Se afstemningsresultater: Ståle raus?

Stemmeafgivere
187. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Ståle raus nu!

    37 19.79%
  • Ståle raus i vinterpausen!

    22 11.76%
  • Ståle raus i sommerpausen!

    12 6.42%
  • Ståle raus? Du må da være vanvittig!

    85 45.45%
  • Ved ikke/det er en anden træners skyld/lad os nu lige se, hvordan det går... etc

    31 16.58%
Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 43 af 43

Emner: Ståle raus?

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Sep 2007
    Indlæg
    76

    Re: Ståle r

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Nej det skal man heller ikke. Men når nu de spillere for det første tydeligvis ikke har niveauet og de så oven i det render rundt med en lad kropsattitude så skal de efter min mening bare ud. Det er ret simpelt. Pavlovic og Luftner f.eks. bliver aldrig nogensinde rigtige FCK spillere. Det er jeg 100 procent sikker på. De er så pisse irriterende at se på, og det gøre mig ked af det at se sådanne to spillere rende rundt at spille for Byens Hold. Det gøre det altså. Ståle Solbakken har fejlet groft med de spillere han har hentet derfra. Der er en tendens til at spillere fra de regioner ikke fungere i DK. Hvor mange kan du på stående hånd nævne udover Pospech og tildels Verbic der har haft stor succes i Superligaen? Hør hvordan Mikanovic render rundt og flæber over at dommerne er efter ham til den lokale avis bla. Deres kultur og deres måde at se verden på er totalt anderledes fra hvordan vi lever i Danmark.
    Ikke for at gå total besærk og generalisere. Men jeg ved at mange østeuropæer og Balkan folk tror at fordi Danmark er så rigt et land og folk har så mange ting at så er det OK at de kommer herop og tager vores ting. Det er jeg blevet fortalt og det siger jo alt om hvordan de tænker. Det er så fjernt fra den danske mentalitet. Selv jeg som netop er i et forhold med en fra de regioner har svært ved at forstå hvorfor hun gøre visse ting sommetider og hvorfor tingene fungere på visse måder i hendes land. Folk har generelt en lad holdning til tingene og er dovne og det skyldes at man i mange tilfælde er blevet undertrykt i mange år og at arbejde for manges tilfælde ikke har en værdi grundet lav løn osv, Så kommer man til Danmark og får en fyrstehyre og falder stille og roligt hen. Det er en helt anden verden. Og så forventer danske fodboldklubber at man kan tage dem herop og lade dem spille fodbold med 23 andre danske/skandinaviske spillere og så løses alle kulturelle og mentale forskelle. Det tror jeg ikke på.

    Igen vil jeg understrege at jeg har ikke noget imod Østeuropæer og Balkan folk
    Det var godt nok vildt, og lidt syret, at læse noget så unuanceret og generaliserende på et forum som dette.

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Det er jeg blevet fortalt og det siger jo alt om hvordan de tænker
    Dette siger jo alt om hvor hovedløst dit indlæg er fra start til slut. Har du nogensinde været i regionen eller er alle dine vise ord bare noget du fået fortalt om de frygtelige "Balkan-folk"?

    Jeg bor selv i Beograd, og har ligeledes opholdt mig i Zagreb i længere tid, og din forestilling om folk hernedefra som værende dovne er så ude af trit med virkeligheden at det gør ondt. Tværtimod er serberne (såvel som kroaterne) et af de mest hårdtarbejdende folkefærd man kan støde på.

    Kunne det faktum at Pavlović og Matić ikke har slået igennem i FCK måske have noget at gøre med individuel indstilling og manglende evner frem for en direkte afspejling af serberes mentalitet? Uros' bror gør det så vidt jeg er orienteret helt okay i Manchester United, og det finder du ligeledes mange andre spillere fra regionen der gør rundt omkring i Europa, weekend efter weekend.

    PS. Lüftner er tjekke, ikke fra Balkan. Bortset fra at serbisk og tjekkisk tilhører den henholdsvis syd- og vest-slaviske sprogstamme, har de intet med hinanden at gøre.
    Sidst redigeret af Saksespark : 25.11.17 kl. 11:51


  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Ståle r

    Citat Oprindeligt indsendt af Saksespark Se meddelelser
    Det var godt nok vildt, og lidt syret, at læse noget så unuanceret og generaliserende på et forum som dette.



    Dette siger jo alt om hvor hovedløst dit indlæg er fra start til slut. Har du nogensinde været i regionen eller er alle dine vise ord bare noget du fået fortalt om de frygtelige "Balkan-folk"?

    Jeg bor selv i Beograd, og har ligeledes opholdt mig i Zagreb i længere tid, og din forestilling om folk hernedefra som værende dovne er så ude af trit med virkeligheden at det gør ondt. Tværtimod er serberne (såvel som kroaterne) et af de mest hårdtarbejdende folkefærd man kan støde på.

    Kunne det faktum at Pavlović og Matić ikke har slået igennem i FCK måske have noget at gøre med individuel indstilling og manglende evner frem for en direkte afspejling af serberes mentalitet? Uros' bror gør det så vidt jeg er orienteret helt okay i Manchester United, og det finder du ligeledes mange andre spillere fra regionen der gør rundt omkring i Europa, weekend efter weekend.

    PS. Lüftner er tjekke, ikke fra Balkan. Bortset fra at serbisk og tjekkisk tilhører den henholdsvis syd- og vest-slaviske sprogstamme, har de intet med hinanden at gøre.
    Hehe. Du er jo velkommen til at have det syn på tingene. Dette ændre dog ikke på mit syn på det ;) Så kan du kalde det unuanceret og hovedløst eller hvad du vil. Det ændre ikke på at der er kulturforskelle og at de på ingen måde er de samme som i Danmark. Så hvorfor skulle det være anderledes på en fodboldbane?

    PS. Læs mit indlæg igennem. Jeg er i forhold med en fra de regioner på 5 år så jo jeg ved bestemt hvad jeg taler om ;)

  3. #33
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Ståle r

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Kan godt se hvad du mener og det er heller ikke for at lyde dumdristig. Men det handler om at prøve at give et billede af hvordan tingene kan være når to kulturer der er så milevidt fra hinanden mødes. Dette er ikke noget jeg slynger ud, jeg har som du sikkert selv kan læse dig til, selv erfaring med det. Og der er bare forskelle på kulturen og mentaliteten på de breddegrader og det vi kender fra Danmark. Hvorfor skulle det være anderledes på en fodboldbane? Har du nogensinde opholdt dig i disse regioner over en længere periode som undertegnede? De kan da sikkert være fine fodboldspillere, men hvis mentaliteten ikke rigtig er der til hårdt arbejde i modgang så er der jo ingenting tilbage. Syntes du en spiller som Pavlovic arbejder hårdt? Hvad syntes du i øvrigt om hans lade kropsattitude? Hvad med Luftner ditto? Det gøre ondt som fan at se sådan en elendighed og ugidelighed.

    Det er nemt at være bagklog men mon ikke det havde set anderledes ud pt. hvis holdet var fyldt op med Skandinaviere og især hvis de havde god kvalitet. Egentlig bare det der er min pointe
    Tja, jeg køber den med at spillerne (måske) mangler kvalitet og på individplan (måske) er uhensigtsmæssigt indstillet ifht arbejdsindsats i forhold til vores spillekoncept. Og jeg køber også den med at vi ville spille bedre, hvis vi havde mere kvalitet på pladserne (naturligvis fristes man til at sige).

    Hvad jeg imidlertid ikke køber, er hypergeneraliseringer af hele befolknimgsgrupper ud fra enkeltstående personlige erfaringer.

    MCN

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Ståle r

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Tja, jeg køber den med at spillerne (måske) mangler kvalitet og på individplan (måske) er uhensigtsmæssigt indstillet ifht arbejdsindsats i forhold til vores spillekoncept. Og jeg køber også den med at vi ville spille bedre, hvis vi havde mere kvalitet på pladserne (naturligvis fristes man til at sige).

    Hvad jeg imidlertid ikke køber, er hypergeneraliseringer af hele befolknimgsgrupper ud fra enkeltstående personlige erfaringer.

    MCN
    Nej det kan da godt være at det er lidt skarpt sat op på den måde. Jeg synes dog at vi ser en tendens til at spillere fra de regioner har det svært i DK og det lagt sammen med de erfaringer jeg selv har gjort mig gøre at jeg helst ser at man henter spillere fra Skandinavien. Det er egentlig bare det der er min pointe end at skulle svine folkefærd til

  6. #35
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,582

    Re: Ståle r

    Citat Oprindeligt indsendt af MCN Se meddelelser
    Hvad jeg imidlertid ikke køber, er hypergeneraliseringer af hele befolkningsgrupper ud fra enkeltstående personlige erfaringer.

    MCN
    TAK!

    Jeg synes virkelig, diskussionen omkring vores spillere fra Mellemeuropa er gået over gevind.

    Vavro og Lüftner var ikke tiltænkt at skulle spille fast på nuværende tidspunkt. Og slet ikke sammen. Det var meningen, de skulle læres op af en skandinavisk støttepædagog (Erik Johansson) i denne sæson, og så skulle én af dem spille fast i næste sæson ved siden af svenskeren. De var slet ikke tiltænkt at skulle tage så stort et ansvar på nuværende tidspunkt, så de skal ikke klandres for at forsøge at løse opgaven efter bedste evne, når støttepædagogen først spiller skidedårligt, og dernæst bliver langtidsskadet. Når de samtidig har svært ved sproget, skal tilpasse sig et nyt land og en ny kultur, og holdet generelt har en nedadgående formkurve, så er det klart, deres præstationer ikke er på toppen. Det er heller ikke, fordi PA og Pierre er de bedste at spille ved siden af, hvis man skal bruge nogen at læne sig op ad.

    Gregus skulle bruge en tilpasningsperiode, men var klart et lyspunkt i denne sæson indtil han blev skadet. Hans røde kort mod Vardar er udelukkende, fordi han bliver solgt fuldstændig af Toutouh. Udover det var han klar til at gribe taktstokken, gå forrest og hjælpe nogle af de nye i truppen. Matic har underpræsteret spillemæssigt, men har på intet tidspunkt slået op i banen og givet op, men har kæmpet konstant. Hans assist til Pieros mod Helsingør, samt hans assist til PA ude mod Zlin bevidner netop om det.

    Pavlovic har virkelig fået en uriaspost i denne sæson. Han scorede 7 mål de første to måneder, og det var meningen, at han skulle rotere med Sotiriou omkring pladsen ved siden af Santander, men efter Santa gik i stykker, har Pavlovic skullet løse flere opgaver oppe foran, end hvad vi ved han kan. Så er det klart, hans selvtillid på banen er faldet gevaldigt, men tager man det seneste halvandet år, har det langt fra været en dans på roser for ham at være i FCK. Men knoklet, det har han hele vejen igennem. At udbyttet har været lavt på det seneste er helt naturligt, i takt med at hans selvtillid er dalet. Men ærligt talt synes jeg det er noget pis at påstå, han ikke knokler for det.

    Jeg synes ærligt talt, det er noget småracistisk pis at påstå, at folk fra Østeuropa skulle være dovne og lade på den måde. Uanset om man er i et forhold på 5. år med en, som har rødder derfra. At påstå, at de enkelte nævnte eksempler skulle være repræsentanter for et helt folkefærd, ville være det samme som at påstå, at alle danskere er limsniffere på baggrund af tre eksempler fra Sydsiden, eller at alle danskere snyder i skat på baggrund af Kasi-Jesper og 2-3 jyder.

    Stram op!
    https://www.youtube.com/watch?v=vIcXs42tYfE


  7. #36
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Ståle r

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    TAK!

    Jeg synes virkelig, diskussionen omkring vores spillere fra Mellemeuropa er gået over gevind.

    Vavro og Lüftner var ikke tiltænkt at skulle spille fast på nuværende tidspunkt. Og slet ikke sammen. Det var meningen, de skulle læres op af en skandinavisk støttepædagog (Erik Johansson) i denne sæson, og så skulle én af dem spille fast i næste sæson ved siden af svenskeren. De var slet ikke tiltænkt at skulle tage så stort et ansvar på nuværende tidspunkt, så de skal ikke klandres for at forsøge at løse opgaven efter bedste evne, når støttepædagogen først spiller skidedårligt, og dernæst bliver langtidsskadet. Når de samtidig har svært ved sproget, skal tilpasse sig et nyt land og en ny kultur, og holdet generelt har en nedadgående formkurve, så er det klart, deres præstationer ikke er på toppen. Det er heller ikke, fordi PA og Pierre er de bedste at spille ved siden af, hvis man skal bruge nogen at læne sig op ad.

    Gregus skulle bruge en tilpasningsperiode, men var klart et lyspunkt i denne sæson indtil han blev skadet. Hans røde kort mod Vardar er udelukkende, fordi han bliver solgt fuldstændig af Toutouh. Udover det var han klar til at gribe taktstokken, gå forrest og hjælpe nogle af de nye i truppen. Matic har underpræsteret spillemæssigt, men har på intet tidspunkt slået op i banen og givet op, men har kæmpet konstant. Hans assist til Pieros mod Helsingør, samt hans assist til PA ude mod Zlin bevidner netop om det.

    Pavlovic har virkelig fået en uriaspost i denne sæson. Han scorede 7 mål de første to måneder, og det var meningen, at han skulle rotere med Sotiriou omkring pladsen ved siden af Santander, men efter Santa gik i stykker, har Pavlovic skullet løse flere opgaver oppe foran, end hvad vi ved han kan. Så er det klart, hans selvtillid på banen er faldet gevaldigt, men tager man det seneste halvandet år, har det langt fra været en dans på roser for ham at være i FCK. Men knoklet, det har han hele vejen igennem. At udbyttet har været lavt på det seneste er helt naturligt, i takt med at hans selvtillid er dalet. Men ærligt talt synes jeg det er noget pis at påstå, han ikke knokler for det.

    Jeg synes ærligt talt, det er noget småracistisk pis at påstå, at folk fra Østeuropa skulle være dovne og lade på den måde. Uanset om man er i et forhold på 5. år med en, som har rødder derfra. At påstå, at de enkelte nævnte eksempler skulle være repræsentanter for et helt folkefærd, ville være det samme som at påstå, at alle danskere er limsniffere på baggrund af tre eksempler fra Sydsiden, eller at alle danskere snyder i skat på baggrund af Kasi-Jesper og 2-3 jyder.

    Stram op!
    https://www.youtube.com/watch?v=vIcXs42tYfE
    For det første har hun ikke bare rødder derfra hun er derfra. Og for det andet bor
    vi på tredje år hernede. For det tredje syntes jeg at det er fuldstændig vanvittigt at gøre dette her til et spørgsmål om racisme, det har ikke en skid at gøre med racisme. Det er i værste fald et misbrug af det ord fra din side af!

    Jeg fortæller udelukkende om egne erfaringer og det jeg er blevet fortalt af folk selv herfra og den tendens jeg har set omkring spillerne fra den region i DK. Det er udelukkende det jeg forholder mig til. Jeg taler ikke kun om FCK men Superligaen generelt. Hvordan kan det være at en spiller som Djurdjic fra Randers pludselig vil væk fordi tingene gøre lidt ondt? Eller Mikanovic fra AGF der ikke kan styre sig selv og flæber over at dommerne er efter ham? Eller Sylvester fra AaB der render rundt med en lad attitude til træning og i de få minutter han har fået? Eller hvad med Pavlovic der ligeledes render rundt med en lad attitude? Hvis ikke man kan kalde det for en tendens så ved jeg ikke hvad man vil kalde det? Det lagt sammen med personlige erfaringer og de ting jeg ser hverdag hernede gør at jeg helst ser at man generelt ikke henter spillere fra de regioner. Det er min mening og det skal jeg da have lov til uden at bliver kaldt for diverse ting og sager. Så er der en sidelinien bruger bosat i Beograd der ser det anderledes og det er helt fair. Det har jeg overhovedet ingenting imod.

    Synes dog diskussion skal stoppes da det er gået total over gevind. Der bliver sagt nogle ting og drejet nogle ting rundt som der ikke burde. Det er bedre at konkludere at man har forskellige meninger om nogle ting og så videre i teksten. Det her burde trods alt være en tråd omhandlende Ståle Solbakken.

    Ståle Solbakken skal ikke fyres men man burde revurdere hvor man henter spillere fra fremover. Kan denne kommentar accepteres som erstatning?
    Sidst redigeret af Romme : 25.11.17 kl. 15:07

  8. #37
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Ståle r

    Så er der kommet et nyt godt skriv fra fcsofa.

    http://fcsofa.dk/kongefald/

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Ståle r

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    For det første har hun ikke bare rødder derfra hun er derfra. Og for det andet bor
    vi på tredje år hernede. For det tredje syntes jeg at det er fuldstændig vanvittigt at gøre dette her til et spørgsmål om racisme, det har ikke en skid at gøre med racisme. Det er i værste fald et misbrug af det ord fra din side af!

    Jeg fortæller udelukkende om egne erfaringer og det jeg er blevet fortalt af folk selv herfra og den tendens jeg har set omkring spillerne fra den region i DK. Det er udelukkende det jeg forholder mig til. Jeg taler ikke kun om FCK men Superligaen generelt. Hvordan kan det være at en spiller som Djurdjic fra Randers pludselig vil væk fordi tingene gøre lidt ondt? Eller Mikanovic fra AGF der ikke kan styre sig selv og flæber over at dommerne er efter ham? Eller Sylvester fra AaB der render rundt med en lad attitude til træning og i de få minutter han har fået? Eller hvad med Pavlovic der ligeledes render rundt med en lad attitude? Hvis ikke man kan kalde det for en tendens så ved jeg ikke hvad man vil kalde det? Det lagt sammen med personlige erfaringer og de ting jeg ser hverdag hernede gør at jeg helst ser at man generelt ikke henter spillere fra de regioner. Det er min mening og det skal jeg da have lov til uden at bliver kaldt for diverse ting og sager. Så er der en sidelinien bruger bosat i Beograd der ser det anderledes og det er helt fair. Det har jeg overhovedet ingenting imod.

    Synes dog diskussion skal stoppes da det er gået total over gevind. Der bliver sagt nogle ting og drejet nogle ting rundt som der ikke burde. Det er bedre at konkludere at man har forskellige meninger om nogle ting og så videre i teksten. Det her burde trods alt være en tråd omhandlende Ståle Solbakken.

    Ståle Solbakken skal ikke fyres men man burde revurdere hvor man henter spillere fra fremover. Kan denne kommentar accepteres som erstatning?
    Hvis hele folkefærd fra både Central- og Sydeuropa har så dårlig en attitude, hvorfor har de lande så produceret så uforholdsmæssigt mange gode spillere? Og hvis nu den skandinaviske attitude er så fremragende, hvorfor er f.eks. Finland (eller endda Norge!) så så sindsygt ringe til fodbold? Du kan jo ikke sætte det op som om, det afhænger af en eller anden følt fornemmelse, du har fra dine egne anekdoter. Hvad der står i din kærestes pas har cirka intet med FCKs spillertrup at gøre. Det er simpelthen dårlig argumentation. At der skulle være en uniform attitude-/personlighedsforskel, der går hele vejen fra Tjekkiet til Makedonien, køber jeg ikke, med mindre du kan smide et mere sagligt bevæggrundlag.

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #39
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: Ståle r

    Om så Pavlovic var den mest sympatiske mand af egen avl, Holmstrøms uægte søn, undfanget og født på Peter Bangs Vej, med hår så lyst som minimælk, dansk stamtavle over 20 generationer så er manden for uvenner med en bold til at han hører til i vores klub. Måske til at leve med, hvis han alligevel bankede mål ind på stribe.
    Derudover har han da fra dag 1 slået en del op i banen? (Måske jeg bare HAR set mig for sur på manden på dette punkt dog).

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Ståle r

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Om så Pavlovic var den mest sympatiske mand af egen avl, Holmstrøms uægte søn, undfanget og født på Peter Bangs Vej, med hår så lyst som minimælk, dansk stamtavle over 20 generationer så er manden for uvenner med en bold til at han hører til i vores klub. Måske til at leve med, hvis han alligevel bankede mål ind på stribe.
    Derudover har han da fra dag 1 slået en del op i banen? (Måske jeg bare HAR set mig for sur på manden på dette punkt dog).
    En ting er at han på mange måder er faldet igennem som spiller i klubben. Noget andet er, at han jo ikke tør gå 110% ind i en duel. DET er uacceptabelt.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,091

    Re: Ståle r

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    En ting er at han på mange måder er faldet igennem som spiller i klubben. Noget andet er, at han jo ikke tør gå 110% ind i en duel. DET er uacceptabelt.
    Ja det er også min største anke ved ham. Jeg undrer mig også lidt over, hvordan i al verden han kan have slået igennem i Serbien. Med risiko for at falde lige ind i Balkan-diskusionen, så er min ide/fordom at der dernede er et lidt andet temperament og tænding i kampene. Er det rigtigt? Hvordan i al verden har han overlevet det?

    Eller handler det simpelthen om, at han er decideret fejlscoutet? Hvis han har spillet kant/angriber på et dårligere hold, så kan man nok forestille sig, at han er vant til at stå dybere i banen og dermed have mere plads til at løbe på samt være retvendt på modstanderne. Herhjemme har modstanderne især efter Santanders skade jo nærmest alle stået dybt, da de ved at vi ikke har noget offensivt fysik, og Pavlovic har konstant spillet med en modstander hængende på ryggen.
    Står modstanderne ikke og forsvarer med 10 mand på de sidste 20 meter, så er han jo egentlig en ganske glimrende spiller. Men skal han løbe ind i en mur, have en modspiller konstant hængende på ryggen eller skal vinde dueller i det lille felt med Røcker og Arijuuri trædende på tåerne, så bliver det svært for de fleste.

  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Ståle r

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det er også min største anke ved ham. Jeg undrer mig også lidt over, hvordan i al verden han kan have slået igennem i Serbien. Med risiko for at falde lige ind i Balkan-diskusionen, så er min ide/fordom at der dernede er et lidt andet temperament og tænding i kampene. Er det rigtigt? Hvordan i al verden har han overlevet det?

    Eller handler det simpelthen om, at han er decideret fejlscoutet? Hvis han har spillet kant/angriber på et dårligere hold, så kan man nok forestille sig, at han er vant til at stå dybere i banen og dermed have mere plads til at løbe på samt være retvendt på modstanderne. Herhjemme har modstanderne især efter Santanders skade jo nærmest alle stået dybt, da de ved at vi ikke har noget offensivt fysik, og Pavlovic har konstant spillet med en modstander hængende på ryggen.
    Står modstanderne ikke og forsvarer med 10 mand på de sidste 20 meter, så er han jo egentlig en ganske glimrende spiller. Men skal han løbe ind i en mur, have en modspiller konstant hængende på ryggen eller skal vinde dueller i det lille felt med Røcker og Arijuuri trædende på tåerne, så bliver det svært for de fleste.
    De er jo alle sammen luddovne dernede - det har jeg selv fået fortalt - så Pavlovic har været et rent vilddyr til sammenligning.

    Spøg til side, Pavlovic virker i den grad som en humørspiller, der kræver tryghed og medgang. Når først det kører, laver han jo hattrick. :-) Og så er han nok også bare fejlcastet i rollen som fysisk opspilsstation.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Sep 2007
    Indlæg
    76

    Re: Ståle r

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja det er også min største anke ved ham. Jeg undrer mig også lidt over, hvordan i al verden han kan have slået igennem i Serbien. Med risiko for at falde lige ind i Balkan-diskusionen, så er min ide/fordom at der dernede er et lidt andet temperament og tænding i kampene. Er det rigtigt? Hvordan i al verden har han overlevet det?

    Eller handler det simpelthen om, at han er decideret fejlscoutet? Hvis han har spillet kant/angriber på et dårligere hold, så kan man nok forestille sig, at han er vant til at stå dybere i banen og dermed have mere plads til at løbe på samt være retvendt på modstanderne. Herhjemme har modstanderne især efter Santanders skade jo nærmest alle stået dybt, da de ved at vi ikke har noget offensivt fysik, og Pavlovic har konstant spillet med en modstander hængende på ryggen.
    Står modstanderne ikke og forsvarer med 10 mand på de sidste 20 meter, så er han jo egentlig en ganske glimrende spiller. Men skal han løbe ind i en mur, have en modspiller konstant hængende på ryggen eller skal vinde dueller i det lille felt med Røcker og Arijuuri trædende på tåerne, så bliver det svært for de fleste.
    Tjaaaa, tænding er måske så meget sagt.

    Hvis man ser bort fra de indbyrdes kampe mellem Partizan og Crvena Zvezda (hvor der til gengæld så også er smæk på), er tændingen sjældent på kogepunktet og minder mest af alt om træningskamp. Ligaen består af 16 hold men jeg vil vove den påstand at 90% eller flere af disse fans fordeler sig på Beograd-klubberne.

    Dertil kommer at niveauet hos de resterende 14 hold er pænt lavt, og nok mest af alt svarer til 1.division herhjemme eller bunden af Superligaen, så at Pavlović har slået igennem for Čukarički i sin tid overrasker mig ikke synderligt.
    Det har været på et så billigt et grundlag at man må tillade sig at kalde det dårlig scouting fra FCK's side.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Ståle raus?
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 05.11.17, 18:11

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •