Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
79. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    43 54.43%
  • Uafgjort!

    26 32.91%
  • FC Zlin Sejr!

    10 12.66%
Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456
Viser resultater 76 til 87 af 87

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Jeg var bestemt heller ikke imponeret i hans første periode i klubben, hvor han dog også havde sine problemer med at spille sig på, i konkurrence med Wendt og sidenhen Oviedo. For mig at se, er der alt for meget Rooba/Saarinen i ham, og alt for lidt Wendt/Augustinsson.
    Ludde var altså heller ikke en superhelt 1v1, og var tilsvarende etbenet. Wendt havde nogle gode offensive egenskaber, men vi skal vi helst hen mod Oviedo før det virkelig bliver spændende på den offensive front. Wendt-Grønkjær var dog meget giftig sammen...

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)



    Hvordan kan der ikke være straffespark der? Der er ingen af de to spillere som kan nå bolden, og ingen af dem ser efter den. Tværtimod går begge efter at blokere vejen for Yus, hvoraf den ene gør det med armen og knæet. Efter meget ros til dommeren så synes jeg den her mangler, for den burde kategoriseres til en forseelse, og i feltet et straffespark.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser


    Hvordan kan der ikke være straffespark der? Der er ingen af de to spillere som kan nå bolden, og ingen af dem ser efter den. Tværtimod går begge efter at blokere vejen for Yus, hvoraf den ene gør det med armen og knæet. Efter meget ros til dommeren så synes jeg den her mangler, for den burde kategoriseres til en forseelse, og i feltet et straffespark.
    Som jeg husker det, så søger Yus det måske lige lovlig meget og jeg er heller ikke sikker på at han havde kunne nå bolden selv.

    Når det så sagt, så tror jeg helt klart at den havde givet et frispark hvis det var blevet begået uden for feltet. Nogle gange skal der bare mere til for at få straffe, uanset om en forseelse reelt er en forseelse i eller uden for feltet.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #79
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Som jeg husker det, så søger Yus det måske lige lovlig meget og jeg er heller ikke sikker på at han havde kunne nå bolden selv.

    Når det så sagt, så tror jeg helt klart at den havde givet et frispark hvis det var blevet begået uden for feltet. Nogle gange skal der bare mere til for at få straffe, uanset om en forseelse reelt er en forseelse i eller uden for feltet.
    Toutouh søger ikke andet i situationen, end at komme igennem og score. Om han kan nå bolden, eller har taget et for langt træk, er egentlig ligegyldigt, men i dette tilfælde havde han nået den, hvis ikke han var blevet most i denne sandwich.

    Jeg har også kun hovedrysten tilovers for kommentatorerne, som også bare sagde at man ikke kan få straffe på den der.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #80
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Toutouh søger ikke andet i situationen, end at komme igennem og score. Om han kan nå bolden, eller har taget et for langt træk, er egentlig ligegyldigt, men i dette tilfælde havde han nået den, hvis ikke han var blevet most i denne sandwich.

    Jeg har også kun hovedrysten tilovers for kommentatorerne, som også bare sagde at man ikke kan få straffe på den der.
    Jeg er ikke enig. Jeg synes, at de to spillere går ind foran ham for at dække bolden / holde ham væk (som når en forsvarer dækker en bold ud til målspark), og da Toutouh mærker at han ikke kommer på bolden, lader han sig blot falde. Jeg ville i hvert fald blive ganske hysterisk, hvis den dømmes imod os.

  10. #81
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er ikke enig. Jeg synes, at de to spillere går ind foran ham for at dække bolden / holde ham væk (som når en forsvarer dækker en bold ud til målspark), og da Toutouh mærker at han ikke kommer på bolden, lader han sig blot falde. Jeg ville i hvert fald blive ganske hysterisk, hvis den dømmes imod os.
    Jeg mener den er helt klar.. forsvarspillerne i denne situation "går ind foran" (stikker benene ud foran) EFTER Toutouh har lavet sit træk og er på vej forbi dem.. De skifter altså klart og helt bevidst bane direkte ind i Toutouhs løbebane velvidende at det er eneste måde at stoppe ham på..Det er efter min mening et af de aller mest tydelige eksempler på en ulovlig obstruktion som på helt uforklarlig vis ikke udløser et straffespark..

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #82
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Som jeg husker situationen, så kan toutuh gå enten til højre eller venstre. Han vælger at gå lige frem, og løber dermed selv direkte ind i 3 zlin spillere. Selvfølgelig kan den dømmes, men jeg var godt nok blevet træt hvis en ligende situation var blevet dømt mod os. Det er måske upopulært at mene det, men jeg synes egentlig dommeren dømmer det rigtige i den situation. Toutuh kunne have spillet chancen større, men vælger istedet at opsøge et straffe. Det belønner dommeren ikke, tough luck.

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #83
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,225

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Som jeg husker situationen, så kan toutuh gå enten til højre eller venstre. Han vælger at gå lige frem, og løber dermed selv direkte ind i 3 zlin spillere. Selvfølgelig kan den dømmes, men jeg var godt nok blevet træt hvis en ligende situation var blevet dømt mod os. Det er måske upopulært at mene det, men jeg synes egentlig dommeren dømmer det rigtige i den situation. Toutuh kunne have spillet chancen større, men vælger istedet at opsøge et straffe. Det belønner dommeren ikke, tough luck.
    Man kan på den anden side godt påpege, at forsvarsspillerne i hvert fald ikke gør det store for at undgå at lave straffe.

    11CF3745-C626-47E6-A82A-223307409C06.jpeg
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #84
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Som jeg husker situationen, så kan toutuh gå enten til højre eller venstre. Han vælger at gå lige frem, og løber dermed selv direkte ind i 3 zlin spillere. Selvfølgelig kan den dømmes, men jeg var godt nok blevet træt hvis en ligende situation var blevet dømt mod os. Det er måske upopulært at mene det, men jeg synes egentlig dommeren dømmer det rigtige i den situation. Toutuh kunne have spillet chancen større, men vælger istedet at opsøge et straffe. Det belønner dommeren ikke, tough luck.
    Der var plads mellem de to spillere, det er altså ikke unormalt at forsøge at drible mellem to spillere.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  17. #85
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    87

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Som jeg husker det, så søger Yus det måske lige lovlig meget og jeg er heller ikke sikker på at han havde kunne nå bolden selv.
    Muligvis er det at søge den, men det er ikke i sig selv diskvalificerende. Se efter 0:40 - i min verden er det et klokkeklart straffespark.

    https://www.fck.dk/nyhed/highlights-fck-3-0-fc-zlin
    Sidst redigeret af Gulddrengen : 04.11.17 kl. 12:44

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #86
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Gulddrengen Se meddelelser
    Muligvis er det at søge den, men det er ikke i sig selv diskvalificerende. Se efter 0:40 - i min verden er det et klokkeklart straffespark.

    https://www.fck.dk/nyhed/highlights-fck-3-0-fc-zlin
    Jeg vælger så det "lette standpunkt" som Colsen så fint har indført igennem fanradioen: mann konnte Feifen. Den kan fløjtes, men den kan også slippe igennem.

    Jeg ville personligt være mere oppe at ringe over at Lüftners offside mål blev godkendt imod os, end at vi blev snydt for et sådan straffespark.

  20. #87
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Gulddrengen Se meddelelser
    Muligvis er det at søge den, men det er ikke i sig selv diskvalificerende. Se efter 0:40 - i min verden er det et klokkeklart straffespark.

    https://www.fck.dk/nyhed/highlights-fck-3-0-fc-zlin
    Jeg ser først situationen i den langsomme gengivelse nu, og - især i den første, langsomme, gengivelse - her er det også for mig klart, at Toutouh er i sin gode ret til at forsøge at gå mellem de to forsvarere, men mindst én af modstanderne begår et klokkeklart frispark, der bør belønnes med et straffespark. I øvrigt tror jeg ikke, Toutouh, som det legebarn han er, vil forsøge at tiltuske sig et ufortjent straffespark. Han vil snarere, ligesom de tunneller han laver på kanten, forsøge at spille på det ekvilibristiske, seværdige, publikumsvenlige og, for en modstander, lettere ydmygende element, som får os alle op af stolene. Men det ved dommeren naturligvis ikke noget om :-)

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC Zlin – FC København (19.10.17 kl.21.05)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 21.10.17, 12:40
  2. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 10.08.17, 14:20
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – OB (18.05.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 20.05.14, 09:07
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 08.04.13, 11:50
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •