Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Derby Sejr!

    30 50.85%
  • Uafgjort!

    11 18.64%
  • Derby Nederlag!

    18 30.51%
Side 9 af 11 FørsteFørste ... 67891011 SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 159

Emner: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Du ved simpelthen ikke, hvad der er værst. En ligegyldig rekord eller et nederlag til prollerne.
    Nederlag til rivalen selvsagt. Det var ikke ment som et spørgsmål.
    Dog værre at rekorden endte mod netop dem ;)

  2. #122
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    155

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Nu forudsætter rekorden vel netop at vi ikke skulle tabe kampen, så er det ikke to sider af samme sag.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #123
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Tror nu stadig at en hjulmand, kunne gøre FCK til en bedre klub, men om han ville få samme mulighed som Ståle og være fredet på samme måde er en hypotese.

    Dertil synes jeg reelt ikke man skal frede nogen, for som pilen peger pt., har vi næppe set bunden i nu.
    Mit indlæg var ikke et forsvar af Ståle, men mere en forundring over, at Hjulmand pludselig skulle være den store redningsmand. Vel ikke ligefrem imponerende, hvad han gjorde i Mainz f.eks. Det er IMO lidt det samme, som da folk mente, at David Nielsen var det store håb. (jaja, jeg falder selv i den fælde, så jeg er ikke et hak bedre selv, men man skal passe på med ikke lade sig forblænde)

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #124
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Mit indlæg var ikke et forsvar af Ståle, men mere en forundring over, at Hjulmand pludselig skulle være den store redningsmand. Vel ikke ligefrem imponerende, hvad han gjorde i Mainz f.eks. Det er IMO lidt det samme, som da folk mente, at David Nielsen var det store håb. (jaja, jeg falder selv i den fælde, så jeg er ikke et hak bedre selv, men man skal passe på med ikke lade sig forblænde)
    Om han er en redningsmand ved jeg ikke, men hvis man ser på hvad han har fået ud af et så lille budget med sin spillestil må jeg sgu løfte på hatten for ham.
    Men når det så er sagt, håber jeg i princippet stadig man forsøger sig med en tysk eller hollandsk træner.
    Det ville klæde FCK med lidt mere fart og vilje i spillet, men også hvor man vægter underholdningen i fodbold som element.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #125
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Er jeg den eneste der hellere ser Lønstrup som træner end David?

    Synes virkeligt han har fået meget ud af truppen i Helsingør som er langt under resten af superligaens niveau, og hvor de i øvrigt har solgt et par af de største profiler til andre klubber her i starten af sæsonen

    Han praktisere en positiv spillestil lidt som de gør i Nordsjælland. Synes de har et godt koncept men desværre for dem er der for mange spillere med et lavt niveau og alt for mange personlige fejl.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #126
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af mathiasf Se meddelelser
    Er jeg den eneste der hellere ser Lønstrup som træner end David?
    Ingen af dem!

    Super interessante indlæg i denne tråd om Ståle, men drenge og piger, det er en kamptråd. Kan vi ikke være lidt mere disciplinerede og smide den slags over i Ståle version 2.0 eller Ståle raus, så gode betragtninger om kampen ikke drukner i alt muligt andet relevant, men malplaceret?

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #127
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Jeg var virkelig rystet over vores midterforsvars ageren i søndags. Jeg ved godt, at Brøndby lægger et stort pres, men selv i helt rolige situationer bliver simple afleveringer lagt flere meter forkert, tacklinger rammer ikke bolden, og så har jeg slet ikke nævnt presspillet, hvor de lader til at gå frem sådan lidt tilfældigt... Jeg havde virkelig svært ved at se, at de var en del af et ellers stramt spilkoncept. Vi har ellers længe kunne spille os roligt henover Zornigers første preslinie, men det lykkedes nærmest aldrig i søndags, hvor afleveringer i stedet røg ud over sidelinien eller bare ramte ned i ingenmandsland.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #128
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af orhhh Se meddelelser
    Nu forudsætter rekorden vel netop at vi ikke skulle tabe kampen, så er det ikke to sider af samme sag.
    Hvorfor bruge tid på ligegyldige ting?

  15. #129
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Om han er en redningsmand ved jeg ikke, men hvis man ser på hvad han har fået ud af et så lille budget med sin spillestil må jeg sgu løfte på hatten for ham.
    Men når det så er sagt, håber jeg i princippet stadig man forsøger sig med en tysk eller hollandsk træner.
    Det ville klæde FCK med lidt mere fart og vilje i spillet, men også hvor man vægter underholdningen i fodbold som element.
    Jeg foretrækker resultater frem for "underholdning". Om Ståle er den rette, og om der skal løsnes op for 4-4-2, det kan godt være. Men der var intet underholdende over at se FCN få røvfuld i CL

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #130
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Om Ståle skal ud eller ej, vil jeg ikke gøre mig til dommer over, da jeg stadig ikke helt ved, hvad jeg mener om den sag.

    Hvad jeg dog ved er, at det virker en anelse forsimplet, at folk afskriver Hjulmand med henvisning til, at hans FCN blev kørt over i CL-gruppespillet. Blev de kørt over? I den grad! Er der tale om præcis den samme trup, samme klubkultur, samme budget og samme erfaring fra europæiske kampagner, som vi har her i FCK? På ingen måde. Selvfølgelig vil et FCK-hold med Hjulmands præg ikke blive kørt over på samme måde som FCN blev det i deres kampagne, men om han kan skabe bedre resultater end Ståle har gjort med sin stramme organisation, det kan vi naturligvis stille os tvivlende over for, men helt ærligt, så ved vi det ikke.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #131
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Men der var intet underholdende over at se FCN få røvfuld i CL
    Arh, det kan vel diskuteres ... at se dem stå og rase hjælpeløst efter at blive snydt af Luiz Adriano, og derefter kollapse som et stillads af brødpinde i en efterårsstorm, fandt jeg da i alle fald yderst underholdende ;-)


  20. #132
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af Frank Ryle Se meddelelser
    Godt skrevet. Det handler ikke om nederlaget i går. Men om FC Københavns præstationer i denne sæson (faktisk også foråret på trods af mesterskabet). 5 nederlag i superligaen og trist spil meget af tiden - det kalder på forandring og Ståle ændre ikke spillestil. Ligeledes antyder flere at han er på vej til at forlade klubben indenfor et år - så hvorfor ikke nu?
    Resultatet mod BØF var noget ****, men vel næppe vildt overraskende.

    Til forskel fra opgøret mod BØF i maj måned, hvor vi vandt 1-0, var det kun Robin Olsen, Ankersen, Kvist og Toutouh, der spillede fra start i 0-1 nederlaget. Det er over ca. 5 måneder en udskiftning på 7 spillere, hvoraf navnlig det centrale forsvar og angrebet udgjorde en væsentligt del af rygraden på det tidligere hold.

    Det er pisse skuffende, at spillet og resultaterne ikke er til mere for tiden. Det forekommer bare meget kortsigtet at skifte træneren ud.

    Hvis vi bliver kørt ud på røv og albuer i foråret, så kræver det nok forandringer, men lige nu tror jeg på, at Ståle er det mest sikre kort i forhold til at genrejse holdet og skabe resultater. Så må det som så ofte før gå lidt ud over stilen.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #133
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af Master Se meddelelser
    Om Ståle skal ud eller ej, vil jeg ikke gøre mig til dommer over, da jeg stadig ikke helt ved, hvad jeg mener om den sag.

    Hvad jeg dog ved er, at det virker en anelse forsimplet, at folk afskriver Hjulmand med henvisning til, at hans FCN blev kørt over i CL-gruppespillet. Blev de kørt over? I den grad! Er der tale om præcis den samme trup, samme klubkultur, samme budget og samme erfaring fra europæiske kampagner, som vi har her i FCK? På ingen måde. Selvfølgelig vil et FCK-hold med Hjulmands præg ikke blive kørt over på samme måde som FCN blev det i deres kampagne, men om han kan skabe bedre resultater end Ståle har gjort med sin stramme organisation, det kan vi naturligvis stille os tvivlende over for, men helt ærligt, så ved vi det ikke.
    Det meget muligt at FCK har et "stort" budget set fra et skandinavisk synspunkt, Men FCKs budget sammenlignet med de Store/mellemstore/små klubber med rigmænd er jo peanuts. Små hold i Europa og ja FCK er en mindre klub på den europæiske scene når vi taler "budget" så er det min overbevisning, at for at lave resultater i EL og især CL er det SUPER vigtigt at med en ekstrem stærk defensiv med styr på organisationen.

    At ville spille FC Barcelona tiki taka mod de store klubber i Europa med de budgetter skandinaviske klubber har er jo direkte latterligt i min bog og kommer aldrig til at ske.Et godt eksempel er jo Rosenborg der fornylig slog EL finalisterne fra Ajax ud i år. Det skete på baggrund af en bomstærk Defensiv/organisation med fokus på kontra. Det er måden at få resultater på i Europa ikke kun for danske hold, men skandinaviske hold generelt.

    Om nogen har Ståle da bevist dette og jeg æder gerne mine ord, hvis jeg ser et skandinavisk hold, spille tiki taka fodbold som også skaber resultater i form af sejre/point til koefficent mod stærke Europæiske modstandere.
    Sidst redigeret af EraZ : 07.11.17 kl. 18:39

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #134
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Jeg giver dig ret og det kan for såvidt skaleres ned på superliga/divisionsniveau. Jo større spillemæssig kvalitetsforskel der er på holdene, jo mere vil det dårligste hold være nødsaget til at spille simpelt/primitivt og håbe på at udnytte de få chancer som alligevel som regel opstår i fodbold.
    Det er den bedste chance for et brugbart resultat, det dårligste hold kan få.

  25. #135
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    FC Nordsjælland gjorde det da godt med deres tiki taka-bold i CL ;-) "ironi muligvis anvendt"

    RED: https://www.uefa.com/uefachampionsle...hes/index.html

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Side 9 af 11 FørsteFørste ... 67891011 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 29.04.17, 11:35
  2. Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 22.11.16, 00:26
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (15.08.14 kl.19.30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 104
    Sidste Meddelelse: 20.08.14, 12:00
  4. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (11.05.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 12.05.14, 21:18
  5. Optakts- og kamptråd: OB - København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 07.12.09, 19:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •