Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
79. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    43 54.43%
  • Uafgjort!

    26 32.91%
  • FC Zlin Sejr!

    10 12.66%
Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 87

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)


    Optakt:
    Europe League Gruppe F - Stilling efter 3. runde:
    # Hold Kampe Vundet Uafgjort Tabt Mål for Mål imod Difference Point
    1 Lokomotiv Moskva 3 1 2 0 4 1 3 5
    2 FC København 3 0 3 0 1 1 0 3
    3 FC Sheriff 3 0 3 0 1 1 0 3
    4 FC Zlin 3 0 2 1 1 4 -3 2

    Officiel optakt:
    Optakt fra FCK.DK
    Optakt fra UEFA
    Optakt fra bold.dk
    Optakt fra tipsbladet.dk
    www.fcknews.com

    Trupperne:
    FC København:
    01. Stephan Andersen
    25. Robin Olsen

    03. Pierre Bengtsson
    18. Mads Roerslev
    19. Denis Vavro
    22. Peter Ankersen
    27. Michael Lüftner

    06. William Kvist
    07. Benjamin Verbič
    08. Uroš Matić
    10. Carlos Zeca
    17. Kasper Kusk
    24. Youssef Toutouh
    32. Danny Amankwaa
    33. Rasmus Falk

    11. Andrija Pavlović
    23. Martin Pušić
    26. Carlo Holse
    28. Pieros Sotiriou

    Karantæner: Ingen
    Skader: Erik Johansson, Mikael Antonsson, Federico Santander, Jan Gregus og Nicolai Boilesen.

    FC Zlin:Ikke fundet, men baseret på første møde…
    01. Zdenek Zlamal
    17. Stanislav Dostal

    12. Ibrahim Traore
    18. Zoran Gajic
    27. Ondrej Baco

    05. Petr Hronek
    07. Dame Diop
    08. Petr Jiracek
    13. Tomas Janicek
    14. Daniel Holzer
    23. Milos Kopecny
    95. Mirzad Mehanovic

    11. Adnan Dazfic
    28. Ubong Ekpai
    90. Vukadin Vukadinovic

    Karantæner: Ingen

    Forventede startopstillinger:
    FC Københavns opstillinger fra holdnyt.dk
    Stephan Andersen
    Peter Ankersen – Denis Vavro – Michael Lüftner – Pierre Bengtsson
    Kasper Kusk – William Kvist – Carlos Zeca – Benjamin Verbič
    Andrija Pavlović – Carlo Holse

    Statistik for Europæiske kampe:
    Kampe Vundet Uafgjort Tabt Mål for Mål imod Difference Point Pointsnit Målsnit
    Hjemme 87 41 20 26 136 91 +45 143 1,64 1,56
    Ude 88 28 23 37 110 116 -6 107 1,22 1,25
    Total 175 69 43 63 246 207 +39 250 1,43 1,41

    Link til nipserstat.dk

    Seneste kamp:
    19. oktober 2017 FC Zlin – FC København 1-1
    11” 1-0 Dame Diop
    19” 1-1 Peter Ankersen

    http://uk.youtube.com/v/FCjxFw6GJHs
    Stephan Andersen
    Peter Ankersen – Denis Vavro – Michael Lüftner – Pierre Bengtsson
    Youssef Toutouh – William Kvist – Ján Greguš – Uroš Matić
    Andrija Pavlović – Carlo Holse

    Se kampen:
    I Parken.
    Den vises også på Kanal 6 med optakt fra kl.18.

    Dommeren:
    Montenegrinske Nikola Dabanović har ikke dømt en kamp med FC København før.

    Sandsynlighed/Oddset:
    FC København – FC Zlin: 1 - X - 2
    Sandsynlighed fra bold.dk: 68,4% - 20,1% - 11,5%

    Vejret: Se denne side på dmi.

    ALLE MAND I PARKEN - GOD KAMP!!!
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 01.11.17 kl. 23:13

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,429

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Hvis vi skal videre, er dette en must-win.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Bliver spændende hvordan vi stiller op. Søndag er også en must-win. Umiddelbart vil jeg gætte på han vil have det stærkeste hold på søndag og så går en smule på kompromis på torsdag. F.eks. kan det være at spare en Falk og en Zeca/kvist samt måske en Sotiriou fra start. Gætter på følgende opstilling:

    Olsen
    Ankersen-Vavro-Luftner-Bengtson
    Kusk-Kvist-Matic-Verbic
    Pavlo-Holse

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Bliver spændende hvordan vi stiller op. Søndag er også en must-win. Umiddelbart vil jeg gætte på han vil have det stærkeste hold på søndag og så går en smule på kompromis på torsdag. F.eks. kan det være at spare en Falk og en Zeca/kvist samt måske en Sotiriou fra start. Gætter på følgende opstilling:

    Olsen
    Ankersen-Vavro-Luftner-Bengtson
    Kusk-Kvist-Matic-Verbic
    Pavlo-Holse
    Jeg er meget enig. Spørgsmålene ligger i, hvem der er fysisk klar til begge kampe. Kvist eller Zeca spares, Pavlovic eller Pieros spares nok og måske Falk. Man kan også forestille sig, at Toutouh skal spille i et håb om, at få ham i lidt form.
    Og så tror jeg mere på Pusic end Holse fra start.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Tror på denne startopstilling

    Andersen
    Ankersen-Vavro-Lüftner-Bengtsson

    Verbic-Kvist-Zeca-Toutouh

    Pieros-Pavlovic

    Det der pjat med, at spare folk. De er professionelle fodboldspillere. Skal sgu kunne spille torsdag/søndag :-) Jo mindre de har været skadede for nyligt - eksempelvis Falk.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Jeg er ret sikker på at Matic starter og så bliver Kvist sparet til søndag mod BIF.. Derudover tror jeg også at Kusk spiller den ene kant og Verbic den anden.. Angrebet er jeg lidt mere usikker på.. Måske får Pusic chancen fra start så Pieros kan være helt frisk til søndag.. Jeg tror vi ser ændringer på en fire-fem positioner i alt, med henblik på at kunne stille det stærkest mulige hold søndag.. Dels tror jeg Ståle prioriterer den kamp højere, trods alt, og dels så BØR vi altså kunne slå Tjekkiets nr. 9 hjemme i Parken selv med en 4-5 ændringer i forhold til den optimale start 11'er.

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Selvfølgelig bør vi kunne slå Tjekkiets nr 9, men der er så meget vi burde kunne i øjeblikket, som vi ikke kan. Please skift ikke et halvt hold ud.

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Selvfølgelig bør vi kunne slå Tjekkiets nr 9, men der er så meget vi burde kunne i øjeblikket, som vi ikke kan. Please skift ikke et halvt hold ud.
    Vores situation i Suppen p.t. gør bare at vi "burde" spare spillere til kampen mod BIF. Taber vi mod BIF er vi 11 point bagud. Det henter vi ikke.

    Suppen er absolut første prioritet i min øjnene.


  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    På den anden side så tyder meget på at vi behøver at få spillet den pt stærkeste opstilling bedre sammen, så man kan vel se det som en vigtig "træningkamp" inden BIF opgøret og ikke nødvendigvis en mulighed for at spare spillere.
    Hislen af TorbenØ.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Bliver spændende hvordan vi stiller op. Søndag er også en must-win. Umiddelbart vil jeg gætte på han vil have det stærkeste hold på søndag og så går en smule på kompromis på torsdag. F.eks. kan det være at spare en Falk og en Zeca/kvist samt måske en Sotiriou fra start. Gætter på følgende opstilling:

    Olsen
    Ankersen-Vavro-Luftner-Bengtson
    Kusk-Kvist-Matic-Verbic
    Pavlo-Holse
    Hvorfor ikke spare to Falk eller tre Zeca? Jeg kunne også godt se ideen i at hvile 4 Sotiriou.

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Ståle Solbakken på dagens pressemøde adspurgt om Qarabags to præstationer mod Atletico og om det gøre det nemmere at acceptere at vi røg ud til dem:

    - Jeg ved ikke, om det gør det nemmere. Jeg er overrasket over, Qarabag får et point i Madrid i går, men jeg er ikke overrasket over, at de havde en kæmpe chance til sidst for at få point på hjemmebane mod Roma. Eller at de spillede godt mod Atletico hjemme, indtil de fik en mand smidt ud. Det er svært at spille på derovre.

    - I Danmark er det sådan, at det er TV3s eksperter, der sætter dagordenen i forhold til hvilke hold, der er gode og dårlige. Men de er bare altid et-to år bagefter. De vidste ikke, hvilket land APOEL kom fra, inden de forstod, at de var stærke på hjemmebane.

    - Der er rige mennesker, som synes, det er sjovt at deltage i sport. Se på Vardars anlæg og deres ungdomsakademi. Se på de folk, der står bag Qarabag, og de penge, de bruger.

    - Men sådan er det. Der er andre, der sætter dagsordenen. Efter en exit mod Qarabag er mine ord magtesløse. Men jeg er et-to år foran for dem.

    Hm. Er jeg den eneste der syntes at han er begyndt at klynke lidt for meget? Kan vi ikke blive enige om at manden selv var ude og sige efter vi røg ud til dem at han var ærgerlig fordi han vidste at det var et hold vi ville slå om en måned og derfor mere eller mindre giver TV3 eksperterne ret i at det selvfølgelig er et hold FCK skal slå og at de derfor ikke sætter nogen dagsorden i den forstand. Hvad er problemet Ståle Solbakken?
    Sidst redigeret af Romme : 01.11.17 kl. 18:20

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Hm. Er jeg den eneste der syntes at han er begyndt at klynke lidt for meget? Kan vi ikke blive enige om at manden selv var ude og sige efter vi røg ud til dem at han var ærgerlig fordi han vidste at det var et hold vi ville slå om en måned og derfor mere eller mindre giver TV3 eksperterne ret i at det selvfølgelig er et hold FCK skal slå og at de derfor ikke sætter nogen dagsorden i den forstand. Hvad er problemet Ståle Solbakken?
    Du kan sagtens kalde det klynk - man kan også vælge at kalde det spin, for at fjerne noget pres på vores vores spinkle skuldre før en kamp, hvor Ståle er tvunget til at spille med reserver. Han ved godt, at alt andet end en sejr i morgen er en fiasko i hvert fald i medierne - samtidig ved han også godt, at han er nødt til at spille med en række reserver i morgen udover det hav af skader vi har, og at nederlag eller uafgjort ikke er noget urealistisk scenarie.

    Forøvrigt har manden jo ret i sine pointer. De såkaldte eksperter hælder gang på gang vand ud af ørerne, når vi møder forholdsvis ukente modstandere og nærmest pr. automatik undervurderes disse. Kender man dem ikke (er de ikke i tv med jævne mellemrum), så skal FCK pr automatik slå dem og gerne sikkert. Det skete med Apoel for år tilbage, som senere viste sig som værende et vanvittigt godt hold. Det skete igen i år med Vadar og Qarabag, som vi selvfølgelig har en god chance imod, men som vi - især set i lyset af holdets daværende tilstand - jo ikke var kæmpe favoritter imod.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Du kan sagtens kalde det klynk - man kan også vælge at kalde det spin, for at fjerne noget pres på vores vores spinkle skuldre før en kamp, hvor Ståle er tvunget til at spille med reserver. Han ved godt, at alt andet end en sejr i morgen er en fiasko i hvert fald i medierne - samtidig ved han også godt, at han er nødt til at spille med en række reserver i morgen udover det hav af skader vi har, og at nederlag eller uafgjort ikke er noget urealistisk scenarie.

    Forøvrigt har manden jo ret i sine pointer. De såkaldte eksperter hælder gang på gang vand ud af ørerne, når vi møder forholdsvis ukente modstandere og nærmest pr. automatik undervurderes disse. Kender man dem ikke (er de ikke i tv med jævne mellemrum), så skal FCK pr automatik slå dem og gerne sikkert. Det skete med Apoel for år tilbage, som senere viste sig som værende et vanvittigt godt hold. Det skete igen i år med Vadar og Qarabag, som vi selvfølgelig har en god chance imod, men som vi - især set i lyset af holdets daværende tilstand - jo ikke var kæmpe favoritter imod.
    Nej det syntes jeg ikke at eksperterne gøre generelt. Det er sjovt at han først er begyndt at gå til angreb på Stig og Flemming i denne her sæson hvor tingene ikke går som de skal. Der har jo aldrig været noget i de sæsoner hvor han mener vi har gjort det godt. Det var det samme i 07-08 sæsonen da vi tabte mesterskabet til AaB efter et rædderligt forår. Her var det Peter Kjær der var den helt store skurk fordi han kom med nogle sandheder. Det samme mønster så man i
    Køln da begyndte han også at svine journalister til og ander godt folk. Manden er tydeligvis presset og skyder derfor på andre omkring alle mulige irellevante ting. Det er tydeligt.

    Derudover skal en dansk klub uanset klubnavn være
    bedre end et hold fra Makedonien, Aserbajdsjan og for den skyld Cypern. Det kan ikke være anderledes.

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Nej det syntes jeg ikke at eksperterne gøre generelt. Det er sjovt at han først er begyndt at gå til angreb på Stig og Flemming i denne her sæson hvor tingene ikke går som de skal. Der har jo aldrig været noget i de sæsoner hvor han mener vi har gjort det godt. Det var det samme i 07-08 sæsonen da vi tabte mesterskabet til AaB efter et rædderligt forår. Her var det Peter Kjær der var den helt store skurk fordi han kom med nogle sandheder. Det samme mønster så man i
    Køln da begyndte han også at svine journalister til og ander godt folk. Manden er tydeligvis presset og skyder derfor på andre omkring alle mulige irellevante ting. Det er tydeligt.

    Derudover skal en dansk klub uanset klubnavn være
    bedre end et hold fra Makedonien, Aserbajdsjan og for den skyld Cypern. Det kan ikke være anderledes.
    Det er ikke helt rigtigt. Han svinede Crone til i 2010 https://www.bt.dk/fodbold/staale-gik...a-dansk-presse og var var sur på alle sportsjournalister i 2009 http://sport.tv2.dk/nyheder/article.php/id-27181215
    Jeg kunne sikkert godt finde flere episoder for det ene og andet.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Derudover skal en dansk klub uanset klubnavn være
    bedre end et hold fra Makedonien, Aserbajdsjan og for den skyld Cypern. Det kan ikke være anderledes.
    hvorfor i alverden kan det ikke det ? Har du et eneste rationelt argument, så vil jeg gerne høre det.

  25. De følgende 12 brugere er enige:

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC Zlin – FC København (19.10.17 kl.21.05)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 21.10.17, 12:40
  2. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 10.08.17, 14:20
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – OB (18.05.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 20.05.14, 09:07
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 08.04.13, 11:50
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •