Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    21 35.59%
  • Uafgjort

    2 3.39%
  • Nordsjælland vinder

    36 61.02%
Side 6 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 108

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Citat: - Vi ved, hvad de kommer med, og det er meget forudsigeligt. Men det er da fedt at gå ind og vinde herinde i Parken.https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...condes/6943139

    Vi er læst... Ved da godt at vi ikke kan holde på spillere der er for gode til superligaen, men det kan de andre hold jo heller ikke. FCN solgte Maxsø, Lobotka og Ingvartsen og nu Marcondes i samme kalender år. De sælger nok Karlo Bartolec, Mathias Jensen, Runar Alex Runarsson og Mads “Mini” Pedersen til sommer. Men de har en træner og en kultur ned igennem hele klubben der tør satse på deres unge spillere også er det nemmere at hive et ungt talent op i superligaen. Vi har åbenbart ikke samme tro på vores egne talenter eller vi har måske ikke så gode talenter eller igen vores ungdomstrænere er måske ikke lige så gode til at klargøre vores unge spillere som de er i FCN?!?!?!
    Jeg har svært ved at vælge om jeg skal holde fast i at Ståle skal have chancen frem til sommer eller om der er gået Morten Olsen i den. Én ting er dog sikkert i min optik:

    Hvor prisværdig FCN's tilgang til fodboldtaktik, ungdomsarbejde og talentudvikling på førsteholdet end er, så er den fuldstændig ubrugelig hvis man vil vinde hvert andet mesterskab eller mere. De vinder et hvert 10. år, hvis vi, BØF eller FCM ikke er på dupperne - dét er hvad de kan forvente og det kan da være rigtig fint hvis man ikke har større ambitioner end at nøjes med at vente på at de andre ikke er gode nok.

    Dét ambitionsniveau har vi ikke herinde. Der er bare ikke mulighed for at køre FCN-stilen og så skalere det lidt op med økonomi. FCN høster frugterne af en langsigtet strategi og de gør det rigtig flot med hvad de har, men det er slet ikke godt nok til FCK, for det er ikke en strategi der kan give hvert 2. mesterskab og store europæiske oplevelser.

    Men måske kunne det være spændende at se hvad Hjulmand kan gøre herinde og se hvilke dele af FCN's strategi der kan gøre sig gældende hvor det virkelig gælder.

  2. De følgende 13 brugere er enige:

  3. #77
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Lige præcis! Og det er vel at mærke en situation, man står i efter at have vidst, hvad der ventede i et års tid forinden. Folk lader allerede til at have glemt det, men Vavro, Zeca og Pusic blev jo først købt ind til allersidst i vinduet, da selv Ståle kunne se, at situationen var uholdbar. Hans oprindelige plan var gudhjælpemig at køre sæsonen igennem uden de tre. Tanken er jo absurd, og så dårlig dømmekraft burde i sig selv være fyringsgrund.
    Det er ikke atypisk FCK at handle efter, at man ved mere om, om man er fugl eller fisk i europæiske sammenhænge. Så vidt jeg kunne forstå på Vavro handlen (correct me if I'm wrong), så var der også noget med en klubpræsident her? Han var vist under opsejling længe.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #78
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser

    Hvis man lever med at en skade kan koste dyrt, så lever man farligt. Hvis man lever med at to skader kan koste vores europæiske kampagne, samt mesterskabet og måske den europæiske kval næste år hvad siger din R (risiko)-værdi så?
    Ganske enig i din vurdering, men umiddelbart er der mange hold, hvor dette også er gældende (også ligaens førerhold). Derudover så er du også selv inde på, at der ikke kun er tale om to skader.

  6. #79
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg har svært ved at vælge om jeg skal holde fast i at Ståle skal have chancen frem til sommer eller om der er gået Morten Olsen i den. Én ting er dog sikkert i min optik:

    Hvor prisværdig FCN's tilgang til fodboldtaktik, ungdomsarbejde og talentudvikling på førsteholdet end er, så er den fuldstændig ubrugelig hvis man vil vinde hvert andet mesterskab eller mere. De vinder et hvert 10. år, hvis vi, BØF eller FCM ikke er på dupperne - dét er hvad de kan forvente og det kan da være rigtig fint hvis man ikke har større ambitioner end at nøjes med at vente på at de andre ikke er gode nok.

    Dét ambitionsniveau har vi ikke herinde. Der er bare ikke mulighed for at køre FCN-stilen og så skalere det lidt op med økonomi. FCN høster frugterne af en langsigtet strategi og de gør det rigtig flot med hvad de har, men det er slet ikke godt nok til FCK, for det er ikke en strategi der kan give hvert 2. mesterskab og store europæiske oplevelser.

    Men måske kunne det være spændende at se hvad Hjulmand kan gøre herinde og se hvilke dele af FCN's strategi der kan gøre sig gældende hvor det virkelig gælder.
    Jeg savner mere noget mod til at bringe nogle af de unge op i Superligaen og så en klar spillestil der er offensiv med masser af 1 gangs afleveringer og tempo i bolden samt at jeg som mandagstræner kan se nogle klare mønstre på banen i stedet for det der planløse losseri vi fremviser. Vi har også nogle frustreret forsvarsspillere der ikke ved hvor de skal spille bolden hen fordi der mangler en gameplan.... Men der er nok gået lidt Morten Olsen i den. Ståle lider lidt af megalomani synes jeg....

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #80
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Jeg savner mere noget mod til at bringe nogle af de unge op i Superligaen og så en klar spillestil der er offensiv med masser af 1 gangs afleveringer og tempo i bolden samt at jeg som mandagstræner kan se nogle klare mønstre på banen i stedet for det der planløse losseri vi fremviser. Vi har også nogle frustreret forsvarsspillere der ikke ved hvor de skal spille bolden hen fordi der mangler en gameplan.... Men der er nok gået lidt Morten Olsen i den. Ståle lider lidt af megalomani synes jeg....
    Enig vedr. ønsket om en mere offensiv spillestil, men ikke om flere unge spillere. De unge som er gode nok, skal nok få deres spilletid. Sådan har det altid været. Og der er ikke meget historik der taler for, at man har misset guldklumper.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #81
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Enig vedr. ønsket om en mere offensiv spillestil, men ikke om flere unge spillere. De unge som er gode nok, skal nok få deres spilletid. Sådan har det altid været. Og der er ikke meget historik der taler for, at man har misset guldklumper.
    Tag en Christian Poulsen, hvordan tror du hans karriere havde set ud hvis ikke Ståle var faldet om. Synes generelt at vi bruger unge spiller mere af nød end af lyst og fordi vi tror på dem...

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #82
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Tag en Christian Poulsen, hvordan tror du hans karriere havde set ud hvis ikke Ståle var faldet om. Synes generelt at vi bruger unge spiller mere af nød end af lyst og fordi vi tror på dem...
    Nu ved jeg ikke om FCK anno 2001 skal lægges til grund for Ståles dispositioner. Men jeg tror nu Poulsen havde fået sig en ligeså fin karriere endda. Han debuterede jo faktisk i Ståles sidste kamp for FCK og havde en kometagtig tid i klubben.

    Zanka, Kvist, Delaney, Toutouh, Amartey, Bergvold og Cornelius har jo ihvertfald ikke lidt under det. Og tabene af Martin Bernburg, Mads Aaqvist, Mads Torry, Jeppe Brandrup, Morten Bertolt m.fl. er nok til at leve med.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #83
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Mht talenterne, så må man jo også spørge sig selv, hvem i al verden det er, som skulle på 1. holdet nu? Jeg ved ikke, hvad der er sket da jeg ikke følger kampene, men u19 er så vidt jeg kan se gået fra at være fremragende sidste år til middelmådige i år. Hvem har man mistet udover Nartey og Victor Jensen, som vel ikke spillede fast alligevel? Hvad er der sket?

    Hvis Holse virkelig er det største talent man kan hive op fra det hold, så ligner det desværre igen en tabt årgang.

    Forøvrigt er det vel meget naturligt, hvis Ståle skåner eventuelle talenter for at blive en del af vores vanvittige nedtur.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #84
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    37

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Vi har i københavns Fanradio lavet en længere diskussion af søndagens kamp med tidligere FC Nordsjælland-spiller Francis Dickoh, Sebastian Stanbury fra Tipsbladet og endeligt Benjamin Dane.

    Den ligger lige her:
    https://soundcloud.com/fckfanradio/mandag-04122017

    Husk, I kan følge os på facebook, Soundcloud og twitter!

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #85
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mht talenterne, så må man jo også spørge sig selv, hvem i al verden det er, som skulle på 1. holdet nu? Jeg ved ikke, hvad der er sket da jeg ikke følger kampene, men u19 er så vidt jeg kan se gået fra at være fremragende sidste år til middelmådige i år. Hvem har man mistet udover Nartey og Victor Jensen, som vel ikke spillede fast alligevel? Hvad er der sket?

    Hvis Holse virkelig er det største talent man kan hive op fra det hold, så ligner det desværre igen en tabt årgang.

    Forøvrigt er det vel meget naturligt, hvis Ståle skåner eventuelle talenter for at blive en del af vores vanvittige nedtur.
    De er ikke ringere end at Holse, Wind, Roerslev, røjkjær og en til startede inde i sidste u19 landskamp.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #86
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    De er ikke ringere end at Holse, Wind, Roerslev, røjkjær og en til startede inde i sidste u19 landskamp.
    Men er de gode nok til at slå igennem her? Der er vel ingen der alvorligt mener, at de havde kunne rykke holdet i positiv retning i vores situation pt. Holse er forsøgt og har absolut intet vist.

    Jeg er også tilhænger af at give de unge chancen. Men de skal være gode nok, og det virker de ikke til at være pt. :-(

  21. #87
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    64

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Nu ved jeg ikke om FCK anno 2001 skal lægges til grund for Ståles dispositioner. Men jeg tror nu Poulsen havde fået sig en ligeså fin karriere endda. Han debuterede jo faktisk i Ståles sidste kamp for FCK og havde en kometagtig tid i klubben.

    Zanka, Kvist, Delaney, Toutouh, Amartey, Bergvold og Cornelius har jo ihvertfald ikke lidt under det. Og tabene af Martin Bernburg, Mads Aaqvist, Mads Torry, Jeppe Brandrup, Morten Bertolt m.fl. er nok til at leve med.
    Zanka: Debut under ståle
    Kvist: Debut under Backe
    Delaney: Debut under Nillson og Jacobs
    Corner: Havde aldrig spillet under Ståle. Debut under Jacobs og videre salg før ståle.
    Bervold: Debut under Backe
    Toutouh: Debut under Nillson
    Amartey,: Ok den får Ståle

    Tak til Nipserstat.

    Det er simpelthen ikke rigtig at det er Ståle der giver talenterne chancen i FCK. Tværtimod må man sige.
    Sidst redigeret af Teiss : 04.12.17 kl. 22:24

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #88
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Teiss Se meddelelser
    Zanka: Debut under ståle
    Kvist: Debut under Backe
    Delaney: Debut under Nillson og Jacobs
    Corner: Havde aldrig spillet under Ståle. Debut under Jacobs og videre salg før ståle.
    Bervold: Debut under Backe
    Toutouh: Debut under Nillson
    Amartey,: Ok den får Ståle

    Tak til Nipserstat.

    Det er simpelthen ikke rigtig at det er Ståle der giver talenterne chancen i FCK. Tværtimod må man sige.
    Så fordi Ståle ikke gav dem debut, så giver han dem ikke chancen? Lad mig minde dig om at Delaney i mange sæsoner lignede en middelmådig spiller der aldrig for alvor ville slå igennem, men Ståle havde tålmodighed med ham og gudskelov for det da. Samme historie med Cornelius efter han kom tilbage fra Cardiff.

    Remmer, Busk og Amankwaa har da også fået sine chancer. De greb den bare aldrig for alvor. Amankwaa var tæt på omkring Dnipro kampene, men det stoppede desværre der.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  24. De følgende 3 brugere er enige:

  25. #89
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Teiss Se meddelelser
    Zanka: Debut under ståle
    Kvist: Debut under Backe
    Delaney: Debut under Nillson og Jacobs
    Corner: Havde aldrig spillet under Ståle. Debut under Jacobs og videre salg før ståle.
    Bervold: Debut under Backe
    Toutouh: Debut under Nillson
    Amartey,: Ok den får Ståle

    Tak til Nipserstat.

    Det er simpelthen ikke rigtig at det er Ståle der giver talenterne chancen i FCK. Tværtimod må man sige.
    Delaney fik debut under Ståle i 2009 - i en alder af 17 år - og startede inde i den efterfølgende kamp mod AGF - også 17 år.
    Vil altid elske Ståle

  26. #90
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København vs. FC Nordsjælland, 3/12 2017, kl. 18:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Teiss Se meddelelser
    Zanka: Debut under ståle
    Kvist: Debut under Backe
    Delaney: Debut under Nillson og Jacobs
    Corner: Havde aldrig spillet under Ståle. Debut under Jacobs og videre salg før ståle.
    Bervold: Debut under Backe
    Toutouh: Debut under Nillson
    Amartey,: Ok den får Ståle

    Tak til Nipserstat.

    Det er simpelthen ikke rigtig at det er Ståle der giver talenterne chancen i FCK. Tværtimod må man sige.
    Corner, debuterede han ikke under CV?

Side 6 af 8 FørsteFørste ... 345678 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 105
    Sidste Meddelelse: 18.01.18, 11:25
  2. Svar: 39
    Sidste Meddelelse: 07.03.17, 10:40
  3. Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 02.08.16, 08:05
  4. Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 22.04.15, 14:02
  5. Svar: 112
    Sidste Meddelelse: 29.07.14, 10:47

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •