Se afstemningsresultater: Ståle raus?

Stemmeafgivere
187. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ståle raus nu!

    37 19.79%
  • Ståle raus i vinterpausen!

    22 11.76%
  • Ståle raus i sommerpausen!

    12 6.42%
  • Ståle raus? Du må da være vanvittig!

    85 45.45%
  • Ved ikke/det er en anden træners skyld/lad os nu lige se, hvordan det går... etc

    31 16.58%
Viser resultater 1 til 15 af 43

Emner: Ståle raus?

  1. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Ståle r

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Til trods for at jeg heller ikke er fan af Ståle lige pt. vil jeg dog lige med input til denne, sige at de gange vi har været i CL, har vi præsteret ret godt, til trods for vi var langt under modstanderne med holdet.

    Når det så er sagt, er det åbenlyst at, der ingen styr er på holdet lige pt. Man kan snakke meget om fejlindkøb, skader og lign, og som der uden tvivl har været. Men hvad kan virkelig gøres lige nu? Få en offensiv træner ind når vores defensiv sejler så meget som det gør lige pt?
    Personligt kan jeg godt li' at se en disciplineret forsvar stil, og synes ikke nødvendigvis vi skal have en super offensiv træner, men jeg kan virkelig ikke se hvordan det på nogen måde kan hjælpe, når vi har så ekstremt mange huller i vores forsvar, og hvis vi virkelig sætter et fokus på vores offensiv lige pt, ender vi jo op med at tabe 2-5, istedet for 0-3.
    Lige nu kan der ikke gøres så meget andet end at træne på træningsbanen og få det bedste ud af de sidste 5 kampe i efteråret.
    Så har man 1-2 måneder efterfølgende hvor man udelukkende skal træne verdens mest avancerede taktik, plus at vi får skadede spillere tilbage og evt. et par nye.

    Men ingen tvivl om at Ståle Solbakken og co. langt fra har lykkedes med deres Balkan/Østeuropa projekt. Forhåbentlig er dette også en vital læring fremadrettet. Man skal slet ikke hente spillere fra den region, de har bare generelt ikke mentaliteten. Se på hvordan en spiller som f.eks. Pavlovic laller rundt og er ugidelig. Duer ikke. Hvor mange spillere fra de regioner har generelt slået til i FCK og Superligaen som helhed? Pospech måske? Hvad med FCM Balkan/Østeuropæiske revlotion i slut 00'erne eller Jens Andersons ditto i AGF osv.

    Der tegner sig en tendens til at spillere derfra ikke passer ind i Danmark. Og nej jeg er bestemt ikke fremmedhadsk. Er sammen med en udlænding privat på 5 år.

    PS. Løsningen er ikke at fyre Solbakken. Vi skal ikke have Brøndby tilstande indover det. Vi må være cool og
    så må visse ting som sagt være vital læring til fremadrettet
    Sidst redigeret af Romme : 20.11.17 kl. 18:15


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståle raus?
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 05.11.17, 18:11

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •