Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    21 35.59%
  • Uafgjort

    2 3.39%
  • Nordsjælland vinder

    36 61.02%
Side 8 af 8 FørsteFørste ... 5678
Viser resultater 106 til 108 af 108

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Teiss Se meddelelser
    Jeg er så træt af forsvar for Ståle.....Det er ikke ham der giver dem chancen, fordi han vælger systemet!! Og op i røven med Corner efter hans tilbagekomst efter Cardiff. Han havde aldrig....og jeg mener aldrig....fået en eneste chance af Ståle. Kun fordi han havde en historie kunne han komme tilbage. Det er faktisk hans (Corners) transfer der gør at Ståle samlet har overskud i menigmands øjne.
    Og jeg er træt af håbløse postulater på sidelinien.dk

    Ja vi er inde i en dårlig periode, og ja Ståle har ansvar for det, og kunne sikkert have gjort 1 mio. ting anderledes der havde gjort at vi ikke er i den situation som vi er i nu. Men lige pludselig at blande brugen af unge spillere ind i det er bare irrelevant for den situation vi står i.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Skal vi ikke liiiige spise brød til? Brøndby kører med et stabilt minus, det samme gør Midtjylland. Alt sammen for at holde på truppen, så de kan vinde det mesterskab nu hvor vi fejler.. Begge hold har haft held til at holde sammen på truppen i et par sæsoner og høster frugten af det arbejde nu. De bliver nødt til at sælge ud af truppen til sommer

    Jeg er mere bange for Nordsjælland der har et fantastisk akademi og en spillestil der gennemsyre samtlige hold fra u11 til SL holdet.. Bare se på deres hold mod os - der var 2(!) over 26 år.. De har jo nærmest debutanter i hver superligakamp og de går bare ind og levere med det samme..
    Du har helt ret mht FCM og BIF. Men til gengæld har de (især BIF) også pt en onkel med ualmindelig store lommer og for BIFs vedkomne en villighed til at ignorere enhver økonomisk fornuft. Jeg tror, at FCM vil dykke igen. Benham virker ikke til, at han vil kaste vanvittige midler i projektet og på den lange bane (måske et år eller to), så skal vi nok lægge dem bag os igen. BIF derimod kommer nok til at blive en hård modstander i de næste mange år. De har nu et hold, som der er en del fremtid i, og hvor jeg ikke ser en kæmpe åreladning ala den vi lige har haft. Og når Onkel Jan får duft af succes, så kaster han nok uanede midler i firmaet. Vi skal nok håbe, at FCM tager guldet i år, så Onkel Jan kører lidt sur i den - uden guld og evt CL får de svært ved at holde de største profiler, og samtidig kan man håbe at han mister lysten lidt til projektet. Samtidig tror jeg stadig. at Zorniger er en tikkende bombe waiting to happen. Rammer de en periode bare i nærheden af vores periode nu, så tror jeg der vil ske en nedsmeltning på den bane.

    FCN tror jeg ikke på som titelkonkurrent, hverken i år eller på den lange bane. Dertil er deres økonomiske fundament for tyndt. De har ramt en guldåre lige nu, og det kan selvfølgelig ske igen. Men selvom alle synes de er fantastiske lige nu, så er de altså stadig laaaangt efter guldet i år og mister flere profiler til jul. Samtidig så kan jeg ikke i min vildeste fantasi forestille mig, at de kan blive ved med at hive det ene guldæg op af lommen efter den anden. Og hvad vil der mon ske, når Hjulmand en gang igen skal orøve noget andet f.eks. en stor klub i hovedstadsområdet?

  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Og jeg er træt af håbløse postulater på sidelinien.dk

    Ja vi er inde i en dårlig periode, og ja Ståle har ansvar for det, og kunne sikkert have gjort 1 mio. ting anderledes der havde gjort at vi ikke er i den situation som vi er i nu. Men lige pludselig at blande brugen af unge spillere ind i det er bare irrelevant for den situation vi står i.
    Bortset fra at netop de unge talenter vi selv kan hive op er essentielle for truppens bredde. En bredde som vi mangler nu.
    Endvidere handler det om det købmandskab som binder os op på dyre spillere som I længere tid ikke har præsteret, men endnu hæver deres løn og tømmer budgettet. Samtidig tager de pladsen for en anden spiller vi kan afprøve og sælge. Det er ikke bare en skidt forretning, det decideret dårligt forarbejde op til den her sæson. Særligt når man gerne vil have en masse spillere igennem klubben og skiltet med sælgende klub egentlig betyder noget.
    Og når frustrationerne så løber over, hvordan i af helvede vi kan gå fra the double og avancement i Europa til en delt 5 plads med 17 point op til nr. 1, så under man sig over, og prøver at finde frem til hvorfor minimum 5-6 spillere spiller på 70%, og samtlige udskiftningere virker som tyndslidte Claudemir(s).

    Det har alt med vores situation at gøre at PA ikke er blevet flået ud for sine lade lorte kampe, eller Pavlovic overhovedet træner med første holdet.
    Men som tidligere nævnt har SoE været for dårlige til at få de rigtige spillere igennem, og dårligt arbejde ned igennem klubben kan mærkes når vi ikke har pengene til at købe stort ind.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

Side 8 af 8 FørsteFørste ... 5678

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 105
    Sidste Meddelelse: 18.01.18, 11:25
  2. Svar: 39
    Sidste Meddelelse: 07.03.17, 10:40
  3. Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 02.08.16, 08:05
  4. Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 22.04.15, 14:02
  5. Svar: 112
    Sidste Meddelelse: 29.07.14, 10:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •