Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Derby Sejr!

    30 50.85%
  • Uafgjort!

    11 18.64%
  • Derby Nederlag!

    18 30.51%
Side 3 af 11 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 159

Emner: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ikke altid du kommer med et fornuftigt indlæg jeg er enig med dig i, men i dette tilfælde har du ret :)

    Ståle burde bare allerede nu forberede næste sæson og fremtidig indkøb. Det er faktisk ligefør jeg håber vi ikke kommer i et Europæisk gruppespil næste sæson så vi har tid og ro til at bygge et "nyt" hold op. Vi så det da vi røg ud til Jablonec, som faktisk gjorde at vi præsteret godt i ligaen.
    Argh syntes nu tit jeg skriver mange fornuftige ting. Det er bare et spørgsmål om folk gider forstå hvad jeg reelt mener :) Er feks aldrig ude på at skide på folk herinde eller trolle som du vist tidligere har sagt : D

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Det føles forfærdeligt, men vi er blevet forbedret på det siden sæsonstarten. Flere spillere er i momenter direkte imod os, altså fra egne rækker. Lüftner, Kusk, Vavro giver vel 8-9 omstillinger væk, som vi med held og snilde fik reddet os fra.

    Vi har også flere som spiller fantastisk, men det drukner simpelthen i middelmådighed og halvfærdigt arbejde. For første gang i lang tid lignende det ellers at dommeren var på vores side, men selv ikke med den hjælp kunne vi ændre på at vi sidder fast i lort til halsen, og nu læben...

    Stor ros til PA, Falk og Zeca som på trods af fejl hist og pist, gør det godt. Og så synes jeg Carlo Holse viste sig godt frem, massere af løb/bevægelse og konstant boldsøgende - han gjorde det mindst 5 gange bedre end Kusk og Pavlovic.

    Og så er vi VOLDTSOMT heldige med at Kvist ikke får et par kort under kampen.

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Fuldstændig enig.. Lige præcis de tre holder ikke FCK niveau, men det er der nu flere der ikke gør.. Kusk har også et elendigt indhop i dag.. Bedste mand er uden tvivl Ankersen, som tilgengæld så er væk til sommmer.. Ulækkert at være FCK fan pt...
    Er enig med Pierre og Pavlovic men synes altså at Kvist spiller fint nok! Det kan godt ske at han sover lidt ved deres mål men bolden burde aldrig være røget over Pavlovic ved første stang/område.

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kroos Control Se meddelelser
    Jeg er så træt af at glo på William Kvist, Pierre bengtsson og Pavlovic.
    De er så piv ringe, og skal forlade FCK omgående. Det samme skal de scouts der har fundet Pavlovic.

    Det er lige før jeg håber vi ikke kommer i slutspillet om mesterskabet. Så er der vel nogen der åbner øjnene.

    Hvor er det pinligt at man har brugt SÅ mange penge, på at lave det dårligste hold i over 10 år.
    Udover ved målet (er jeg i øvrigt den eneste der synes at der skulle være frispark til Bengtsson, og ikke Halimi?), så synes jeg, at Kvist spiller en god kamp. Ham, Ankersen og Zeca var i mine øjne de bedste i hvide trøjer, men jeg er dog enig i Pavlovic. Én ting er, at han tydeligvis ikke har et stabilt nok niveau, til at spille hos os, men jeg synes ikke engang at det ligner at han gider - hvilket næsten gør mere ondt på mig, end det spillemæssige niveau hos ham.

    Væk med ham, og så er jeg også ved at miste tålmodigheden med Luftner, så alle sejl ind efter Grandqvist til vinter, og giv Holse chancen fra start, ved siden af Sotiriou, som i det mindste udviser noget vilje.

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    227

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Lad os se om Ståle også er i klubben i morgen. Hvis en hvilken som helst anden klub i topligaerne havde haft en så dårlig start, som mestre, efter at have brugt så mange penge på transfers og tabe hjemme til rivalen, mens man spiller så dårligt, så havde manageren været væk med det samme. Det ville klæde ledelse at vise noget handling.

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Rekorder ryger, fred være med det. Drt er bare ikke ok at være ude af guldkampen i starten af november.

  11. De følgende 13 brugere er enige:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Det er bare en af disse sæsoner i år, hvor alt går galt. Mesterskabet er væk, men blev ikke tabt i dag. Det gør det derimod på vores elendige sæsonstart de første 7-8 kampe pga. hvor FCK leveret det dårligste spil jeg har set siden 1990erne samt det faktum at vi er endnu mere elendige på udebane end hjemmebane.

    Ståle Raus siger folk ??. HAha selvfølgelig nej ??. Så tror jeg først vores klub falder fra hinanden. Ståle har lang snor selv med at misset mesterskab. Ståle har om nogen bevist at han kan vende lort til succes. Ståle Burde sælge sæsonen nu og satse på en top3 og Europa kval. og så bare bygge holdet op til næste år som jeg ikke er i tvivl om, at vi vil stå stærkere.

  13. De følgende 6 brugere er enige:

  14. #38
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af Guld Se meddelelser
    Lad os se om Ståle også er i klubben i morgen. Hvis en hvilken som helst anden klub i topligaerne havde haft en så dårlig start, som mestre, efter at have brugt så mange penge på transfers og tabe hjemme til rivalen, mens man spiller så dårligt, så havde manageren været væk med det samme. Det ville klæde ledelse at vise noget handling.
    Helt enig, men desværre er han her også i morgen og indtil han ikke gider mere :(

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Jeg er tabt for ord... Ståle skal virkelig åbne værktøjskassen til vinter, fordi noget skal der ske. Det ligner efterhånden endnu en oprydning i truppen ala det vi så i 2014 der skal til. Vi betaler prisen for de elendige indkøb vi har lavet det sidste års tid. Er det 13 spillere vi har hentet det sidste år, og kun Falk er for alvor slået igennem. Vi har udspillet vores rolle i mesterskabskampen, så Ståle kan lige så godt begynde, at få spillet et nyt hold sammen, så vi kan stå stærkere fra næste sæsons start.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #40
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Sæsonen er ikke helt tabt. Utroligt vigtigt vi ikke misser europa-kval

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #41
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Facts er hvis bare at vi skal kigge nedad, og ikke op. Vi kæmper med Horsens og OB lige nu om mesterskabsspillet.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #42
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Man må måske også bare indse, at vores transferstrategi ikke rigtig kan anvendes i praksis. Det er fint nok, at man har en plan om, at der sker en løbende udskiftning i truppen, så man ikke får nedgangsår a lá 2012. Men når man ikke har fundet de rette kvalitetsspillere, så nytter det jo heller ikke noget, at man smider halvdelen af sine startende spillere ud på godt og vel 2 år.

    Jeg ved godt, at det er hamrende svært - ja faktisk umuligt - at hente spillere, der er lige så gode som dem vi sælger, til en billigere penge. Men jeg har svært ved at se, hvordan vi skal kunne spille med om guldet til næste år, når vi jo står til at miste Robin Olsen, Peter Ankersen Verbic og Santander, men ikke har en eneste kvalitetsspiller på deres pladser endnu.

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #43
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Det er bare en af disse sæsoner i år, hvor alt går galt. Mesterskabet er væk, men blev ikke tabt i dag. Det gør det derimod på vores elendige sæsonstart de første 7-8 kampe pga. hvor FCK leveret det dårligste spil jeg har set siden 1990erne samt det faktum at vi er endnu mere elendige på udebane end hjemmebane.

    Ståle Raus siger folk ??. HAha selvfølgelig nej ??. Så tror jeg først vores klub falder fra hinanden. Ståle har lang snor selv med at misset mesterskab. Ståle har om nogen bevist at han kan vende lort til succes. Ståle Burde sælge sæsonen nu og satse på en top3 og Europa kval. og så bare bygge holdet op til næste år som jeg ikke er i tvivl om, at vi vil stå stærkere.
    Men hvordan tænker du at han skal sælge sæsonen? Cutte dødvægten, Lüftner, Bengtsson, Matic, Toutouh, Kusk, Pusic og Pavlovic henover vinteren?
    Én ting er sikkert. Nu når mesterskabet er væk, håber jeg som minimum at Carlo får lige så lang snor som Pavlovic har fået.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #44
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Ståle burde slet ikke have lov at være med til at samle truppen til næste år, dertil burde hele vores scouting afdeling virkelig kigges igennem igen.
    For hold da op, hvor render der meget lort rundt inde på græsplænen som Ståle, Lange og Højer har fundet frem til sammen...
    med hensyn til vores scouting afd. har du helt ret. Det syntes jeg faktisk har været under alt kritik. Man vidste allerede 1 år før vores åreladning af spillere at vi skulle finde kompetente spillere på markedet, Man har altså haft tid til at handle i rettidig omhu og alligevel er det gået galt. Det er selvfølgelig også Ståles ansvar. Og jeg håber da også han kommer til en alvors snak med ledelsen i FCK.

    Men jeg er ikke med på vognen når det hedder Ståle Raus. Som jeg tror vil være en kæmpe fejl. Ståle er historisk i klubben og vi har lige haft 2 fantastisk år med DM guld og rekorder og CL som er Ståles fortjeneste.

    Jeg er 100 % sikker på at Ledelsen i FCK giver lang snor til Ståle. Meeeeen der skal 100 % et DM guld på bordet næste år ellers er jeg også på Raus vognen :)

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

  28. #45
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Men hvordan tænker du at han skal sælge sæsonen? Cutte dødvægten, Lüftner, Bengtsson, Matic, Toutouh, Kusk, Pusic og Pavlovic henover vinteren?
    Én ting er sikkert. Nu når mesterskabet er væk, håber jeg som minimum at Carlo får lige så lang snor som Pavlovic har fået.
    Helt enig.. Han var en af få lyspunkter i dag og markerer sig allerede finere på de få minutter han får, end Pavlovic gør over hele kampen.. Lad os for helvedet nu få ham spillet ind mens vores angribere alligevel sejler rundt.. og så skal al kritikken ikke kun gå til Pavlovic.. Pieros er også piv ringe og ligner mere og mere en spiller der skal bruge 5 100% chancer for at lave en enkelt pind.

  29. De følgende 2 brugere er enige:

Side 3 af 11 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 29.04.17, 11:35
  2. Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 22.11.16, 00:26
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (15.08.14 kl.19.30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 104
    Sidste Meddelelse: 20.08.14, 12:00
  4. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (11.05.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 12.05.14, 21:18
  5. Optakts- og kamptråd: OB - København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 07.12.09, 19:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •