Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Derby Sejr!

    30 50.85%
  • Uafgjort!

    11 18.64%
  • Derby Nederlag!

    18 30.51%
Side 2 af 11 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 159

Emner: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Uha Robin og Kvist. Den så ikke god ud.

    Er spændt på hvordan Ståle griber 2 halveg an. Han er vel tilfreds med 1 point.....

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Uha Robin og Kvist. Den så ikke god ud.

    Er spændt på hvordan Ståle griber 2 halveg an. Han er vel tilfreds med 1 point.....
    Men må den overhovedet have lov til at passere første mand Pavlovic? Var det mon dødsstødet for ham? Efterfølgende banker han kuglen 10 meter over mål i stedet for at spille chancen større ved Toutouh.

    Jeg håber at man kommer ud til 2 halvleg og smider hæmningerne og alt taktisk. Men det er nok for meget at forlange så længe Ståle er træner : D

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Ståle RAUS!!!

    Hvor er vores hold fuld af middelmådighed. Det defensive og offensive slutprodukt, er ikke eksisterende, hvilket er Ståles ansvar. Vi skal være heldige med at knibe os med i mesterskabsslutspillet.
    Jeg håber på en stor udskiftning i spillerflokken henover vinteren.

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #19
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Skrid Ståle, du har ene og alene kørt FCK komplet i sænk med dine inkompetente indkøb.
    Manglende offensive ideer, og generelt lorte taktik.

    Jeg forstår sgu godt han er blevet fyret i Wolves og Køln, han bringer absolut intet brugbart.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Er jeg den eneste som synes, at BIF fik lov til alt for meget tidsudtræk i 2.halvleg?

    De sidste 4 minutters overtid gik jo med 3 BIF standardsituationer.

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Ståle RAUS!!!

    Hvor er vores hold fuld af middelmådighed. Det defensive og offensive slutprodukt, er ikke eksisterende, hvilket er Ståles ansvar. Vi skal være heldige med at knibe os med i mesterskabsslutspillet.
    Jeg håber på en stor udskiftning i spillerflokken henover vinteren.
    Det kommer med statsgaranti ikke til at ske. Desværre.. Mest af alt synes jeg vi mangler kvalitet oppe foran.. Havde vi bare to KLASSE angribere ville det hele se helt anderledes ud.. Desværre har ikke engang en.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #22
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Det er ikke hans skyld alene, men Pavlovic burde efterhånden have gjort sig fortjent til en lang tur på bænken.

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Tillykke til Brøndby. Det er svært at vinde fodboldkampe når man spiller uden angribere. Jeg ved ikke hvad der er værst: Den brudte stime eller nederlag til BIF. Det har allerede fra starten af denne her sæson vist sig at dette her ikke vil
    blive vores sæson og dette understreger det endnu mere. Nu handler det om at komme i top6 og Europa næste sæson. Så må vi tage det som det kommer hvis der skulle opstå en åbning i mesterskabskampen.
    Ærgerligt men man betaler nok prisen for dårlige indkøb.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Jeg er så træt af at glo på William Kvist, Pierre bengtsson og Pavlovic.
    De er så piv ringe, og skal forlade FCK omgående. Det samme skal de scouts der har fundet Pavlovic.

    Det er lige før jeg håber vi ikke kommer i slutspillet om mesterskabet. Så er der vel nogen der åbner øjnene.

    Hvor er det pinligt at man har brugt SÅ mange penge, på at lave det dårligste hold i over 10 år.

  16. #25
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Jo, men havde det mon ændret det noget, om man så havde spillet en halv time mere?? (11 point)!!!

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    471

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Helt enig. Ståle skal fyres. Den dyreste trup i historien, men den dårligste i over 10 år. Spillet på banen er på et skandaløst ringe niveau, at der snart må være konsekvenser. Det er ikke sjovt for tiden, og man har svært ved at se, at denne trup og med denne træner kan få det vendt. Det gør ondt, men han er færdig.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Tillykke til Brøndby. Det er svært at vinde fodboldkampe når man spiller uden angribere. Jeg ved ikke hvad der er værst: Den brudte stime eller nederlag til BIF. Det har allerede fra starten af denne her sæson vist sig at dette her ikke vil
    blive vores sæson og dette understreger det endnu mere. Nu handler det om at komme i top6 og Europa næste sæson. Så må vi tage det som det kommer hvis der skulle opstå en åbning i mesterskabskampen.
    Ærgerligt men man betaler nok prisen for dårlige indkøb.
    Jeg ved godt at det ikke er den brudte stime der er værst i hvert fald.. Personligt kunne jeg ikke være mere ligeglad med alle de der latterlige rekorder.. Det er klamt at vi taber til BIF og endnu mere at vi mere eller mindre er ude af kampen om mesterskabet nu.. End Of story.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Tillykke til Brøndby. Det er svært at vinde fodboldkampe når man spiller uden angribere. Jeg ved ikke hvad der er værst: Den brudte stime eller nederlag til BIF. Det har allerede fra starten af denne her sæson vist sig at dette her ikke vil
    blive vores sæson og dette understreger det endnu mere. Nu handler det om at komme i top6 og Europa næste sæson. Så må vi tage det som det kommer hvis der skulle opstå en åbning i mesterskabskampen.
    Ærgerligt men man betaler nok prisen for dårlige indkøb.
    Ikke altid du kommer med et fornuftigt indlæg jeg er enig med dig i, men i dette tilfælde har du ret :)

    Ståle burde bare allerede nu forberede næste sæson og fremtidig indkøb. Det er faktisk ligefør jeg håber vi ikke kommer i et Europæisk gruppespil næste sæson så vi har tid og ro til at bygge et "nyt" hold op. Vi så det da vi røg ud til Jablonec, som faktisk gjorde at vi præsteret godt i ligaen.

  22. De følgende 3 brugere er enige:

  23. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kroos Control Se meddelelser
    Jeg er så træt af at glo på William Kvist, Pierre bengtsson og Pavlovic.
    De er så piv ringe, og skal forlade FCK omgående. Det samme skal de scouts der har fundet Pavlovic.

    Det er lige før jeg håber vi ikke kommer i slutspillet om mesterskabet. Så er der vel nogen der åbner øjnene.

    Hvor er det pinligt at man har brugt SÅ mange penge, på at lave det dårligste hold i over 10 år.
    Fuldstændig enig.. Lige præcis de tre holder ikke FCK niveau, men det er der nu flere der ikke gør.. Kusk har også et elendigt indhop i dag.. Bedste mand er uden tvivl Ankersen, som tilgengæld så er væk til sommmer.. Ulækkert at være FCK fan pt...

  24. #30
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ikke altid du kommer med et fornuftigt indlæg jeg er enig med dig i, men i dette tilfælde har du ret :)

    Ståle burde bare allerede nu forberede næste sæson og fremtidig indkøb. Det er faktisk ligefør jeg håber vi ikke kommer i et Europæisk gruppespil næste sæson så vi har tid og ro til at bygge et "nyt" hold op. Vi så det da vi røg ud til Jablonec, som faktisk gjorde at vi præsteret godt i ligaen.
    Ståle burde slet ikke have lov at være med til at samle truppen til næste år, dertil burde hele vores scouting afdeling virkelig kigges igennem igen.
    For hold da op, hvor render der meget lort rundt inde på græsplænen som Ståle, Lange og Højer har fundet frem til sammen...

  25. De følgende 7 brugere er enige:

Side 2 af 11 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 29.04.17, 11:35
  2. Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 22.11.16, 00:26
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (15.08.14 kl.19.30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 104
    Sidste Meddelelse: 20.08.14, 12:00
  4. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (11.05.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 12.05.14, 21:18
  5. Optakts- og kamptråd: OB - København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 07.12.09, 19:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •