Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Derby Sejr!

    30 50.85%
  • Uafgjort!

    11 18.64%
  • Derby Nederlag!

    18 30.51%
Side 5 af 11 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 159

Emner: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Mar 2007
    Indlæg
    227

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Tror så bare også at når Ståle ikke er her mere, så bliver det nye tider med et mindre budget. Men når andre klubber kan, så kan vi også. Det bliver bare ikke til DM hvert år og så er spørgsmålet hvor meget FCK der så bliver fremover.
    Citat Per N. efter 4-2 nederlag til Horsens : Gilberto har slet ikke klasse og er ganske ordinær. (Sagt efter GIL har lavet 2 mål mod BIF)
    david.kjaer's Avatar

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af david.kjaer Se meddelelser
    Tror så bare også at når Ståle ikke er her mere, så bliver det nye tider med et mindre budget. Men når andre klubber kan, så kan vi også. Det bliver bare ikke til DM hvert år og så er spørgsmålet hvor meget FCK der så bliver fremover.
    Med det perspektiv, håber jeg i så fald, at der entréerer en kinesisk investorflok, eller lignende.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af MikeJensen Se meddelelser
    Den tifo der var forberedt måtte man ikke have, da politiet kom med et forbud 11 dage inden kampen. Spildte penge og spildt arbejde.
    Når vi refererer til raket-madsen i et banner / tifo, kan vi lige så godt pakke sammen og gå hjem. Det banner var under lavmålet. For at citerer Joey "you(we) are so past the line, the line is a dot to you". Dertil må man nøgternt konstaterer at brøndby's "jeg kan ikke arbejde -det er mørkt" tifo, indeholdt langt mere stil, klasse og humor , og var en ordenlig måde at vise sin utilfredshed med politiets beslutning.
    Sidst redigeret af djurlander : 05.11.17 kl. 17:43


  5. #64
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Ståle RAUS!!!

    Hvor er vores hold fuld af middelmådighed. Det defensive og offensive slutprodukt, er ikke eksisterende, hvilket er Ståles ansvar. Vi skal være heldige med at knibe os med i mesterskabsslutspillet.
    Jeg håber på en stor udskiftning i spillerflokken henover vinteren.
    Wauw for et flot “Ståle Raus!!!” vredesudbrud fra vores jyske ven albinus1985. Kan se du har slettet “live fra Esbjerg” som en del af din signatur.

    Husker stadig din forlæng med TK (Thomas Kristensen) og Georg Margreitter eller fyr Ståle kampagne her på sidelinien. Nok meget fornuftigt at Ståle svinger dirigentstokken og ikke dig...
    #1

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Oct 2013
    Indlæg
    112

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Er jeg den eneste der undrer sig over at Jan Kliment ikke fik rødt kort for at sparke ud efter Ankersen i starten af kampen. Men det gives måske kun til FCK spillere. Det blev heller ikke bemærket af de to BIF kommentatorer i øvrigt. Kaff har du evt. et klip der viser episoden?
    Sidst redigeret af HansHansen : 05.11.17 kl. 17:30 Årsag: Forkert navnereference, sorry

  8. #66
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Tonserholdet fra vestegnen trak det længste strå, i en ellers lige kamp, og sluttede reelt vores forhåbninger om at genvinde mesterskabet. Patognomonisk for kampe som Brøndby er involveret i, kom denne kamp også til at blive styret af frispark og dueller og man må bare konstatere, at vores offensiv ikke har kvaliteten til, at håndtere den slags spil.

    Kampen blev afgjort efter et frispark, hvor opdækningen mildest talt ikke var på plads og selv da Brøndby gik over til at forsvare deres føring og stå dybt, udeblev de store målchancer. Selvom Brøndby bestemt ikke sprudlede offensivt, havde vi problemer i defensiven, da vi alt for nemt blev presset til at stå for dybt og miste organisationen. Dermed havde vi i perioder alt for svært ved, at bryde deres spil og ikke mindst opbygge vores eget, da udgangspunktet var så langt tilbage i banen og Brøndby forholdsvist nemt kunne indlede det høje pres.

    Brøndbys defensiv så dog ganske stærk ud og vi formåede aldrig rigtigt at udfordre dem. De var mest sårbare når vi lavede sideskift, men midten var hermetisk lukket og jeg tror de var fint tilfredse med, at vi kunne slå indlæg ind til Pavlovic og Pieros.

    Robin stod en noget blandet kamp. Han havde en del problemer i forbindelse med dødbolde og så heller ikke så heldig ud ved scoringen.

    Ankersen synes jeg spiller en stærk kamp både defensivt og offensivt. Han var en af dem der i dag virkelig trådte i karakter. Pierre havde det lidt sværere på den modsatte kant og samarbejdet med kanten blev aldrig rigtigt godt.

    Lüftner og Vavro efterlader også et lidt blandet indtryk, men generelt lukkede de fint ned for Brøndbys angribere der bestemt heller ikke kom frem til ret meget (når vi altså ikke forærede dem bolden). De havde tit svært ved at håndtere det høje pres, men det blev også ofte sat under unødigt pres.

    Falk havde overtaget rollen som den bedste offensive spiller og han leverede en solid indsats, men han savner nok lidt hjælp fra sine holdkammerater. Toutouh lyste lidt op efter scoringen, men ellers blev det ikke til ret meget. Kusk kom ind i stedet og var rystende dårlig. Jeg tror bare vi må erkende, at vi ikke formår at udnytte hans kvaliteter. Han er en rigtig dygtig spiller, når hans medspillere løber for ham og han får pladsen, men ellers er det noget middelmådigt det han bidrager med og de fejl han laver i dag er uacceptable.

    Kvist og Zeca måtte kæmpe for det i dag. I store perioder var de overmatchet og de havde begge svært ved at sætte sig igennem i duellerne (uden at begå frispark), ligesom spilfordelingen var sat i bero til fordel for de defensive pligter. Deres defensive præstationer var fine, selvom de virkelig måtte kæmpe for det. Offensivt bidrog de ikke med så meget og Kvist så også håbløs ud ved scoringen.

    Angriberne er det tilbagevendende problem. I dag var løbene svære at få øje på og fokus var umiddelbart på duellerne. Det havde de dog ikke fysikken til, så farligt blev det ikke. Jeg ved ærlig talt ikke, hvad der forventes af dem mere, men Santander får ikke svært ved, at komme tilbage i startopstillingen.

    Dommeren kan man ikke indvende meget imod. Man kan naturligvis altid diskutere enkelte situationer, men jeg synes ikke der var nogle særligt graverende fejl. De største fejl var at Fiskers frispark på Zeca lige ude foran feltet, som også skal udløse en advarsel, ikke blev dømt og så Pierre skal naturligvis ikke advares. Ellers synes jeg han holdt en fin linje og tvinger faktisk Brøndby til at begå færre frispark, da han gav dem advarsler (så kan man påpege, at de nok skulle have haft nogle flere).

    Udsigterne til resten af denne sæson er ret dystre. Vi kommer til at få meget svært ved, at nå op i top 3 og skal reelt kæmpe for, at komme med i slutspillet. Det vigtigste er nok, at panikken ikke tager overhånd og vi ender med aarhusianske tilstande. Transferstrategien har i den grad slået fejl og skal helt klart revurderes. På papiret er tanken om, at man løbende skal udskifte profiler og at nye spillere først bygges op, så topper og dernæst bliver solgt, jo rigtig god, men umiddelbart virker det ikke og det koster mange millioner. Måske vi bare skal acceptere, at med bølgetoppe følger bølgedale og at forsøg på at undgå bølgedale fører til lavere toppe.

  9. De følgende 9 brugere er enige:

  10. #67
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lion King Se meddelelser
    Wauw for et flot “Ståle Raus!!!” vredesudbrud fra vores jyske ven albinus1985. Kan se du har slettet “live fra Esbjerg” som en del af din signatur.

    Husker stadig din forlæng med TK (Thomas Kristensen) og Georg Margreitter eller fyr Ståle kampagne her på sidelinien. Nok meget fornuftigt at Ståle svinger dirigentstokken og ikke dig...
    På en ellers trist søndag, frembringer dit indlæg et lille smil.

    For god ordens skyld. Jeg er ikke jyde, selvom jeg kender nogle rare mennesker derovre fra, og har aldrig haft et "live fra Esbjerg" signatur. Mht. til TK og Georg, ved jeg simpelthen ikke hvor du har det fra.

    Jeg retter. Dit indlæg er hysterisk morsomt.

    Du er fuldstændig faret vild... hmmm...

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #68
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Sæsonen er slut i starten af november.

    Kæft hvor er det pinligt.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af Nygzen Se meddelelser
    Sæsonen er slut i starten af november.

    Kæft hvor er det pinligt.
    Jeg er ked af at sige det, men sæsonen er i den grad ikke forbi. Ikke fordi jeg er naiv og tror på mesterskab, men fordi vi bestemt ikke har sikret os en plads i Europa endnu. Og det er i den grad nødvendigt for vores setup. Det bliver en lang lang sæson endnu.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    117

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Ikke enig, mesterskabet røg netop i dag, vi kunne have været 5 efter BIF, nu er der 11 point, mesterskabet røg netop i dag.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #71
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er ked af at sige det, men sæsonen er i den grad ikke forbi. Ikke fordi jeg er naiv og tror på mesterskab, men fordi vi bestemt ikke har sikret os en plads i Europa endnu. Og det er i den grad nødvendigt for vores setup. Det bliver en lang lang sæson endnu.
    Mesterskabet er tabt i starten af november.

    Kæft hvor er det pinligt.

  19. De følgende 13 brugere er enige:

  20. #72
    Tilmeldingsdato
    Sep 2003
    Indlæg
    790

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    På en ellers trist søndag, frembringer dit indlæg et lille smil.

    For god ordens skyld. Jeg er ikke jyde, selvom jeg kender nogle rare mennesker derovre fra, og har aldrig haft et "live fra Esbjerg" signatur. Mht. til TK og Georg, ved jeg simpelthen ikke hvor du har det fra.

    Jeg retter. Dit indlæg er hysterisk morsomt.

    Du er fuldstændig faret vild... hmmm...
    Ahhh, nu må du lige bekende kulør her Dennis Jørgensen.

    Det er ingen skam i, at du er jyde og holder med FCK - der er bestemt ingen grund til du tager afstand fra dine vestjyske rødder... :-)
    #1

  21. #73
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    117

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Jeg syntes udmiddelbart at folket herinde er positivt stemt over dagen indsats, trods resultatet. Fattum er at vi spiller ferbrilsk, uorganiseret og meget meget rodet. Pilen peger mod Ståle, ny træner nu der har tid til st bygge noget nyt op inden den nye sæson. En der ikke spiller et system der tager et år at forstå for den enkelte spiller og en der kan få mere ud af det materiale vi trods alt råder over.

    Kærlig hilsen

    Morten

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #74
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    437

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Når vi refererer til raket-madsen i et banner / tifo, kan vi lige så godt pakke sammen og gå hjem. Det banner var under lavmålet. For at citerer joye: "you(we) are so past the line, the line is a dot to you". Dertil må man nøgternt konstaterer at brøndby's "jeg kan ikke arbejde -det er mørkt" tifo, indeholdt langt mere stil, klasse og humor , og var en ordenlig måde at vise sin utilfredshed med politiets beslutning.
    Læg dertil håbløse versefødder og rim på børnehaveniveau. Den slags fladpandede tåbeligheder var engang forbeholdt Vestegnen, og har været kilde til megen morskab og hånlatter. Det er unægteligt blevet en del vanskeligere at gøre sig morsom på deres bekostning i fremtiden. Så tak for at have ødelagt den fornøjelse, elendige rimsmede!

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #75
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    314

    Re: Optakts- og derbytråd: FC København – BIF (05.11.17 kl.12)

    Vi er langt nede, både fysisk og psykisk.
    Brøndby ville mere i dag og vandt fortjent.
    Spillerne bør kigge indad, der var mange i dag som spillede under niveau, som de normalt kan spille til.
    Truppen er desværre så tynd, at man ikke kan straffe en tam og uinspireret indsats, da reserverne er endnu dårligere.
    Det bliver en laaang sæson, men en lille trøst er da, at dem har BIF så haft 10 i streg af.

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Side 5 af 11 FørsteFørste ... 2345678 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: BIF – FC København (17.04.17 kl.16)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 145
    Sidste Meddelelse: 29.04.17, 11:35
  2. Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 22.11.16, 00:26
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (15.08.14 kl.19.30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 104
    Sidste Meddelelse: 20.08.14, 12:00
  4. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (11.05.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 69
    Sidste Meddelelse: 12.05.14, 21:18
  5. Optakts- og kamptråd: OB - København
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 07.12.09, 19:42

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •