Side 7 af 15 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 224

Emner: FCK Talent

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: FCK Talent

    Rooney er født 15. november 2005. Det er derfor, han skrev kontrakt i dag. Så han kan med lidt held ikke blot blive den yngste debutant i FCKs historie, men også blive den første Superliga-spiller, som aldrig har oplevet et mesterskab til BØF i sin levetid.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 11 brugere er enige:

  3. #92
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: FCK Talent

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Rooney er født 15. november 2005. Det er derfor, han skrev kontrakt i dag. Så han kan med lidt held ikke blot blive den yngste debutant i FCKs historie, men også blive den første Superliga-spiller, som aldrig har oplevet et mesterskab til BØF i sin levetid.
    Ja du har ret, min fejl. Jeg fandt fødselsdagen på Transfermarkt, som var forket :P OG glemte han lige var blevet 15 idag (derfor kontraktudfyldelse)

  4. #93
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: FCK Talent

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Roony Bardghji har i dag på hans 15-års fødselsdag, skrevet kontrakt med klubben. Hvis bare han kan føre lidt af hans potentiale videre, fra ungdomsspiller og til seniorspiller, har vi med et voldsomt talent at gøre.

    Tjek lige nogle af de mål. Imponerende...

    https://www.fck.dk/nyhed/u17-highlights-fck-8-1-fcm
    Imponerende (selv om man også må sige, at FCM's u17-målmand ikke ligner en kommende Superliga-spiller). Forhåbentlig bliver han så ikke kværnet igennem et fysisk træningsregime de kommende år, der gør ham så mange kilo tungere, at hans bevægelighed og hurtighed ryger.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  6. #94
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: FCK Talent

    Dejlig uselvisk at han ikke prøver at tage sit "vaskeægte" hattrick med det 5. mål i kampen. Det er næsten det, der gør mest indtryk på mig.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #95
    Tilmeldingsdato
    Sep 2020
    Indlæg
    153

    Re: FCK Talent

    https://www.fck.dk/nyhed/u17-highlights-fck-8-1-fcm

    https://www.fck.dk/nyhed/fck-talent-...roony-bardghji

    https://www.fck.dk/nyhed/stortalente...lde-messi-maal

    Jeg er med på, der ikke er mange glædelige begivenheder at fortælle om for tiden, men jeg har personligt meget svært ved at se, hvordan denne massive bevågenhed klubben nu uigenkaldeligt har skabt, og som har spredt sig til nær alle medier, skal gavne en 15-årig spiller.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #96
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: FCK Talent

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/u17-highlights-fck-8-1-fcm

    https://www.fck.dk/nyhed/fck-talent-...roony-bardghji

    https://www.fck.dk/nyhed/stortalente...lde-messi-maal

    Jeg er med på, der ikke er mange glædelige begivenheder at fortælle om for tiden, men jeg har personligt meget svært ved at se, hvordan denne massive bevågenhed klubben nu uigenkaldeligt har skabt, og som har spredt sig til nær alle medier, skal gavne en 15-årig spiller.
    Det er ihvertfald nye tider. Førhen synes jeg at Sune har slået på tromme for, at de unge spillere skulle beskyttes i forhold til bl.a. al den hype der kan komme.

    Omvendt er det jo også med til at markedsføre talentafdelingen.

    Fremtiden er vel også at fx FCK TV begynder at livestreame U19 holdets kampe.

  11. #97
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: FCK Talent

    Det er nu meget normalt at vi viser highlights. Så kan ikke se problemet i det. Og mht til Ronney er det lidt svært specielt med tanke på at da han skiftede til os først, så havde han allerede interviews i medier og lign.

  12. #98
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: FCK Talent

    Citat Oprindeligt indsendt af Koebenhavn Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/u17-highlights-fck-8-1-fcm

    https://www.fck.dk/nyhed/fck-talent-...roony-bardghji

    https://www.fck.dk/nyhed/stortalente...lde-messi-maal

    Jeg er med på, der ikke er mange glædelige begivenheder at fortælle om for tiden, men jeg har personligt meget svært ved at se, hvordan denne massive bevågenhed klubben nu uigenkaldeligt har skabt, og som har spredt sig til nær alle medier, skal gavne en 15-årig spiller.
    Måske har vi bare langt om længe erkendt, at det er en håbløs opgave at skærme ungdomsspillere fra offentlighedens søgelys, når de fleste af dem prøver på det modsatte på de sociale medier.

    Jeg kan også forestille mig, at det kan være en fordel at åbne mere op.

    En klub som Ajax, som jo ikke er helt dum til talentudvikling, gør meget for at skabe hype omkring deres ungdomsspillere og jeg tror sagtens, at det kan fungere som en ekstra motivation, mens det også kan gøre omstillingen fra ungdom til senior mindre voldsom.
    Samtidig kan det være med til at skubbe priserne i vejret, hvis man har de økonomiske og lidt mere kyniske briller på.

    Måske er der nogle enkelte talenter, der ryger i svinget pga denne tilgang, men det er nok heller ikke dem, der har psyken til at slå igennem på øverste niveau alligevel.

  13. De følgende 11 brugere er enige:

  14. #99
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: FCK Talent

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Måske har vi bare langt om længe erkendt, at det er en håbløs opgave at skærme ungdomsspillere fra offentlighedens søgelys, når de fleste af dem prøver på det modsatte på de sociale medier.

    Jeg kan også forestille mig, at det kan være en fordel at åbne mere op.

    En klub som Ajax, som jo ikke er helt dum til talentudvikling, gør meget for at skabe hype omkring deres ungdomsspillere og jeg tror sagtens, at det kan fungere som en ekstra motivation, mens det også kan gøre omstillingen fra ungdom til senior mindre voldsom.
    Samtidig kan det være med til at skubbe priserne i vejret, hvis man har de økonomiske og lidt mere kyniske briller på.

    Måske er der nogle enkelte talenter, der ryger i svinget pga denne tilgang, men det er nok heller ikke dem, der har psyken til at slå igennem på øverste niveau alligevel.
    Som eksempelvis i tilfældet med Ali Almosawe, så er der forældre, som satser benhårdt på, at deres barn bliver en sportslig succes, og hvor opmærksomheden omkring spilleren formentlig er ønsket.

    Jeg er imidlertid ret overbevist om, at der også er en del forældre til unge fodboldspillere, der ikke vil bryde sig om så meget opmærksomhed omkring deres barn.

    Så mon ikke der nærmere er tale om et enkeltstående tilfælde snarere end en ændret tilgang.

  15. #100
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: FCK Talent

    Roony Bardghji spillede 90 minutter i sin U19-debut i sejren over Sønderjyske. Så det kunne godt tyde på, at han allerede nu er færdig på U17 og skal spille fast for U19.

    Desuden spillede Orri Oskarsson også for første gang for U19 og scorede to mål. Han er kun 16 år.

  16. #101
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: FCK Talent

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Roony Bardghji spillede 90 minutter i sin U19-debut i sejren over Sønderjyske. Så det kunne godt tyde på, at han allerede nu er færdig på U17 og skal spille fast for U19.

    Desuden spillede Orri Oskarsson også for første gang for U19 og scorede to mål. Han er kun 16 år.
    Roony Bardghji spillede også for U19 i pokalturneringen for en lille uges tid siden, hvor han i øvrigt scorede til 1-0.

  17. #102
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: FCK Talent

    Ud fra highlights lignede det at Roony lavede to assist. På første og tredje mål, med mindre det er en anden der har 10'eren der.

  18. #103
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: FCK Talent

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Roony Bardghji spillede 90 minutter i sin U19-debut i sejren over Sønderjyske. Så det kunne godt tyde på, at han allerede nu er færdig på U17 og skal spille fast for U19.
    Desuden spillede Orri Oskarsson også for første gang for U19 og scorede to mål. Han er kun 16 år.
    Spillede Roony med nr. 10 eller på højrekanten? Uanset ser det godt ud at bedømme fra den korte video på Fck dk
    [Edit: Moo kom mig i forkøbet her]
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  19. #104
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: FCK Talent

    Det er Ali Almosawe der har nummer 10 på U19 holdet, så det er ham med de to assist.

  20. #105
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: FCK Talent

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Det er Ali Almosawe der har nummer 10 på U19 holdet, så det er ham med de to assist.
    Nu har jeg lige set den igen. Roony må være nr 7 som lå på højrekanten. Så vidt jeg kan se er det ham der sparker hjørnet som fører til 3. mål. Det er lidt grynet og svært at se trøjenumrene tydeligt, men nr 7 sparkede hjørnerne i den anden side og det ligner han også tog assist hjørnet da han var på vej der ud inden der blev klippet, og Almosawe med 10 tallet står ude ved siden af klar til et kort hjørne. Derudover har Roony en stor chance som han selv spiller stor, samt to oplæg til store chancer der bliver misbrugt. Ud fra highlights kan han sagtens være med på U19.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

Side 7 af 15 FørsteFørste ... 45678910 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Årets talent
    By Elver in forum De korte linier
    Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 07.01.06, 17:25
  2. FCK's største talent...
    By Aeren in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 19.08.05, 10:22
  3. FCK talent til England
    By Flindtstone in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 27.07.05, 16:11

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •