Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    21 35.59%
  • Uafgjort

    2 3.39%
  • Nordsjælland vinder

    36 61.02%
Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 108

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Det hele falder tilbage på træner og sportsdirektør.
    FORZA L'EQUIPE FC

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Hvordan skal vi da komme ud som en flok vikinger når stammen af holdet efterhånden er uden skandinaviske rødder.
    Lige mine ord. Desværre passer det ikke med den overordnede holdning herinde. Forhåbentlig vågner folk også op
    herinde snart. Man kan ikke rende rundt med hold bestående af Østeuropærer og Sydeuropærer i DK. Det har aldrig nogensinde givet resultater tidligere.

  4. De følgende 6 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Hvor er det sindssygt at vi har en træner som vælger at skifte Pierre Bengtsson ind i halvlegen af en kamp hvor vi har brug for 2 mål i anden halvleg.. Jeg tilslutter mig klart koret at Ståle raus nu.. magter simpelthen ikke mere!!!

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #19
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Smid bare hele den sportslige ledelse og Anders H ud af klubben her og nu.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Hvor er det sindssygt at vi har en træner som vælger at skifte Pierre Bengtsson ind i halvlegen af en kamp hvor vi har brug for 2 mål i anden halvleg.. Jeg tilslutter mig klart koret at Ståle raus nu.. magter simpelthen ikke mere!!!
    Pierre har da gjort det ok. Han er kommet til nogle indlæg. Indskiftningen af Kusk var helt gal og kostede definitivt kampen.

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #21
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Alt har sin tid. Ståle har gjort meget for klubben men hans fejl og mangler bliver udstillet pt. Vi mangler friske øjne og vi mangler at have både en sportsdirektør og en særskilt træner så strukturen ikke kun bindes op på en mand. Lad os nu få en kvalitetstræner fra udlandet.
    FORZA L'EQUIPE FC

  12. De følgende 10 brugere er enige:

  13. #22
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Nu hvor følelser alligevel er i kog vil jeg også lige benytte lejligheden til at kommentere vores bane.. Lige siden vi har ansat Zankas skolekammerat som greenkeeper har den bane været en katastrofe. Selv i perioder efter udskiftning af tæppet har den været ringe.. Chris Hague, som vi af en eller anden årsag har valgt at sende til Brøndby, har derimod fået styr på tingene derude.. Det er simpelthen så ulideligt at være FCK fan pt.


  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    PINLIGT!

  15. De følgende 9 brugere er enige:

  16. #24
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,216

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Det bedste hold på bane vandt

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Tilykke til FCN. De har nu i to kampe udspillet os med et U21 hold, et 100 millioner mindre budget og efter at have mistet skelettet Maxsø, Lobotka og Invartsen. Respekt for det, det kan man kun beundre.

    At man står her efter første halvdel af sæsonen og kan se at man er 17 point fra førstepladsen og 11 point fra top3 er fuldstændig uaccepabelt. Så vil jeg sådan skide på at man har mistet alverdens spillere og været ramt at skader det sidste års tid, samt vundet alt de sidste to år som en vis skaldet nordmand hele tiden vrøvler om. Nok er nok nu. Der må være en grænse for hvad man skal finde sig i, også som forkælede FCK’er.

    Denne her halvsæson får Roland Nilsson og hans 6 måneder i spidsen til at fremstå magisk. At han formåede at levere det han gjorde i 2011 viser sig nu at have været imponerende. Nu mangler det jo bare at vi ryger ud af EL torsdag så er fiaskoen fuldendt.
    Sidst redigeret af Romme : 03.12.17 kl. 20:12


  19. #26
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Så skal der satses benhårdt på 7.pladsen - i pokalen møder vi BIF, så den kan vi godt glemme. :)

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #27
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Ståle: DU har smadret vores klub med fejlindkøb af rang, banket os 25 år tilbage, du skal smutte nu og tag sports chefen med, tak for LORT.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Tilykke til FCN. De har nu i to kampe udspillet os med et U21 hold, et 100 millioner mindre budget og efter at have mistet skelettet Maxsø, Lobotka og Invartsen. Respekt for det, det kan man kun beundre.

    At man står her efter første halvdel af sæsonen og kan se at man er 17 point fra førstepladsen og 11 point fra top3 placering er fuldstændig uaccepabelt. Så vil jeg sådan skide på at man har mistet alverdens spillere og været
    ramt at skader det sidste års tid, samt vundet alt de sidste to år som en vis skaldede nordmand hele tiden vrøvler omkring. Nok er nok nu. Der må være en grænse for hvad man skal finde sig i, også som forkælede FCK’er.
    Denne her halvsæson får Roland Nilsson og hans 6 måneder i spidsen til at fremstå magisk. At han formåede at levere det han gjorde i 2011 viser sig nu at have været imponerende. Nu mangler det jo bare at vi ryger ud af EL torsdag så er fiaskoen fuldendt.
    Du har ret i meget af det du skriver.

    Aldrig i min fantasi ville jeg tro, at vi på et tidspunkt kunne være 17 point efter nr. 1. Og slet ikke med Ståle ved roret. Som du selv skriver så blegner Roland Nilsson sæson i forhold til det vi har gang i denne sæson.

    Der bliver fremover købt kvalitet samt ind i rettidig omhu blev der sagt fra Ledelsen. 2011 sæsonen da 5 spillere inklusiv Ståle forlod FCK skulle "ALDRIG" ske igen. Konklusionen anno 2017 må være at det kunne det...

  24. De følgende 8 brugere er enige:

  25. #29
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,766

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Romme Se meddelelser
    Tilykke til FCN. De har nu i to kampe udspillet os med et U21 hold, et 100 millioner mindre budget og efter at have mistet skelettet Maxsø, Lobotka og Invartsen. Respekt for det, det kan man kun beundre.
    Og det er ikke bare vundet, de har udstillet os. 6-1 samlet, hvor vores mål var et straffespark de forærede os.

    Det eneste mere pinlige end holdet i øjeblikket er banen - det er simpelthen bare ikke FCK værdigt at have en bane der er dårligere end baner på serie 3 niveau.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  26. De følgende 6 brugere er enige:

  27. #30
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Du har ret i meget af det du skriver.

    Aldrig i min fantasi ville jeg tro, at vi på et tidspunkt kunne være 17 point efter nr. 1. Og slet ikke med Ståle ved roret. Som du selv skriver så blegner Roland Nilsson sæson i forhold til det vi har gang i denne sæson.

    Der bliver fremover købt kvalitet samt ind i rettidig omhu blev der sagt fra Ståle og Ledelsen. 2011 sæsonen da 5 spillere inklusiv Ståle forlod FCK skulle "ALDRIG" ske igen. Konklusionen anno 2017 må være at det kunne det...
    Jeg er dybt uenig.. Konklusionen må være at noget 10 gange værre kunne ske.. Vi må aldrig forfalde til at sammenligne det der sker under Ståle nu med det CV og Roland leverede dengang..

  28. De følgende 2 brugere er enige:

Side 2 af 8 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 105
    Sidste Meddelelse: 18.01.18, 11:25
  2. Svar: 39
    Sidste Meddelelse: 07.03.17, 10:40
  3. Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 02.08.16, 08:05
  4. Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 22.04.15, 14:02
  5. Svar: 112
    Sidste Meddelelse: 29.07.14, 10:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •