Side 6 af 15 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste
Viser resultater 76 til 90 af 224

Emner: FCK Talent

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: FCK Talent

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    De unge mennesker kan ikke have haft alverden af respekt for vores nye cheftræner
    Teenagere er nu engang teenagere og gør hvad teenagere gør... det er ikke cheftræneren rolle at opdrage dem, men at ryde op hvis der er nogle der ikke kan finde ud af at overholde reglerne.

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: FCK Talent

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Teenagere er nu engang teenagere og gør hvad teenagere gør... det er ikke cheftræneren rolle at opdrage dem, men at ryde op hvis der er nogle der ikke kan finde ud af at overholde reglerne.
    Med tanke på den måde vores talentafdeling er skruet sammen på, vil jeg mene at der også er et ansvar for opdragelse.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  4. #78
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: FCK Talent

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Har han netop ikke sat sig i respekt ved at give dem sparket sammen med klubben?
    Det er rigtigt, men de havde vel ikke troet den gik, hvis de havde haft en grundlæggende respekt fra starten. Uden jeg kender specielt meget til sagen, går jeg ud fra, de har været et stykke tid i Fck's talentsystem.

  5. #79
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: FCK Talent

    Citat Oprindeligt indsendt af shs Se meddelelser
    Det er rigtigt, men de havde vel ikke troet den gik, hvis de havde haft en grundlæggende respekt fra starten. Uden jeg kender specielt meget til sagen, går jeg ud fra, de har været et stykke tid i Fck's talentsystem.
    Jeg tror, at I blander to forskellige sager sammen. I artiklen nævnes der, at det er en voldsepisode med en yngre spiller som har medført udsmidning og ikke en sag om en bødekasse.
    Søger man forøvrigt på navnet af den ene spiller, så er første artikel som dukker op et kampreferat fra OB's hjemmeside, hvor den ene spiller åbenbart ud i det blå har slået en OB'er i hovedet. Så der er en historik med i hvert fald den ene omkring total uacceptabel opførsel. Jeg tænker ikke, at dette er et særligt stort tab for klubben. Man kan måske endda undre sig lidt over, at denne spiller ikke røg ud allerede dengang (2018)
    Sidst redigeret af k@sper : 12.10.20 kl. 16:43

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #80
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: FCK Talent

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror, at I blander to forskellige sager sammen. I artiklen nævnes der, at det er en voldsepisode med en yngre spiller som har medført udsmidning og ikke en sag om en bødekasse.
    Søger man forøvrigt på navnet af den ene spiller, så er første artikel som dukker op et kampreferat fra OB's hjemmeside, hvor den ene spiller åbenbart ud i det blå har slået en OB'er i hovedet. Så der er en historik med i hvert fald den ene omkring total uacceptabel opførsel. Jeg tænker ikke, at dette er et særligt stort tab for klubben. Man kan måske endda undre sig lidt over, at denne spiller ikke røg ud allerede dengang (2018)
    På twitter, omkring den tid hvor vi hentede den finske keeper, var der allerede en der nævnte denne sag, men det er først nu den er kommet i medierne.
    Men her blev det nævnt at grunden var vold/trusler i forbindelse med en separat bødekasse uden om klubben. Så de kan godt hænge sammen.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  9. #81
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: FCK Talent

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    På twitter, omkring den tid hvor vi hentede den finske keeper, var der allerede en der nævnte denne sag, men det er først nu den er kommet i medierne.
    Men her blev det nævnt at grunden var vold/trusler i forbindelse med en separat bødekasse uden om klubben. Så de kan godt hænge sammen.
    Ok. Tak for opklaring.

  10. #82
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: FCK Talent

    I artiklen står der det er 2 spillere hvem er det?
    -𝘼𝙣𝙙𝙧𝙚𝙖𝙨
    boombastic's Avatar

  11. #83
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: FCK Talent

    Hvis nogen er interesserede i hvordan man arbejder med talentudviklingsmiljøer i verdensklasse, har nogle af mine tidligere undervisere forfattet denne videnskabelige artikel, hvor man har anvendt Ajax Amsterdam som case:
    https://tidsskrift.dk/sjsep/article/view/119746/169738
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #84
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: FCK Talent

    Her til formiddag havde jeg en kort snak med Marko Stamenics mor, som var ret ærgerlig over at træningskampen mod Helsingør i dag blev aflyst, men som samtidigt var ret bekymret for Jens Stages ve og vel (Det er lige før hun bekymrer sig mere om ham end sidelinien gør..). Jeg benyttede lige muligheden for at få lidt indsigt i, hvordan vi som klub håndterer det med at hente unge spillere udefra.

    Hun fortalte, at FCK havde gjort rigtig meget ud af at løbende informere dem som forældre om både karriereplan, klare retningslinier og handleplaner for spillernes trivsel, både før kontrakten blev underskrevet og også derefter. Under prøvetræningsforløbet var Markos far også inviteret til København, sådan at hele familien kunne få syn for sagen, hvad angår hvilke forhold, deres søn ville være under i løbet af sit ophold i København. Og at klubben ikke havde fået lov til at skrive kontrakt med ham, hvis ikke de havde været 110% sikre på at han ville trives i København, 18.000 km. hjemmefra.
    Og det gør han. Han stortrives i København og elsker byen. Det hjælper så også på hans glæde ved at bo i København, at nogle af hans venner fra hans gamle ungdomsakademi i Wellington også spiller i Danmark (i netop FC Helsingør).

    Stamenic skrev forresten en 3-årig aftale med FCK, så han har kontrakt til 2023, så der er en forventning fra FCKs side om at han på et tidspunkt skal indgå i seniortruppen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  14. #85
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: FCK Talent

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Her til formiddag havde jeg en kort snak med Marko Stamenics mor, som var ret ærgerlig over at træningskampen mod Helsingør i dag blev aflyst, men som samtidigt var ret bekymret for Jens Stages ve og vel (Det er lige før hun bekymrer sig mere om ham end sidelinien gør..). Jeg benyttede lige muligheden for at få lidt indsigt i, hvordan vi som klub håndterer det med at hente unge spillere udefra.

    Hun fortalte, at FCK havde gjort rigtig meget ud af at løbende informere dem som forældre om både karriereplan, klare retningslinier og handleplaner for spillernes trivsel, både før kontrakten blev underskrevet og også derefter. Under prøvetræningsforløbet var Markos far også inviteret til København, sådan at hele familien kunne få syn for sagen, hvad angår hvilke forhold, deres søn ville være under i løbet af sit ophold i København. Og at klubben ikke havde fået lov til at skrive kontrakt med ham, hvis ikke de havde været 110% sikre på at han ville trives i København, 18.000 km. hjemmefra.
    Og det gør han. Han stortrives i København og elsker byen. Det hjælper så også på hans glæde ved at bo i København, at nogle af hans venner fra hans gamle ungdomsakademi i Wellington også spiller i Danmark (i netop FC Helsingør).

    Stamenic skrev forresten en 3-årig aftale med FCK, så han har kontrakt til 2023, så der er en forventning fra FCKs side om at han på et tidspunkt skal indgå i seniortruppen.
    Kan du uddybe lidt om bekymringen om Stage? Er det hans trivsel? Ved hun noget særligt? Tager klubben sig ikke "ordentligt" af ham?

  15. #86
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: FCK Talent

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Kan du uddybe lidt om bekymringen om Stage? Er det hans trivsel? Ved hun noget særligt? Tager klubben sig ikke "ordentligt" af ham?
    Stage er testet positiv for corona, og dagens træningskamp blev aflyst af samme årsag. I New Zealand har der været under 2.000 tilfælde af corona i alt, og de er derfor langt mindre vant til at høre om tilfælde, som kommer "tæt på", end vi er i Danmark. Så derfor bekymringen for Stages ve og vel.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #87
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: FCK Talent

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Stage er testet positiv for corona, og dagens træningskamp blev aflyst af samme årsag. I New Zealand har der været under 2.000 tilfælde af corona i alt, og de er derfor langt mindre vant til at høre om tilfælde, som kommer "tæt på", end vi er i Danmark. Så derfor bekymringen for Stages ve og vel.
    Tak for det. Det var lige smuttet min næse forbi. Tænkte bare at der var noget med hans generelle trivsel pga. konteksten.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #88
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: FCK Talent

    Roony Bardghji har i dag på hans 15-års fødselsdag, skrevet kontrakt med klubben. Hvis bare han kan føre lidt af hans potentiale videre, fra ungdomsspiller og til seniorspiller, har vi med et voldsomt talent at gøre.

    Tjek lige nogle af de mål. Imponerende...

    https://www.fck.dk/nyhed/u17-highlights-fck-8-1-fcm

  20. De følgende 12 brugere er enige:

  21. #89
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: FCK Talent

    Jeg har aldrig fulgt med i ungdomsfodbold, men hvor ser ham Roony voldsom ud. De mål der ligger på hans Instagram er alle ren legestue og det ene mål er vildere end det næste. Har vi nogensinde haft et så enormt talent i klubben?

  22. #90
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: FCK Talent

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Jeg har aldrig fulgt med i ungdomsfodbold, men hvor ser ham Roony voldsom ud. De mål der ligger på hans Instagram er alle ren legestue og det ene mål er vildere end det næste. Har vi nogensinde haft et så enormt talent i klubben?
    Mon han bliver den yngste spiller i historien til at få debut på førsteholdet? Det må vi håbe, fordi han spiller ikke i FCK, når han er 18, det er helt sikkert.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 6 af 15 FørsteFørste ... 3456789 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Årets talent
    By Elver in forum De korte linier
    Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 07.01.06, 17:25
  2. FCK's største talent...
    By Aeren in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 19.08.05, 10:22
  3. FCK talent til England
    By Flindtstone in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 27.07.05, 16:11

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •