Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Derby Sejr!

    30 50.85%
  • Uafgjort!

    11 18.64%
  • Derby Nederlag!

    18 30.51%
Side 6 af 11 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 159

Emner: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,154

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af morten4300 Se meddelelser
    Jeg syntes udmiddelbart at folket herinde er positivt stemt over dagen indsats, trods resultatet. Fattum er at vi spiller ferbrilsk, uorganiseret og meget meget rodet. Pilen peger mod Ståle, ny træner nu der har tid til st bygge noget nyt op inden den nye sæson. En der ikke spiller et system der tager et år at forstå for den enkelte spiller og en der kan få mere ud af det materiale vi trods alt råder over.

    Kærlig hilsen

    Morten
    Det har næppe noget med systemet at gøre, men modstanderen. Bif er i perioder dygtige til at gøre kampen kaotisk. I andre perioder - ja vel ca fra 20. minut til 75 minut- styrer vi langt hen af vejen kampen. Ja der er en masse fejlafleveringer (som altid mod Bif) og underlige fejl især fra vores to midtstoppere, der åbenbart ikke er vant til det pres der kommer og som ikke hjælpes meget, men BIF spiller sig ikke frem til noget what so ever udover et par kontraer på de fejl.

    Selvfølgelig skal vi ikke være positive en dag, hvor vi taber til Bif og smider chancen for guld. Men ser man isoleret på kampen, så mener jeg helt ærligt at vi er bedst i spillet og spiller os frem til mest (hvis man ser bort fra de 2-3 kontraforæringer vi giver dem), men kikser i et par afgørende situationer i felterne. Her hjælper det sikkert ikke, at vi har Erik, Boilesen, Verbic og Santander ude. Om det var os der tilkæmper os overtaget i kampen eller dem, der giver os det, er selvfølgelig svært at sige. Men de er sgu ikke uheldige med, at vi ikke spiller os helt igennem eller Pieros (på hæl) eller Pavlovis på hoved scorer.

    Pilen peger mange steder hen. På Ståle, på indkøbene, på skader, på træthed fysisk og mentalt osv. Men at skifte træner nu, er imo det værste vi kan gøre.

  2. De følgende 8 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    227

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Jeg mener dog heller ikke vi skal fyre Ståle. Men hvad tror i seriøst der skal til. ??? Er det exit af pokalen til bøf + ingen top 3-4. Eller skal der 2 dårlige sæsoner til. ?? Ved godt at han har en høj status i klubben, men vores økonomi hænger vel sammen med kval til Europa.
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Hvis man tager ja-hatten på, så skaber vi flest store chancer i dag. Brøndby har to hovedstød og ikke så meget andet.

    Ros til især Ankersen og Falk for deres indstilling i dag. Synes også at Zeca, Kvist og Bengtsson gør det hæderligt. Lüftner var rædderlig i dag og lader til at have smittet Vavro med sin usikkerhed. Pavlovic var usynlig og Toutouh ligegyldig som altid. Han vil hellere lave fodsålsfinter end at hjælpe holdet.

    Langt hen ad vejen stiller Ståle med den bedste startellever. Man kan selvfølgelig diskutere, om Pavlovic efterhånden ikke har fået chancer nok. Toutouh kan også diskuteres, men med Verbic ude skulle der kigges på alternativer, og han skal vel også have chancen efter sin skade. Synes dog Ståle kikser helt ekstremt ved at indskifte Kusk. Kusk blev fravalgt i startopstillingen pga. manglende fysik. Hvad så Ståle dog i første halvleg, der fik ham på andre tanker. At Kusk så kvitterer med sin dårligste kamp i FCK-trøjen kunne Ståle selvfølgelig ikke vide, men hvorfor dog ikke give Amankwaa chancen i stedet.

    Det ser sgu skidt ud. Mesterskabet er tabt, men jeg havde nu afskrevet det forlængst. At vi kunne spille os ind i kampen igen i dag er blot et udtryk for, at topholdene er elendige denne sæson. Næste sommer er alle de gode spillere væk, og så står vi blot tilbage med et sammenrend af tvivlsomme spillere på lange og dyre kontrakter. Det kommer til at tage adskillige år og komme tilbage fra det her, medmindre at ejerne er villige til at smide en ordentlig røvfuld penge efter genrejsningen af FCK. Det må selvfølgelig få konsekvenser for visse personer. Ståle er oplagt at kigge på, men han er nok allerede i gang med at forberede sin afgang. Scoutingafdelingen trænger nok også til et serviceeftersyn, og det er også svært at se, hvad Johan Lange bidrager med. Når det er sagt, tror jeg ikke, at en ny træner kan bidrage med noget på den korte bane. Dertil er truppen for dårligt sammensat.
    Sidst redigeret af cybamerc : 05.11.17 kl. 18:34

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Mar 2014
    Indlæg
    43

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Hvis han (Ståle) er ved at forberede sit exit, kan det lige så godt ske idag!

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,154

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Jeg mener dog heller ikke vi skal fyre Ståle. Men hvad tror i seriøst der skal til. ??? Er det exit af pokalen til bøf + ingen top 3-4. Eller skal der 2 dårlige sæsoner til. ?? Ved godt at han har en høj status i klubben, men vores økonomi hænger vel sammen med kval til Europa.
    Det er svært at sige, men eftersom det er den bedste træner i vores historie, som flere gange har bevist at han kan vende tingene, så er snoren nok meget lang. Ledelsen ved forhåbentlig at der kommer mellemsæsoner - også selv om vi lige nu er alt alt for langt væk fra toppen - men de kan jo ikke på resultaterne alene. De må også se på, om der er formildende faktorer såsom mange salg og skader, om der er fremskridt i spillet og om han har tabt / er ved at tabe omklædningsrummet osv.

    Kigger man på resultaterne, så kan man selvfølgelig ikke være tilfreds med superligaen. I Europa er målsætningen trods alt nået, selvom ingen her eller i klubben formentlig er tilfredse med forløbet. Men der er jo ubestrideligt fremgang i spillet siden august/september - bare se på første kamp i Bif, hvor vi spilles under gulvbrædderne. I dag er vi trods alt mindst lige så gode som Bif.. Samtidig er det også ubestrideligt, at vi kører på pumperne trupmæssigt med alle de skader vi har, der gør at det ikke er muligt at aflaste spillere eller for den sags skyld sætte spillere af. F.eks. har vores midterforsvar i flere uger lignet et par gutter, som har svært ved at vænne sig til det hårde program, men vi har jo absolut ingen mulighed for at give dem en pause. Det samme kan egentlig siges om f.eks. Pieros


    Jeg vil tro, at en plads i Europa er det springende punkt. Får vi ikke en plads, så vil jeg tro, at overvejelserne gøres. Ellers tror jeg de er helt trygge ved Ståle. Jeg kan ikke forestille mig, at et pokalexit til BIF gør den store forskel - de er jo ikke dårligere end, at det sagtens kan ske på en dårlig dag.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #81
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mit årlig bidrag til tifokassen er hermed under kraftig overvejelse.
    Man kan mene hvad man vil om budskaberne, men de har intet med tifokassen at gøre. Der bruges ikke penge fra tifokassen til budskabsbannere.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #82
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Man kan mene hvad man vil om budskaberne, men de har intet med tifokassen at gøre. Der bruges ikke penge fra tifokassen til budskabsbannere.
    Tak. For det er mega latterligt.
    Med mindre det er Brøndbys: "Fodbold er for dig og mig, ikke en rigmands leg "

  13. #83
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er svært at sige, men eftersom det er den bedste træner i vores historie, som flere gange har bevist at han kan vende tingene, så er snoren nok meget lang. Ledelsen ved forhåbentlig at der kommer mellemsæsoner - også selv om vi lige nu er alt alt for langt væk fra toppen - men de kan jo ikke på resultaterne alene. De må også se på, om der er formildende faktorer såsom mange salg og skader, om der er fremskridt i spillet og om han har tabt / er ved at tabe omklædningsrummet osv.

    Kigger man på resultaterne, så kan man selvfølgelig ikke være tilfreds med superligaen. I Europa er målsætningen trods alt nået, selvom ingen her eller i klubben formentlig er tilfredse med forløbet. Men der er jo ubestrideligt fremgang i spillet siden august/september - bare se på første kamp i Bif, hvor vi spilles under gulvbrædderne. I dag er vi trods alt mindst lige så gode som Bif.. Samtidig er det også ubestrideligt, at vi kører på pumperne trupmæssigt med alle de skader vi har, der gør at det ikke er muligt at aflaste spillere eller for den sags skyld sætte spillere af. F.eks. har vores midterforsvar i flere uger lignet et par gutter, som har svært ved at vænne sig til det hårde program, men vi har jo absolut ingen mulighed for at give dem en pause. Det samme kan egentlig siges om f.eks. Pieros


    Jeg vil tro, at en plads i Europa er det springende punkt. Får vi ikke en plads, så vil jeg tro, at overvejelserne gøres. Ellers tror jeg de er helt trygge ved Ståle. Jeg kan ikke forestille mig, at et pokalexit til BIF gør den store forskel - de er jo ikke dårligere end, at det sagtens kan ske på en dårlig dag.
    Jeg ved ikke om det ligefrem er en sandhed, at Ståle har "reddet" os og "vendt tingene" flere gange.. Han overtog efter Ariel som blev fyret efter ganske få kampe i den nye sæson, hvor hverken resultaterne eller spillet flød.. Det var mildest talt hakkende i de små 30 kampe Ståle spillede herefter.. Der gik altså LAAANG tid før Ståle fik rettet noget som helst op, og han fik vel lov at handle for tre gange så mange penge som Ariel.. I øvrigt har begge hans gode CL-gruppespil været i yderst taknemmelige grupper, så nogle gange er det bare nemt at hive "merit"-kortet når man skal forsvare Ståle.. Det er altså noget mere nuanceret end det..

    Jeg kunne godt tænke mig at Ståle turde følge lidt med tiden i stedet for stædigt at holde fast i noget, som virkede engang.. Stort set alle hold med succes spiller med 3 i bagkæden i dag.. FCN gør det med kæmpe succes og FCM har stort set ikke set sig tilbage siden de er gået over til 3-4-3.. Jeg har ellers aldrig haft den store fidus til Thorup, men stort cadeau til ham for at turde at sadle så drastisk om, når han over en længere periode har kunne se, at tingene ikke kører..

    Min helt store drøm er at se Hjulmand i spidsen for os.. Jeg er overbevist om, at han ville blive en kæmpe succes her hos os, hvor han ville få muligheden for at spille sit system med ligaens 9-10 bedste spillere på hver enkelt position.. Desværre kommer det nok aldrig til at ske.. Jeg føler mig helt overbevist om, at når Ståles tid udrinder, hvilket han selv kommer til at bestemme hvornår er, så kigger vi mod konservative emner som Lagerbæck, Deila og Hamrén..

  14. De følgende 9 brugere er enige:

  15. #84
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Synes Ståle skal have til vinterpausen og hvis der ikke er forbedring i spillet skal Ståle have hans navn oppe med de andre FCK legender og et klap på skulderen og et stort HELD & LYKKE i fremtiden. Vi har ingen planer i offensiven, vi spiller stadig som om Corner og Santander spiller op foran. Utroligt at der ikke er mere offensiv struktur i holdet. Ved godt vi har skader, men resten af holdet træner vel dagligt eller er det bare mig der drømmer. Vi ender med at Ståle bliver vores Wenger som vi aldrig slipper af med fordi han engang var god.... Vi var suveræne sidste sæson men der havde vi også et hold der var for godt til Superligaen. Nu viser Ståle ikke mange ting der retfærdiggør ham som Manager i Nordens største klub. Hent Hjulmand eller en anden træner/manager der vil og kan spille offensiv i Superligaen og til dels i Europa. Et krav burde være offensivt sprudlende fodbold. Ikke noget Ståle er garant for desværre.

  16. De følgende 8 brugere er enige:

  17. #85
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Synes Ståle skal have til vinterpausen og hvis der ikke er forbedring i spillet skal Ståle have hans navn oppe med de andre FCK legender og et klap på skulderen og et stort HELD & LYKKE i fremtiden. Vi har ingen planer i offensiven, vi spiller stadig som om Corner og Santander spiller op foran. Utroligt at der ikke er mere offensiv struktur i holdet. Ved godt vi har skader, men resten af holdet træner vel dagligt eller er det bare mig der drømmer. Vi ender med at Ståle bliver vores Wenger som vi aldrig slipper af med fordi han engang var god.... Vi var suveræne sidste sæson men der havde vi også et hold der var for godt til Superligaen. Nu viser Ståle ikke mange ting der retfærdiggør ham som Manager i Nordens største klub. Hent Hjulmand eller en anden træner/manager der vil og kan spille offensiv i Superligaen og til dels i Europa. Et krav burde være offensivt sprudlende fodbold. Ikke noget Ståle er garant for desværre.
    Fra succes til fiasko. Snoren er godt nok ikke lang :)

    Javel vi kan hurtigt blive enige om denne halvsæson har været elendig. Men at sammenligne Ståle med en Wenger som aldrig laver resultater og Ståle som "ENGANG" var god ?. Helt ærligt. "Engang" var sidste sæson og vi har redet på en bølge de sidste 2 år med fantastiske minder. Og for slet ikke at tale på alle de DM titler de sidste 15 år samt Europæiske eventyr som Ståle i den grad har været med til at sætte sit præg på.

    Ståle skal selvfølgelig ikke fredes for kritik og han har da lavet en del fejl denne sæson for slet ikke at tale om vores transfer strategi. Du har en pointe i noget af det du siger. Jeg må indrømme at jeg også snart ønsker "nytænkning" i FCK med en helt udskiftning af træner stab/scout samt FCKs såkaldte fodbold filosofi.

    Men Hvornår skal dette ske ? og har vores Ledelse "nosser" nok til at ansætte en træner/stab der står for en anerledes spillestil ?. Jeg håber det, men tvivler, det bliver nærmere en Ståle 2.0 type træner. Hvad jeg har hørt kommer Ståle også til at have en finger med i spillet om hvem der bliver FCKs næste træner

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #86
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Fra succes til fiasko. Snoren er godt nok ikke lang :)

    Javel vi kan hurtigt blive enige om denne halvsæson har været elendig. Men at sammenligne Ståle med en Wenger som aldrig laver resultater og Ståle som "ENGANG" var god ?. Helt ærligt. "Engang" var sidste sæson og vi har redet på en bølge de sidste 2 år med fantastiske minder. Og for slet ikke at tale på alle de DM titler de sidste 15 år samt Europæiske eventyr som Ståle i den grad har været med til at sætte sit præg på.

    Ståle skal selvfølgelig ikke fredes for kritik og han har da lavet en del fejl denne sæson for slet ikke at tale om vores transfer strategi. Du har en pointe i noget af det du siger. Jeg må indrømme at jeg også snart ønsker "nytænkning" i FCK med en helt udskiftning af træner stab/scout samt FCKs såkaldte fodbold filosofi.

    Men Hvornår skal dette ske ? og har vores Ledelse "nosser" nok til at ansætte en træner/stab der står for en anerledes spillestil ?. Jeg håber det, men tvivler, det bliver nærmere en Ståle 2.0 type træner. Hvad jeg har hørt kommer Ståle også til at have en finger med i spillet om hvem der bliver FCKs næste træner
    Det går desværre bare hurtigt i fodbold. Du er ikke bedre end din sidste sæson og der har kun været sejren over FCM hvor de har spillet godt men resten har været jammerlig.... Der er ingen plan a,b eller c. Synes det giver mest mening at skifte træner i vinterhalvåret da den nye træner har et par måneder istedet for uger til at præge holdet til hans filosofi. Takker Ståle for mesterskaberne og Europa men synes ikke vi spiller flot offensivt fodbold

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #87
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af Frank Ryle Se meddelelser
    Hvis han (Ståle) er ved at forberede sit exit, kan det lige så godt ske idag!
    Jeg har også over de seneste uger mistet meget af min tro på Ståle. Men på den anden side hverken håber eller tror jeg, at det overhovedet er et tema at fyre Ståle lige nu.

    Og det kan klubben jo egentlig takke sig selv for. Det virkede som en supergod idé, dengang man gjorde Ståle til øverste sportslige leder som manager, for dengang var der fremgang, og det lignede en genial beslutning. Men lige nu bider den beslutning måske i røven. Jeg tror, at korthuset vil ramle totalt, hvis den sidste rest af stabilitet og lederegenskab bliver fjernet nu i form af en Ståle-fyring.

    En anden kendsgerning er jo, at flere nøglepersoner i den sportslige sektor er opsagt/smuttet i Ståles seneste år som enehersker i København. Uden Ståle hviler kontinuiteten i den sportslige sektor på Johan Lange, en nyforfremmet Mikael Antonsson og en særdeles tvivlsom scouting-enhed. Det synes jeg virker som et endnu mere skræmmende setup til på den korte bane at skulle håndtere en i forvejen svag, uharmonisk og dårligt sammensat trup, som står i lort til halsen i Superligaen, og hvoraf de fire bedste er lovet transfers væk fra klubben senest med udgangen af sæsonen.

    Ståle-modstandernes største håb må være, at man i kulisserne, måske endda sammen med Ståle, arbejder på en plan for et fremtidigt sportsligt setup, hvor Ståle er væk. En plan, som man måske er klar til at iværksætte allerede til sommer, hvor en ny træner kan komme ind og få en frisk start med et hold, der forhåbentlig er i fremgang. Jeg tror som sådan også, at ledelse og ejere efterhånden er klar til at prøve noget nyt i klubben. De kan vel også se, at vi snart står og ser tilbage på en syv-årig periode med kun tre mesterskaber og efterhånden også en del europæiske skuffelser (set bort fra sidste sæson og badebilletten til Champions League i 2013).

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #88
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Mistede FCN ikke også 3-4 profiler i sidste vindue? Hvordan går det for dem? Hjulmand i FCK, ja tak. Men det kommer ikke til at ske, han vil jo spille offensivt og det vil FCK ikke. ØV.

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #89
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Mistede FCN ikke også 3-4 profiler i sidste vindue? Hvordan går det for dem? Hjulmand i FCK, ja tak. Men det kommer ikke til at ske, han vil jo spille offensivt og det vil FCK ikke. ØV.
    Flot af FCN uden tvivl. Meeen det kan jo være en "heldig" sæson. Den tror jeg ikke vil gå hver sæson de mister 3-4 profiler. Hjulmand i FCK nej tak. Så kan vi da for alvor godt vinke farvel til Europæiske resultater i FCK med hans naive form for fodbold og en målscorer der hedder 4-25.

    Det sjovt med det Statement. Flot offensivt fodbold ?. Så vidt jeg ved har FCK i de fleste sæsoner de er blevet mestre haft den højeste målscorer i ligaen samt det hold der er gået mindst mål imod. Så flot fodbold er ikke lig med mange mål ?. Tjaaa fodbold kan ses på mange forskellige måder og hvilke øjne der ser. jeg har personligt været fint underholdt og nydt succesen.

    Vi så jo sidst hvad der skete med Hjulmand i CL og, hvordan hans hold klaret sig på den scene. Hvis FCK stadig vil se sig selv som klub som ikke bare "deltager" i europæisk gruppespil, men også i ny og næ klare sig videre fra gruppespillet så er "flot" fodbold ala FC nordsjællona dømt til at gå galt.
    Sidst redigeret af EraZ : 05.11.17 kl. 22:12

  26. #90
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    "Flot er FCN uden tvivl. Meeen det kan jo være en "heldig" sæson. Den tror jeg ikke vil gå hver sæson de mister 3-4 profiler. Hjulmand i FCK nej tak. Så kan vi da for alvor godt vinke farvel til Europæiske resultater i FCK med hans naive form for fodbold og en målscorer der hedder 4-25"

    Det var dengang.

Side 6 af 11 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 29.04.17, 11:35
  2. Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 22.11.16, 00:26
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (15.08.14 kl.19.30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 104
    Sidste Meddelelse: 20.08.14, 12:00
  4. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (11.05.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 12.05.14, 21:18
  5. Optakts- og kamptråd: OB - København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 07.12.09, 19:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •