Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
52. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    12 23.08%
  • Uafgjort!

    27 51.92%
  • FC Zlin Sejr!

    13 25.00%
Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 53

Emner: Optakts- og kamptråd: FC Zlin – FC København (19.10.17 kl.21.05)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Zlin – FC København (19.10.17 kl.21.05)

    Lüftner var (igen) elendig, og skyld i kæmpe usikkerhed! Den usikkerhed spreder sig op gennem resten af holdet. Håber vi finder en god cb til vinter, som kan gå direkte ind på holdet med Vavro.

    Der er bare flere spillere der i mine øjne ikke har niveauet til FCK. Pavlovic var endnu en gang ringe. Forstår simpelthen ikke at man har så stor tålmodighed med ham. Kæmpe fejlkøb, som aldrig bliver god nok til FCK.
    Matic viste gode takter i den her kamp, men hans niveau svinger så meget, at jeg ikke stoler på ham. Overvej hvor meget andre klubber har kunne få, for samme beløb som vi har givet for Pavlovic og Matic?! :O

    Holse var til gengæld en fornøjelse at se på. Glæder mig til at ham og Santander/Pieros er faste startere.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Zlin – FC København (19.10.17 kl.21.05)

    Jeg synes ikke den her var en kamp til glemmebogen, jeg vil huske den for al den tåge.... Spillet vil jeg virkelig gerne glemme, desværre sidde det nok også i mig noget tid endnu.

    Det så dog fedt ud da.... Nårh nej, det var ikke i vores kamp....

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Zlin – FC København (19.10.17 kl.21.05)

    Hvis det var muligt så havde jeg skiftet Pavlovic for Pape Pate Diouf. Bare for igen at have en afrikaner, spillet havde helt sikkert ikke taget skade.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Zlin – FC København (19.10.17 kl.21.05)

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Udover et enkelt ungt talent i angrebet (som man vel nok med rimelighed kan håbe/forvente en sjælden gang imellem vil dukke op!), så spiller vi altså med et stort set komplet Ståle-håndplukket hold. Som Thundersen skriver, er det vel kun de allermest naive, der tror på spillet havde været anderledes, uanset hvordan posen var rystet.

    De her spillere er ikke lidt fysisk eller mentalt slidte. De har enten lavt individuelt teknisk niveau, manglende tempo, manglende træning i spilkombinationer, spiller i et låst møgsystem, træffer de forkerte beslutninger, eller en kombination af flere af disse dårligdomme. At kalde det vi har set på så længe noget andet er at lyve for sig selv og andre, og det gør gode rare mennesker ikke. punktum.
    Men det er jo simpelthen ikke rigtigt, det du skriver. Godt nok har vi tabt de sidste to superligakampe, men lige siden FCM kampen har vi domineret alle kampe indtil i går og haft chancer til at vinde dem alle, måske med undtagelse af Lyngbykampen. Og vi har spillet på et væsentlig højere niveau i de kampe (igen måske med undtagelse af Lyngby) end vi gjorde i går, så det er imo noget sludder at sige, at man er naiv hvis man tror at A-kæden havde været lige så ringe.

    Nu er det jo ikke fordi jeg er tilfreds med hverken spil eller resultater - vi er helt enige om, at vi spiller under niveau de sidste 3 kampe. Men vi står ubestrideligt med nogle alvorlige trupmæssige udfordringer i form af skader til centrale spillere (Santander gør virkelig ondt) og spillere ude af form. Ståle brugte i går til at give spilletid til nogle af disse i form af Toutouh, Pavlovic, Matic, samt gav Holse chancen for start. Så er der desværre nok risiko for noget usammenhængende forfærdelig spil lige meget om det alle er spillere, som Ståle selv har håndplukket.

    Forøvrigt er det låste møgsystem nok en af de væsentligste grunde til vores succes i flere Europæiske kampagner.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Zlin – FC København (19.10.17 kl.21.05)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men det er jo simpelthen ikke rigtigt, det du skriver. Godt nok har vi tabt de sidste to superligakampe, men lige siden FCM kampen har vi domineret alle kampe indtil i går og haft chancer til at vinde dem alle, måske med undtagelse af Lyngbykampen. Og vi har spillet på et væsentlig højere niveau i de kampe (igen måske med undtagelse af Lyngby) end vi gjorde i går, så det er imo noget sludder at sige, at man er naiv hvis man tror at A-kæden havde været lige så ringe.

    Nu er det jo ikke fordi jeg er tilfreds med hverken spil eller resultater - vi er helt enige om, at vi spiller under niveau de sidste 3 kampe. Men vi står ubestrideligt med nogle alvorlige trupmæssige udfordringer i form af skader til centrale spillere (Santander gør virkelig ondt) og spillere ude af form. Ståle brugte i går til at give spilletid til nogle af disse i form af Toutouh, Pavlovic, Matic, samt gav Holse chancen for start. Så er der desværre nok risiko for noget usammenhængende forfærdelig spil lige meget om det alle er spillere, som Ståle selv har håndplukket.

    Forøvrigt er det låste møgsystem nok en af de væsentligste grunde til vores succes i flere Europæiske kampagner.
    Æh, jeg husker da også en Sheriff-kamp, hvor spillet var nærmest lige så rædderligt som det vi så i går. Og det var mig bekendt med den såkaldte a-kæde. Siden FCM har vi været spildominerende mod mægtige Helsingør, Silkeborg, Skive og OB. Og sidstnævnte tabte vi.

    Og i guder hvor er jeg træt af at høre om splllere, der ikke lige er i form. Det kan da ikke være et uheldigt sammentræf, at nærmest SAMTLIGE af vores spillere har været mere eller mindre uduelige igennem en længere periode. Hvem har overhovedet præsteret på niveau? Verbic, Zeca, Boile og Gregus?

    Edit: I øvrigt er og bliver det undskyldninger. Det er Ståles ansvar, at spillerne ikke er i form. Ellers er det fandme let at bortforklare tabte kampe og mesterskaber. “Undskyld venner, drengene er ikke lige i form. Bedre held næste gang!”. Gys.

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Zlin – FC København (19.10.17 kl.21.05)

    Det som pt ryster mig allermest, er den udmelding om, at man ikke skulle havne i samme situation, som da Ståle var her sidst. Man snakkede om at man havde gjort forarbejdet og alt det der. Gudhjælpemig om vi ikke sidder i den samme suppedas, bare med dyrere udgaver at Johnny Thomsen, Pape Diouf, Grindheim mf.

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Zlin – FC København (19.10.17 kl.21.05)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det som pt ryster mig allermest, er den udmelding om, at man ikke skulle havne i samme situation, som da Ståle var her sidst. Man snakkede om at man havde gjort forarbejdet og alt det der. Gudhjælpemig om vi ikke sidder i den samme suppedas, bare med dyrere udgaver at Johnny Thomsen, Pape Diouf, Grindheim mf.
    Men det skyldes jo "bare", at vi har været for dårlige på transfermarkedet. Vi har da udvist rettidig omhu på en del pladser: Okore, Boilesen, Bengtsson, Gregus, Matic, Pavlovic. Strategien har været i orden, der er købt ind i god tid, alle har haft minimum et halvt år i truppen inden de for alvor skulle bringes i kamp. Men nyerhvervelserne har over en bred kam bare været for ringe. Hvilket er skidt, meget skidt. Men det er scouting/indkøb vi skal skyde efter. Ikke strategi.

  12. De følgende 12 brugere er enige:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Zlin – FC København (19.10.17 kl.21.05)

    Jeg er ikke nødvendigvis enig i, at nyindkøbene har været for ringe. Jeg kan godt se kvaliteterne i mange af dem. Men de fungerer ikke som en helhed og/eller i Ståles system. Der har simpelthen været for mange fejlcastinger. Det er egentlig utroligt, at det kan gå så galt. Vi har i dag adskillige fastansatte scouts til at spotte de helt rigtige spillere, som yderligere ses an af Johan Lange og endelig Ståle selv. Det er godt nok mange mennesker, som tager fejl på samme tid.

    Problemet i dag kontra situationen efter 2011-2013 er, at truppen er fyldt med dyre spillere, der ikke har vist noget særligt. Denne gang bliver oprydningen meget dyrere. Jeg kan heller ikke forestille mig, at markedsværdien for de spillere, der skal sælges næste sommer, er steget. Det er mere sandsynligt, at vi lider et økonomisk tab.

    Vi er bare i en lortesituation, og det kommer til at tage lang tid og koste mange penge at vende skuden.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Zlin – FC København (19.10.17 kl.21.05)

    Citat Oprindeligt indsendt af VillaMan Se meddelelser
    Men det skyldes jo "bare", at vi har været for dårlige på transfermarkedet. Vi har da udvist rettidig omhu på en del pladser: Okore, Boilesen, Bengtsson, Gregus, Matic, Pavlovic. Strategien har været i orden, der er købt ind i god tid, alle har haft minimum et halvt år i truppen inden de for alvor skulle bringes i kamp. Men nyerhvervelserne har over en bred kam bare været for ringe. Hvilket er skidt, meget skidt. Men det er scouting/indkøb vi skal skyde efter. Ikke strategi.
    De har vel også præsteret under niveau... Bengtsson lød da som en god signing, men det har været way off. Pavlovic lader ikke til at have psyken og fysikken (har ellers forsvaret ham meget). Gregus så ud til måske at have fundet vejen til noget godt i starten af sæsonen, men det er jo helt fraværende igen. Kollektivt føles det som 11/12 eller 13/14 all over again.

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Zlin – FC København (19.10.17 kl.21.05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Æh, jeg husker da også en Sheriff-kamp, hvor spillet var nærmest lige så rædderligt som det vi så i går. Og det var mig bekendt med den såkaldte a-kæde. Siden FCM har vi været spildominerende mod mægtige Helsingør, Silkeborg, Skive og OB. Og sidstnævnte tabte vi.

    Og i guder hvor er jeg træt af at høre om splllere, der ikke lige er i form. Det kan da ikke være et uheldigt sammentræf, at nærmest SAMTLIGE af vores spillere har været mere eller mindre uduelige igennem en længere periode. Hvem har overhovedet præsteret på niveau? Verbic, Zeca, Boile og Gregus?

    Edit: I øvrigt er og bliver det undskyldninger. Det er Ståles ansvar, at spillerne ikke er i form. Ellers er det fandme let at bortforklare tabte kampe og mesterskaber. “Undskyld venner, drengene er ikke lige i form. Bedre held næste gang!”. Gys.
    Du har ganske ret, men hvor vil du lige præcis hen med det? Hvad er det undskyldninger for? Selvfølgelig er det alt sammen Ståles ansvar - form, spillernes niveau, relationer, trupsammensætning osv. Alt, måske lige på nær skader. Så kan man fyre Ståle og håbe på en eller anden opblomstring. Det er jeg så ikke tilhænger af, og jeg tror heller ikke, at det vil have nogen øjeblikkelig effekt.

    Ståle har sat sig selv og holdet i en lortesituation med tvivlsomme indkøb og en problematisk trupsammensætning. Der mangler ekstraordinære spillere, ledere, relationer, måske et andet system, og det tynger tydeligvis hele holdet lige nu. Det tror jeg ingen er uenige i, og ingen betvivler, hvem der har ansvaret for det. Det har Ståle.

    Problemet er, at det er svært at gøre en skid ved nu. Der er to måneder til, at transfervinduet åbner. Der er kamp igen søndag, og vi hænger med røven i vandskorpen i ligaen. Vi har vel kun fem spillere, som lige nu fungerer på et bare lidt tilfredsstillende niveau, og selv de er på ved ned ad bakke form- og selvtillidsmæssigt. I den situation kan jeg da kun anerkende Ståle for, at han prioriterer de meget få ressourcer, han pt. har at gøre godt med (og ja, igen, det er hans skyld og ansvar, at der er så få) der, hvor det er vigtigst at bruge dem, nemlig Superligaen.

    Og ja, jeg skal da gerne indrømme, at jeg synes Europa League er en røvturnering, særligt på det her stadie. Det hjælper overhovedet ikke, at vi er havnet i den måske lammeste pulje i turneringens historie. Jeg kan ikke hidse mig op til at hive en andenplads hjem for så at blive slået ud af Steaua Bukarest til februar. Et eller andet sted tror jeg, at Ståle har det på samme måde. Den virkelige katastrofe vil være at glippe mesterskabet, ikke at ryge ud af Europa League før vinterpausen.

    Vi har fået det ud af den europæiske kampagne i år, som vi skulle. Nu handler det om ren damage control: Vi skal frem til vinterpausen uden et for stort efterslæb i Superligaen og så håbe, at en vinterpause og måske en transfer eller to kan få os godt i gang til foråret, hvor vi har en masse indbyrdes kampe med de direkte guldkandidater. Kommer det til at koste os en pinlig exit fra Europa League? Ja, måske, men dem har vi alligevel et par stykker af efterhånden.

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #41
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Zlin – FC København (19.10.17 kl.21.05)

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Du har ganske ret, men hvor vil du lige præcis hen med det? Hvad er det undskyldninger for? Selvfølgelig er det alt sammen Ståles ansvar - form, spillernes niveau, relationer, trupsammensætning osv. Alt, måske lige på nær skader. Så kan man fyre Ståle og håbe på en eller anden opblomstring. Det er jeg så ikke tilhænger af, og jeg tror heller ikke, at det vil have nogen øjeblikkelig effekt.

    Ståle har sat sig selv og holdet i en lortesituation med tvivlsomme indkøb og en problematisk trupsammensætning. Der mangler ekstraordinære spillere, ledere, relationer, måske et andet system, og det tynger tydeligvis hele holdet lige nu. Det tror jeg ingen er uenige i, og ingen betvivler, hvem der har ansvaret for det. Det har Ståle.

    Problemet er, at det er svært at gøre en skid ved nu. Der er to måneder til, at transfervinduet åbner. Der er kamp igen søndag, og vi hænger med røven i vandskorpen i ligaen. Vi har vel kun fem spillere, som lige nu fungerer på et bare lidt tilfredsstillende niveau, og selv de er på ved ned ad bakke form- og selvtillidsmæssigt. I den situation kan jeg da kun anerkende Ståle for, at han prioriterer de meget få ressourcer, han pt. har at gøre godt med (og ja, igen, det er hans skyld og ansvar, at der er så få) der, hvor det er vigtigst at bruge dem, nemlig Superligaen.

    Og ja, jeg skal da gerne indrømme, at jeg synes Europa League er en røvturnering, særligt på det her stadie. Det hjælper overhovedet ikke, at vi er havnet i den måske lammeste pulje i turneringens historie. Jeg kan ikke hidse mig op til at hive en andenplads hjem for så at blive slået ud af Steaua Bukarest til februar. Et eller andet sted tror jeg, at Ståle har det på samme måde. Den virkelige katastrofe vil være at glippe mesterskabet, ikke at ryge ud af Europa League før vinterpausen.

    Vi har fået det ud af den europæiske kampagne i år, som vi skulle. Nu handler det om ren damage control: Vi skal frem til vinterpausen uden et for stort efterslæb i Superligaen og så håbe, at en vinterpause og måske en transfer eller to kan få os godt i gang til foråret, hvor vi har en masse indbyrdes kampe med de direkte guldkandidater. Kommer det til at koste os en pinlig exit fra Europa League? Ja, måske, men dem har vi alligevel et par stykker af efterhånden.
    Den dag man på Østerbro ikke længere prioriterer international fodbold, uanset form i hjemlig liga, så er man ikke andet end et ordinært superligahold.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #42
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Zlin – FC København (19.10.17 kl.21.05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Den dag man på Østerbro ikke længere prioriterer international fodbold, uanset form i hjemlig liga, så er man ikke andet end et ordinært superligahold.
    Spot on. Vi er lige nu et ekstremt ordinært superligahold. Så din betragtning giver god mening.


  22. #43
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Zlin – FC København (19.10.17 kl.21.05)

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Du har ganske ret, men hvor vil du lige præcis hen med det? Hvad er det undskyldninger for?
    Hvis jeg skal citere k@sper selv:

    Nu er det jo ikke fordi jeg er tilfreds med hverken spil eller resultater - vi er helt enige om, at vi spiller under niveau de sidste 3 kampe. Men vi står ubestrideligt med nogle alvorlige trupmæssige udfordringer i form af skader til centrale spillere (Santander gør virkelig ondt) og spillere ude af form.
    Det er da en bortforklaring, der vil noget. "Ja, vi er lort, men det er jo ikke nogens skyld, det er bare sådan fodbold er." Det er det, jeg bestrider. Vi skulle aldrig være havnet i den nuværende situation, og det faktum at vi befinder os i den er under al(!) kritik, og kunne, havde det ikke været for hans tidligere meritter, den tvivlsomme effekt det ville have, osv. osv., sagtens udløse en fyreseddel.

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #44
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Zlin – FC København (19.10.17 kl.21.05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Stenum Se meddelelser
    Hvis jeg skal citere k@sper selv:



    Det er da en bortforklaring, der vil noget. "Ja, vi er lort, men det er jo ikke nogens skyld, det er bare sådan fodbold er." Det er det, jeg bestrider. Vi skulle aldrig være havnet i den nuværende situation, og det faktum at vi befinder os i den er under al(!) kritik, og kunne, havde det ikke været for hans tidligere meritter, den tvivlsomme effekt det ville have, osv. osv., sagtens udløse en fyreseddel.
    Det vi er vidner til havde udløst en fyreseddel for længst, Ståle er kun redet grundet han er i København.
    Men derfra og så til det vi er vidner til nu, burde ingen i hele det sportslige setup være fredet for en fyring

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #45
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: FC Zlin – FC København (19.10.17 kl.21.05)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Det vi er vidner til havde udløst en fyreseddel for længst, Ståle er kun redet grundet han er i København.
    Men derfra og så til det vi er vidner til nu, burde ingen i hele det sportslige setup være fredet for en fyring
    Det er de jo så heller ikke, da Priske lige er blevet vippet ud. Dog synes jeg ikke at det er nok. Scoutingafdelingen, med Lars Højer i spidsen, bør være de næste som skal ud og lede efter nyt job.

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – AaB (13.09.15 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 15.09.15, 13:11
  2. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 21.05.15, 22:51
  3. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 01.04.14, 14:49
  4. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48
  5. Optakts- og kamptråd: OB - FC København
    By østersø007 in forum De korte linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 15.04.08, 12:20

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •