Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
79. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    43 54.43%
  • Uafgjort!

    26 32.91%
  • FC Zlin Sejr!

    10 12.66%
Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 87

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,154

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Han leverer en super assist, men spiller generelt rigtig sløjt. Hans konsekvente uro på bolden, når den ikke ligger stille, er håbløst. Det er altså ikke en FC-spiller værdigt. Han virker sympatisk, men det nytter jo ikke noget. Han skal væk, og så skal der hentes et styk klasseback ind til den position. Boilesen er jf. hans skadeshistorik, ikke pålidelig.
    Wuuuuut.

    Vi har tydeligvis ikke set samme kamp. Pierre spillede da en fin kamp uden at være helt fantastisk. Hvilket vel kan siges om de fleste FCK'ere i dag.

    Anyway kampen forløb vel tæt på perfekt set med søndagens briller på. Vi vinder sikkert uden at bruge alt for mange kræfter og uden skader måske med undtagelse af Toutouh. Vi har kontrol på tingene det meste af tiden og afgører kampen, da vi skruer tempoet op i 10 min før pausen og 10 min efter. Jeg synes ikke, at der var nogen ekstraordinært gode indsatser, men ingen falder heller igennem.

    Eneste malurt er måske, at Sheriff vandt i Rusland. Vil Moskva noget i puljen, så spænder de nok hjelmen i næste runde, hvor vi kan få det meget svært.

    Hvordan afgøres det forøvrigt ved pointlighed? Indbyrdes kampe eller målscore? Vi kan jo meget let være i den situation, at vi er 3 point efter Sheriff inden den sidste kamp mod dem.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Han leverer en super assist, men spiller generelt rigtig sløjt. Hans konsekvente uro på bolden, når den ikke ligger stille, er håbløst. Det er altså ikke en FC-spiller værdigt. Han virker sympatisk, men det nytter jo ikke noget. Han skal væk, og så skal der hentes et styk klasseback ind til den position. Boilesen er jf. hans skadeshistorik, ikke pålidelig.
    Jeg er meget enig vedr. Bengtsson. Selvom han ikke var vildt dårlig.

    Problemet med Bengtsson er bare at han er super let at læse med sit ene gode venstreben og ikke andet. Han kan ikke udfordrer overhovedet, og hvis han prøver så skal modstanderen bare dække hans venstre ben. Derudover går han super let i panik og bare loser bolden random op i mange tilfælde. Javel i ny og næ laver han da nogle konge indlæg, men jeg er begyndt at tænke om han ikke bare lukker sin øjne og håber på det bedste hver gang...

    Selv i hans første periode i FCK var jeg ikke imponeret. Meeeen nok derfor Ståle er træner og jeg ikke er. Derudover skrev han, hvis jeg mindes en 5 år kontrakt ?. Så væk kommer han ikke foreløbig. Men han er da en fin "backup" at have, men ikke mere end det.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #63
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,154

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er meget enig vedr. Bengtsson. Selvom han ikke var vildt dårlig.

    Problemet med Bengtsson er bare at han er super let at læse med sit ene gode venstreben og ikke andet. Han kan ikke udfordrer overhovedet, og hvis han prøver så skal modstanderen bare dække hans venstre ben. Derudover går han super let i panik og bare loser bolden random op i mange tilfælde. Javel i ny og næ laver han da nogle konge indlæg, men jeg er begyndt at tænke om han ikke bare lukker sin øjne og håber på det bedste hver gang...

    Selv i hans første periode i FCK var jeg ikke imponeret. Meeeen nok derfor Ståle er træner og jeg ikke er. Derudover skrev han, hvis jeg mindes en 5 år kontrakt ?. Så væk kommer han ikke foreløbig. Men han er da en fin "backup" at have, men ikke mere end det.
    Hans start i klubben har været skidt. Men de sidste par kampe har han været rigtig gode i. Og det der med, at han ikke udfordrer hænger sammen med formen, vil jeg tro. Han har udfordret mere i de sidste par kamp, og han kan da netop til forskel fra f.eks. Ludwig lave et ryk fra stillestående position, komme fri og slå bolden indover.

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Jeg er meget enig vedr. Bengtsson. Selvom han ikke var vildt dårlig.

    Problemet med Bengtsson er bare at han er super let at læse med sit ene gode venstreben og ikke andet. Han kan ikke udfordrer overhovedet, og hvis han prøver så skal modstanderen bare dække hans venstre ben. Derudover går han super let i panik og bare loser bolden random op i mange tilfælde. Javel i ny og næ laver han da nogle konge indlæg, men jeg er begyndt at tænke om han ikke bare lukker sin øjne og håber på det bedste hver gang...

    Selv i hans første periode i FCK var jeg ikke imponeret. Meeeen nok derfor Ståle er træner og jeg ikke er :)
    Jeg var bestemt heller ikke imponeret i hans første periode i klubben, hvor han dog også havde sine problemer med at spille sig på, i konkurrence med Wendt og sidenhen Oviedo. For mig at se, er der alt for meget Rooba/Saarinen i ham, og alt for lidt Wendt/Augustinsson.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #65
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser

    Hvordan afgøres det forøvrigt ved pointlighed? Indbyrdes kampe eller målscore? Vi kan jo meget let være i den situation, at vi er 3 point efter Sheriff inden den sidste kamp mod dem.
    Resultatet af de indbyrdes kampe rangerer over den samlede målscore, så vi vil helt sikker på at gå videre, hvis vi vinder den ene af vores to sidste kampe uanset resultatet af de øvrige kampe.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #66
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Er jeg den eneste der har lagt mærke til at stemningen i omklædningsrummet virker død, specielt når der skal synges efter sejre? Der var godt nok ikke nogen sang på snappen fra i går, men bortset fra lidt high fives og dæmpet snak i hjørnet, så gav stemningen mest associationer til at vi lige havde tabt og ikke vundet en europæisk kamp 3-0. Det var noget lignende efter vores sejr efter AGF (mener jeg), hvor sejrssangen nærmest var død inden de nåede til "store patter".
    Det vidner ikke just om god holdånd/sammenhold, og kan måske være en af årsagerne til at vores spil ikke sprudler. At når forholdet mellem spillerne udenfor banen bliver mere Kusk end Zanka, så forplanter det sig til spillet inde på banen?

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lindrup Se meddelelser
    Er jeg den eneste der har lagt mærke til at stemningen i omklædningsrummet virker død, specielt når der skal synges efter sejre? Der var godt nok ikke nogen sang på snappen fra i går, men bortset fra lidt high fives og dæmpet snak i hjørnet, så gav stemningen mest associationer til at vi lige havde tabt og ikke vundet en europæisk kamp 3-0. Det var noget lignende efter vores sejr efter AGF (mener jeg), hvor sejrssangen nærmest var død inden de nåede til "store patter".
    Det vidner ikke just om god holdånd/sammenhold, og kan måske være en af årsagerne til at vores spil ikke sprudler. At når forholdet mellem spillerne udenfor banen bliver mere Kusk end Zanka, så forplanter det sig til spillet inde på banen?
    Jeg tror og håber, at det har mest at gøre med, at man ikke er tilfreds, hvor man ligger. Der er ingen tvivl om, at der er et kæmpe pres på spillerne - og på Ståle. Ståle så nærmest mere sur ud efter de to første mål, men livede dog op til sidst.

    Btw - hvorfor i helvede kan "fans" ikke finde ud af at opføre sig ordentligt? Det her er jo latterligt!!! https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...etaeve/6898638
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Det virkede til at både fans og spillere, var mere opsat på kampen søndag, end kampen igår, som bare skulle overståes. I det perspektiv er en 3-0 sejr, hvor spillet ikke flyder, godkendt.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  15. #69
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Det virkede til at både fans og spillere, var mere opsat på kampen søndag, end kampen igår, som bare skulle overståes. I det perspektiv er en 3-0 sejr, hvor spillet ikke flyder, godkendt.
    Så har det virket som om næste uges kamp var mere vigtig igennem hele sæsonen... For husker ikke at vi på noget tidspunkt har spillet særligt flydende. Heller ikke når vi burde være max opsatte.

    Men enig, 3-0 er selvfølgelig godkendt.

    Nu skal vi bare ikke ned i helvedes kælder igen på søndag! Pleaaaase, don’t fuck it up.

    Zan

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #70
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Pusic var ikke en gang med på bænken - er han skadet? Ellers forstår jeg simpelthen ikke den handel, hvis vi hellere spiller med Verbic på toppen, end med Pusic. Det ligner spildte millioner....

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #71
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Pusic var ikke en gang med på bænken - er han skadet? Ellers forstår jeg simpelthen ikke den handel, hvis vi hellere spiller med Verbic på toppen, end med Pusic. Det ligner spildte millioner....
    Det er spildte millioner uanset om han er skadet eller ej. Ud med ham senest til januar.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #72
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Ankersen og Lüftner på rundens hold i Europa League.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...europa-league/

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #73
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Peter_FCK Se meddelelser
    Det er spildte millioner uanset om han er skadet eller ej. Ud med ham senest til januar.
    Spørgsmålet er om FCM de loller hele vejen til banken.. De gav eftersigende mindre for Sørloth end vi gav for Pusic.. Det er jo desværre tragikomisk.. Man må så også være ærlig og sige, at Pusic ikke har fået en reel chance for at bevise sig.

  24. #74
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Spørgsmålet er om FCM de loller hele vejen til banken.. De gav eftersigende mindre for Sørloth end vi gav for Pusic.. Det er jo desværre tragikomisk.. Man må så også være ærlig og sige, at Pusic ikke har fået en reel chance for at bevise sig.
    Hvis han ikke til træning kan bevise, at han burde få chancen i stedet for en ganske svagt spillede Pavlovic, må det vel betyde, at Ståle har indset, hvilken uduelig spiller han har hentet.
    Det er en handel, der efter min mening kandiderer til en af de absolut værste i klubbens historie. Der har jo været mange fejlkøb, som var langt dyrere, og som vi har hængt på længere og derfor også bliver husket mere, men omstændighederne omkring Pusic-handlen, hvor vi hjælper en direkte konkurrent af med et problem og endda betaler dem for det... og får en middelmådig spiller, der ikke er i form og har et blakket ry, til en vigtig plads, der skriger på kvalitet... Det har vist sig at blive lige så dyrt som forventet. Det er en sjældent åbenlyst dårlig handel.

    Og for at komme meningspolitiet i forkøbet:
    "Pengene var brugt." Der var tilsyneladende fem-seks millioner til rådighed, som Pusic koster os i transfer + løn for ti måneders ansættelse. For de penge formår mange andre klubber at hente spillere på et fint niveau eller med et vist potentiale, enten som leje eller bare for en lav transfersum. Her skal også lyde en kritik af bestyrelsen, som burde have bevilget (lidt) flere penge - hvis Ståle ellers bad om det. Det har været dyrt at spare. Bare de millioner, vi går i glip af i tv-penge med vores håbløse placering i ligaen, kunne måske være reddet med et par millioner mere til indkøb.

    "Det er jo vigtigt at spilleren kender ligaen, klimaet osv." SÅ vigtigt er det ikke. Ja, vi har brændt nallerne på Mussis, og nogle af de andre ikke-europæere giver måske også nogle særlige udfordringer, men hvis alternativet er Pusic, så fucking deal with it.

    "Det er ikke Football Manager. Vi kan ikke bare hente." Det bliver påstand mod påstand, men hvis man ser på, hvad andre klubber på vores niveau kan købe og leje sig til, vil jeg mene, at det er muligt at finde noget med mere perspektiv end Pusic. Efter min mening har Ståle vægtet det med kendskabet til ligaen alt for højt.

    "Så du er måske klogere end Ståle?" Ja, åbenbart i den her sag. Som sagt kan jeg ikke komme i tanke om én handel fra tidligere, hvor jeg så entydigt har tænkt: "Det her bliver aldrig godt." Johnny Thomsen, måske, men da han kom, var alle jo sikre på, at han skulle være andetvalg på backen og have begrænset med spilletid. Pusic blev købt som en af tre angribere, hvor de to andre var henholdsvis ny mand og for dårlig til at være fast mand.
    HIC SUNT LEONES

  25. De følgende 3 brugere er enige:

  26. #75
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,154

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Hvis han ikke til træning kan bevise, at han burde få chancen i stedet for en ganske svagt spillede Pavlovic, må det vel betyde, at Ståle har indset, hvilken uduelig spiller han har hentet.
    Det er en handel, der efter min mening kandiderer til en af de absolut værste i klubbens historie. Der har jo været mange fejlkøb, som var langt dyrere, og som vi har hængt på længere og derfor også bliver husket mere, men omstændighederne omkring Pusic-handlen, hvor vi hjælper en direkte konkurrent af med et problem og endda betaler dem for det... og får en middelmådig spiller, der ikke er i form og har et blakket ry, til en vigtig plads, der skriger på kvalitet... Det har vist sig at blive lige så dyrt som forventet. Det er en sjældent åbenlyst dårlig handel.

    Og for at komme meningspolitiet i forkøbet:
    "Pengene var brugt." Der var tilsyneladende fem-seks millioner til rådighed, som Pusic koster os i transfer + løn for ti måneders ansættelse. For de penge formår mange andre klubber at hente spillere på et fint niveau eller med et vist potentiale, enten som leje eller bare for en lav transfersum. Her skal også lyde en kritik af bestyrelsen, som burde have bevilget (lidt) flere penge - hvis Ståle ellers bad om det. Det har været dyrt at spare. Bare de millioner, vi går i glip af i tv-penge med vores håbløse placering i ligaen, kunne måske være reddet med et par millioner mere til indkøb.

    "Det er jo vigtigt at spilleren kender ligaen, klimaet osv." SÅ vigtigt er det ikke. Ja, vi har brændt nallerne på Mussis, og nogle af de andre ikke-europæere giver måske også nogle særlige udfordringer, men hvis alternativet er Pusic, så fucking deal with it.

    "Det er ikke Football Manager. Vi kan ikke bare hente." Det bliver påstand mod påstand, men hvis man ser på, hvad andre klubber på vores niveau kan købe og leje sig til, vil jeg mene, at det er muligt at finde noget med mere perspektiv end Pusic. Efter min mening har Ståle vægtet det med kendskabet til ligaen alt for højt.

    "Så du er måske klogere end Ståle?" Ja, åbenbart i den her sag. Som sagt kan jeg ikke komme i tanke om én handel fra tidligere, hvor jeg så entydigt har tænkt: "Det her bliver aldrig godt." Johnny Thomsen, måske, men da han kom, var alle jo sikre på, at han skulle være andetvalg på backen og have begrænset med spilletid. Pusic blev købt som en af tre angribere, hvor de to andre var henholdsvis ny mand og for dårlig til at være fast mand.
    Ok, så spiller jeg lige meningspolitiet.

    Skal vi nu ikke lade være med at gøre købet værre, end det reelt er? Man tager en chance kort for vinduet lukker med en angriber, som tidligere (om du kan lige ham eller ej) har vist højt niveau i superligaen. Økonomisk er det i hvert fald ikke en katastrofe set på transfersummen, da man ifølge Ekstra Bladet betaler 2,7 mio for ham. Det er næppe heller et beløb som redder FCMs økonomi, ligesom det ikke vælter vores. At de måske har fundet Sørloth billigere har intet med Pusic at gøre - Sørloth var jo ikke ledig på det tidspunkt.

    Endvidere ledte vi efter en spiller, som kunne nøjes med en et-årig kontrakt. Det kunne Pusic - jeg har svært ved at se andre på samme niveau acceptere det samme. Sørloth var f.eks. næppe skiftet til Pusics løn og kontraktlængde.

    Man kunne måske have lejet en spiller. Men som sædvanlig, når vi peger fingre på Ståle og den sportslige ledelse, så ved vi reelt ikke, hvad der har været muligt. Efter som Ståle jo i interviews heller ikke virker ekstrem positiv over købet (mere "nu må vi se, hvad han kan"), så var der næppe bedre muligheder med de penge og ikke mindst tid i transfervinduet, der var til rådighed. Så tror jeg faktisk, at Ståle havde valgt anerledes. Man kan jo også lige se på det, vi har fået ud af tidligere lejeaftaler. Spillere som Foley, Sigurdarson, Margreiter og ikke mindst Kacaniklic - alle måske med undtagelse af Margreiter totale flops.

    Du kan have ret i kritikken af bestyrelsens ageren mht budget. Men de kan jo heller ikke poste uanede mængder penge i truppen, og der skulle samtidig lige sættes midler af til Vavro og ikke mindst Zeca. Alle tre køb var vel egentlig ikke planlagt fra start, og de har måske alle krævet ekstra bevilling fra ledelse - i så fald prioriterede Ståle hovedsaglig at bruge pengene på at styrke midterforsvaret og midtbanen, hvilket gav god mening på daværende tidspunkt.
    Sidst redigeret af k@sper : 03.11.17 kl. 17:41

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC Zlin – FC København (19.10.17 kl.21.05)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 21.10.17, 12:40
  2. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 10.08.17, 14:20
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – OB (18.05.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 20.05.14, 09:07
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 08.04.13, 11:50
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •