Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 62

Emner: Optakts- og kamptråd FCK-Lyngby 26.11.2017

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Lyngby 26.11.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Kære Albinus

    Kunne man tænke at du lige gav den en uges slapper med kritikken ?
    Med al respekt burde du måske tage en uges pause herfra, og så vende tilbage når du er klar på at læse om alle mulige holdninger vedrørende vores kære klub. Det der med at pålægge hvad andre skal og må forholde sig til, er jeg stærk modstander af - fortsat god aften ;-)


  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Lyngby 26.11.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Lidt spøjs omgang i dag. Det er svært at være kritisk når holdet laver fem kasser, men alligevel sidder jeg tilbage med følelsen af, at denne kamp kunne være gået den anden vej. Defensiven er VIRKELIG skrøbelig.
    I dag var det jo ikke defensiven, der var det store problem. Lyngby har 3½ chance i kampen, og vi har ok styr på dem. Men i de første 60 minutter producerer vi ikke nok åbne chancer, og på dem vi har, afslutter vi meget dårligt. Og selvom tempoet var pænt kampen igennem, så var der for meget, der gik i stå på Lyngbys banehalvdel i første halvleg.

    Jeg er enig i, at man efter 61 minutter og ca. 5 minutter frem stod og overvejede, om det her blev endnu en af de kampe i efteråret. Derefter så det komfortabelt ud.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"

  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Lyngby 26.11.2017

    Jeg så desværre ikke kampen. Hvem var MOM i dag?

    Ud fra highlights ser det ud til, at Boile er med i stort set alle gode ting fremad banen.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  4. #19
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Lyngby 26.11.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Jeg så desværre ikke kampen. Hvem var MOM i dag?

    Ud fra highlights ser det ud til, at Boile er med i stort set alle gode ting fremad banen.
    Falk

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #20
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    236

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Lyngby 26.11.2017

    Pavlovic blev MOM i dag.
    I not a god - I'm a holy man
    Jazzie's Avatar

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Lyngby 26.11.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jazzie Se meddelelser
    Pavlovic blev MOM i dag.
    Jeg blev meget forundret over at Pavlovic blev kåret til MOM.
    Hvem er det egentlig der stemmer?
    Har fans virkelig så lidt forstand på fodbold?
    Jeg vil sige at de to dårligste for FCK var Pavlovic og Lüftner.
    Boilesen leverede den bedste præstation for os i dag.
    Derudover synes jeg Pusic kom med noget af den gejst, jeg har savnet i flere måneder, som også fører til vores første mål i dag.


  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Lyngby 26.11.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Jeg blev meget forundret over at Pavlovic blev kåret til MOM. Hvem er det egentlig der stemmer?
    Løven, op af sofaen og ind i Parken med dig fra nu af. Der er afstemning via VoresKBH-app'en i hver hjemmekamp fra 70.-80. minut, så det er alle dine medfans der (be)stemmer.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Lyngby 26.11.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Jeg så desværre ikke kampen. Hvem var MOM i dag?

    Ud fra highlights ser det ud til, at Boile er med i stort set alle gode ting fremad banen.
    Jeg er med på Falk.
    Han var her, der og alle vegne. Jeg kan ikke huske om han havde 2. eller 3. sidste fod på nogle af målene, men især inden der blev scoret, stod han for det mest kreative og positive fodbold najz fc har lavet i lang tid. Den mand burde være på landsholdet.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Lyngby 26.11.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Løven, op af sofaen og ind i Parken med dig fra nu af. Der er afstemning via VoresKBH-app'en i hver hjemmekamp fra 70.-80. minut, så det er alle dine medfans der (be)stemmer.
    Jeg var der, og kan kun konstatere, at jeg ikke så samme kamp som dig. Jeg tror der er mange børn, der har fået en smartphone, som lige skulle teste om de også kunne stemme. 98 % af tiden rammer han jo ikke noget. Det er frustrerende at se på. Ligesom det er frustrerende at se en forsvarsspiller, der ikke kan aflevere en bold over 10 meter. Fordi vi vandt, kan man vel godt udstille vores svagheder.

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Lyngby 26.11.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Jeg var der, og kan kun konstatere, at jeg ikke så samme kamp som dig.
    Nå-nå. Jeg besvarede bare dit spørgsmål, fordi jeg ville hjælpe.

  16. #26
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Lyngby 26.11.2017

    Typisk Pavlovic-kamp i dag. Han er jo den store skurk den første time, skylder vel en håndfuld mål og ser frustreret ud - og da der så kommer hul på bylden, er det kun Ståles terrorudskiftning, der forhindrer hans obligatoriske hattrick. ;-)

    Ellers var det en spøjs kamp, der egentlig mindede lidt om Irland-Danmark for nylig. Også her gik der totalt legestue i den, da modstanderne til sidst gik i opløsning, men den første time var ikke specielt prangende.

    Men dejligt at have Boilesen tilbage. Han betyder vel lige så meget for vores offensiv for tiden, som Verbic og Falk gør det - selv om han lavede nogle sjuskefejlafleveringer i anden halvleg.

    Og godt at se Thomsen komme ind med et par lækre assists og Matics kølige scoring. Santander behøvede blot at begynde at varme op, før han ansporede resten af holdet til at få bolden i kassen. :-)

    Jeg synes til gengæld på ingen måde, Pusic viste, at han bør være fjerdevalg i angrebet. Så hellere give Holse spilletid - det er der mere perspektiv i.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #27
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Lyngby 26.11.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Lidt spøjs omgang i dag. Det er svært at være kritisk når holdet laver fem kasser, men alligevel sidder jeg tilbage med følelsen af, at denne kamp kunne være gået den anden vej. Defensiven er VIRKELIG skrøbelig.
    Sjovt, jeg sidder tilbage med følelsen af at vi endelig får som fortjent. Ikke alle de der utallige marginaler der bare er gået i mod os de sidste par kampe (inkl. dommerkendelser).

    Lyngby blev talt helt sindssygt op, også efter kampen af vores gamle ven Lars Jacobsen - men jeg så en kamp med et FCK hold der generelt spillede rigtig god fodbold, og et Lyngby hold der stod kompakt javist, men slet ikke kunne noget som helst, ikke engang en flot kontra kunne de spille engang imellem.

    5-1 var ikke ét mål for stort.
    Boilesen, Falk, Thomsen, Kusk, Zeca og Santander har så meget fodbold i sig, det var en fornøjelse at se på - mere af det tak!
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  19. De følgende 13 brugere er enige:

  20. #28
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Lyngby 26.11.2017

    Jeg syntes omvendt at Pusic viste meget af det instinkt og den vilje som eksempelvis Pavlovic har manglet at vise i vores angreb. I dag førte hans angriber-gen også til et mål, omend det var Pavlovic der sparkede den ind, så var det assistmagerens fortjeneste, Pusic. Han kommer også frem til meget andet, hvor man kan se han har det i sig, men fortsat mangler de sidste procenter der gør det fører til mål og som man kun får gennem kontinuerlig spilletid. Det er ikke optimalt, men det er umiddelbart mere opløftende end hvad eksempelvis Pavlovic har forvaltet sin spilletid til.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.


  21. #29
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    615

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Lyngby 26.11.2017

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Har fans virkelig så lidt forstand på fodbold?
    Jeg vil sige at de to dårligste for FCK var Pavlovic og Lüftner.
    .
    Eller også skulle du måske kigge ind af ogs spørge om du har forstand nok på fodbold.
    Jeg ville ikke give MOM til Pavlovic, men til falk eller boilesen.
    Men at kalde Pavlo en af vores dårligste idag synes jeg satme er skud meget langt forbi målet.

    Manden laver to kasser, det ene decideret fremragende, samtidig er han milimeter fra at score en tredje med et fantatisk træk og en first timer som lyngby målmanden må ud i fuld længde for at give hjørne på.
    Han holder for en gang skyld godt i bolden i opspillet og fordeler bolden godt.
    Vores dårligste idag må være Vavro. men generelt god figur over hele linien.
    written by Zeez

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #30
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    615

    Sådan så jeg kampen!

    En Kamp der i et kort øjeblik så ud til at blive en gentagelse af hvad vi har set tidligere denne sæson.
    klartmest på bolden, 3-4 store chancer en enkelt der er decideret uheldig ikke at gå ind.
    noget der lignede et straffespark, men som ikke blev dømt.
    Bagud på noget der fra tribunen lignede en klar offside, på slow lidt mindre klar men dog trodsalt stadig offside.!

    og så stod man der igen. Vi var bedst uden at stråle. Kendelserne gik i hvertfald ikke med os! og nu bagud igen.

    Heldigvis fik historien en anden slutning end den vi har været en del af de sidste uger!
    Spillerne skød brystet frem og over hele linien blev der leveret en manfolke indsats krydret med lidt held og et selvmål efter endnu et stolpe skud.
    det var hvad der skulle til, og selv til sidst på 2 minutter i overtiden laver vi da lige to mål extra og så står den 5-1.

    Lad os håbe det er den sejr der giver selvtillid og vi fra nu af kan begynde at se op ad i stedet for nedaf!


    TANKER OM SPILLERNE
    Generelt synes jeg ikke der er en spiller der dumper idag.

    falk og boile var i særklasse idag.
    Midtbanen med matic og Zeca var stærke.
    Kusk er måske ikke prangene men når han og falk finder hinanden bliver det farligt hver gang!
    Pavlovic - manden der lige så stabil som DSB, når det køre for ham er hans teknik tæt på den beste i blandt superligaens angribere, desværre køre det kun når der ikke er sne, nedfaldne blade eller solbuer..
    pusic- det ser bedre og bedre ud, uden at være prangene men 1-1 målet er 100% hans fortjeneste!
    Vi har savne Santander
    Thomsen har et godt blik for spillet.

    Skulle bare af med mine tanker! i må være enige eller uenige
    written by Zeez

  24. De følgende 7 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: Lyngby - FCK 1.10.2017.
    By Wonderboy in forum De korte linier
    Svar: 86
    Sidste Meddelelse: 03.10.17, 14:31
  2. Optakts- og kamptråd: FCK - Silkeborg 23.9.2017.
    By Wonderboy in forum De korte linier
    Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 25.09.17, 14:33
  3. Optakts- og kamptråd: Skive IK-FCK (Pokal) 20.9.2017
    By Wonderboy in forum De korte linier
    Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 23.09.17, 11:16
  4. Optakts- og kamptråd: Helsingør-FCK 17.9.2017
    By FCK4LIF3 in forum De korte linier
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 18.09.17, 22:14
  5. Svar: 108
    Sidste Meddelelse: 11.06.17, 15:41

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •