Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Derby Sejr!

    30 50.85%
  • Uafgjort!

    11 18.64%
  • Derby Nederlag!

    18 30.51%
Side 4 af 11 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 159

Emner: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

  1. #46
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    med hensyn til vores scouting afd. har du helt ret. Det syntes jeg faktisk har været under alt kritik. Man vidste allerede 1 år før vores åreladning af spillere at vi skulle finde kompetente spillere på markedet, Man har altså haft tid til at handle i rettidig omhu og alligevel er det gået galt. Det er selvfølgelig også Ståles ansvar. Og jeg håber da også han kommer til en alvors snak med ledelsen i FCK.

    Men jeg er ikke med på vognen når det hedder Ståle Raus. Som jeg tror vil være en kæmpe fejl. Ståle er historisk i klubben og vi har lige haft 2 fantastisk år med DM guld og rekorder og CL som er Ståles fortjeneste.

    Jeg er 100 % sikker på at Ledelsen i FCK giver lang snor til Ståle. Meeeeen der skal 100 % et DM guld på bordet næste år ellers er jeg også på Raus vognen :)
    Problemet er jo blot, at vi til næste år står i præcis samme situation som i år.

    Følgende spillere skal videre.

    Olsen
    Ankersen
    Santander
    Verbic
    Toutouh (ryger nok til vinter)

    Dertil alt det dødvægt vi har i klubben pt.
    Generelt har jeg meget lidt tiltro til at vi kommer bare i nærheden af at vinde DM de næste par år.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Gem et lille smil til det blir gråvejr...

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Men hvordan tænker du at han skal sælge sæsonen? Cutte dødvægten, Lüftner, Bengtsson, Matic, Toutouh, Kusk, Pusic og Pavlovic henover vinteren?
    Én ting er sikkert. Nu når mesterskabet er væk, håber jeg som minimum at Carlo får lige så lang snor som Pavlovic har fået.
    Lüftner, Bengtsson, Matic bliver selvfølgelig, Men Kusk, Toutouh, Pusic og Pavlovic skulle man måske overveje at få skibet afsted. Men hvis Verbic, Robin, Santander, Ankersen også er væk til sommer. Jaaa Så skal vi starte helt forfra. Og så skal vores fantastiske Scouting afdeling på arbejde *host*.

    Og når jeg mener sælge sæson så mener jeg at Ståle så vidt muligt skal prøve at spille med de samme spillere uden den store udskiftning upåagtet, de fejl der måtte begåes.

    Og ja Carlo er da også en mulighed. Brug ham resten af sæson, måske får han et gennembrud ala Cornelius i sin tid. Det kunne da være fantastisk.

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Problemet er jo blot, at vi til næste år står i præcis samme situation som i år.

    Følgende spillere skal videre.

    Olsen
    Ankersen
    Santander
    Verbic
    Toutouh (ryger nok til vinter)

    Dertil alt det dødvægt vi har i klubben pt.
    Generelt har jeg meget lidt tiltro til at vi kommer bare i nærheden af at vinde DM de næste par år.
    Du har en pointe. Men fodbold er et mærkeligt spil. Nogle gode transfers kan gøre underværker.

    Jeg kan for nogle år siden huske en kamp mod FCM, hvor vi er bagud i Parken og så sætter Ariël Jacobs relativt ukendte spillere på banen i form af Nicolai Jørgensen og Andreas Cornelius som gjorde vi vandt kampen 4-2. i denne halvsæson smadret vi alle i ligaen jeg kan da tydeligt huske at ingen havde de store forventninger denne sæson.

    Man kan ikke forudse alt i fodbold :)

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Vi taber ikke kun på banen idag, vi taber også på tribunen, når man ser tifoerne...

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #51
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Du har en pointe. Men fodbold er et mærkeligt spil. Nogle gode transfers kan gøre underværker.

    Jeg for nogle år siden huske en kamp mod FCM, hvor vi er bagud i Parken og så sætter Ariël Jacobs relativt ukendte spillere på banen i form af Nicolai Jørgensen og Andreas Cornelius som gjorde vi vandt kampen 4-2. i denne halvsæson smadret vi alle i ligaen jeg kan da tydeligt huske at ingen havde de store forventninger denne sæson.

    Man kan ikke forudse alt i fodbold :)
    Har bare svært ved at se det ske Eraz,

    Er jo samme taktiske oplæg de skal igennem, da ingen spillere forstår hvad det er at Ståle vil have folk til.
    Så skal man bruge endnu et års tid på evt., at få en trup spillet sammen hvis det lykkedes at finde frem til spillere som forstår hvad Ståle vil?

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Fuck det lortehold!
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Har bare svært ved at se det ske Eraz,

    Er jo samme taktiske oplæg de skal igennem, da ingen spillere forstår hvad det er at Ståle vil have folk til.
    Så skal man bruge endnu et års tid på evt., at få en trup spillet sammen hvis det lykkedes at finde frem til spillere som forstår hvad Ståle vil?
    Ja måske er jeg lidt for optimistisk :)

    Jeg er sgu bare bange får der går panik i FCK og man fyre Ståle så der går Roland Nilsson i tingene. Og vi kan jo alle huske, hvordan det gik. Uanset, hvor sort det ser ud så har jeg bare en tiltro på at Ståle nok skal få det vendt. Og det han har også bevist i tidligere sæsonen.

    Men jeg kan da 100 % også forstå kritikken af Ståle/scouting afdelingen etc. Når man ser på de økonomiske muligheder og ikke mindst massere af tid til at købe de rigtige spillere frem til denne sæson så er jeg sgu også skuffet over, hvordan denne sæson er forløbet.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Vi taber ikke kun på banen idag, vi taber også på tribunen, når man ser tifoerne...
    Den tifo der var forberedt måtte man ikke have, da politiet kom med et forbud 11 dage inden kampen. Spildte penge og spildt arbejde.
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #55
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja måske er jeg lidt for optimistisk :)

    Jeg er sgu bare bange får der går panik i FCK og man fyre Ståle så der går Roland Nilsson i tingene. Og vi kan jo alle huske, hvordan det gik. Uanset, hvor sort det ser ud så har jeg bare en tiltro på at Ståle nok skal få det vendt. Og det han har også bevist i tidligere sæsonen.

    Men jeg kan da 100 % også forstår kritikkere af Ståle/scouting afdelingen etc. Når man ser på de økonomiske muligheder og ikke mindst massere af tid til at købe de rigtige spillere frem til denne sæson så er jeg sgu skuffet.
    Jeg håber virkelig man skiller sig af med Ståle, han virker ikke til at have mere at give til FCK.
    Det er fint han fabler om at bygge nyt hold op osv., problemet er jo blot at alt sejler.

    Fair skal være fair, han har skabt fine resultater med DM, CL og EL.
    Men også med økonomiske muskler som ingen anden i Skandinavien, han har levet på at have det bedste materiale og jeg er helt sikker på at det også er grunden til han faldt igennem i Wolves, og Køln.
    Ståle er ikke en specielt god træner i mine øjne, han lever på en solid defensiv og så håbe på at en eller anden X spillere præstere noget uventet.

  18. De følgende 7 brugere er enige:

  19. #56
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Men jeg forstår bare ikke at der kan løbe 2 Nordmænd rundt i Hobro og FCM og banke kasser ind, hvad har de kostet? 1 mill stykket??? Men nej det er ikke fint nok, vi skal have en fra Afganistan og en fra Peru til mindst 15 mill. stykket. De kan ikke lide vores mentalitet og vores vejr, de kan bare ikke falde til, men skidt det er jo bare fodbold.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #57
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Er enig med Pierre og Pavlovic men synes altså at Kvist spiller fint nok! Det kan godt ske at han sover lidt ved deres mål men bolden burde aldrig være røget over Pavlovic ved første stang/område.
    At han sover er utilgiveligt i et derby! Det er tydeligt at se at manden er blevet for gammel! Han kommer altid for sent på bolden, rager altid dumme gule kort til sig osv. Han HAR ikke FCK niveau mere! Han gav også op ved friløberen.

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #58
    Tilmeldingsdato
    Mar 2014
    Indlæg
    43

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    De (FCK) spiller elendigt og har gjort det længe. Faktum er, at vi har tabt 5 kampe ud af 15 i superligaen. Det er ikke godt nok. Ståle må gå! Eller finde en anden opskrift på hvordan FCK skal spille fodbold. Det vi har set i denne omgang er så kedeligt.. og kampen idag vækker minder om noget vi så i 90’erne. Den eneste den kan være sin indsats bekendt idag er Peter Ankersen.. resten dumper big time.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #59
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    22

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    STÅLE RAUS

    Problemet med Ståle pt. er at han allerede har meldt ud ved flere lejligheder at han stopper enten til sommer eller næste sommer og vi derfor alligevel skal se på en ny Sportslig struktur gerne med en 2 deling af træner og sportchef.

    Lad os da få en ny ledelse i spil fra starten af 2018 så de har 1/2 år til at justere i truppen og få et ny koncept spillet sammen.

    Herudover bør det have konsekvenser med de meget dyre investeringer i spillertruppen der i langt de fleste tilfælde har været store skuffelser. Hvis man kigger på lønningerne i superligaen er det skræmmende hvor mange dårligt præsterende FCK spillere der er i top 10.....

  26. De følgende 4 brugere er enige:

  27. #60
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Vi taber ikke kun på banen idag, vi taber også på tribunen, når man ser tifoerne...
    Enig.

    Selvindsigt blandt fans er åbenbart ikke-eksisterende. Det er muligt, at politiet har opført sig tåbeligt i denne sag, men deres reaktion kommer jo kun af én eneste grund, nemlig tåbelig opførsel fra fans. Vi bør vel reelt bukke og takke for, at vi overhovedet er til stede til kampen i stedet for at opføre os som tudeprinsesser. At nævne fanforbud i samme sætning som bandekrig med dødsofte og et parteret lig - omg en børnehave. Føj.

    Mit årlig bidrag til tifokassen er hermed under kraftig overvejelse.

  28. De følgende 11 brugere er enige:

Side 4 af 11 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 29.04.17, 11:35
  2. Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 22.11.16, 00:26
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (15.08.14 kl.19.30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 104
    Sidste Meddelelse: 20.08.14, 12:00
  4. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (11.05.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 12.05.14, 21:18
  5. Optakts- og kamptråd: OB - København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 07.12.09, 19:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •