Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 61

Emner: Postmatch: AGF - FCK

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Postmatch: AGF - FCK

    Nuij, hvor er århus ringe. Deres fans må da om nogen lide.

    En meget billig baggrund af vurdere holdet på, så det vil jeg undlade, men er jeg den eneste, der ser, at Verbic helst ikke spiller bolden til Boilesen? Det er ikke set værre end den gang, Bolanos nægtede at spille Johnny Thomsen.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Postmatch: AGF - FCK

    Dejligt endelig at få en sejr, og lækkert, at man ikke behøvede at holde vejret de sidste 20 minutter i frygt for en udligning. Til gengæld synes jeg det var irriterende, at Ståle valgte at lade Pusic få de sidste minutter i stedet for Holse. Kampen var vundet og vi kørte AGF ud af banen, så hvorfor sætte en mand ind som kun er her de næste 6 måneder, i stedet for en ung og lovende angriber som med lidt vind i sejlene er her de næste 6 år?

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Postmatch: AGF - FCK

    Sotiriou fik desværre et gult kort i situationen med Spelmann. Et gult kort mod Horsens, og han er i karantæne mod Brøndby. Samme situation står Verbic også i. Lad os håbe, de holder hovederne kolde, for de vil være svære at skulle undvære i et afsindigt vigtigt derby.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Postmatch: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Sotiriou fik desværre et gult kort i situationen med Spelmann. Et gult kort mod Horsens, og han er i karantæne mod Brøndby. Samme situation står Verbic også i. Lad os håbe, de holder hovederne kolde, for de vil være svære at skulle undvære i et afsindigt vigtigt derby.
    Lige før, at man skal bænke Verbic og spille med Kusk og Falk mod Horsens, for at være sikker på at have Verbic med mod Brøndby


  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Postmatch: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af fck_hundested Se meddelelser
    Okay Spelmann.. .o0(din kæmpesinke)
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...smasket-en-ned
    Han er og bliver en idiot. Og hvis dommeren havde haft bare en smule nosser, så var Spelmann røget ud i situationen, hvor han får gult. Han kommer flyvende med knopperne forrest mod Pavlovic (vist nok), og efterfølgende hamrer han albuen i maven på Verbic. Kan den slags ikke give gult x 2, eller tæller det som samme situation? Det var helt tosset at se på.

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    93

    Re: Postmatch: AGF - FCK

    Der kan godt gives 2 gule kort til samme spiller for forskellige situationer ved et spilstop. Det kræver dog, så vidt jeg husker, at dommer gør mundtligt opmærksom på at første forseelse er til gult kort.
    PS. Spelmann er personificeringen af mit had til Bif

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Postmatch: AGF - FCK

    Tror ikke der skal meget til, før Sotiriou kan blive en stor succes som angriber i FCK... og hans stil (temperament) er fed. Love it.

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    190

    Re: Postmatch: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af fck_hundested Se meddelelser
    Okay Spelmann.. .o0(din kæmpesinke)
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...smasket-en-ned
    Udover det åbenlyst håbløst sinkede som bliver beskrevet allerede i overskriften, så er det her også helt væk:

    Undervejs i kampen var der en del dommerkendelser, der gik AGF'erne imod, og Martin Spelmann lægger ikke skjul på, at han ikke var imponeret over manden i sort, Michael Johansen.

    Det er jeres (journalister, red.) job. Vi kan jo for helvede ikke stå og sige noget. Du ved jo godt, hvad der sker, hvis jeg går ud og siger noget. I har fandeme også et ansvar for at kommentere de der ting. Det er jeres job, og det synes jeg fandeme, folk er dårlige til. Det bliver bare prellet af, og så står vi her og skal forsvare os, og vi har ikke set tingene igen. Det har I haft masser af muligheder for, lyder det fra AGF-profilen.


    Journalisterne i Danmark taler sguda om dommerfejl i Superligaen nærmest i døgndrift?

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #24
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: Postmatch: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Mikkandro Se meddelelser
    Udover det åbenlyst håbløst sinkede som bliver beskrevet allerede i overskriften, så er det her også helt væk:

    Undervejs i kampen var der en del dommerkendelser, der gik AGF'erne imod, og Martin Spelmann lægger ikke skjul på, at han ikke var imponeret over manden i sort, Michael Johansen.

    Det er jeres (journalister, red.) job. Vi kan jo for helvede ikke stå og sige noget. Du ved jo godt, hvad der sker, hvis jeg går ud og siger noget. I har fandeme også et ansvar for at kommentere de der ting. Det er jeres job, og det synes jeg fandeme, folk er dårlige til. Det bliver bare prellet af, og så står vi her og skal forsvare os, og vi har ikke set tingene igen. Det har I haft masser af muligheder for, lyder det fra AGF-profilen.


    Journalisterne i Danmark taler sguda om dommerfejl i Superligaen nærmest i døgndrift?
    Hvis jeg skal sige noget generelt om den danske sportspresse, så er det at de er en flok mikrofonholdere. Ja, der bliver snakket dommerfejl fra kamp til kamp, men jeg synes ikke, der bliver snakket om det generelt horrible niveau, de danske dommere holder. Det kunne man sagtens bruge meget mere energi på.

    Jeg savner tit, at de danske sportsjournalister går hårdere til klubber, trænere, dommere, spillere osv. Det føles alt for ofte som en gang rygklapperi og jeg sidder tit tilbage med følelsen af, at journalisterne åh så gerne vil være på god fod med deres interviewofre, fordi de jo ses næste søndag. Og så bliver det bare for vattet.

    Jeg husker selv krisen under CV, hvor vi pissede mesterskabet og en direkte plads i Champions League væk. Der havde sportspressen mere travlt med at komme i bukserne over Nordsjællonas champagnebold end at holde FC København op på, hvordan man havde formået at formøble en historisk magtposition i superligaen og 150 mio. kr.

  17. De følgende 10 brugere er enige:

  18. #25
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Postmatch: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Master Se meddelelser
    Han er og bliver en idiot. Og hvis dommeren havde haft bare en smule nosser, så var Spelmann røget ud i situationen, hvor han får gult. Han kommer flyvende med knopperne forrest mod Pavlovic (vist nok), og efterfølgende hamrer han albuen i maven på Verbic. Kan den slags ikke give gult x 2, eller tæller det som samme situation? Det var helt tosset at se på.
    Altså ifølge Viasats regler er alene situationen hvor han hamrer sin albue i brystet på Verbic jo til direkte rødt. Personligt er jeg mest til at denne slags forseelser skal give et gult kort, men jeg har efterhånden set utallige, mere milde tilfælde, som har givet rødt. Eksempelvis Ankersens dask med benet i Farum, der selvfølgelig er en provokation afledt af frustration, men som i 0 ud af 100 tilfælde vil medføre skader hos modstanderen. Alle i Danmark var jo enige om at dette var et korrekt rødt kort. Santanders dask på ulidelige Marcondes kan nævnes i samme ombæring. Hvordan adskiller Spelmanns albue i brystet sig fra dette? Nuvel, bedre maskeret, men så absolut udelukkende en handling udført i frustration uden nogen som helst relevans for bolden eller spillet på banen. Ovenikøbet udført med en kraft og aggression der langt overstiger de to nævnte tilfælde.

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #26
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Postmatch: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Altså ifølge Viasats regler er alene situationen hvor han hamrer sin albue i brystet på Verbic jo til direkte rødt. Personligt er jeg mest til at denne slags forseelser skal give et gult kort, men jeg har efterhånden set utallige, mere milde tilfælde, som har givet rødt. Eksempelvis Ankersens dask med benet i Farum, der selvfølgelig er en provokation afledt af frustration, men som i 0 ud af 100 tilfælde vil medføre skader hos modstanderen. Alle i Danmark var jo enige om at dette var et korrekt rødt kort. Santanders dask på ulidelige Marcondes kan nævnes i samme ombæring. Hvordan adskiller Spelmanns albue i brystet sig fra dette? Nuvel, bedre maskeret, men så absolut udelukkende en handling udført i frustration uden nogen som helst relevans for bolden eller spillet på banen. Ovenikøbet udført med en kraft og aggression der langt overstiger de to nævnte tilfælde.
    Er der nogen der har en gif med situationen? Og måske målene? Kaff..?

  21. #27
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Postmatch: AGF - FCK

    Det aller fedeste ved kampen i går var, at Falken tilsyneladende igen er flyvende.. Vi er SÅ afhængige af, at de kreative typer fungerer godt, hvis vi skal kreere chancer. Flankerne med Boile/Verbic og Ankersen/Falk holder virkelig højt niveau. Desværre mangler vi stadig lidt i rygraden hele vejen fra forsvar til angreb, selvom Lüftner og Vavro gjorde det godt i går, men det var som allerede skrevet også på en særdeles billig baggrund.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #28
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    100

    Re: Postmatch: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Er der nogen der har en gif med situationen?
    https://www.facebook.com/hansen1965/...4339535192125/

  24. #29
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: Postmatch: AGF - FCK

    Han minder en del om en skurk fra Kung Fu Panda..........
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  25. #30
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Postmatch: AGF - FCK

    jeg har svært ved at se hvad Sotiriou fik kort for i den situation.
    Øvre C'er

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •