Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456
Viser resultater 76 til 82 af 82

Emner: FCK Talent

Tilmeldingsdato
    Nov 2010

Re: FCK Talent

Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    De unge mennesker kan ikke have haft alverden af respekt for vores nye cheftræner
    Teenagere er nu engang teenagere og gør hvad teenagere gør... det er ikke cheftræneren rolle at opdrage dem, men at ryde op hvis der er nogle der ikke kan finde ud af at overholde reglerne.

Tilmeldingsdato
    Jul 2012

Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Teenagere er nu engang teenagere og gør hvad teenagere gør... det er ikke cheftræneren rolle at opdrage dem, men at ryde op hvis der er nogle der ikke kan finde ud af at overholde reglerne.
    Med tanke på den måde vores talentafdeling er skruet sammen på, vil jeg mene at der også er et ansvar for opdragelse.

3. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

Tilmeldingsdato
    Aug 2003

Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Har han netop ikke sat sig i respekt ved at give dem sparket sammen med klubben?
    Det er rigtigt, men de havde vel ikke troet den gik, hvis de havde haft en grundlæggende respekt fra starten. Uden jeg kender specielt meget til sagen, går jeg ud fra, de har været et stykke tid i Fck's talentsystem.

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Det er rigtigt, men de havde vel ikke troet den gik, hvis de havde haft en grundlæggende respekt fra starten. Uden jeg kender specielt meget til sagen, går jeg ud fra, de har været et stykke tid i Fck's talentsystem.
    Jeg tror, at I blander to forskellige sager sammen. I artiklen nævnes der, at det er en voldsepisode med en yngre spiller som har medført udsmidning og ikke en sag om en bødekasse.
    Søger man forøvrigt på navnet af den ene spiller, så er første artikel som dukker op et kampreferat fra OB's hjemmeside, hvor den ene spiller åbenbart ud i det blå har slået en OB'er i hovedet. Så der er en historik med i hvert fald den ene omkring total uacceptabel opførsel. Jeg tænker ikke, at dette er et særligt stort tab for klubben. Man kan måske endda undre sig lidt over, at denne spiller ikke røg ud allerede dengang (2018)
    Sidst redigeret af [email protected] : 12.10.20 kl. 16:43

6. Den følgende bruger er enig i dette:

Tilmeldingsdato
    Jul 2005

Citat Oprindeligt indsendt af [email protected] Se meddelelser
    Jeg tror, at I blander to forskellige sager sammen. I artiklen nævnes der, at det er en voldsepisode med en yngre spiller som har medført udsmidning og ikke en sag om en bødekasse.
    Søger man forøvrigt på navnet af den ene spiller, så er første artikel som dukker op et kampreferat fra OB's hjemmeside, hvor den ene spiller åbenbart ud i det blå har slået en OB'er i hovedet. Så der er en historik med i hvert fald den ene omkring total uacceptabel opførsel. Jeg tænker ikke, at dette er et særligt stort tab for klubben. Man kan måske endda undre sig lidt over, at denne spiller ikke røg ud allerede dengang (2018)
    På twitter, omkring den tid hvor vi hentede den finske keeper, var der allerede en der nævnte denne sag, men det er først nu den er kommet i medierne.
    Men her blev det nævnt at grunden var vold/trusler i forbindelse med en separat bødekasse uden om klubben. Så de kan godt hænge sammen.

8. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

Tilmeldingsdato
    Oct 2003

Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    På twitter, omkring den tid hvor vi hentede den finske keeper, var der allerede en der nævnte denne sag, men det er først nu den er kommet i medierne.
    Men her blev det nævnt at grunden var vold/trusler i forbindelse med en separat bødekasse uden om klubben. Så de kan godt hænge sammen.
    Ok. Tak for opklaring.

Tilmeldingsdato
    Jan 2019

I artiklen står der det er 2 spillere hvem er det?
    𝗙𝗼𝗿𝘇𝗮 𝗙𝗖𝗞

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

1. Årets talent
    By Elver in forum De korte linier
    Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 07.01.06, 17:25
  2. FCK's største talent...
    By Aeren in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 19.08.05, 10:22
  3. FCK talent til England
    By Flindtstone in forum De korte linier
    Svar: 22