Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 61

Emner: Postmatch: AGF - FCK

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Postmatch: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Lige før, at man skal bænke Verbic og spille med Kusk og Falk mod Horsens, for at være sikker på at have Verbic med mod Brøndby
    Vi er da vist ikke i en situation, hvor vi kan tillade os at spare spillere i ligaen. Men skulle det uventede ske, at vi kommer foran med et par mål, så kan de da skiftes ud.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: Postmatch: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    jeg har svært ved at se hvad Sotiriou fik kort for i den situation.
    Det er bare den typiske 'dommer ser der er tumult. Ser ikke hvem der gør hvad. Tid til kortlotteri!' Pieros "vandt".

  4. De følgende 12 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Postmatch: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Vi er da vist ikke i en situation, hvor vi kan tillade os at spare spillere i ligaen. Men skulle det uventede ske, at vi kommer foran med et par mål, så kan de da skiftes ud.
    Kusk har vel egentlig gjort det OK i den her sæson, så synes det er fint at lade ham starte i stedet for Verbic mod Horsens. Matic kunne vel også meget vel få en til kamp.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    465

    Re: Postmatch: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Dejligt endelig at få en sejr, og lækkert, at man ikke behøvede at holde vejret de sidste 20 minutter i frygt for en udligning. Til gengæld synes jeg det var irriterende, at Ståle valgte at lade Pusic få de sidste minutter i stedet for Holse. Kampen var vundet og vi kørte AGF ud af banen, så hvorfor sætte en mand ind som kun er her de næste 6 måneder, i stedet for en ung og lovende angriber som med lidt vind i sejlene er her de næste 6 år?
    Måske fordi vi har brug for en angriber her og nu, og ikke en næste år eller om 6 år?
    BAH!
    SYKE's Avatar

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    465

    Re: Postmatch: AGF - FCK

    Synes også at Pavlovic fortjener noget anerkendelse for sin indsats igår.
    Han er med i ihvertfald to af målene, hvis ikke tre.
    Han får ikke scoret; han skylder efterhånden; men synes han kæmper røven ud af bukserne igår, og viser en lidt anden og mere positiv attitude, end han ellers har gjort i år.
    BAH!
    SYKE's Avatar

  10. De følgende 13 brugere er enige:

  11. #36
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,155

    Re: Postmatch: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Kusk har vel egentlig gjort det OK i den her sæson, så synes det er fint at lade ham starte i stedet for Verbic mod Horsens.
    Kusk stod dog for det øjeblik i kampen, som jeg mindst af alt syntes om. En indsats/holdning så slatten, at jeg straks tænkte, at han er færdig i klubben. Og det skete ganske få minutter efter, at han kom ind i kampen. Her kommer AGF i modangreb og Kusk gider simpelthen ikke løbe hjem og følge sin mand. Det gav også en kæmpe verbal røvfuld af Robin, som Kusk bare vendte ryggen til og ignorerede.
    Hvis det er sådan, at Kusk tror han kommer på holdet, ja så tager han i den grad fejl. Tænk at komme ind i kamp hvor alle spilere ofrer sig helt for holdet, og så gider han ikke efter 3 min på banen at tage et enkelt defensivt løb. Endda i en situation, hvor han skal kæmpe for at komme på holdet.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #37
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Postmatch: AGF - FCK

    Jeg er i øvrigt nysgerrig: Hvorfor sad der en temmelig stor gruppe fra århus på nedre A (A9)? Var det vores jyske storsponsors venner?

    PS. Der var også en del på D, som af gode grunde ikke gjorde det store ud af det.

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Postmatch: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af SYKE Se meddelelser
    Måske fordi vi har brug for en angriber her og nu, og ikke en næste år eller om 6 år?
    Og her synes du, at Pusic har gjort det meget bedre end Holse? Jeg er klar over, at han har en rigtig god historik i forhold til mål i Superligaen, men det er ikke fordi han fodboldmæssigt har sat ild i særlig meget i de kampe han har fået.

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Postmatch: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Og her synes du, at Pusic har gjort det meget bedre end Holse? Jeg er klar over, at han har en rigtig god historik i forhold til mål i Superligaen, men det er ikke fordi han fodboldmæssigt har sat ild i særlig meget i de kampe han har fået.
    Men jeg tænker, at det giver god mening at få Pusic i gang. Vi skal spille mange kampe, og vi har haft mange uheld/er sårbare på den position. Holse har fået lidt kampe - og det samme skal Pusic.
    Han er trods alt den, som ligner vores andre mest.
    Holse er dygtig og skal nok få kampe, men han skal også finde sin egen stil med de kvaliteter han har. Det kræver en tilvænningsperiode. Her er Pusic - formentlig - hurtigere integrerbar i systemet. Han skal dog i spillemæssig form.
    PS: Pusic viste god attitude. Men han mangler meget spillemæssigt for at være på et tilstrækkeligt niveau.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Postmatch: AGF - FCK

    Sådan relativt off-topic.
    Uros Magic sangen?
    Hvad er den første linje(efter Uros, Uros, Matic)?
    Og går sangen ikke "... Så er der gang i pressen?" hørte primært "... Så er der gang i kassen"
    Pft.
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Postmatch: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af SYKE Se meddelelser
    Synes også at Pavlovic fortjener noget anerkendelse for sin indsats igår.
    Han er med i ihvertfald to af målene, hvis ikke tre.
    Han får ikke scoret; han skylder efterhånden; men synes han kæmper røven ud af bukserne igår, og viser en lidt anden og mere positiv attitude, end han ellers har gjort i år.
    Han var vel også uheldig 1-2 gange... synes også han gjorde det godt

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Postmatch: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Kusk stod dog for det øjeblik i kampen, som jeg mindst af alt syntes om. En indsats/holdning så slatten, at jeg straks tænkte, at han er færdig i klubben. Og det skete ganske få minutter efter, at han kom ind i kampen. Her kommer AGF i modangreb og Kusk gider simpelthen ikke løbe hjem og følge sin mand. Det gav også en kæmpe verbal røvfuld af Robin, som Kusk bare vendte ryggen til og ignorerede.
    Hvis det er sådan, at Kusk tror han kommer på holdet, ja så tager han i den grad fejl. Tænk at komme ind i kamp hvor alle spilere ofrer sig helt for holdet, og så gider han ikke efter 3 min på banen at tage et enkelt defensivt løb. Endda i en situation, hvor han skal kæmpe for at komme på holdet.
    Ja mod AGF var Kusk lade-Kusk, men som sagt synes jeg egentlig, han har gjort det OK i den her sæson indtil videre. I hvert fald andre der er faldet markant mere igennem. Så jeg er nu stadig tryg ved ham som starter mod Horsens (jeg er også farvet af, at jeg elsker en Kusk i hopla).

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Postmatch: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af MikeJensen Se meddelelser
    Sådan relativt off-topic.
    Uros Magic sangen?
    Hvad er den første linje(efter Uros, Uros, Matic)?
    Og går sangen ikke "... Så er der gang i pressen?" hørte primært "... Så er der gang i kassen"
    Pft.
    Teksten kan læses på twitter her: https://twitter.com/AceFCK/status/922391422300512262

  22. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Postmatch: AGF - FCK

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Teksten kan læses på twitter her: https://twitter.com/AceFCK/status/922391422300512262
    Mange tak for link. Må begynde at bruge Twitter noget mere ��
    Synes ellers det havde været sjovere med "Så er der gang i pressen" som reference til Hooligang-Instagram "sagen"
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Postmatch: AGF - FCK

    Hvad så? Skal man så synge "Uros, Uros - Ma-a-tic!" for at få melodi og stavelser til at passe?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •