Side 4 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 80

Emner: Målsætning for resten af sæsonen

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    18

    Re: Målsætning for resten af sæsonen

    Undskylder mange gange... Vil fremover nærlæse tingene inden jeg kommer med sarkastiske kommentarer...

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Målsætning for resten af sæsonen

    Midt i denne krisetid må man glæde sig over at kampen mod Madrid bliver den klub kamp herhjemme i sæsonen med flest tilskuere... forza fc

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Målsætning for resten af sæsonen

    Som de fleste er inde på, må den resultatmæssige målsætning for resten af sæsonen være, at vi skal spille i Europa til næste sæson. Og den nemmeste måde at gøre det på, er ved at vinde pokalen, så den skal vi satse 100% på. Bare lidt svært, når næste modstander er BØF, men deres forsvar har åbenbart heller ikke været dirkefrit i deres træningskampe, hvor de har lukket en del mål ind.

    Anden mulighed er via ligaen. Der er 13 point op til FCN på 3. pladsen, der udløser play-off kamp mod nr. 7, men de har mistet deres mest kampafgørende spiller, der enten via mål eller assists har hentet 15 point til klubben i denne sæson. Så spørgsmålet er, hvorvidt de kan erstatte ham og dermed undvære hans betydning. Mindre kan dog også gøre det, såfremt enten BØF eller FCM vinder pokalturneringen. I så fald giver 4. pladsen adgang til play-off mod nr. 7. Nok er vi nr. 6, men vi er samtidig kun 1 point fra 4. pladsen. Da Horsens møder FCM, og da Hobro møder AGF, er der gode chancer for at de to hold smider point, og at vi med en sejr over Randers kan rykke forbi dem, og op på 4. pladsen.

    Jeg vil dog gerne medregne en anden målsætning for resten af sæsonen, nemlig at give de unge talenter mere spilletid, hver gang der er mulighed for det (læs: så det ikke går ud over om vi vinder kampene eller ej). Spillere som Wind, Holse, Roerslev og Racic vil kunne gøre sig gode erfaringer med indhop af varierende længde i kampene. Dermed kan vi udbygge bredden i næste sæsons trup med egne talenter, nu hvor vi har 4 kontraktudløb og min. 3 planlagte salg til sommer.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #49
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: Målsætning for resten af sæsonen

    Krydse fingre for at vi kommer i mesterskabs-slutspil, dernæst slå BIF 2 gange for at hævne de 3(!) derby nederlag denne sæson samt gøre hvad vi kan for at sende guldet til Jylland...

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #50
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Målsætning for resten af sæsonen

    Citat Oprindeligt indsendt af Django Se meddelelser
    Krydse fingre for at vi kommer i mesterskabs-slutspil, dernæst slå BIF 2 gange for at hævne de 3(!) derby nederlag denne sæson samt gøre hvad vi kan for at sende guldet til Jylland...
    Der er sikkert bedre chance for at kvalificere os til en europæisk kampagne i næste sæson gennem nedrykningspillet. På den anden side ville det nok nærmere blive til to nervepirrende kampe mod Thisted eller Vendsyssel om at blive i Superligaen.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #51
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,398

    Re: Målsætning for resten af sæsonen

    Citat Oprindeligt indsendt af FCMunkebo Se meddelelser
    Ingen tvivl om at vi nok alle håber på FCM tager førstepladsen i ligaen, for at de skal undgå The Double (den må være forbeholdt os) og at Brøndby ikke skal have love at vinde noget, så må det være FCN der skal vinde pokalen (under den forudsætning at det ikke er os), samtidig med at de bliver nummer 3 og vi nummer 4. Således kommer vi også i Europa til næste sæson :)
    De var nu allerede røget ud af turneringen halvanden måned inden dette blev skrevet.

    Så hvis man er meget fokuseret på Europa, er det bare om at lade drømmene flyde: hvis BIF og FCM fordeler begge titler imellem sig er vi kun ét point fra Europa League-kval.

    Det føles så desværre lidt i retning af at drømme om en hed trekant med Claus Steinlein og Peter Tanev.

    Jep – det er dér, vores sæson er endt.


  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,218

    Re: Målsætning for resten af sæsonen

    Målet for resten af sæsonen: Kvalificerer os til mesterskabsslutspillet, og derefter håbe på at pokalturneringen flasker sig så vi kan spille efter Europa. Derudover, at se markant spil fremgang, selvom jeg ingen anelse har om hvor den skal kommefra.
    At ønske at vi ryger i nedrykningsspillet, da det giver en "let" vej til europa er håbløst.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #53
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    360

    Re: Målsætning for resten af sæsonen

    Det er da fuldstændigt håbløs at ønske et nedrykningsslutspil. Det er helt imod DNA'en i vores klub og med vores manglende held med marginalerne, så skal jeg ikke ud at tage den chance.

    Resten af sæsonen må handle om at vinde så meget som muligt og så krydse fingre for at andre resultater flasker sig til vores fordel ved en dobbelt til FCM eller BIF. Alternativt at en af de 3 top hold går helt ned i foråret og vi kan komme op på en tredje plads.

    Desværre så tror jeg at håbet hænger på en dobbelt til Brøndby. Spørgsmålet er så om europæisk fodbold er så vigtigt at man skal gå hen og ønske en dobbelt til enten FCM eller BIF?

  15. #54
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Målsætning for resten af sæsonen

    Hvorfor den snak om double? Er det ikke kun pokalen der er relevant ? Mesterskabet skal helst lande nordpå hos FCN.

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Målsætning for resten af sæsonen

    Hvis Top-3 i ligaen forbliver uændret, handler det "bare" om at BØF og FCM begge ender i pokalfinalen, og at vi tager 4. pladsen. I så fald får vi en knald-eller-fald kamp (som skal spilles i Parken) mod nr. 7 om en plads i Europa.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Målsætning for resten af sæsonen

    Citat Oprindeligt indsendt af danebull Se meddelelser
    Det er da fuldstændigt håbløs at ønske et nedrykningsslutspil. Det er helt imod DNA'en i vores klub og med vores manglende held med marginalerne, så skal jeg ikke ud at tage den chance.

    Resten af sæsonen må handle om at vinde så meget som muligt og så krydse fingre for at andre resultater flasker sig til vores fordel ved en dobbelt til FCM eller BIF. Alternativt at en af de 3 top hold går helt ned i foråret og vi kan komme op på en tredje plads.

    Desværre så tror jeg at håbet hænger på en dobbelt til Brøndby. Spørgsmålet er så om europæisk fodbold er så vigtigt at man skal gå hen og ønske en dobbelt til enten FCM eller BIF?
    Jeg tager gerne the double til Herning, alene fordi det betyder at brøndby ikke vinder noget. - Men Something har ret, Farum er trods alt det mindste af de tre onder.

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Målsætning for resten af sæsonen

    Hvis Ståle var sin opgave voksen, ville han gå i gang med at forberede holdet til den kommende sæson - om han så selv stadig er her til den tid eller ej.

    Det vil sige satse på de spillere, som fremtiden skal bygges op om, og den første og vigtigste, der skal pilles ud af ligningen, er William Kvist. Han er totalt færdig som central midt i vores 4-4-2 og burde parkeres på bænken som fjerde-/femtevalg. Lad Gregus spille ved siden af Zeca med Matic som backup og giv Keita chancen, når han er klar igen.

    I forsvaret er Bengtsson åbenlyst det svageste led, og selvom det betyder, at det usikre makkerpar Lüftner og Vavro kommer til at spille sammen igen, så må og skal Boilesen ud på backen, så vi kan slippe for at glo på Pierre.

    Fischer må formodes at starte fast fra på lørdag, og med en ordentlig makker tror jeg stadig på, at Pieros kan komme i gang efter sin gevaldige formnedgang. Pavlovic har til gengæld med al tydelighed vist, at han ikke har niveauet, så han må ud på bænken.

    Kill your darlings, Ståle. Det tog aaaalt for lang tid med Toutouh, så vis nu lidt nosser denne gang og lad Kvist trække sig tilbage, inden det for alvor bliver pinligt.
    Vi kan alligevel ikke nå noget i den her forpulede "mellemsæson" (lol), så det giver mere mening at have som målsætning at få formet fremtidens hold.
    HIC SUNT LEONES

  21. De følgende 13 brugere er enige:

  22. #58
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Målsætning for resten af sæsonen

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Hvis Ståle var sin opgave voksen, ville han gå i gang med at forberede holdet til den kommende sæson - om han så selv stadig er her til den tid eller ej.

    Det vil sige satse på de spillere, som fremtiden skal bygges op om, og den første og vigtigste, der skal pilles ud af ligningen, er William Kvist. Han er totalt færdig som central midt i vores 4-4-2 og burde parkeres på bænken som fjerde-/femtevalg. Lad Gregus spille ved siden af Zeca med Matic som backup og giv Keita chancen, når han er klar igen.

    I forsvaret er Bengtsson åbenlyst det svageste led, og selvom det betyder, at det usikre makkerpar Lüftner og Vavro kommer til at spille sammen igen, så må og skal Boilesen ud på backen, så vi kan slippe for at glo på Pierre.

    Fischer må formodes at starte fast fra på lørdag, og med en ordentlig makker tror jeg stadig på, at Pieros kan komme i gang efter sin gevaldige formnedgang. Pavlovic har til gengæld med al tydelighed vist, at han ikke har niveauet, så han må ud på bænken.

    Kill your darlings, Ståle. Det tog aaaalt for lang tid med Toutouh, så vis nu lidt nosser denne gang og lad Kvist trække sig tilbage, inden det for alvor bliver pinligt.
    Vi kan alligevel ikke nå noget i den her forpulede "mellemsæson" (lol), så det giver mere mening at have som målsætning at få formet fremtidens hold.
    Jeg er fuldstændig enig, og det ville være dejlig nemt at bakke op og forlade sig på, hvis Ålborg eller Odense lå sikkert i front. Men lige nu sidder man jo kun og tænker, at vi må gøre alt for at forhindre, at bøf vinder noget som helst.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #59
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Målsætning for resten af sæsonen

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvis Top-3 i ligaen forbliver uændret, handler det "bare" om at BØF og FCM begge ender i pokalfinalen, og at vi tager 4. pladsen. I så fald får vi en knald-eller-fald kamp (som skal spilles i Parken) mod nr. 7 om en plads i Europa.
    Har Something ikke ret i, at det er lige meget, hvem der vinder mesterskabet - men at det afgørende er, at pokalen vindes af et hold, der i forvejen har kvalificeret sig ved at ende i top 3, så fjerdepladsen kommer i spil? Med andre ord: FCN må gerne vinde mesterskabet, og FCM gerne vinde pokalen, så længe FCM bare også bliver nummer to eller tre? Eller har jeg misforstået reglerne?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #60
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,589

    Re: Målsætning for resten af sæsonen

    For at præcisere: Når jeg siger at Top-3 forbliver uændret, mener jeg at det er de tre hold, uanset rækkefølge, som ender i Top-3. Så jo, hvis FCN vinder mesterskabet, og FCM tager pokalen og ender som nr. 2 eller 3, så er det stadig 4. pladsen, som skal spille play-off mod nr. 7.
    (Men er det virkelig værre at Midtjylland tager mesterskabet end at skulle se Nar-Cunt-Ass vende triumferende tilbage for at modtage en DM-medalje?)

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Zaza ude resten af sæsonen
    By gæt in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 16.04.08, 15:40
  2. Silberbauer ude resten af sæsonen?
    By McMac in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 27.11.07, 17:03
  3. Sælges: Sæsonkort til resten af sæsonen
    By Miss-mus in forum Bazar
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.11.07, 11:55
  4. Bech ude resten af sæsonen
    By Alikiosk in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 14.06.05, 11:40
  5. Røll ude resten af sæsonen...
    By Martin CX in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 05.05.04, 09:57

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •