Side 3 af 6 FørsteFørste 123456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 80

Emner: Målsætning for resten af sæsonen

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Målsætning for resten af sæsonen

    Som jeg ser det: I kampene i betonen, farum og lyngby var det virkelig skidt, og den tilstand er formentlig overstået. Kampene mod odense og haderslev og mod bøf i Parken burde vi ikke have tabt.

    At forestille sig, at bøf taber 5 kampe i resten af sæsonen, og at vi overhovedet ikke sætter point til, mener jeg er helt urealistisk, men jeg vil elske at tage fejl.

    Vi har smidt mesterskabet til bøf, og målet må helt klart være at slutte som nr. 2 og vinde pokalen. Jeg tror ikke på Europa i foråret.

    Og så synes jeg, at det er pisseirriterende, at vores sejr over herning i Parken satte dem i gang. Selvom vi kun vandt med én, husker jeg kampen således, at vi rundbarberede dem godt og grundigt. Vi sad i hvert fald fuldstændigt på dem, og jeg tænkte sidste søm i Jess Thorup-kisten. Men fåcking nej. Jeg ønsker ikke steinlein noget som helst godt.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Målsætning for resten af sæsonen

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg ønsker ikke steinlein noget som helst godt.
    Heller ikke når de er eneste håb for at guldet ikke ender hos vstgn?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  3. De følgende 13 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Målsætning for resten af sæsonen

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Heller ikke når de er eneste håb for at guldet ikke ender hos vstgn?
    Jo-jo for fanden.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    73

    Re: Målsætning for resten af sæsonen

    Noget andet der irriterer/bekymrer mig ved både BIF of FCM er at de desuden er begyndt at kunne vinde kampene på vippen og lader til at have sikret sig topholdsmarginalernes gunst, når spillet ikke kører. Den slags sker jo desværre ikke tilfældigt, men er typisk affødt af et fasttømret koncept og en vis kvalitet når det gælder - især i felterne. Mener det var en af gutterne i Mediano der forleden nævnte at BIF er det hold i suppen med den højeste afslutningsprocent inden for målrammen og desuden en høj afslutningsprocent generelt. Det er netop den type statistikker der udgør fundamentet for hvor mange af pointene på vippen man hiver hjem. Der er sandt for dyden plads til forbedring hos os på dette område!
    Money can't buy you happiness but it does bring you a more pleasant form of misery.

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    811

    Re: Målsætning for resten af sæsonen

    Citat Oprindeligt indsendt af cossie Se meddelelser
    De 2 vigtigste ting resten af sæsonen må være

    - Undgå nedrykningsspillet
    - Slå Brøndby ud af pokalen

    Alt derudover kan kun være bonus.
    Nåh men så er der gået et par runder mere siden den her startede, lad mig præciserer mine mål

    - Undgå nedrykningsspillet
    - Slå Brøndby ud af pokalen
    - Forære FCM 9 point
    - Tage 6 point fra BIF ( hvor utopisk det end lyder)

    /Jesper
    cossie's Avatar


  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Målsætning for resten af sæsonen

    Citat Oprindeligt indsendt af cossie Se meddelelser
    Nåh men så er der gået et par runder mere siden den her startede, lad mig præciserer mine mål

    - Undgå nedrykningsspillet
    - Slå Brøndby ud af pokalen
    - Forære FCM 9 point
    - Tage 6 point fra BIF ( hvor utopisk det end lyder)
    Derudover også sørge for at forære FCN 6 point mere, så de holder dampen oppe og har noget at spille for mod bif. Dog behøves vi ikke at forære dem noget, da de uden problemer scorer tre mål i hver kamp, modsat vores robuste offensiv som scorer et halvt mål på et klodset straffe.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Målsætning for resten af sæsonen

    Vi ryger ud af pokalen til bøf. FCM eller bøf vinder mesterskabet. Vi henter ikke FCN og ender som nummer 4.

    For at kvalificere os til Europa, skal vi nu håbe, at FCM eller bøf vinder pokalen. Hvad tager man så.

    1) et år uden europa
    2) the double til fcm
    3) en pokaltitel til bøf

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: Målsætning for resten af sæsonen

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Vi ryger ud af pokalen til bøf. FCM eller bøf vinder mesterskabet. Vi henter ikke FCN og ender som nummer 4.

    For at kvalificere os til Europa, skal vi nu håbe, at FCM eller bøf vinder pokalen. Hvad tager man så.

    1) et år uden europa
    2) the double til fcm
    3) en pokaltitel til bøf
    2) The double til FCM


  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Målsætning for resten af sæsonen

    Enig, men forestil dig så bif-Hobro i pokalfinalen - og os på fjerde pladsen

    er det så

    1) et år uden europa
    2) en pokaltitel til bøf

    Jeg kan slet ikke rumme, den størrelse kameler der skal sluges til foråret, medmindre der sker et mindre mirakel og vi henter FCN.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Målsætning for resten af sæsonen

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Enig, men forestil dig så bif-Hobro i pokalfinalen - og os på fjerde pladsen

    er det så

    1) et år uden europa
    2) en pokaltitel til bøf

    Jeg kan slet ikke rumme, den størrelse kameler der skal sluges til foråret, medmindre der sker et mindre mirakel og vi henter FCN.
    Stadig en pokaltitel til BØF.. Ingen tvivl her.. Vi SKAL i Europa næste år, lige meget hvilken vej vi skal tage dertil.. En pokaltitel er sgu alligevel lidt sekunda, når man ligger og kæmper om mesterskabet.. Jeg har faktisk snakket scenariet igennem med en kammerat der er Brøndby-fan, og han påstår at han ved ovenstående scenarie vil håbe på nederlag til BIF i pokalfinalen hvis det kunne holde os ude af Europa..

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Målsætning for resten af sæsonen

    Jeg er trods alt også mere fan af FCK end jeg hader bif. Men forhelvede altså.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #42
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    174

    Re: Målsætning for resten af sæsonen

    Ingen tvivl om at vi nok alle håber på FCM tager førstepladsen i ligaen, for at de skal undgå The Double (den må være forbeholdt os) og at Brøndby ikke skal have love at vinde noget, så må det være FCN der skal vinde pokalen (under den forudsætning at det ikke er os), samtidig med at de bliver nummer 3 og vi nummer 4. Således kommer vi også i Europa til næste sæson :)

    Hvis vi ikke kan vinde hverken pokalen eller Superligaen i år, så vil jeg dog foretrække at finde vej til Europa i næste sæson ved at vinde Europa League, men det er måske et for stort ønske til julemanden ...
    dasgringo ser på FCM og nikker anerkendende af det snedige svar..

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Målsætning for resten af sæsonen

    Citat Oprindeligt indsendt af FCMunkebo Se meddelelser
    Ingen tvivl om at vi nok alle håber på FCM tager førstepladsen i ligaen, for at de skal undgå The Double (den må være forbeholdt os) og at Brøndby ikke skal have love at vinde noget, så må det være FCN der skal vinde pokalen (under den forudsætning at det ikke er os), samtidig med at de bliver nummer 3 og vi nummer 4. Således kommer vi også i Europa til næste sæson :)

    Hvis vi ikke kan vinde hverken pokalen eller Superligaen i år, så vil jeg dog foretrække at finde vej til Europa i næste sæson ved at vinde Europa League, men det er måske et for stort ønske til julemanden ...
    Det siger alt om vores efterår. Nemmeste vej til CL går via en sejr i EL

  22. #44
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    18

    Re: Målsætning for resten af sæsonen

    Det er da vist lidt at overvurdere Brøndby, at sige at det er nemmere at vinde EL end pokalturneringen..

  23. #45
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Målsætning for resten af sæsonen

    Citat Oprindeligt indsendt af Jens G Se meddelelser
    Det er da vist lidt at overvurdere Brøndby, at sige at det er nemmere at vinde EL end pokalturneringen..
    Og det er at overvurdere pokalturneringen at tro den giver adgang til Cl.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar

  24. De følgende 12 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Zaza ude resten af sæsonen
    By gæt in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 16.04.08, 15:40
  2. Silberbauer ude resten af sæsonen?
    By McMac in forum De korte linier
    Svar: 2
    Sidste Meddelelse: 27.11.07, 17:03
  3. Sælges: Sæsonkort til resten af sæsonen
    By Miss-mus in forum Bazar
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 11.11.07, 11:55
  4. Bech ude resten af sæsonen
    By Alikiosk in forum De korte linier
    Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 14.06.05, 11:40
  5. Røll ude resten af sæsonen...
    By Martin CX in forum De korte linier
    Svar: 13
    Sidste Meddelelse: 05.05.04, 09:57

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •