Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 87

Emner: Optakts- og kamptråd: Lyngby - FCK 1.10.2017.

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby - FCK 1.10.2017.

    Det lyder til at Ståle burde sætte dig på banen næste gang med dit fine vindergen og åbenlyse talent.... tak for dit fine indlæg ;-) #Romme
    Sidst redigeret af MadsEmil : 01.10.17 kl. 22:18

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby - FCK 1.10.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Det som irritere mig er folk der aldrig har løbet 500 meter på en fodboldbane på det niveau som
    jeg har spillet på udtaler sig om ting de ikke ved noget om. Jeg tror jeg har spillet på et højere niveau end alle andre herinde ( måske bortset fra evt. Tidligere FCK’er, hvem ved ;) jeg ved).
    Du ved vist ikke hvem MikkelZ er.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby - FCK 1.10.2017.

    Romme, din tone er snarere ubegavet og ubehøvlet. Det mest imponerende er, at du fortsætter samme stil efter din Ajax-blamage.
    Inden du blamerer dig selv yderligere, så kan du med fordel slå megalomani op.

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    293

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby - FCK 1.10.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Du ved vist ikke hvem MikkelZ er.
    Det gør jeg heller ikke. Men har han spillet på et højere niveau end Dennis Rommedahl?
    HØJERE. LÆNGERE. HÅRDERE.
    Brede Phanaticos 4Ever
    Medlem #3

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #50
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby - FCK 1.10.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Romme, din tone er snarere ubegavet og ubehøvlet. Det mest imponerende er, at du fortsætter samme stil efter din Ajax-blamage.
    Inden du blamerer dig selv yderligere, så kan du med fordel slå megalomani op.
    Nej det mest imponerende er din uvidenhed og din åbenbart middelmådighed på vegne af Byens Hold. Hvis alle var så uambitiøse som dig så ville denne verden gå under! Der er absolut intet galt i at have høje tanker og ambitioner omkring ting man elsker, såsom at man forventer at spillere på 26-28 år kan stå imod en flok drenge på 20-21 år. Men OK, du er ikke forpligtet udover din viden så du er hermed tilgivet for dit ualmindelige irellevante indlæg.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #51
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby - FCK 1.10.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af Langemand Se meddelelser
    Det gør jeg heller ikke. Men har han spillet på et højere niveau end Dennis Rommedahl?
    Spoton Langemand ;) Her har vi altså en der ikke umiddelbart er uviden om
    visse ting. Imponerende at det har taget folk så lang tid.
    Sidst redigeret af Romme : 01.10.17 kl. 22:40

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby - FCK 1.10.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Det lyder til at Ståle burde sætte dig på banen næste gang med dit fine vindergen og åbenlyse talent.... tak for dit fine indlæg ;-) #Romme
    Jeg er stoppet ;)

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,527

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby - FCK 1.10.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Det som irritere mig er folk der aldrig har løbet 500 meter på en fodboldbane på det niveau som
    jeg har spillet på udtaler sig om ting de ikke ved noget om. Jeg tror jeg har spillet på et højere niveau end alle andre herinde ( måske bortset fra evt. Tidligere FCK’er, hvem ved ;) jeg ved). Og ja jeg er direkte og kontant i min tone, sådan er jeg og det er noget der har bragt mig langt på fodboldbanen også og gjort mig til anfører osv, da jeg har en afsmittende affekt qua mit vindergen. Jeg kan se at nogle finder det svært at håndtere men det er så forskellen på du og jeg og hvem
    der nåede længst på banen. Det er noget jeg har overført til andre aspekter af mit liv og jeg tolerer ikke uvidenhed eller middelmådighed og lader gerne folk
    vide. Sådan er det bare :) Igen, beklager den direkte tone, men det er vel et debatforum :)
    JA det er et debatforum, og der er vel forskel på en "direkte" tone til at være direkte nedladende og uforskammet overfor andre medfans i dette forum. Det jo fair nok du er uenig med andre folk, men du skal da respekterer at andre ser fodbold med andre øjne end dig, selvom du virkelig tænker høje tanker om dig selv som den tidligere målmand du er.

    Man behøver vel ikke selv, at have spillet fodbold (været målmand) til at debattere en fodboldkamp. Så tror jeg der er mange i dette debatforum der irritere dig. sørgeligt....

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby - FCK 1.10.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    JA det er et debatforum, og der er vel forskel på en "direkte" tone til at være direkte nedladende og uforskammet overfor andre medfans i dette forum. Det jo fair nok du er uenig med andre folk, men du skal da respekterer at andre ser fodbold med andre øjne end dig, selvom du virkelig tænker høje tanker om dig selv som den tidligere målmand du er.

    Man behøver vel ikke selv, at have spillet fodbold (været målmand) til at debattere en fodboldkamp. Så tror jeg der er mange i dette debatforum der irritere dig. sørgeligt....
    Det er bestemt ikke fordi jeg er nedladende overfor folk det er sikkert bare min direkte tone der gøre at det lyder nedladende. Jeg kender min værdi, men jeg går ikke og nedlader folk bevidst, det er helt sikkert, sådan er jeg skam ikke. Det må folk endelig ikke tro. Jeg elsker alle mine medfans og vil altid gøre det. Det er som
    sagt sikkert bare min kontante facon der gør at folk misforstår mig. Dette vil jeg dog ikke ændre på med al
    respekt og jeg tager gerne imod hug og reagere på det som du måske kan se :)

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby - FCK 1.10.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Nej det mest imponerende er din uvidenhed og din åbenbart middelmådighed på vegne af Byens Hold. Hvis alle var så uambitiøse som dig så ville denne verden gå under! Der er absolut intet galt i at have høje tanker og ambitioner omkring ting man elsker, såsom at man forventer at spillere på 26-28 år kan stå imod en flok drenge på 20-21 år. Men OK, du er ikke forpligtet udover din viden så du er hermed tilgivet for dit ualmindelige irellevante indlæg.
    Du valgte så at blamere dig selv. I det mindste kan jeg trøste mig selv med, at Romme den Almægtige har valgt at tilgive mig.

  17. #56
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby - FCK 1.10.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Du valgte så at blamere dig selv. I det mindste kan jeg trøste mig selv med, at Romme den Almægtige har valgt at tilgive mig.
    Nej den eneste der blamere sig selv er ham der gang på gang kommentere på indlæg jeg skriver fordi han selv er en værre alfa-han og vil måle penis med undertegnede. Det fair, det forstår jeg godt, der kan kun være en løvehan i
    flokken af gangen : D

  18. #57
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby - FCK 1.10.2017.

    Kan du ikke fortælle, hvilket niveau du har spillet fodbold på, så vi har en chance for at vurdere din ekspertise, Romme?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. #58
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby - FCK 1.10.2017.

    Punkt 1)
    Romme, dine kommunikationsegenskaber er sløje. To-the-point retorik er fint, men at lyde som en gammelklog og arrogant professor er bare irriterende. Respektér og du vil blive respekteret.

    “Du har ikke forstand på fodbold” - luk nu... Du har brugt den mange gange. Den sætning er ulidelig og patetisk.

    Punkt 2)
    Man havde fornemmelsen af krisen ikke var helt slut. Vi hentede en flot sejr over FCM. Men sejre over Helsingør, Skive og SIF bringer os ikke for alvor ud af det sorte hul.

    Man skal snart erkende at der folk på det hold der er stemplet som profiler, men rent faktisk ikke er det.

    Vi vinder ikke et mesterskab ved at have en god trup “på papiret”.

    Zan

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #59
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby - FCK 1.10.2017.

    Med søndagens resultater kan man godt begynde at bide negle nu og frem mod derbyet den 5. november.

    Brøndbys tre Superliga-kampe inden lyder: Silkeborg (H), Helsingør (U), Randers (H).

    Vores tre næste Superliga-kampe lyder: OB (U), AGF (H), Horsens (U).

    Føj for den. Hvis ikke vi får rettet op på spillet meget hurtigt, ligger der nemt minimum to pointtab og venter i de kampe, og så er vi givetvis 6-8 point efter Brøndby inden derbyet.

    Håber virkelig, at der nu kommer fuld fokus på Superligaen. Jeg er i hvert fald villig til at ofre pokalturnering og Europa League, hvis det er det, der skal til, for at vi holder os inden for tre points afstand af førstepladsen i Superligaen, når vinterpausen går i gang. Jeg tror ikke, at vi har holdet til helhjertet at spille med i tre turneringer lige nu, og som især Brøndby og FCM spiller lige nu, kan det hurtigt blive ret katastrofalt ret hurtigt.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #60
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: Lyngby - FCK 1.10.2017.

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Med søndagens resultater kan man godt begynde at bide negle nu og frem mod derbyet den 5. november.

    Brøndbys tre Superliga-kampe inden lyder: Silkeborg (H), Helsingør (U), Randers (H).

    Vores tre næste Superliga-kampe lyder: OB (U), AGF (H), Horsens (U).

    Føj for den. Hvis ikke vi får rettet op på spillet meget hurtigt, ligger der nemt minimum to pointtab og venter i de kampe, og så er vi givetvis 6-8 point efter Brøndby inden derbyet.

    Håber virkelig, at der nu kommer fuld fokus på Superligaen. Jeg er i hvert fald villig til at ofre pokalturnering og Europa League, hvis det er det, der skal til, for at vi holder os inden for tre points afstand af førstepladsen i Superligaen, når vinterpausen går i gang. Jeg tror ikke, at vi har holdet til helhjertet at spille med i tre turneringer lige nu, og som især Brøndby og FCM spiller lige nu, kan det hurtigt blive ret katastrofalt ret hurtigt.
    Jeg har meget svært ved at acceptere, at landets suverænt dyreste trup ikke skulle kunne deltage i tre sportsligt set overkommelige turneringer samtidig. Jeg tror i øvrigt heller ikke, det nødvendigvis vil være løsningen at nedprioritere EL og pokalen (som jo altså som bekendt lige nu består af et derby!), da jeg tvivler på, at de højtprofilerede udlændinge vil æde, at de bare skal smide den europæiske deltagelse for at fokusere på kampe mod småhold foran 2.000 tilskuere. Jeg tvivler på, at det vil være gavnligt for motivationen...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.
    By Wonderboy in forum De korte linier
    Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 25.09.17, 14:33
  2. Optakts- og kamptråd: Skive IK-FCK (Pokal) 20.9.2017
    By Wonderboy in forum De korte linier
    Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 11:16
  3. Optakts- og kamptråd: Helsingør-FCK 17.9.2017
    By FCK4LIF3 in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 18.09.17, 22:14
  4. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 11.06.17, 15:41
  5. Svar: 39
    Sidste Meddelelse: 07.03.17, 10:40

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •