Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 83

Emner: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Citat Oprindeligt indsendt af pelledrengen Se meddelelser
    Man kan være uheldige i nogle kampe men manglen på struktur, vilje og kampgejst er helt vild. Man skulle ikke tro de havde spillet sammen i min. 1/2 år nu. Ingen nyindkøb har slået til. Pilen peger på sportsdirektør og træner... Ståle raus.
    Der er gået Johan Wiland i den for Robin Olsen, og Ståle har tabt omklædningsrummet. Der er ikke én der kæmper bare 75% for sagen. Den nye trøje passer meget godt på truppen. En samling grå mus.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Zzzzzzzzzzz

    Det er det værste FCK hold og attitude jeg har set meget længe. Jeg er rent faktisk tilfreds med, at jeg ikke kan se anden halvleg - plejer at irritere mig, men ikke pt.

    Vi mangler fart, fart, fart. Et oldboyshold kan jo dæmme op for os ved at stå dybt.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    314

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Mon ikke vi får det vendt.
    Vi har jo super angreb, tempo, kreativitet og et forsvar der giver ro + Robin på mål.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Jeg tænker det er helt bevidst det her.. Nemmeste vej til Europa må unægteligt være ved at vinde nedrykningsspillet og så håbe på et lucky punch når der skal spilles finale på plastik banen i Farum.. Godt set Ståle og Lange.. I er FUCKING geniale!

  8. De følgende 13 brugere er enige:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    711

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Spillerne virker jo opgivende og er lette at slå ud ved den mindste modgang. Sig mig, har vi ikke en mental coach ansat? Er han blevet fyret, eller passer han ikke sit arbejde, eller er han bare uduelig??

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Man må bare sige, at det er et hold uden karakter. Der er ingen som tager dirigentstokken og får holdkammeraterne i omdrejninger. Vi er desuden et hold af mætte profiler og "talenter" som ikke kan overkomme opgaven at løfte holdet. Robin skulle tydeligvis have været afsted i sommers - for anden kamp i træk lader han sig hænge i overliggeren, denne gang koster det mål. Hans fokus ser ud til at være et andet sted end i KBH. Det samme kan siges om Ankersen som bare spiller alibifodbold og snorksover med 1-0 målet. Derefter en dødbold hvor TO mand kan tackle bolden væk, men lykkes ikke - forøvrigt på et håbløst boldtab as Zeca op til hjørnesparket. Det ligner Lyngbykampen i spil og på måden vi taber på.

    Jeg kan acceptere nederlag, hvis indstilling og indsats er til stede. Men når vi ikke fighter og ikke løber, så er det fuldstændig uacceptabelt. I dag er jeg dårlig nok sur - i dag er jeg opgivende. Jeg er for første gang virkelig bekymret.

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #22
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Nu er det faktisk, helt sort på hvidt, snart slut med den tilbagevendende "hvis I synes det er slemt nu, skulle I have været med i 90'erne".

    Når/hvis vi taber den her kamp, skal vi helt tilbage til sæsonen 1999/2000 for at finde en sæson, hvor vi havde færre point efter 16 kampe af Superligaen. Det er skræmmende.
    Sidst redigeret af jooness : 19.11.17 kl. 17:18 Årsag: Stavebøf


  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,119

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Jeg har været indædt fortaler for, at have tålmodighed med et hold under genopbygning, men jeg må ærligt tilstå at min egen tålmodighed er ved at slippe op, og min bekymring er stærkt stigende.

    Omkring Zecas ankomst virkede til det til at vi var at finde ind på rette spor, men efter Lyngby-kampen har vi fået et voldsomt tilbagefald, og på trods af at vi ikke har været så skidt spillende som i Lyngby-kampen og i dag, har resultaterne den seneste tid udviklet sig til at være nu historisk katastrofale.

    Jeg er oprigtigt bekymret for, at Ståle har tabt omklædningsrummet eller ikke har det der skal til for at rejse holdet fra det sorte hul det virker til at være i p.t. - jo større holdet og meritterne er des større synes nedturen også at være. Spørgsmålet er om et trænerskifte for alvor vil kunne rykke ved vores tilstand som den er nu.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #24
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    "Spørgsmålet er om et trænerskifte for alvor vil kunne rykke ved vores tilstand som den er nu."

    Det kan det nok ikke ret meget, der er stadig brugt rigtig mange penge på piv elendige spillere. Nogle kan måske gøres bedre af en ny træner, bortset fra dem der ligner nogle der ALDRIG har set en fodbold før.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Hvordan kan der IKKE dømmes straffe der?

    Det var jo et gigantisk frispark i feltet. Og han dømmer europæisk... ih guder...

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #26
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    314

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Vores angribere er jo spejlblanke i hovedspillet. Det niveau er bare ikke godt nok.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #27
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Citat Oprindeligt indsendt af FC William Se meddelelser
    Jeg har været indædt fortaler for, at have tålmodighed med et hold under genopbygning, men jeg må ærligt tilstå at min egen tålmodighed er ved at slippe op, og min bekymring er stærkt stigende.

    Omkring Zecas ankomst virkede til det til at vi var at finde ind på rette spor, men efter Lyngby-kampen har vi fået et voldsomt tilbagefald, og på trods af at vi ikke har været så skidt spillende som i Lyngby-kampen og i dag, har resultaterne den seneste tid udviklet sig til at være nu historisk katastrofale.

    Jeg er oprigtigt bekymret for, at Ståle har tabt omklædningsrummet eller ikke har det der skal til for at rejse holdet fra det sorte hul det virker til at være i p.t. - jo større holdet og meritterne er des større synes nedturen også at være. Spørgsmålet er om et trænerskifte for alvor vil kunne rykke ved vores tilstand som den er nu.
    Du kan lige krydre den smørre, med vores første nederlag nogensinde til Haderslev i liga-regi. Det står ikke bare sløjt til. Holdet er totalt i krise.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #28
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Nogle bud på en ny træner? Personligt kunne jeg godt tænke mig noget tysk eller italiensk som kan få banket noget diciplin og vilje ind i holdet.
    FORZA L'EQUIPE FC

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,856

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Det er godt nok tæt på, at "Ståle Raus" ikke er et urimeligt krav. Selv med den flotte historie i klubben!

  27. De følgende 2 brugere er enige:

  28. #30
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    3-0. Der skal ske noget meget-meget-meget drastisk. Det er sindssygt, det vi ser. Jeg er slet ikke sikker på slutspil.

  29. De følgende 4 brugere er enige:

Side 2 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. OB - F.C. København 15.10.2017
    By bmw 25 in forum De korte linier
    Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 18.01.18, 21:35
  2. Optaktstråd F.C. København vs FCM
    By Bigtimebowler in forum De korte linier
    Svar: 67
    Sidste Meddelelse: 13.09.17, 14:51
  3. Optaktstråd FC København - Randers 22.11.09
    By Lundberg_aus_Lolland in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 23.11.09, 14:02
  4. Optaktstråd PSV-København 22/10 09
    By Pede in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 25.10.09, 10:15
  5. Kamp- og optaktstråd, FC København-AaB
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 23.09.08, 11:53

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •