Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
20. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    5 25.00%
  • Uafgjort!

    9 45.00%
  • AC Horsens Sejr!

    6 30.00%
Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 59

Emner: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.17 kl.16)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Vel ok med 1 point efter rødt kort i 1. halvleg. Det bekymrende må være, at venstresiden i kommende derby hedder Bengtsson/Toutouh. Det så sgu ikke godt ud tidligere på sæsonen :-(
    Jeg tror nærmere det bliver Bengtsson/Matic.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Enig. Det koster penge at tjene penge. Den sportslige ledelse har gået på strandhugst i for mange discountbutikker, alt for længe.
    Mht. de alt for mange skader, så har jeg mistet overblikket over hvad der ligger bag ved dem allesammen. Summen af det hele gør dog, at hvis jeg var Ståle, ville jeg begynde at forholde mig lidt skeptisk i forhold til den fysiske stab.
    Ja mht. Sundhedssektoren. Tanken har faktisk strejfet mig nogle gange det seneste år. Måske ikke så meget decideret i forhold til skaderne i den forstand, men mere i forhold til hvordan vi har set ud fysisk i kampene. Der er så nogen der vil give det skylden at vi har spillet europæisk i visse tilfælde og det kan man synes. Her tror jeg dog faktisk mere at det har været oppe i knolden. Især for de nye spillere som vel aldrig rigtig har været vant til at spille for en klub som skal vinde to gange om ugen.

    Og mht. De fejlslagne spillere. Jeg er helt enig. Jeg ved ikke hvad man havde regnet med? At Pavlovic f.eks skal ind og
    være førsteangriber for FCK. En spiller som var meget dårlig størstedelen af sidste sæson skal lige pludselig spille på
    Corner niveau - det samme med Gregus og Matic. Jeg ved ikke hvad man har regnet med i den sportslig ledelse. Det er altså bare ud af vagten hvis ikke man præstere og så er det nye ind. Det er vel ikke et socialt kontor eller?

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.17 kl.16)

    Er du så færdig et tandløst hold vi efterhånden har fået skrabet sammen. Forsvaret sejler, midtbanen er for langsom og angrebet er ikke eksisterende. Måske man allerede nu bare burde kigge mod næste sæson, og stille og roligt begynde udskiftningerne til vinter? Man kan passende starte med, at skille sig af med Luftner, Gregus, Matic og Pavlovic. Det er spillere som aldrig kommer til, at slå igennem i FCK. Og så kan man passende også sende Toutouh videre sammen med Kusk og Amankwaa. jeg elsker begge to, men Ståle gider dem jo ikke, og så kan man sku ligeså godt have et par af de unge talenter fra ungdomsrækkerne til, at varme bænken istedet. Det er billigere, Og så kan man bruge de ekstra kroner til, at hive noget kvalitet hjem til start 11'eren. Så kan det godt være, at vores trup ikke vil være særlig bred i forhold til den nuværende, men til gengæld vil man have en stærkere start 11'er og et par sultne talenter siddende klar på bænken.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.17 kl.16)

    Verbic skal nok lige på anger management kursus, inden han for alvor kan få hul på bylden i fht. det indlysende talent

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    At Pavlovic f.eks skal ind og
    være førsteangriber for FCK. En spiller som var meget dårlig størstedelen af sidste sæson skal lige pludselig spille på
    Corner niveau - det samme med Gregus og Matic. Jeg ved ikke hvad man har regnet med i den sportslig ledelse. Det er altså bare ud af vagten hvis ikke man præstere og så er det nye ind. Det er vel ikke et socialt kontor eller?
    Ret beset er han jo 3. Valg, eller alternativtet til Santander. Desværre var han ikke i form, og da han endelig var ved at være det så røg han I gulvet med en virker ikke seddel.

    Pusic virker som en idiot signing, for lige meget hvor dårligt Pavlovic spiller bliver han ved med at være første valg...

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Verbic skal nok lige på anger management kursus, inden han for alvor kan få hul på bylden i fht. det indlysende talent
    Han kan tage Kvist, Gregus og og ikke mindst PA med.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Ret beset er han jo 3. Valg, eller alternativtet til Santander. Desværre var han ikke i form, og da han endelig var ved at være det så røg han I gulvet med en virker ikke seddel.

    Pusic virker som en idiot signing, for lige meget hvor dårligt Pavlovic spiller bliver han ved med at være første valg...
    Men 18 mio. Eller hvor meget det nu var vi gav for ham, for en spiller som aldrig bliver andet end tredjevalg er da ikke holdbart? Så kunne man da lige så godt satse på Holse eller Wind istedet.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Enig. Det koster penge at tjene penge. Den sportslige ledelse har gået på strandhugst i for mange discountbutikker, alt for længe.
    Det er muligt, at vi handler i discountbutikker, men pånær de transferfrie spillere så handler vi ikke just til discountpriser efter danske forhold.

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Mht. de alt for mange skader, så har jeg mistet overblikket over hvad der ligger bag ved dem allesammen. Summen af det hele gør dog, at hvis jeg var Ståle, ville jeg begynde at forholde mig lidt skeptisk i forhold til den fysiske stab.
    Noget af det handler vel også om, at vi i de senere år, har handlet en del spillere, der var skadede, da vi skrev med dem. I tilfældet Boilesen er der jo også en lang skadeshistorik, så medmindre at man kan få styr på ham á la Nicolai Jørgensen, vil vi se flere kampe som i dag for hans vedkommende. Endelig er Ståle jo en træner, der helst spiller med sine foretrukne spillere fra start i alle kampe måske på nær de nemmeste pokalkampe. FCK spiller væsentlig flere kampe end de øvrige danske hold, og det trækker naturligvis veksler på de udvalgte.
    Sidst redigeret af cybamerc : 29.10.17 kl. 22:07

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Ret beset er han jo 3. Valg, eller alternativtet til Santander. Desværre var han ikke i form, og da han endelig var ved at være det så røg han I gulvet med en virker ikke seddel.

    Pusic virker som en idiot signing, for lige meget hvor dårligt Pavlovic spiller bliver han ved med at være første valg...
    Hm ja det kan man jo mene. Jeg tror dog at han blev købt ind til at spille sammen med Fætteren sidste sæson men
    Corner tog sig sammen og Pavlovic var piv ringe langt størstedelen af de kampe han fik chancen i. Corner røg i sommers og han var vel udset til endnu engang at skulle spille med Fætteren, hvilket han jo også gjorde da han trods alt havde været i lære sidste sæson. Han startede fint med et hattrick og er drømmemål mod Sønderjyske men var egentlig elendig i mange kampe i den periode ligeledes. Fætteren gik i stykker og han var vel efter det reelt tænkt som førstevalget.

    Han har været i klubben i halvandet år snart og har kun i glimt vist hvad han kan. Han er en tøs der ikke vil tage duellerne og han går rundt og klynker til tider. Han har ikke mentaliteten og ham især skal ud senest til næste sommer. Forhåbentlig handler vi en angriber til vinter som kan køres stille og roligt ind indtil
    Fætteren bliver solgt næste sommer. Så hedder den Sortiriou og ny angriber som de foretrukne og evt. Holse som backup når vi starter op Juli 18

    En ting jeg dog aldrig nogensinde forstår er hvorfor man ikke hentede Nicklas da man havde chancen. Det er velkendt at han tilbød sin service til FCK længe før han havnede i Rosenborg, men Ståle sagde nej fordi han ikke ville have 4 angribere af sådan en kaliber og alt det såkaldte kaos der ville have fulgt med hvis Nicklas var havnet i København. Det er i virkeligheden sørgeligt at man har sådan en socialdemokratisk tilgang til det. Alt andet lige handler det om at vinde og det gøre man bedst ved at hente bevist kvalitet ind. Man skal aldrig undlade at hente spillere ind fordi man tilsyneladende er bange for at træde en anden spiller(er) over tæerne.
    Sidst redigeret af Romme : 29.10.17 kl. 22:29

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Og mht. De fejlslagne spillere. Jeg er helt enig. Jeg ved ikke hvad man havde regnet med? At Pavlovic f.eks skal ind og
    være førsteangriber for FCK. En spiller som var meget dårlig størstedelen af sidste sæson skal lige pludselig spille på
    Corner niveau - det samme med Gregus og Matic. Jeg ved ikke hvad man har regnet med i den sportslig ledelse. Det er altså bare ud af vagten hvis ikke man præstere og så er det nye ind. Det er vel ikke et socialt kontor eller?
    Man havde regnet med, at Santander skulle være den klare førsteangriber, som de to andre kunne læne sig opad og dermed udvikle sig og bryde igennem.

    Du har ret i, at vi ikke er et socialt kontor. Men vi er altså heller ikke Real Madrid. Så når vi laver forholdsvis store investeringer i spillere som Pavlovic og Matic, så er der ikke råd til blot at smide dem på gaden efter ½-1 år, hvis de ikke præsterer. Så må man give dem tid medmindre at der står nogen klar til at købe dem for et nogenlunde tilsvarende beløb af det vi betalte. Og det sker jo ikke.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.17 kl.16)

    Forøvrigt udbyggede Verbic endnu mere på vores absurde udvisningsstatistik. Ifølge Superstats.dk ser det således ud for de sidste 4 sæsoner: (vores udvisninger / udvisninger til modstander)

    17/18 2-0
    16/17 1-0
    15/16 3-1
    14/15 4-3

    Ikke nok med, at vi er "bagud" 10-4 i udvisninger, så kan det bemærkes, at modstandernes udvisninger er faldet i følgende minuttal: 90., 71., 84., 89., hvoraf de to midterste var i samme kamp, hvor vi forøvrigt allerede førte 2-0 og udvisningerne næppe havde den store betydning. Dvs antager vi at en kamp varer 90 min, så har vi spillet i alt 20 minutter (heraf 6 minutter 11 mod 9) i overtal på snart 3½ sæson. Til sammenligning spillede vi 52 min i undertal alene i går.

    Man hører ofte, at sådanne ting udligner sig over en sæson. Alle med bare lidt matematisk viden ved selvfølgelig, at denne standardkommentar er fuldstændig latterlig. Vi har et problem - både med manglende disciplin og med dommere.
    Sidst redigeret af k@sper : 30.10.17 kl. 09:36

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.17 kl.16)

    Mht igår, hæfter jeg mig ved det ene point.

    Et nederlag havde været den ultimative krise-indikator, og det så mildest talt faretruende ud.

    Med en derby-sejr vil der være et eller andet at bygge videre på (7 point i 3 kampe inkl derbysejr).

    Et nederlag, så er det bare virkelig(!) røv. Udover at blive sat helt af i toppen, vil det være endnu et nederlag til pesten. Fy for den lede...

    Og jeg er hundeangst, for sidst var de markant bedre end os. Både mentalt og spillemæssigt.

    Zan

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Men 18 mio. Eller hvor meget det nu var vi gav for ham, for en spiller som aldrig bliver andet end tredjevalg er da ikke holdbart? Så kunne man da lige så godt satse på Holse eller Wind istedet.
    Han blev heller ikke købt i sidste vindue?! Meningen var jo helt sikkert at Pavlovic skulle være første angriber når enten Corner eller Santander blev solgt, men han har det bare ikke i sig. Problemet er jo bare at Santander blev skadet, og at vi derfor er fuldstændig afhængige af Pavlovic. Hvilket er en lorte situation for alle parter. Os fordi han så åbenlyst ikke er på det niveau vi forventer at vores angribere er på, Ståle fordi han ikke præstere som sine forgængere, og ham selv fordi han ikke kan aflastes og få lidt tid på træningsbanen uden det store pres.

    Req selvfølgelig køber vi ikke ind for 18 mio. Blot for at dekorere bænken.... Det er bare ikke alle spillere der lykkes.

  22. #44
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Mht igår, hæfter jeg mig ved det ene point.

    Et nederlag havde været den ultimative krise-indikator, og det så mildest talt faretruende ud.

    Med en derby-sejr vil der være et eller andet at bygge videre på (7 point i 3 kampe inkl derbysejr).

    Et nederlag, så er det bare virkelig(!) røv. Udover at blive sat helt af i toppen, vil det være endnu et nederlag til pesten. Fy for den lede...

    Og jeg er hundeangst, for sidst var de markant bedre end os. Både mentalt og spillemæssigt.

    Zan
    Med Verbic, Santander og Erik Johansson ude, vores og brondbøs seneste historik I mente, så kan jeg slet ikke se hvor vi skal finde den kanin henne. Vi er så langt plan B at den kamp ligner det sidste sværd i nakken for denne sæson.
    Specielt hvis OB samtidig vinder over SIF og ACH vinder over SJE, og vi ryger ud af top 6.

  23. #45
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.17 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Forøvrigt udbyggede Verbic endnu mere på vores absurde udvisningsstatistik. Ifølge Superstats.dk ser det således ud for de sidste 4 sæsoner: (vores udvisninger / udvisninger til modstander)

    17/18 2-0
    16/17 1-0
    15/16 3-1
    14/15 4-3

    Ikke nok med, at vi er "bagud" 10-4 i udvisninger, så kan det bemærkes, at modstandernes udvisninger er faldet i følgende minuttal: 90., 71., 84., 89., hvoraf de to midterste var i samme kamp, hvor vi forøvrigt allerede førte 2-0 og udvisningerne næppe havde den store betydning. Dvs antager vi at en kamp varer 90 min, så har vi spillet i alt 20 minutter (heraf 6 minutter 11 mod 9) i overtal på snart 3½ sæson. Til sammenligning spillede vi 52 min i undertal i går.

    Man hører ofte, at sådanne ting udligner sig over en sæson. Alle med bare lidt matematisk viden ved selvfølgelig, at denne standardkommentar er fuldstændig latterlig. Vi har et problem - både med manglende disciplin og med dommere.
    Og Ankersen røg ud med 35 minutter igen mod FCN. Oveni fik Santander jo også karantæne i foråret efter et rødt kort på efterbevilling.

    Nipserstat er nede lige nu, men jeg mener, at tendensen går igen i Europa. Har modstanderne de senere år fået andre udvisninger end den, Zilina fik i år? Hvis vi tager de seneste fem europæiske sæsoner har vi da fået Gregus smidt ud tre gange samt Zanka, Antonsson, Verbic og måske flere endnu. Det virker for udtalt til bare at afskrive det som tilfældigheder.

    Den i går vil jeg dog mene, at dommeren og Verbic er lige gode om. I mine øjne er den ikke til rødt kort, og dommeren har ansvaret for, at Horsens fik lov til at praktisere deres svinske spillestil, som skabte forståelige frustrationer hos vores spillere, men derfor er det selvfølgelig stadig dumt af Verbic, og man kan kun håbe, at han lærer af det denne gang.
    HIC SUNT LEONES

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 14.08.17, 16:04
  2. Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.10.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 30.10.12, 20:39
  3. Optakts- og kamptråd: AC Horsens – FC København (29.09.12 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 01.10.12, 15:15
  4. Optakts- og kamptråd: AC Horsens-FC København
    By Jazzie in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 20.10.08, 20:05
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AC Horsens
    By zeez in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 23.03.08, 01:13

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •