Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 94

Emner: BIF-sandhederne

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: "fck'erne hyler op over at blive snydt af Milton...

    En sandhed der trives på begge sider af vestvolden:

    "Michael Schäfer er FCKer/biffer"

    Enten Onside eller DBF havde så sammenklippet en stump hvor han roser til Brøndby til skyerne efter åbenbart at have modtaget flere klagebreve fra forsmåede fans. Uagtet et ellers temmelig uigendriveligt bevis fortsætter "sandheden"

    Sidst redigeret af Mads740 : 21.09.05 kl. 21:55
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: "fck'erne hyler op over at blive snydt af Milton...

    ›Det der heller ikke nogen der har gjort. De fleste Brøndby fans
    ›jeg har snakket med mener også at FCK blev snydt for mindst ét
    ›straffespark i den kamp. Jeg har derimod ikke hørt en eneste
    ›FCKér erkende, at Boras nødbremse skulle have givet et
    ›straffespark til Brøndby.

    Morten, du understreger min pointe på allersmukkeste vis. Jeg bukker og takker :-)

    mvh,
    -smølle

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: "fck'erne hyler op over at blive snydt af Milton...

    Fodbolddelen af PS&E giver underskud og på et tidspunkt vil aktionærerne, for at profitmaximere, adskille FCK i et selvstændigt firma. Da fodboldelen som bekendt ikke giver overskud, vil dette reelt være enden for FCK.

    BGP:
    Men jeg er som mange andre i tvivl om hvor FCK/PSE er fremover. Jeg forventer stadig, at sportsaktiviterne i PSE bliver skilt ud i et selvstændig aktieselskab.(...) Det er bl.a. også derfor, at jeg tror, at Steen Larsen har købt sig ind i PSE. Det vil være enestående for ham, at overtage PSE's ejendomme + deres plads på børsen sammen med hans nuværende aktiviteter.
    NiMB
    Nej, PS&E hiver gigant overskud hjem. Der er en væsenlig forskel.
    BGP igen
    Jeg ser det nu stadig ikke som den store forhindring. Første trin vil være at oprette et A/S i PSE organisationen, som skulle dække over sporten. Samtidigt kunne man jo passende gøre det samme med de øvrige dele, som idag ikke er en "selvstændig" business unit. De interne forpligtelser ville stadig være på plads, og jeg er sikker på, at hvis man i første omgang fremlagde dette forslag, så ville begrundelsen sikkert være, at man ønsker et "større" fokus på de enkelt delområder i organisationen, og at man hurtig kunne lukke eventuelle dårlige "projekter", såfremt de skulle fejle - Helt normalt praksis udenfor fodboldverdenen.

    Når først at selskabet er delt op efter denne model - hvilket aktiemarkedet også ville sætte stor pris på - så vil det nok ikke være så svært for eventuelle storaktionærer at blive overbevist om hvor "den dårlige" kapital løber hen!!!

    Alle tre eksempler er hentet fra en eneste tråd, men påstanden dukker gerne op hver gang der sammenlignes økonomiske muskler mellem de to klubber. Sjovt nok er "sandheden" først dukket op, efter at FCK for alvor overhalede BIF økonomisk.
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,013
    Mvh PIB

    Den eneste forskel mellem Bjarne Riis og de andre cykelryttere er at Bjarne Riis ikke lyver mere.
    pib's Avatar

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,421

    Re: BIF-sandhederne

    Bare en lille én:

    Homer (12:27): P Eng> Ejer Don Ø ikke politiet?

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,013

    Re: BIF-sandhederne

    snippet fra Forzas debatforum:

    ...eftersom 80% af de oprindelige FCK-tilhængere (altså dem, der holdt med klubben fra starten, før de fik den resultatmæssige succes, de har haft de sidste 6 år) startede med at holde med FCK fordi de var trætte af Brøndbys dominans. Altså af had til Brøndby, ikke kærlighed til FCK.
    De sidste 20% fulgte med fra hhv. KB og B1903

    Og resten af den nuværende fanskare er medløbere....
    Mvh PIB

    Den eneste forskel mellem Bjarne Riis og de andre cykelryttere er at Bjarne Riis ikke lyver mere.
    pib's Avatar

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    129

    Re: BIF-sandhederne

    http://www.bif-support.dk/sso/forum_...er=last_answer

    "Er i det mindste glad for at vi i Brøndby har fans der brænder så meget for klubben at de GIDER det her (ved godt jeg får tudet ørene fulde nu, men prøv at forstå), modsat fcks "fans" hvis "kærlighed" til deres "klub" er på størrelse med den café latte de drikker inden kampen"

    Flot...
    /Mølleren

    My indecisiveness may or may not be the cause of my problems

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: BIF-sandhederne

    Seneste skud på stammen er opstået i forbindelse med urolighederne og hærværket begået af Brøndby-supporterne i forb. m. kampen den 1.10.2006. Efterfølgende var Don Ø ude i pressen med de officielle tabstal: 386 sæder, en salgsbod og div. elektronisk udstyr til en samlet værdi på omkr. 1/4 mio. kr. Don Ø beklagede sig i den forbindelse over, at der altid var den slags efterregninger, når Brøndbys ægte, stolte fans havde været en tur i Parken. Dan Hammer skulle i spøg efterfølgende have sagt, at man måske kunne få nogle nye sæder i Brøndby.

    Dette er så på SSO og Blok4 blevet sammenlignet med visse FCK-fans latterlige udskejelser på Herfølge Stadion, hvor der ved den lejlighed blev ødelagt omkring 100 sæder. Efterfølgende havde Don Ø fastslået, at PS&E skam ikke agtede at betale erstatning for de 100 sæder, men at Herfølge måtte stramme op om sikkerheden. Noget der står i grel modsætning til den til lejligheden opfundne BIF-sandhed: At Don Ø skulle have bedt Brøndby IF om at betale erstatning ødelæggelserne i søndags.

    På den måde har man endnu en gang føjet en flig til deres billede af PS&E, FCK, PARKEN, Don Ø og resten af os som dybt hykleriske og dobbeltmoralske. Smukt!

  12. #39
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: BIF-sandhederne

    Vil mene at hele denne side er den største BIF sandhed til dato...at de kan finde på at lægge den slags 7.klasse danske stil ud på deres officielle hjemmeside:

    http://brondby.com/article.asp?aid=13278

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,483

    Re: BIF-sandhederne

    Det er jo ikke en "sandhed", men bare Brøndby-organisationens kerneværdier (formodentligt brainstormet af deres ledelse assisteret af en åleglat konsulent på 1landet retreat). Du vil finde noget der formodentlig er nogenlunde enslydende rundt omkring på plancher og kaffekopper i de fleste større danske virksomheder. Oftest er det lige så klægt og opstyltet, og yderst sjældent er det noget som andre end HR-chefen skænker en tanke i det daglige virke.

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: BIF-sandhederne

    Dingo :

    Det er da altid i en BIF sandhed, når BIF bruger ordet ægte om sig selv...Som om de var mere ægte end andre...

    Når den eneste grund til at de kom frem , var at de havde kommune kassen nok i ryggen til at kunne indføre proffesionelt fodbold og skrabe de bedste spillere sammen fra sjælland....ved at give dem 1000 kr. mere end de andre...

    Derfor brækker jeg mig altid når de med ordet "ægte" påstår at alle deres spillere og grunden til de kom frem er den særlige bifske evne til at udvikle ægte biffere...

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: BIF-sandhederne

    Længe siden at der har været et indlæg i denne tråd.
    Oven på endnu et magert transfervindue for bif, har de brug for at bekræfte sig selv i at deres eneste signing, Clarence Goodson også kaldet "Clay", er virkelig klasse, - og hvad er bedre end endnu en "sandhed"?

    Taget på SSo's modsvar til vores BBB:


    Thomcat (2011-02-01 08:28): jimmi: og ja sjovt bolanos blev udråbt som gudesigning da han tog fra Clays klub i norge til fck. De er meget mere triste over at miste clay end bolanos deroppe

    Tak bif........
    Sidst redigeret af jak : 01.02.11 kl. 11:07
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #43
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: BIF-sandhederne

    Jeg har ingen mulighed for at sige om det rent faktisk passer, men indtil jeg ser det bevist, vil jeg karakterisere påstanden om at Santin skulle være købt på et playersponsorat som tilstrækkelig absurd til at den må være en Brøndby-sandhed.

    Link

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #44
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: BIF-sandhederne

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Jeg har ingen mulighed for at sige om det rent faktisk passer, men indtil jeg ser det bevist, vil jeg karakterisere påstanden om at Santin skulle være købt på et playersponsorat som tilstrækkelig absurd til at den må være en Brøndby-sandhed.

    Link
    Det lyder i hvert fald mærkeligt, at en EB-journalist skulle sidde på den historie uden at lave den.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: BIF-sandhederne

    BiF var aldrig interesseret i Ståle. De ville ALDRIG tilbyde ham trænersædet før Thomas Frank.

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-paa-solbakken

    Lad det bare være den første vind imod et ustabilt korthus. Den lille løgn, som nu begynder at trille ned af den snebeklædte bjergside!

  25. De følgende 5 brugere er enige:

Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. KB (FCK II) - BIF
    By Liquid Logic in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 24.09.05, 13:51
  2. KB vs bif
    By PEdedrengen in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 28.05.05, 18:11
  3. BIF Billetter (FCK-BIF)
    By 5.LarsHøjer in forum Bazar
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 01.09.04, 07:28
  4. forsvarsproblemer i bif
    By lysholt in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 25.08.04, 15:15

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •