Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 83

Emner: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Altså nu så jeg begge kampe og han spillede altså ikke nogen prangende kampe i den forstand. Underligt nok havde han ikke forfærdeligt meget at lave selvom Italien især dominerede i anden kamp. Italien kunne ikke ramme kassen og når de gjorde reddede stolpen den.

    Han er en middelmådig målmand og har altid været det. Jeg sagde det allerede i hans første 3 måneder i klubben. Hvis jeg kunne vælge ville jeg klart foretrække Frederik. Også selvom han spiller for fjenden.

    PS. Hold nu din kæft med dit flæberi og dit spin lort på Canal9 Ståle! Jeg er så træt af dig.
    Ahh. En middelmådig målmand og har altid været det ??. Nu skal jeg selvfølgelig passe på med at komme i infight med en tidligere professionel målmand som dig, meen han har han har det over længer periode i malmø og de sidste mange år leveret fint målmandspil og gode redninger.

    Vi kan dog hurtigt blive enige om at hans niveau i denne sæson har været under alt kritik.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Enig. Korthuset er for alvor ramlet, efter Priske forlod klubben.
    Man kan undre sig over, at en sprudlende personlighed som Johan Lange ikke kan banke noget energi ind på holdet...

  4. De følgende 10 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Men fik Okore ligeså mange chancer som Lüftner for at bevise sit værd? :).
    Okore havde (har) ikke niveauet og havde (har) frem for alt en skidt indstilling. Han var et eklatant fejlkøb, som selvfølgelig skulle væk fra klubben. Det ændrer Lüftners elendighed ikke på.

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ahh. En middelmådig målmand og har altid været det ??. Nu skal jeg selvfølgelig passe på med at komme i infight med en tidligere professionel målmand som dig, meen han har han har det over længer periode i malmø og de sidste mange år leveret fint målmandspil og gode redninger.

    Vi kan dog hurtigt blive enige om at hans niveau i denne sæson har været under alt kritik.
    Ja altså i Europæisk forstand. Siger ikke at vi tidligere har haft top keepere i Europæisk forstand.
    Vil ikke gå i indfight med dig og andre omkring det. Men jeg holder fast i min mening om ham og det er altså ikke kun i denne sæson. Han lavede en tilsvarende mod Ludogorets, han fejlede to gange i Farum, han lavede 1, i mine øjne fejl mod Ajax. Læg dertil alle fejlene i denne sæson. Det er altså ikke en FCK keeper værdigt

    PS.
    Lars J er iøvrigt enig med mig vdr. Italien kampene

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Man kan undre sig over, at en sprudlende personlighed som Johan Lange ikke kan banke noget energi ind på holdet...
    Ja eller humørbomben Antonsson.. Der er så meget energi og karisma i vores to assistenter, så man fatter det ikke.. Måske de giver Ståle for meget modspil og kommer med for mange input til hvordan vores offensiv skal stykkes sammen.. Heldigvis et det ikke to rygklappere vi har ansat, men folk som i den grad tør, kan og vil udfordre Ståles filosofi..

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #51
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Ligner mere Ståle er problemet, end løsningen i fck.
    Desværre har ledelsen kvajet sig, ved at give ham alt magten i FCK.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Robin er ikke hvad han har været , men det er ikke hans skyld at vi taber, Han sætter dem igang, JA, men med vores budget burde det betyde at vi vandt 1-4, men det er svært når man har lorte spillere på mange pladser.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Okore havde (har) ikke niveauet og havde (har) frem for alt en skidt indstilling. Han var et eklatant fejlkøb, som selvfølgelig skulle væk fra klubben. Det ændrer Lüftners elendighed ikke på.
    Det har du muligvis ret i. Men niveauet og den skidte indstillingen burde man jo vide før Ståle og Co. købte ham ?. Jeg vil dog stadig mene at Okores niveau er langt højere end Lüftners. Og så er det muligt at Okore faldt igennem mod Ajax på udebane, men en fair chance kan man vel ikke sige han fik ? :)

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #54
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Robin er ikke hvad han har været , men det er ikke hans skyld at vi taber, Han sætter dem igang, JA, men med vores budget burde det betyde at vi vandt 1-4, men det er svært når man har lorte spillere på mange pladser.
    Men det er jo bare ikke det der sker, når man har et mentalt skrøbeligt hold, hvor flere af de bærende spillere er ude. Laver han som en af dem, der skal støtte de mange nye/unge sådan en fejl, ja så er der chance for at korthuset vælter. Samtidig så har vi i år haft meget svært ved at bryde meget kompakte forsvar ned som f.eks i Lyngby, Odense og mod Bif, så kommer vi bagud sådan, så er det jo selvmord.

    Men selvfølgelig er det ikke hans skyld alene, men fejlen er godt nok dyr i dag. Ståle må dog også kigge på, hvordan holdet er sat op. Hvorfor er der ikke tænding fra start? De løber jo rundt som kællinger og går ikke ind i tacklinger (f.eks ved 2-0) og løber ikke for hinanden.
    Vi viser jo egentlig i 2. halvleg, at vi skal vinde sådan en kamp. Chancerne er der også til point, men den sædvanlige uskarphed og en blind Kehlet (frispark på Pavlovic inden 1-0 og klart straffe til Carlo) forhindrer dette.

  17. #55
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Til dem der kommentere på Okores indstilling.
    Hvad er det der får jer til at sige at han ikke havde den rette indstilling? Har I obseveret noget omkring ham? Jeg mindes ikke at der var problemer med ham på nogen måde. Han stod bare i skyggen af to klasse spillere og man skal ikke bedømme ham på Ajax kampen. Okore var ikke den eneste forsvarsspiller der blev kørt rundt på Amsterdam Arena i foråret 17. Det er helt sikkert.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #56
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Til dem der kommentere på Okores indstilling.
    Hvad er det der får jer til at sige at han ikke havde den rette indstilling? Har I obseveret noget omkring ham? Jeg mindes ikke at der var problemer med ham på nogen måde. Han stod bare i skyggen af to klasse spillere og man skal ikke bedømme ham på Ajax kampen. Okore var ikke den eneste forsvarsspiller der blev kørt rundt på Amsterdam Arena i foråret 17. Det er helt sikkert.
    Han har selv udtalt, at han gerne vil være den første på holdkortet og være stjernen på holdet. Det kunne han selvfølgelig ikke være i FCK.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #57
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,139

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Nu er det selvfølgelig let at være bagklog.

    Men fik Okore ligeså mange chancer som Lüftner for at bevise sit værd? :). Hvis Ståle mener at han ikke kan finde kompetente forsvarsspillere i Skandinavien til, at repræsentere FCK så er man godt nok arrogante....
    Inden det her bliver en Luftner-bashing så laver han vel ikke de store defensive fejl i dag? Ja han laver et hav af opspilsfejl, hvilket nok bl.a. kan tilskrives uro i holdet pga Robins fejl og manglende bevægelighed hos medpsillere. Men han er vel ok defensivt i dag, og er i dag ikke konstant forkert placeret, som Okore vel groft sagt var konstant i sin FCK-tid. I dag scorer de på et drop, en tilfældig situation efter hjørne hvor to FCK'ere ikke sætter sig igennem og på et langskud. Det kan man næppe klandre Luftner for.

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #58
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Endnu en chokerende ringe kamp. Jeg synes, at vi har nået et punkt, hvor man er nødt til at sadle lidt om og prøve noget andet. Toutouh er lige så elendig som før sin skade, så han skal selvfølgelig ikke spille mere. Der er mange andre, der fortjener chancen før ham. Pavlovic bidrager heller ikke med noget. Jeg kan se noget potentiale i ham, men han passer ikke til Ståles type fodbold. Hvis et trænerskifte er nært forestående, kan man overveje at give ham en chance til, men han bør have udspillet sin rolle under Ståle. Både Holse og Pusic bør stå foran i køen.

    En anden mulighed er at skifte formation. Jeg er ikke stor fan af Kusk. Han virker mentalt svag, er elendig defensivt og smider for mange bolde, men der sker som regel mere frem ad banen, når han spiller. Man kunne prøve at skifte til en 4-3-3, hvor hans defensive mangler ikke vil blive udstillet i samme omfang. Verbic som venstre wing, Kusk som højre, Falk som offensiv midt og en eller anden som spids. Og så savner jeg i øvrigt mere spilletid til Amankwaa. Han har som oftest gjort det fint, når han er blevet indskiftet. Han har teknik og balance, så han kan vende med bolden og glide af på sin modstander. Og så har han noget, vi i særdeles mangler; fart. Jeg tror, at en træner som Hjulmand virkelig kunne få noget ud af Amankwaa.

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #59
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Inden det her bliver en Luftner-bashing så laver han vel ikke de store defensive fejl i dag? Ja han laver et hav af opspilsfejl, hvilket nok bl.a. kan tilskrives uro i holdet pga Robins fejl og manglende bevægelighed hos medpsillere. Men han er vel ok defensivt i dag, og er i dag ikke konstant forkert placeret, som Okore vel groft sagt var konstant i sin FCK-tid. I dag scorer de på et drop, en tilfældig situation efter hjørne hvor to FCK'ere ikke sætter sig igennem og på et langskud. Det kan man næppe klandre Luftner for.
    Nej han lavede ikke nogen kostbare fejl i dag. Men jeg tror måske det er helhedsindtrykket af ham i hver kamp. Han er så usikker på bolden og smider bolden væk. Det giver jo uro op gennem holdet

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

  27. #60
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Han har selv udtalt, at han gerne vil være den første på holdkortet og være stjernen på holdet. Det kunne han selvfølgelig ikke være i FCK.
    Jamen hvad er der dog galt i det? Han kom fra Premier League og kunne have spillet for Chelsea hvis han havde tænkt på pengene. For mig viste det vel bare at han havde ambitioner?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. OB - F.C. København 15.10.2017
    By bmw 25 in forum De korte linier
    Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 18.01.18, 21:35
  2. Optaktstråd F.C. København vs FCM
    By Bigtimebowler in forum De korte linier
    Svar: 67
    Sidste Meddelelse: 13.09.17, 14:51
  3. Optaktstråd FC København - Randers 22.11.09
    By Lundberg_aus_Lolland in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 23.11.09, 14:02
  4. Optaktstråd PSV-København 22/10 09
    By Pede in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 25.10.09, 10:15
  5. Kamp- og optaktstråd, FC København-AaB
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 23.09.08, 11:53

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •