den seneste tid har vi markeret at det er 25 år siden diverse ting skete første gang.

    7. oktober er det så første gang, vi spillede en pokalkamp. Det var pudsigt nok på hjemmebane – og det var mod Brøndby.

    2-0-sejren skulle så i øvrigt blive vores sidste pokalsejr over Brøndby i næsten tyve år ...
    Vi har stadig negativ score mod dem i denne turnering – 4 sejre mod 6.

    Men også lidt pudsigt, at vi skal tilbage til allerførste møde for at finde en helt 'almindelig' pokalkamp mod dem på hjemmebane – ikke finale, ikke semi (og ikke en kamp som måtte flyttes derud på grund af en megabrøler i planlægningen).
    Det var en brøler af rang - men resultatet var udmærket :)

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: DBU Pokalen - Vi trak Brøndby

    Forøvrigt kan Bifferne nu igen jamre over vores lodtrækningsheld og deres uheld. De trak den sværest mulige modstander ude, og vi trak hjemmebane imod et middelmådigt superligahold.


  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: DBU Pokalen - Vi trak Brøndby

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Forøvrigt kan Bifferne nu igen jamre over vores lodtrækningsheld og deres uheld. De trak den sværest mulige modstander ude, og vi trak hjemmebane imod et middelmådigt superligahold.
    Apropos netop det sportslige kan jeg egentlig ikke rigtigt finde ud af, hvad jeg synes om lodtrækningen. På den ene side er det selvfølgelig en glimrende chance for, at vi kan ødelægge de forhåbninger, som deres fans givetvis har fået bygget op om, at det her kan blive en helt fantastisk sæson for dem. Derudover er det til min smag og blodtryk alt for risikabelt, at møde dem i finalen, og nu kommer det jo i hvert fald ikke til at ske i denne sæson.

    På den anden side vil det selvfølgelig være ganske forfærdeligt at ryge ud til lige netop dem, og så synes jeg bare, at de eneste tilbageværende charmerende elementer ved turneringen er finalen og kampene mod mindre klubber fra lavere rækker, så jeg ville hellere have trukket et af de hold.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: DBU Pokalen - Vi trak Brøndby

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    På den anden side vil det selvfølgelig være ganske forfærdeligt at ryge ud til lige netop dem, og så synes jeg bare, at de eneste tilbageværende charmerende elementer ved turneringen er finalen og kampene mod mindre klubber fra lavere rækker, så jeg ville hellere have trukket et af de hold.
    Med risiko for at få smidt "hvad er vigtigt" figuren efter mig igen, så er det også en risikofyldt lodtrækning rekordmæssigt set. Brøndby har ikke vundet i Parken i en betydende kamp i 13 år - og risikoen for nederlag er lige det større, når uafgjort er fjernet fra bordet. Jeg synes det er en fantastisk rekord, som jeg meget nødigt vil have stoppet...

    Men jeg indrømmer dog gerne, at "hvad er vigtigt"-figuren har en pointe :-)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: DBU Pokalen - Vi trak Brøndby

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Brøndby har ikke vundet i Parken i en betydende kamp i 13 år
    men de har desværre vundet en ubetydelige kamp i Parken i 2007 ;(
    Øvre C'er

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: DBU Pokalen - Vi trak Brøndby

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    men de har desværre vundet en ubetydelige kamp i Parken i 2007 ;(
    Hvorefter 'turneringen' prompte blev nedlagt ;-)

    Træningskampe gæld's ikke!

  17. De følgende 10 brugere er enige:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    203

    Re: DBU Pokalen - Vi trak Brøndby

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Hvorefter 'turneringen' prompte blev nedlagt ;-)

    Træningskampe gæld's ikke!
    Hvis man må fluekneppe, så har de da vundet en betydende kamp i Parken i 2008, i en turnering der endnu ikke er nedlagt.

    Men det kan da være den bliver det, hvis kampene skal spilles kl 13 om hverdagen.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: DBU Pokalen - Vi trak Brøndby

    Citat Oprindeligt indsendt af Malingo Se meddelelser
    Hvis man må fluekneppe, så har de da vundet en betydende kamp i Parken i 2008, i en turnering der endnu ikke er nedlagt.
    Pis osse da ;-))

    Respekt for den sproglige præcision her ...

    Citat Oprindeligt indsendt af Malingo Se meddelelser
    Men det kan da være den bliver det, hvis kampene skal spilles kl 13 om hverdagen.
    Som foreslået i skakten: Kan vi ikke bare droppe at spille den onsdag, og hvis holdene er på udlandsture, så også at spille 4. februar?

    Lad os spille 1. januar! Gerne kl. 11, så der stadig er lyst et par timer efter kampen.

    Alle har fri dér. Der er ingen problemer med mørke gyder hvor de slemme drenge kan slås.

    Og hvis ikke det spilletidspunkt er nok til at få hele Københavns politikorps til at sige "Nu må du fandme stoppe, mester, vi kylede den sidste brandert i arresten kl. otte", så vi kan slippe for det her pjat en anden gang – hvad kan så ...?

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: DBU Pokalen - Vi trak Brøndby

    Citat Oprindeligt indsendt af Malingo Se meddelelser
    Hvis man må fluekneppe, så har de da vundet en betydende kamp i Parken i 2008, i en turnering der endnu ikke er nedlagt.

    Men det kan da være den bliver det, hvis kampene skal spilles kl 13 om hverdagen.
    er den betydende når FCK ikke er modstanderen?
    Øvre C'er

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: DBU Pokalen - Vi trak Brøndby

    DBU's kalender ser således ud:
    Efterår 2017:
    https://www.dbu.dk/~/media/files/dbu...raar2017-2.pdf

    Forår 2018:
    https://www.dbu.dk/~/media/files/dbu...raar2018-3.pdf

    Hvis DBU stadfæstede dommen ift. ingen tilskuere til hjemmekampen mod BØF, kunne man sagtens bytte rundt på de to opgør, så ligakampen blev spillet i midtugen, mens pokalkampen blev spillet i weekenden. Men så længe det ikke er på plads, er det svært at finde et passende tidspunkt, som også opfylder politiets krav.

  25. #15
    fckgo er offline Brandimprægner det her!
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    727

    Re: DBU Pokalen - Vi trak Brøndby

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    DBU's kalender ser således ud:
    Efterår 2017:
    https://www.dbu.dk/~/media/files/dbu...raar2017-2.pdf

    Forår 2018:
    https://www.dbu.dk/~/media/files/dbu...raar2018-3.pdf

    Hvis DBU stadfæstede dommen ift. ingen tilskuere til hjemmekampen mod BØF, kunne man sagtens bytte rundt på de to opgør, så ligakampen blev spillet i midtugen, mens pokalkampen blev spillet i weekenden. Men så længe det ikke er på plads, er det svært at finde et passende tidspunkt, som også opfylder politiets krav.
    Tipsbladet skriver, at 4. februar er i spil som en mulighed: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-ikke-politiet Jeg ved ikke, hvad klubberne vil sige til at starte forårssæsonen en uge tidligere.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. F.C. København trak FC Roskilde i 3. runde af DBU Pokalen
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 26.09.14, 18:58
  2. F.C. København trak Hvidovre IF i 3. runde af DBU Pokalen
    By Dét er humor in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 30.08.13, 17:43
  3. Svar: 227
    Sidste Meddelelse: 30.05.12, 16:44
  4. FC København trak Helsingør i Pokalen
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 27.09.09, 14:38

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •