Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 73

Emner: OB - F.C. København 15.10.2017

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    492

    OB - F.C. København 15.10.2017

    Kamptråd til dagens kamp kl 18.00
    Altid enig med Cookie!
    bmw 25's Avatar

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af bmw 25 Se meddelelser
    Kamptråd til dagens kamp kl 18.00
    Både FCN og FCM har lagt lidt afstand til os igen pga. sejre i deres kampe. Vi skal simpelthen vinde kampen idag, vi kan ikke bruge hverken et nederlag eller uafgjort til noget som helst. Vi har generelt været elendige på udebane i denne sæson, også derfor jeg må være ærlig, at sige jeg ikke rigtig tror på sejr idag. Jeg håber dog jeg tager fejl.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Sjældent man , i ligaen , kan bruge et nederlag til noget;-)

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Både FCN og FCM har lagt lidt afstand til os igen pga. sejre i deres kampe. Vi skal simpelthen vinde kampen idag, vi kan ikke bruge hverken et nederlag eller uafgjort til noget som helst. Vi har generelt været elendige på udebane i denne sæson, også derfor jeg må være ærlig, at sige jeg ikke rigtig tror på sejr idag. Jeg håber dog jeg tager fejl.
    Ja sådan som især FCM og BIf ser ud pt, så ligner det en sæson med kniven for struben i hver kamp. Personligt tror jeg ikke så vildt meget på FCN i længden - jeg synes de har overpræsteret, haft marginaler med sig i næsten uhørt grad og mister Marcondes til jul.
    Mht dagens kamp så frygter jeg også lidt en af de kampe, hvor vi har bolden meget, men hvor AK81 eller lignende scorer på en kontra og vi taber 1-0 eller 2-0.

    Er der forøvrigt én som kan hive lidt statistik ud af ørerne mht røde kort i ligaen. Nu har vi igen en runde, hvor FCN får 2 billige røde kort deres vej, og BIF spiller ligeledes 11 mod 10 i mere end en halvleg. Hvordan ser vores (og FCMs, FCNs, BIFs) statistik mht røde kort til og imod? Måske skyldes det dårlig/selektiv hukommelse, men jeg føler at vi de sidste 3-4 år selv har fået et hav af røde kort i ligaen, imens vores modstandere (nærmest) ingen har fået mod os. Vi må snart have noget til gode på den konto.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    I hvert fald for vores vedkommende er den god nok. Jeg kan huske, at jeg havde fat i ougar for noget tid siden, hvor vi var tæt på at slå rekorden for flest kampe i træk uden udvisning til modstanderne - men selvsamme runde blev der selvfølgelig givet en udvisning til hvem vi end spillede mod. Siden synes billedet at være det samme, og følelsen bliver nok også forstærket af, at vi gennem flere sæsoner i midtnullerne stort set ikke fik nogen røde kort, men de seneste fem år til gengæld har fået ret mange i både ligaen og Europa.

    FCN (Marcondes) trækker jo mange udvisninger, men BIF er med dagens kamp oppe på tre udvisninger til modstanderne og to til sig selv i sæsonen.
    HIC SUNT LEONES

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Skal bare have 3 point i dag... Alle de andre har vundet. Håber vi finder tilbage på sporet - selvfølgelig gør vi det!

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    1-0. AK på en lang bold. Sikke et chok....
    Et utal af fejl på det mål. Vavro taber duel, Luftner placeret forkert, Ankersen følger ikke manden og Robin kan vel dårligt fylde mindre i målet.

    Vi er langsomt men sikkert ved at spille os ud af topstriden. Øv.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Egentlig imponerende, at Ståle har brændt ca. 50 mio. kr. af på de to bageste i midten, samt de to forreste, og han får SÅ LIDT value for money. Der er et eller andet sted i systemet, at der er nogen der har fejlet. Og et eller andet sted vil jeg ikke laste spillerne, for de er jo ikke forpligtet udover deres evner.

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Det ser godt ud, jeg er optimistisk. Med lidt held kommer vi i top 6. ja I læser rigtigt, vi skal med i slutspillet, super..............

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Egentlig imponerende, at Ståle har brændt ca. 50 mio. kr. af på de to bageste i midten, samt de to forreste, og han får SÅ LIDT value for money. Der er et eller andet sted i systemet, at der er nogen der har fejlet. Og et eller andet sted vil jeg ikke laste spillerne, for de er jo ikke forpligtet udover deres evner.
    Noget kunne i hvert fald tyde på, at vi igen må tilbage til de skandinaviske rugbrødsspillere, som bare leverer hver gang. Vores balkandrenge mfl er simpelthen ikke stabile nok - så kan topniveauet være nok så fint, men hvis vi kun ser det hver 5. kamp, så holder det ikke. Ståles store hovedpine er nok bare, at der i sidste transfervindue ikke var nogen ledige klassespillere på det skandinaviske marked.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Noget kunne i hvert fald tyde på, at vi igen må tilbage til de skandinaviske rugbrødsspillere, som bare leverer hver gang. Vores balkandrenge mfl er simpelthen ikke stabile nok - så kan topniveauet være nok så fint, men hvis vi kun ser det hver 5. kamp, så holder det ikke. Ståles store hovedpine er nok bare, at der i sidste transfervindue ikke var nogen ledige klassespillere på det skandinaviske marked.
    Lige mine ord.
    Det kan vel ikke være tilfældigt at de bedste hold i FCK’s historie havde en skandinavisk base (06, 10, 16) Der havde man henholdsvis 10,7 og 10 Skandinavier i ideal opstillingen. Jeg har nævnt det før, men man er igang med at smadre kulturen med alle de der spillere fra øst og Balkan lande.
    Sidst redigeret af Romme : 15.10.17 kl. 18:08

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Både Pavlovic og Pieros virker fejlcastet... De passer slet ikke ind i den måde som Ståle vil spille på. Og med hensyn til Luftner, så er den helt gal i min optik. Man vil gerne have en mand som er god med bolden, man vil have en som kan spille zoneforsvar og man vil have en som minimum kan snakke Engelsk. Og så henter man en som ikke kan en eneste af disse ting. Og jeg gider slet ikke snakke om Gregus og Matic. Der har godt nok været mange fejlskud det sidste års tid.

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Noget kunne i hvert fald tyde på, at vi igen må tilbage til de skandinaviske rugbrødsspillere, som bare leverer hver gang. Vores balkandrenge mfl er simpelthen ikke stabile nok - så kan topniveauet være nok så fint, men hvis vi kun ser det hver 5. kamp, så holder det ikke. Ståles store hovedpine er nok bare, at der i sidste transfervindue ikke var nogen ledige klassespillere på det skandinaviske marked.
    Det har INTET at gøre med at de er fra Balkan. Det handler ene og alene om kvalitet. Man kan jo vende den om, og finde forklaringen i, at vi har en håbløs scouting. Det virker for mig mere plausibelt, end den fordumsfulde vinkel. Btw. Serbien har lige vundet deres kvalifikationspulje, og skal til VM.


  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Noget kunne i hvert fald tyde på, at vi igen må tilbage til de skandinaviske rugbrødsspillere, som bare leverer hver gang. Vores balkandrenge mfl er simpelthen ikke stabile nok - så kan topniveauet være nok så fint, men hvis vi kun ser det hver 5. kamp, så holder det ikke. Ståles store hovedpine er nok bare, at der i sidste transfervindue ikke var nogen ledige klassespillere på det skandinaviske marked.
    Du har fuldstændig ret.

    Men det bliver dyrt.

    Jeg vil nærmest sige at pengene er jo brugt.

    Vi er fucked. For størstedelen af vores nuværende spillere har ikke niveauet.

    Zan

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Du har fuldstændig ret.

    Men det bliver dyrt.

    Jeg vil nærmest sige at pengene er jo brugt.

    Vi er fucked. For størstedelen af vores nuværende spillere har ikke niveauet.

    Zan
    Jeg tror egentlig nok, at de hver især har niveauet. Men uden en stabil stamme, så falder vi for ofte sammen.

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 68
    Sidste Meddelelse: 14.07.17, 08:13
  2. Slutspillet 2017
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 23.03.17, 14:20
  3. Svar: 39
    Sidste Meddelelse: 07.03.17, 10:40
  4. Forårssæson 2017
    By Kaff in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 17.02.17, 15:17
  5. 2016/2017 Godt Nytår til alle som elsker FC København
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 31.12.16, 13:06

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •