Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 83

Emner: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    890

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Nej han lavede ikke nogen kostbare fejl i dag. Men jeg tror måske det er helhedsindtrykket af ham i hver kamp. Han er så usikker på bolden og smider bolden væk. Det giver jo uro op gennem holdet
    Jeg glemmer, og folk glemmer, at vores midterforsvar består af 2 nye spiller med under 6 måneder i klubben. De er 21 og 23 år! Ja, det er hvad vi har pt., men sgu ikke fair at give dem skylden for holdets generelle usle tilstand pt.


  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Nej han lavede ikke nogen kostbare fejl i dag. Men jeg tror måske det er helhedsindtrykket af ham i hver kamp. Han er så usikker på bolden og smider bolden væk. Det giver jo uro op gennem holdet
    Præcis Romme.

    Det er helhedsindtrykket over denne halvsæson. Canal 9 vidste lige 8 sekvenser i træk, hvor Lüftner ikke kunne ramme en medspillere på 5 meter. Og det er ikke kun baseret på denne kamp. Og som Romme nævner så blev de fleste hold udspillet af Ajax sidste sæson.

    Jeg føler virkelig at Okore fik kniven af Ståle efter den kamp, som jeg syntes var lige lovlig hård. Og når man så ser, på Lûftners niveau indtil videre, Så mener jeg helt klart at Okore er på et højere niveau selv i dårlig form... :)

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Jeg glemmer, og folk glemmer, at vores midterforsvar består af 2 nye spiller med under 6 måneder i klubben. De er 21 og 23 år! Ja, det er hvad vi har pt., men sgu ikke fair at give dem skylden for holdets generelle usle tilstand pt.
    Det har du fuldstændig ret i. Men man kan vel stille et minimalt krav om, at de qua af deres profession, kan spille bare lidt fodbold. Det gør sig desværre ikke gældende. Det må stå VIRKELIG sløjt til i tjekkisk fodbold, når Lüftner kan være i spil til nationalmandskabet.

  5. #64
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Jamen hvad er der dog galt i det? Han kom fra Premier League og kunne have spillet for Chelsea hvis han havde tænkt på pengene. For mig viste det vel bare at han havde ambitioner?
    Ikke noget galt i det nødvendigvis, men det var Ståle jo ikke parat til (er han generelt det?). Så i fht. Ståle, så havde han vel en dårlig indstilling, når det nu er Ståle, som skal udpege holdet.

  6. #65
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Vi var også elendige i starten af sæsonen, hvor Erik J spillede. Det ændrer ikke på, at Lüftner ikke ligner en super-signing. Har mere fidus til Vavro, selvom hans formkurve også virker nedadgående. Han virker mere bevidst om egne begrænsninger.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #66
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Jeg håber ikke denne sæson er startskuddet til en 11 års krise ala BIF samt de sorte tider vi havde i 1990erne :)

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #67
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Nej, Ståle, spillet fungerer ikke godt. Og ja, vi brænder for meget.

    https://www.fck.dk/nyhed/staale-vi-braender-alt-meget

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #68
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Nej, Ståle, spillet fungerer ikke godt. Og ja, vi brænder for meget.

    https://www.fck.dk/nyhed/staale-vi-braender-alt-meget
    Manden lever jo på en planet fjernt fjernt fra vores galaxe.. Det er så nemt at pille de chancer ud vi brænder og give dem skylden.. Sandheden er desværre, at spillet er rædderligt og at vi absolut INTET kontrollerer.. Chancerne kommer i øvrigt først når vi er nede med to og er ude af kampen og derfor er nødsaget til at kaste alt frem.. Alligevel er det altså ikke fordi vi ligefrem vader i chancer og spiller Haderslev ned under tæppet.. Ståle, vågn dog op for fanden!!


  13. #69
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Luftner var ikke skyld i nederlaget nej, men hold nu fest hvor er han dårlig på bolden. Jeg begriber simpelthen ikke hvordan man kan købe en stopper til FCK, der ikke kan spille fodbold? Vi skal i 90% af kampene i sæsonen selv skabe spillet overfor en modstander der pakker sig - så går det sgu ikke at have en spiller i bagkæden som modstanderen nærmest er glade for har bolden. Han spiller bolden helt upresset ud over sidelinjen 3-4 gange idag, det er vanvittigt.

    Mange vil sikkert være uenige med mig, men Luftner er det største fejlkøb i længere tid. Og ja, større end Matic, Gregus og Pavlovic. Jeg kan se idéen med de 3 spillere - det kan jeg simpelthen ikke med Luftner.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #70
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    "Mange vil sikkert være uenige med mig, men Luftner er det største fejlkøb i længere tid. Og ja, større end Matic, Gregus og Pavlovic. Jeg kan se idéen med de 3 spillere - det kan jeg simpelthen ikke med Luftner."

    Hvad ser du i Pavlovic? Måske skal jeg have førerhund.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #71
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Egentlig helt grotesk vi altid kommer bagud tidligt i kampen og altid skal angribe kampen med modvind. Og hvorfor elsker Robin at hænge og dingle fra overliggeren....

  18. #72
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,850

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Det er vel også værd at bemærke, at holdet siden kampen mod Lyngby har sat 13 point til i forhold til BØF. Det er over 2 point pr. kamp. Det er en spillemæssig krise af rang, og sidste gang jeg kan huske det stod så skidt til var i sæsonen 1999-2000. Den gang sejlede holdet også rundt i perioder, men der var jeg optimistisk, for der var tegn på ledelsesgangen, som fik mig til at tro på fremtiden. Nu er jeg bare pessimist.
    Ståle har nok været frelseren flere gange, men jeg tror ikke han bliver det i denne omgang, og jeg er ked af, at han kommer til at forlade klubben på en i alle henseender forkert måde.

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #73
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    "Mange vil sikkert være uenige med mig, men Luftner er det største fejlkøb i længere tid. Og ja, større end Matic, Gregus og Pavlovic. Jeg kan se idéen med de 3 spillere - det kan jeg simpelthen ikke med Luftner."

    Hvad ser du i Pavlovic? Måske skal jeg have førerhund.
    Jeg siger bare at jeg kan se hvad Ståle/scouts har set i ham. En giftig venstre fod, en god header og så har han en god størrelse.

    Luftner er bare decideret fejlcastet - det ville svare lidt til at vi købte en back der ikke tør bevæge sig over midten.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  21. #74
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Jeg siger bare at jeg kan se hvad Ståle/scouts har set i ham. En giftig venstre fod, en god header og så har han en god størrelse.

    Luftner er bare decideret fejlcastet - det ville svare lidt til at vi købte en back der ikke tør bevæge sig over midten.
    Jeg forstår simpelthen bare ikke vores scouting afdeling/Ståle kan have lavet så mange transfer fejljkøb over de sidste 1½ år.

    Jeg kan huske Ståle og ledelsen sagde at de var "SUPER" godt forberedt og hele organisation var gearet så vi ikke kom ud for samme situation da Ståle og 5 spillere for nogle år siden forlod FCK.
    Det er lige før at denne situation vi er i nu er være end dengang. D.v.s. hvad har man så lært ??. ingenting.. rettidig omhu og fornuftige indkøb min bare r..

    Og jeg som troede at Indkøbende ikke kunne være dårligere end dem Carsten V foretog sig i sin tid.. Jeg må æde mine ord.... :/

  22. De følgende 11 brugere er enige:

  23. #75
    Tilmeldingsdato
    Aug 2016
    Indlæg
    12

    Re: Optaktstråd: SønderjyskE - F.C. København (19-11-2017 kl. 16.00) - Canal9

    Michael Lüftner kan muligvis noget. Det er svært at agere på et hold, hvor ingen ved, hvad der skal ske. Når planen ikke er tydeligt implementeret. Vi har set kampe, hvor både ham og Denis Vavro har vist, at de har et niveau, som man kan udvikle på. Kampene i og omkring Moskva i Parken er bedste eksempler. Andrija Pavlovic mangler omvendt helt basale færdigheder, og han har endnu ikke spillet en kamp, hvor man har kunne se ham kunne fungere i det system, Ståle Solbakken praktiserer. Han virker som et fejlcast. Man har muligvis håbet på, at man kunne få en spiller alla Nicolai Jørgensen, men den teknik og fodboldforståelse har Andrija Pavlovic ikke vist tegn på endnu. Han har desuden fysik som Carlo Holse.

  24. De følgende 9 brugere er enige:

Side 5 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. OB - F.C. København 15.10.2017
    By bmw 25 in forum De korte linier
    Svar: 72
    Sidste Meddelelse: 18.01.18, 21:35
  2. Optaktstråd F.C. København vs FCM
    By Bigtimebowler in forum De korte linier
    Svar: 67
    Sidste Meddelelse: 13.09.17, 14:51
  3. Optaktstråd FC København - Randers 22.11.09
    By Lundberg_aus_Lolland in forum De korte linier
    Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 23.11.09, 14:02
  4. Optaktstråd PSV-København 22/10 09
    By Pede in forum De korte linier
    Svar: 49
    Sidste Meddelelse: 25.10.09, 10:15
  5. Kamp- og optaktstråd, FC København-AaB
    By Elisabeth in forum De korte linier
    Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 23.09.08, 11:53

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •