Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
79. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    43 54.43%
  • Uafgjort!

    26 32.91%
  • FC Zlin Sejr!

    10 12.66%
Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 87

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Det er ikke helt rigtigt. Han svinede Crone til i 2010 https://www.bt.dk/fodbold/staale-gik...a-dansk-presse og var var sur på alle sportsjournalister i 2009 http://sport.tv2.dk/nyheder/article.php/id-27181215
    Jeg kunne sikkert godt finde flere episoder for det ene og andet.
    Mm. Og hvad havde han mon udtalt hvis man ikke gik videre mod Rosenborg? At det var det ‘visse folk i pressen’ ønskede. Det er åbenbart også Viasats helt klare mål at gøre Brøndby til danske mestre ifølge Ståle Solbakken. Nej han piver sgu for meget. For hans egen skyld burde han nok lukke lidt ned med sådanne kommentarer. For mig er det pinligt at Byens Hold har en træner der klynker så meget. Og sikkert kun for at redde egen røv på forhånd når Vestegnen eller Heden helt sikkert snupper guldet i Maj 18

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    hvorfor i alverden kan det ikke det ? Har du et eneste rationelt argument, så vil jeg gerne høre det.
    Kan du omvendt give MIG en rationel forklaring på hvorfor danske klubber IKKE skal være bedre end hold fra de lande?
    Sidst redigeret af Romme : 01.11.17 kl. 21:50

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Derudover skal en dansk klub uanset klubnavn være
    bedre end et hold fra Makedonien, Aserbajdsjan og for den skyld Cypern. Det kan ikke være anderledes.
    Her savner jeg en, saglig, begrundelse.

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Luffe Se meddelelser
    Her savner jeg en, saglig, begrundelse.
    Mm og hvad ville din egen saglig begrundelse være hvorfor man IKKE skulle være det?

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Mm. Og hvad havde han mon udtalt hvis man ikke gik videre mod Rosenborg? At det var det ‘visse folk i pressen’ ønskede. Det er åbenbart også Viasats helt klare mål at gøre Brøndby til danske mestre ifølge Ståle Solbakken. Nej han piver sgu for meget. For hans egen skyld burde han nok lukke lidt ned med sådanne kommentarer. For mig er det pinligt at Byens Hold har en træner der klynker så meget. Og sikkert kun for at redde egen røv på forhånd når Vestegnen eller Heden helt sikkert snupper guldet i Maj 18
    Nu var det dig, som påstod han kun brokkede sig i dårlige sæsoner. Min pointe er såmænd bare, at det gør han altid.

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Nu var det dig, som påstod han kun brokkede sig i dårlige sæsoner. Min pointe er såmænd bare, at det gør han altid.
    Hm ja okay det kan man jo mene. Jeg ser dog ikke at de der to udtalser omkring Morten Crones manglende kendskab til
    Rosenborg og Real Madrid og en i hans øjne forkert kåring af Jakob som det samme som at tude over de andre ting jeg nævnte ven :)

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Hm ja okay det kan man jo mene. Jeg ser dog ikke at de der to udtalser omkring Morten Crones manglende kendskab til
    Rosenborg og Real Madrid og en i hans øjne forkert kåring af Jakob som det samme som at tude over de andre ting jeg nævnte ven :)
    Ah ok, så det er kun, når han specifikt tuder over det du mente, du synes det er for meget. Fint med mig, og over and out, min ven :-)

  10. De følgende 13 brugere er enige:

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Ah ok, så det er kun, når han specifikt tuder over det du mente, du synes det er for meget. Fint med mig, og over and out, min ven :-)
    Nej bestemt ikke. Det er jo ikke det samme han tuder over. Det kan du vel selv læse dig til. Du kan da ikke sammenligne at han tuder over at Atiba ikke fik en eller anden kåring med at TV3 sætter dagsordnen og bestemmer styrke på Europæiske hold samt vil have Vestegnen som mestre.

  12. #24
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Jeg hæfter mig ved dit "Der har jo aldrig været noget i de sæsoner hvor han mener vi har gjort det godt" argument. Det krævede en simpel søgning, for at bevise at det ikke passede. Han tuder/brokker/argumentere/diskutere altid med alt og alle. Det er hans stil, og fair nok du ikke kan lide den. Jeg synes selv trænere skal holde sig til at tale om eget hold, og ikke andet.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Jeg hæfter mig ved dit "Der har jo aldrig været noget i de sæsoner hvor han mener vi har gjort det godt" argument. Det krævede en simpel søgning, for at bevise at det ikke passede. Han tuder/brokker/argumentere/diskutere altid med alt og alle. Det er hans stil, og fair nok du ikke kan lide den. Jeg synes selv trænere skal holde sig til at tale om eget hold, og ikke andet.
    Ja altså det kan vi godt blive enige om at han gøre men jeg syntes forskellen er der når tingene ikke går som de skal. Så får det ligesom et nyk op og så piver han nærmest over alt. Fra kampplanlægning til at Viasat vil have Vestegnen som mestre. Personligt syntes jeg en FCK træner skal se sig for god til sådan noget. Når man er i FCK er man over alle andre i dansk fodbold og så skal man undlade at pive. Man kan vel se det sådan at man skal være den store og fornuftige i søskende flokken. Det er egentlig mere det der er mit problem. Den mest stilfuldt træner vi havde var Ariel. Elskede ham.

  15. #26
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Mm og hvad ville din egen saglig begrundelse være hvorfor man IKKE skulle være det?
    Hvad kender vi/du/jeg til hold fra Aserbajdsjan, Makedonien og Cypern? Landenes navne lyder ikke sexede, og det er måske ikke dér, de fleste vælger at afholde deres ferier. Men ligesom i andre lande, fx Danmark, findes der mennesker, der har akkumuleret større formuer, som de ikke har mulighed for at få brugt uden at stå i kø i flere timer. De kan finde på at profilere sig selv ved at smide en million milliarder i de lokale fodboldhold. Kan man købe sig til succes? Ja, i hvert fald på kort sigt - se fx APOEL. Min pointe er, at man aldrig kan vurdere et hold alene på, hvilket land de kommer fra.
    I mine øjne svarer det til at sige, at en dreng på 14 år altid er stærkere end én på 12. Vrøvl. Korrekt i mange tilfælde, men fejlagtigt i andre.
    I øvrigt er det dig, der kommer med en, i mine øjne lidt provokerende, påstand, der overhovedet ikke er underbygget. Derfor synes jeg, det er lidt bagvendt, at du beder mig argumentere for det modsatte i stedet for at forklare, hvad du mener.

  16. De følgende 9 brugere er enige:

  17. #27
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    Hvad er det for en måde at argumentere på? Du kommer med et komplet ulogisk udsagn, bliver bedt om at forklare hvordan det hænger sammen. Så vi prøver igen.



    Please forklar din logik.
    Haha. Det er ret så simpelt kære Ailton. Den danske liga er bedre og den danske liga kan tiltrække bedre spillere end i hvert fald de to af ligaerne. Og så vil du nok sige: Ja men Qarabag og Vardar har flere penge end mange danske klubber. Til det kan jeg sige: Det rager mig. Størstedelen af spillerne fra f.eks Vardar og Qarabag er ikke bedre end en gennemsnitlig Superliga spiller. Og da de to hold f.eks er de bedste de kan mønstre så må man formode at de andre hold dermed ikke er Superliga niveau. Giver det mening for Ailton eller skal vi også diskutere klub rangering, lande rangering eller måske det faktum at vi har haft mindst 1 hold med i gruppespillene siden 2005 og at 50 procent af de 14 Superliga hold har deltaget i et gruppespil siden 2005 og at over 50’procent af de 50’procent er gået videre fra puljen? Er det nok for Ailton eller vil du have mere? Der er ingen af de landes hold der kan fremvise sådan en statistik - ergo de danske hold er bedre!

  18. #28
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Jeg håber vi sparer 5-7 spillere, kampen i morgen betyder ikke en pind i forhold til søndag. Klart jeg gerne vil vinde begge, men alt fokus burde være på ligaen nu.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #29
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    At den danske liga er højere rangeret end den makedonske eller aserbajdjanske siger absolut intet om hvorvidt det enkelte hold fra et land er stærkere end et hold fra et andet land. Ud fra det princip kan man også sige, at den belgiske liga er bedre end den danske, men derfor udraderede FCK alligevel Brugge med 6-0 samlet i Champions League i sidste sæson. Også på trods af at Brugge har et større budget end FCK.

    Og siden du insisterer på at sammenligne klubber fra svagere ligaer med FCK: APOEL er nået længere end FCK i Champions League, de har lige så mange deltagelser i CL de sidste 10 år som FCK, og på den europæiske rangliste for de sidste 4 sæsoner ligger de på samme pointantal som os.
    Du nævner Vardar og Qarabag, og siger at størstedelen af spillerne ikke er bedre end en gennemsnitlig superligaspiller. Derfor kan vi i nuværende forfatning stadig tabe til et superligahold. Selv i vores bedste sæsoner er vi ikke lykkes med at gå ubesejret igennem. Vi besejrede stadig Vardar med 4-2 sammenlagt, og havde Santander ikke været tvunget til at udgå i løbet af kampen med et træthedsbrud på skinnebenet, er jeg sikker på vi kunne have lagt det fysiske pres, som skulle til for at score et mål mere, og slå Qarabag ud.

    Og helt ærligt, at sige at et dansk klubhold, uanset klubnavn, skal være bedre end nærmest hvilket som helst hold fra eksempelvis Azerbaijan eller Cypern.. Right.. Fordi Helsingør eller Randers vil kunne slå hold som Apollon Limassol (der slog FCM ud), APOEL Nicosia (som spillede 1-1 med Dortmund både ude og hjemme) eller Qarabag, som i årets gruppespil er bedre indbyrdes end Atletico Madrid, som har været i 2 af de sidste 4 Champions League finaler.. Den holder ikke.


  21. #30
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – FC Zlin (02.11.17 kl.19)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Kan du omvendt give MIG en rationel forklaring på hvorfor danske klubber IKKE skal være bedre end hold fra de lande?
    Nej. Man kan ikke slynge om sig med skråsikre, uargumenterede påstande og så bagefter bede folk modargumentere. Eller det kan man godt, det er bare elendig debatdiciplin og jeg gider ikke hoppe på limpinden.


Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC Zlin – FC København (19.10.17 kl.21.05)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 21.10.17, 12:40
  2. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (06.08.17 kl.18)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 10.08.17, 14:20
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – OB (18.05.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 20.05.14, 09:07
  4. Optakts- og kamptråd: FC København – OB (07.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 08.04.13, 11:50
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - FCM (15.07.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 41
    Sidste Meddelelse: 18.07.12, 17:48

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •