Side 6 af 7 FørsteFørste ... 34567 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 94

Emner: BIF-sandhederne

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    1,010

    Re: BIF-sandhederne

    Med andre ord; den test er lige så troværdig som Mads Bukholts

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Jul 2008
    Indlæg
    382

    Re: BIF-sandhederne

    Det kan du sige. Nok heller ikke alle der har søgt på "brøndby" der har haft fodbold i tankerne. Men "fck.dk" vs. "brondby.com", er det første nævnte med flest hits. Alt i alt, kan man ikke bruge den form for analyse til 2 potter pis, og det er vel kernen i den her sag.

    Det er et smart PR move, der skal hjælpe med at brande deres Firma. For 2 uger siden, kom de med en undersøgelse omhandlende priser på sæsonkort i superligaen der gik rundt i alle landets lokalaviser, så det er en nem måde at få sig noget omtale, og ikke andet.

    Muligvis har deres bøffan af en direktør et håb om at blive bedste venner med Sugardaddy vstgn, men kan se på twitter at den spanske udgave af deres firma har lavet samme undersøgelse med Barca vs Real, så det er vidst ikke en lokal idé, en enkel mand er kommet på.
    "When the seagulls follow the trawler, it is because they think sardines will be thrown into the sea"

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    114

    Re: BIF-sandhederne

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    Det korte svar er "ja". Alle google søgninger i hele verden, der har heddet "fck" er med i den søgning. I kan selv prøve jer frem her

    Ja ok. Men som nævnt scorer "FC København" højere end en hvilken som helst afart af Brøndby. Desuden... Hvis de har puttet "Brøndby" ind som søgeterm, så tæller de resultater også med hvor folk har søgt på byen, kommunen, feriedestination...

    Min pointe var blot at man ikke kan aflæse "popularitet" udfra Google søgninger, med mindre alle stavemåder bliver lagt sammen og scoret mod hinanden. Og så er der jo stave og slåfejl osv. Og os der søger på Brøndby for at grine af dem.

    Kort sagt : Det er en skodanalyse som EB viderebringer. Whats new...

    - a.nyholm
    In the land of the blind,
    the one-eyed man is king

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #79
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    208

    Re: BIF-sandhederne

    Citat Oprindeligt indsendt af anyholm Se meddelelser
    [...] Hvis de har puttet "Brøndby" ind som søgeterm, så tæller de resultater også med hvor folk har søgt på byen, kommunen, feriedestination...[...]
    *fnis


  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,016

    Re: BIF-sandhederne

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    .... Ud over at være en sjov måde at regne popularitet ud på, ændre det billede sig eksempelvis hvis man tillader sig at se på hvor mange der søgt på de 2 klubbers hjemmeside. Det er heller ikke til at se, hvor mange søgninger der har været fra folk der har fundet morskab i de sidste 10 års bøf nedtur.
    Er det her ikke ved at være en FCK-sandhed?
    Jeg har fundet morskab hver evig eneste dag gennem de sidste 10 år over Brøndby's deroute, men har aldrig søgt på Google efter det. Såfremt der er en smule sandhed i det, kan det ikke være mange søgninger på Brøndby i forbindelse med denne morskab.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #81
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: BIF-sandhederne

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Er det her ikke ved at være en FCK-sandhed?
    Jeg har fundet morskab hver evig eneste dag gennem de sidste 10 år over Brøndby's deroute, men har aldrig søgt på Google efter det. Såfremt der er en smule sandhed i det, kan det ikke være mange søgninger på Brøndby i forbindelse med denne morskab.
    Nåmen jeg vil da gerne være den første til at skrive, at jeg har søgt mere end få gange på Brøndby for lollen.
    Og jeg kan se, at jeg ikke er den eneste. *peger ned på eningklik* [/hybris-mode]
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  11. De følgende 12 brugere er enige:

  12. #82
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: BIF-sandhederne

    Citat Oprindeligt indsendt af unknown Se meddelelser
    Er det her ikke ved at være en FCK-sandhed?
    Jeg har fundet morskab hver evig eneste dag gennem de sidste 10 år over Brøndby's deroute, men har aldrig søgt på Google efter det. Såfremt der er en smule sandhed i det, kan det ikke være mange søgninger på Brøndby i forbindelse med denne morskab.
    Jeg har, som mange andre, mæsket mig i bøflol de sidste mange år, men jeg har så godt som aldrig brugt Googles søgefelt til det. Det har enten været fra SSO, Blok4, links fra skakten, artikler på diverse webaviser osv. Og ligesom de fleste andre, har jeg bookmarket relevante hjemmesider som FCK og BØFs hjemmesider.. Hvad googler man hvis man ønsker bøflol?
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #83
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: BIF-sandhederne

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Hvad googler man hvis man ønsker bøflol?
    Hvis man liiiige husker en halv historie, og skal bruge detaljerne eller et billede.
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  15. De følgende 7 brugere er enige:

  16. #84
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: BIF-sandhederne

    Citat Oprindeligt indsendt af anyholm Se meddelelser
    Google Trends er meget specifik. Så når "det uafhængige internetfirma" laver denne søgning, er det kun gældende for de brugere der har søgt præcist på "F. C. København" skrevet præcist på den måde.
    Det er nu ikke helt rigtigt. Iflg. den her side gruppere google søgninger til emner https://support.google.com/trends/answer/4359550

    Til gengæld kan jeg ikke replikere deres resultater. Hvis jeg vælger F.C. København (fodboldklub) og Brøndby IF (fodboldklub) får jeg ikke nogen nævneværdig forskel mellem de to siden 2004. https://g.co/trends/v1sgE Og søger man virklig på ting man er meget interesseret i? Jeg har ikke søgt på FC København i flere år, men jeg søger af og til på Brøndby når jeg har glemt hvor man finder SSO.

    Det mest utrolige er dog, som flere påpeger, at en kuponhjemmeside bare kan få den slags gratis reklame ved at lave noget amatørarbejde med en "skarp" overskrift. BT er blevet snydt for reklamekroner her.

  17. #85
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: BIF-sandhederne

    Men 'svensk pølseret brøndby' som googlesøgning har semantisk set ikke noget at gøre med Brøndby I.F...?
    Sidst redigeret af Krølben : 15.09.16 kl. 11:31
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  18. #86
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    439

    Re: BIF-sandhederne

    Jeg vælger helt blåøjet at tolke det, som at alle ved hvem nice FC er, mens folk bliver nødt til at google en obskur motorvejsklub.

    Et andet, mere seriøst bud:

    brondby.com? broendby.com? broendby.dk? brondby.dk? brøndby.dk?
    versus
    fck.dk

    Man kan, med andre ord, ikke bruge den statistik til en skid.


  19. #87
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    30

    Re: BIF-sandhederne

    mrpoppi
    19.09.2016, 14:22
    Ballade indbyrdes på syd :( (SydSiden Online)
    kan godt være det blot er mig som ikke forstod en fis af det i går.... Men hvad fanden gik det ballade ud på i går, altså efter kampen inde på stadion.
    lige meget hvad så hører vold sku ikke til inde på stadion eller nogen steder, men ligefrem at slå løs på en medfan forstår jeg virkelig ikke.


    Et godt udtryk for det helt unikke sammenhold og fællesskab, de snakker så meget om.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #88
    Tilmeldingsdato
    Sep 2016
    Indlæg
    1

    Re: BIF-sandhederne

    Citat Oprindeligt indsendt af The Tommynator Se meddelelser
    mrpoppi
    19.09.2016, 14:22
    Ballade indbyrdes på syd :( (SydSiden Online)
    kan godt være det blot er mig som ikke forstod en fis af det i går.... Men hvad fanden gik det ballade ud på i går, altså efter kampen inde på stadion.
    lige meget hvad så hører vold sku ikke til inde på stadion eller nogen steder, men ligefrem at slå løs på en medfan forstår jeg virkelig ikke.


    Et godt udtryk for det helt unikke sammenhold og fællesskab, de snakker så meget om.
    PULL OVER! PULL OVER!





    Jaja, BØF er blanke at høre på, men det er den forkerte tråd!
    Sidst redigeret af Trådpolitiet : 24.09.16 kl. 19:56

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #89
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: BIF-sandhederne

    "En af talerne på generalforsamlingen hæftede sig ved, at Esbjerg har 39 mio. kr. i sponsor-indtægter, mens Brøndby kun har ganske få mio. kr. mere, selv om klubben har flest tv-seere og en langt større landsdækkende fanbase. Brøndby er Danmarks mest populære fodboldklub."

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ilbage/6596395
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #90
    Kaeks er offline 1.Member of Vavros Venner
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    26

    Re: BIF-sandhederne

    Kliment ved det - brøndby er ÆGTE fodbold!

    - Brøndby er en mere klassisk klub, der har eksisteret i lang tid, og har klubbens fans som hjerte, mens FC København blev købt af rigmænd, der begyndte at poste mange penge i holdet og lavede et godt hold på meget kort tid, siger Jan Kliment.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/euro...LIrNYecT6MORvU
    Birger - for pokker hvor er det flot det dér!!
    Kaeks's Avatar


Side 6 af 7 FørsteFørste ... 34567 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. KB (FCK II) - BIF
    By Liquid Logic in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 24.09.05, 13:51
  2. KB vs bif
    By PEdedrengen in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 28.05.05, 18:11
  3. BIF Billetter (FCK-BIF)
    By 5.LarsHøjer in forum Bazar
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 01.09.04, 07:28
  4. forsvarsproblemer i bif
    By lysholt in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 25.08.04, 15:15

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •