Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345
Viser resultater 61 til 73 af 73

Emner: OB - F.C. København 15.10.2017

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    626

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Jeg kan ikke tage det seriøst når folk som dig der aldrig har rørt en bold på et vis niveau sidder og spiller smart. Tænk over hvad du skriver min ven :)
    Så er det på høje tide, at alle slapper fuldstændig af. Ligemeget hvor irritabel man ellers måtte være.

    Og "fjeldaber" osv.? Come on! På tide at blive noget, der minder om voksen.

    Vi giver gerne ret vide rammer for at komme af med dampen efter endnu et nederlag, men tal ordentligt til og om hinanden.
    In 1972 a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground. Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem — if no one else can help — and if you can find them — maybe you can hire Debatredaktionen

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #62
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    For mig handler det mest af alt hvor meget holdet er faldet i denne sæson. Alle (inkl. medier, "eksperter", osv) var allerede inden sæson gik igang enige om at denne sæson ikke ville være på samme niveau som de andre år og at konkurrenterne ville komme tættere på. Så langt så godt.

    Men det der er sket er jo ikke kun at konkurrenterne er kommet tættere på, de har jo også overhalet os. Det er problemet set fra min stol. Vi er allerede 8 point bagefter og har 5 andre hold foran os, heriblandt storklubber som AC Horsens & Hobro IK. Det kan blive mere end svært at indhente nu.

    Så at det ikke er ligeså suverænt som sidste år var helt forventet men kæden hopper af for mig når vi i den grad underpræsterer som vi gør pt. Det et simpelthen ikke godt nok, mellemsæson eller ej.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Hehe, men hvem var det at han valgte at droppe for at sætte ham på kassen? Var det ikke den rutinerede og tidligere landsholdskeeper Kim C? Elendigt trænerarbejde. Jeg kan huske at det første jeg tænkte da den opstilling blev offentliggjort var at han er så tilpas arrogant til at tro at han ville besejre FCM med to ungdomsspillere på positioner hvor man havde mulighed for at vælge bedre og mere rutinerede spillere.
    Nu er jeg forvirret. Jeg troede den en stor del af den sædvanlige Stålekritik herinde handler som, at han aldrig giver de unge chancen. :)

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #64
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu er jeg forvirret. Jeg troede den en stor del af den sædvanlige Stålekritik herinde handler som, at han aldrig giver de unge chancen. :)
    Men vel ikke i en hjemmekamp mod FCM hvor man har muligheden for at spille Kim C og Lars Jacobsen og komme af point eller foran (Kan ikke huske det præcist) FCM dengang og man så ender med at blive smadret 1-5. Men du tænker vel på andre debattører herinde, jeg mener ikke at det er noget jeg har snakket så meget om, de unge.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #65
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Mon ikke vi får set Kvist-Zeca konstellationen fremover? Det er lidt min tanke efter OB kampen

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #66
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Mon ikke vi får set Kvist-Zeca konstellationen fremover? Det er lidt min tanke efter OB kampen
    Det tror jeg også. Kvist har spillet et par gode landskampe - samtidig har Gregus spillede en forfærdelig og en middelmådig FCK-kamp som gav to nederlag.
    Det bliver nu fuld fokus på superligaen (jfr. de 3 spillere som spares torsdag) og jeg forventer, at vi nu spiller de sikre kort. Derfor Kvist+Zeca i superligaen - Gregus får nok kampe i Europa f.eks. allerede torsdag, hvor Zeca spares. Mon ikke Ståle også hiver Toutouh op af hatten, såfremt han er ved at være i form til 90 min igen.

  12. #67
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    1. En acceptabel "mellem" sæson er en placering i top 3, samt minimum muligheden for europæisk gruppespil.

    2. Igen du kan tale økonomi op og ned. En god økonomi skaber bare ikke et "sammenspillet" hold ud af den blå luft fra dag 1. Hvis økonomi alene ville skabe et super hold der præstere fra dag 1 så er der godt nok mange klubber rundt omkring i Europa der skal fyre deres trænere.

    Og så nævner du at du forventer at vi spiller med om Mesterskabet hvert år ?. Det gør vi og kommer også til. Sæsonen er lang og jeg er slet ikke i tvivl om vi nok skal komme i top 3 selv med en "dårlig" mellem sæson.
    Vi er nummer seks med 13 point op til tredjepladsen. Mærker du efterhånden en lille tvivl komme snigende?
    HIC SUNT LEONES

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #68
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Vi er nummer seks med 13 point op til tredjepladsen. Mærker du efterhånden en lille tvivl komme snigende?
    Du er simpelthen gået på jagt i gemmerne efter brugeres posts, som du kan gå i clinch med, fordi de tog fejl? Sommetider bliver jeg overrasket over, hvad folk gider bruge deres tid på...

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #69
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Master Se meddelelser
    Du er simpelthen gået på jagt i gemmerne efter brugeres posts, som du kan gå i clinch med, fordi de tog fejl? Sommetider bliver jeg overrasket over, hvad folk gider bruge deres tid på...
    Jeg har ikke noget behov for at gå i clinch med nogen og svarer sådan set bare på et svar til et af mine egne indlæg, men jeg er da glad for at kunne overraske dig.

    Da jeg tidligere på sæsonen kritiserede Ståles dispositioner, blev kritikken fra flere sider hurtigt affejet, problemerne blev anset for at være forbigående, og adskillige brugere var meget skråsikre i deres formodninger om, at vi - mellemsæson eller ej - da som minimum kom til at spille med om mesterskabet. Det blev også brugt som argument for, at en trænerfyring ikke kunne komme på tale, for Ståle skulle bare have lidt mere tid.

    Nu er jeg nysgerrig efter at høre, hvad de egentlig synes, når det er gået, som det er - langt værre, end de åbenbart havde fantasi til at forestille sig. Kan en fyring nu være en mulighed, eller har de optimismen i behold?
    HIC SUNT LEONES

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #70
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Men ville det ikke give mere mening at gøre det i tråden for evaluering af efteråret? At bringe gamle kamptråde op på den måde virker småligt, selv om det med garanti næppe har været din intention. Er 100% for at man tager snakken om det, jeg tror bare ikke selv på at det der er den rigtige måde at gøre det på, hvis det skal gøres uden at komme til at lyde som mudderkastning.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #71
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Jeg har ikke noget behov for at gå i clinch med nogen og svarer sådan set bare på et svar til et af mine egne indlæg, men jeg er da glad for at kunne overraske dig.

    Da jeg tidligere på sæsonen kritiserede Ståles dispositioner, blev kritikken fra flere sider hurtigt affejet, problemerne blev anset for at være forbigående, og adskillige brugere var meget skråsikre i deres formodninger om, at vi - mellemsæson eller ej - da som minimum kom til at spille med om mesterskabet. Det blev også brugt som argument for, at en trænerfyring ikke kunne komme på tale, for Ståle skulle bare have lidt mere tid.

    Nu er jeg nysgerrig efter at høre, hvad de egentlig synes, når det er gået, som det er - langt værre, end de åbenbart havde fantasi til at forestille sig. Kan en fyring nu være en mulighed, eller har de optimismen i behold?
    Jeg følte måske, at din tone var lidt mere hånlig end, hvad der var intentionen fra din side, men jeg holder ligesom Kiwi fast i, at det ikke er den rette måde at gøre tingene på.
    Vi er på et forum, hvor der konstant (og ofte i mere eller mindre ophidsede sindelag) smides postulater og hurtige tanker ud. Hvis vi allesammen skulle gå tilbage i trådene og hive gamle diskussioner og argumenter frem på den måde, så ville forummet oversvømmes af "Hvad sagde jeg"-posts, og det er der vel ingen gavn i?

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #72
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Jeg har svært ved at se, at det skulle være småligt eller hånligt, selvom jeg selvfølgelig ikke kan garantere, at det ikke bliver opfattet sådan - det gør det jo åbenbart - at jeg skriver i kamptrådene, der jo ofte kommer til at handle om mere end den enkelte kamp. Fordelen er, at man kan se, hvad der bliver svaret på, i modsætning til hvis jeg bare kopierer citater over i evalueringstråden. I øvrigt en tråd, jeg selv har startet, og som det har været meget småt med indlæg fra Ståles mest ihærdige støtter i.

    Uanset hvad er pointen, at jeg oprigtigt gerne vil vide, om de sidste to måneder af efterårssæsonen ændrede noget for dem, der med stor overbevisning kaldte det for hysterisk mm. at tale om den værste krise siden år 2000. Jeg prøvede i flere indlæg at lokke ud af folk, hvor galt det skulle være fat, før de ville gå med til at kalde det noget værre end en såkaldt mellemsæson, og der kom enkelte udmeldinger såsom den fra EraZ og en fra FC William i en anden tråd, jeg også har hevet frem fra 'gemmerne'.

    Det lyder på jer, som om I mener, jeg bare vil have 'ret', men for det første ville jeg da ønske, at det hele var vendt til det bedre for holdet i løbet af efteråret, og for det andet er jeg bare interesseret i at høre, hvad mine medfans mener, og om de har rykket sig efter at have stået meget stejlt på noget i en tidligere debat. Det var der nogle, der gjorde, da Nilsson blev fyret i 2012, og jeg har også erkendt, at jeg er glad for, at det ikke gik, som jeg håbede i 2007, men at Ståle overlevede Aberdeen-fiaskoen.
    HIC SUNT LEONES

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #73
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: OB - F.C. København 15.10.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Master Se meddelelser
    Jeg følte måske, at din tone var lidt mere hånlig end, hvad der var intentionen fra din side, men jeg holder ligesom Kiwi fast i, at det ikke er den rette måde at gøre tingene på.
    Vi er på et forum, hvor der konstant (og ofte i mere eller mindre ophidsede sindelag) smides postulater og hurtige tanker ud. Hvis vi allesammen skulle gå tilbage i trådene og hive gamle diskussioner og argumenter frem på den måde, så ville forummet oversvømmes af "Hvad sagde jeg"-posts, og det er der vel ingen gavn i?
    Jeg håber i hvert fald ikke mit eget indlæg om Delaney som “en middelmådig breddespiller, der høster for meget ros på at være egen avl og en charmerende fyr” graves frem fra gemmerne:-/

    Zan

  25. De følgende 7 brugere er enige:

Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 68
    Sidste Meddelelse: 14.07.17, 08:13
  2. Slutspillet 2017
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 23.03.17, 14:20
  3. Svar: 39
    Sidste Meddelelse: 07.03.17, 10:40
  4. Forårssæson 2017
    By Kaff in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 17.02.17, 15:17
  5. 2016/2017 Godt Nytår til alle som elsker FC København
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 31.12.16, 13:06

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •