Se afstemningsresultater: Ståle raus?

Stemmeafgivere
187. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ståle raus nu!

    37 19.79%
  • Ståle raus i vinterpausen!

    22 11.76%
  • Ståle raus i sommerpausen!

    12 6.42%
  • Ståle raus? Du må da være vanvittig!

    85 45.45%
  • Ved ikke/det er en anden træners skyld/lad os nu lige se, hvordan det går... etc

    31 16.58%
Viser resultater 1 til 15 af 43

Emner: Ståle raus?

  1. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2007
    Indlæg
    76

    Re: Ståle r

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Nej det skal man heller ikke. Men når nu de spillere for det første tydeligvis ikke har niveauet og de så oven i det render rundt med en lad kropsattitude så skal de efter min mening bare ud. Det er ret simpelt. Pavlovic og Luftner f.eks. bliver aldrig nogensinde rigtige FCK spillere. Det er jeg 100 procent sikker på. De er så pisse irriterende at se på, og det gøre mig ked af det at se sådanne to spillere rende rundt at spille for Byens Hold. Det gøre det altså. Ståle Solbakken har fejlet groft med de spillere han har hentet derfra. Der er en tendens til at spillere fra de regioner ikke fungere i DK. Hvor mange kan du på stående hånd nævne udover Pospech og tildels Verbic der har haft stor succes i Superligaen? Hør hvordan Mikanovic render rundt og flæber over at dommerne er efter ham til den lokale avis bla. Deres kultur og deres måde at se verden på er totalt anderledes fra hvordan vi lever i Danmark.
    Ikke for at gå total besærk og generalisere. Men jeg ved at mange østeuropæer og Balkan folk tror at fordi Danmark er så rigt et land og folk har så mange ting at så er det OK at de kommer herop og tager vores ting. Det er jeg blevet fortalt og det siger jo alt om hvordan de tænker. Det er så fjernt fra den danske mentalitet. Selv jeg som netop er i et forhold med en fra de regioner har svært ved at forstå hvorfor hun gøre visse ting sommetider og hvorfor tingene fungere på visse måder i hendes land. Folk har generelt en lad holdning til tingene og er dovne og det skyldes at man i mange tilfælde er blevet undertrykt i mange år og at arbejde for manges tilfælde ikke har en værdi grundet lav løn osv, Så kommer man til Danmark og får en fyrstehyre og falder stille og roligt hen. Det er en helt anden verden. Og så forventer danske fodboldklubber at man kan tage dem herop og lade dem spille fodbold med 23 andre danske/skandinaviske spillere og så løses alle kulturelle og mentale forskelle. Det tror jeg ikke på.

    Igen vil jeg understrege at jeg har ikke noget imod Østeuropæer og Balkan folk
    Det var godt nok vildt, og lidt syret, at læse noget så unuanceret og generaliserende på et forum som dette.

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Det er jeg blevet fortalt og det siger jo alt om hvordan de tænker
    Dette siger jo alt om hvor hovedløst dit indlæg er fra start til slut. Har du nogensinde været i regionen eller er alle dine vise ord bare noget du fået fortalt om de frygtelige "Balkan-folk"?

    Jeg bor selv i Beograd, og har ligeledes opholdt mig i Zagreb i længere tid, og din forestilling om folk hernedefra som værende dovne er så ude af trit med virkeligheden at det gør ondt. Tværtimod er serberne (såvel som kroaterne) et af de mest hårdtarbejdende folkefærd man kan støde på.

    Kunne det faktum at Pavlović og Matić ikke har slået igennem i FCK måske have noget at gøre med individuel indstilling og manglende evner frem for en direkte afspejling af serberes mentalitet? Uros' bror gør det så vidt jeg er orienteret helt okay i Manchester United, og det finder du ligeledes mange andre spillere fra regionen der gør rundt omkring i Europa, weekend efter weekend.

    PS. Lüftner er tjekke, ikke fra Balkan. Bortset fra at serbisk og tjekkisk tilhører den henholdsvis syd- og vest-slaviske sprogstamme, har de intet med hinanden at gøre.
    Sidst redigeret af Saksespark : 25.11.17 kl. 11:51



Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståle raus?
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 05.11.17, 18:11

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •