Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 73

Emner: OB - F.C. København 15.10.2017

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror egentlig nok, at de hver især har niveauet. Men uden en stabil stamme, så falder vi for ofte sammen.
    Jeg mener også, at spillerne har niveauet, men holdet hænger jo ikke sammen. Flere virker jo opgivende. Det er igen-igen som om, at Ståle først fortæller om løbemønstre, når vi spiller. Han skriger og skriger, og spillerne slår op i banen. Vi scorer ikke. Det er igen helt håbløst.

    Ender der iøvrigt med, at Pieros ser direkte rødt efter endnu en duel med Kenneth Emil Pedersen?

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Det er helt vildt så meget vi savner Santander til at spille bolden op på og til at score de vigtige mål. En uskarpt Pieros har groft sagt kostet os 6 point I de sidste to kampe.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Vi spiller ikke ret godt, men det er godt nok en hård skæbne at tabe denne kamp. Bortset fra de første 50 sekunder har vi styr på kampen og har chancer nok til at vinde.

    Og så må vi vist konstatere, at tilskuerkarantænen har været dyr i dag. Der kunne vi virkelig have brugt support.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Pieros er uskarp og virker til sidst blottet for selvtillid, men han kommer dog frem til chancerne. Hans makker, Pavlovic, er til gengæld med på en badebillet. Han dalrer bare sådan lidt rundt og prøver at undgå at slå sig og sætter vel nærmest ikke en fod rigtigt. Holse når i hvert fald at vise, at der er mere bold i ham, men desværre kan man også godt se, at han er meget uerfaren, og han træffer et væld af forkerte beslutninger - og brænder så lige også vores største chance i åbent spil.
    HIC SUNT LEONES

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Det bliver en laaaang sæson....

    Lige som man troede at man var på ret spor igen og 2 point efter FCN så ryger man ind i 2 nederlag og er igen langt bagefter.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #21
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er helt vildt så meget vi savner Santander til at spille bolden op på og til at score de vigtige mål. En uskarpt Pieros har groft sagt kostet os 6 point I de sidste to kampe.
    Han kommer da i det mindste til chancerne. Jeg synes nærmere, du skal kigge i retning af Pavlovic, hvis du vil tale om at koste point...

  12. De følgende 11 brugere er enige:

  13. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Han kommer da i det mindste til chancerne. Jeg synes nærmere, du skal kigge i retning af Pavlovic, hvis du vil tale om at koste point...
    Ja jeg er helt enig. Var egentlig ikke ment som en stor kritik af Pieros. Men havde han været skarp de sidste to kampe, så havde vi haft 6 point mere.

  14. #23
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Han kommer da i det mindste til chancerne. Jeg synes nærmere, du skal kigge i retning af Pavlovic, hvis du vil tale om at koste point...

    Ahh måske skulle man kikke på Ståle

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #24
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Er afstanden til vinter større end den er nu til førstepladsen, må Ståle ud. Resultaterne er simpelthen ikke gode nok, hvor særligt udebanen er den helt store akilleshæl for den kære nordmand. Han har kastet millioner og atter af millioner i en trup, der mest af alt fremstår som en kedelig grå masse. Jeg mangler at se spillere der spiller med fremskudte brystkasser, som de herre der forlod os i sommer. Dette handler ikke om økonomi, men om indstilling. En indstilling Ståle ikke evner at finde frem i vores spillere.

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #25
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Nu er det ikke for at gøre Gregus til Syndebuk i dagens kamp, men bedømt ud fra de sidste 2 kampe så skal han da til at oppe sig. Så er det jo hellere ikke fordi Kvist eller Matic er så meget dårligere.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #26
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja jeg er helt enig. Var egentlig ikke ment som en stor kritik af Pieros. Men havde han været skarp de sidste to kampe, så havde vi haft 6 point mere.
    Og hvis Pavlovic lavede et reelt stykke arbejde, så kunne det være, at Pieros chancer havde været nemmere at sætte ind. Pieros kæmper bo konstant med 2-3 forsvarsspillere, fordi Pavlovic har mindre styrke end en prut i en orkan.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #27
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Vi har et stort problem på vores angriberposition(er).. vi mangler simpelthen klasse oppe foran.. Vi har massere af boldbesiddelse på modstanderens banehalvdel og får sendt en masse bolde ind i boksen, men det bliver sjældent rigtig farligt.. På de halve muligheder der opstår afslutter særligt Pieros for dårligt, mens vi alt for ofte, og det gælder særligt Pavlovic, får smidt bolden væk inden vi overhovedet når at komme til en afslutning.. Jeg synes trænerteamet bør tage konsekvensen og skifte til et system, hvor vi i det mindste kun skal spille med en angriber.. Det værste er næsten at man forventer at smide point når vi spiller på udebane, så er ikke engang synderligt skuffet.. Vi har i en lang periode under Ståle været rystende ringe rent spillemæssigt når vi har spillet på udebane, og i år har resultaterne så også været derefter, både i superligaen og i Europa..

    Jeg har desværre meget svært ved at se tingene vende for os inden for den nærmeste fremtid.. Meget trist at være FCK-fan pt.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Er afstanden til vinter, større end den er nu til førstepladsen, må Ståle ud. Resultaterne er simpelthen ikke gode nok, hvor særligt udebanen er den helt store akilleshæl for den kære nordmand. Han har kastet millioner og atter af millioner i en trup, der mest af alt fremstår som en kedelig grå masse. Jeg mangler at se spillere der spiller med fremskudte brystkasser, som de herre der forlod os i sommer. Dette handler ikke om økonomi, men om indstilling. En indstilling Ståle ikke evner at finde frem i vores spillere.
    Ahh Ståle Raus efter en dårlig halvsæson ?. Der skal sgu mere til i min bog. Ståle Har lang snor også selvom det formentlig bliver til et tabt DM guld.

  25. De følgende 8 brugere er enige:

  26. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Er afstanden til vinter større end den er nu til førstepladsen, må Ståle ud. Resultaterne er simpelthen ikke gode nok, hvor særligt udebanen er den helt store akilleshæl for den kære nordmand. Han har kastet millioner og atter af millioner i en trup, der mest af alt fremstår som en kedelig grå masse. Jeg mangler at se spillere der spiller med fremskudte brystkasser, som de herre der forlod os i sommer. Dette handler ikke om økonomi, men om indstilling. En indstilling Ståle ikke evner at finde frem i vores spillere.
    Jeg ved ikke om det er indstillingen.. For mig at se mangler der selvtillid og spilleglæde.. Med de to ting kommer der også tit energi, og så bliver udtrykket anderledes end det vi ser nu, hvor rigtig mange ser ud til at hænge med hovedet.. Og så ser vi tunge ud synes jeg.. Ved ikke hvad årsagen er, men vi er bestemt ikke foran vores konkurrenter længere på det fysiske parameter..

  27. De følgende 2 brugere er enige:

  28. #30
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ahh Ståle Raus efter en dårlig halvsæson ?. Der skal sgu mere til i min bog. Ståle Har lang snor også selvom det formentlig bliver til et tabt DM guld.
    En ting er et tabt DM-guld, hvor en konkurrent i en enkelt sæson stikker snuden frem og gør det fremragende.. Noget andet er når ligaens med længder dyreste trup sejler rundt i midten at tabellen og spiller den ene frygtelige kamp efter den anden.. Ja det er for tidligt at rause Ståle nu, men han er bestemt ikke fredet i min bog, så lad os gøre status til vinter..

  29. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 68
    Sidste Meddelelse: 14.07.17, 08:13
  2. Slutspillet 2017
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 23.03.17, 14:20
  3. Svar: 39
    Sidste Meddelelse: 07.03.17, 10:40
  4. Forårssæson 2017
    By Kaff in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 17.02.17, 15:17
  5. 2016/2017 Godt Nytår til alle som elsker FC København
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 31.12.16, 13:06

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •