Side 9 af 15 FørsteFørste ... 6789101112 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 224

Emner: FCK Talent

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: FCK Talent

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://ekstrabladet.dk/tipsbladet/f...oendby/8763820

    Noah Nartey er desværre skiftet til Brøndby. Nogen, der kender baggrunden?
    Jeg tænker han også var med i den rådne kultur, der var på holdet for små to år siden.
    Flere af dem var ved at blive politianmeldt for trusler om vold og voldtægt.

    Men det passer måske meget godt til Brøndby?

  2. #122
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: FCK Talent

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Jeg tænker han også var med i den rådne kultur, der var på holdet for små to år siden.
    Flere af dem var ved at blive politianmeldt for trusler om vold og voldtægt.

    Men det passer måske meget godt til Brøndby?
    Er der noget evidens for at Nartey var indblandet i det her, for ellers er det vel på grænsen til injurierende?

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #123
    Tilmeldingsdato
    Oct 2018
    Indlæg
    7

    Re: FCK Talent

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Er der noget evidens for at Nartey var indblandet i det her, for ellers er det vel på grænsen til injurierende?
    Det var han ikke.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #124
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: FCK Talent

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Jeg tænker han også var med i den rådne kultur, der var på holdet for små to år siden.
    Flere af dem var ved at blive politianmeldt for trusler om vold og voldtægt.

    Men det passer måske meget godt til Brøndby?
    Nå da, det er stærke sager.. Håber ikke, det har noget på sig. For ellers er det vel en sag for politiet. Tror, man skal være varsom med at komme med sådanne beskyldninger.

  7. #125
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: FCK Talent

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Grådighed ligger vist til familien, ser jeg, jf. storebror Narteys grimme FCK-exit for nogle år siden..
    Hvad var historien med Nikolas Narteys skifte?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #126
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: FCK Talent

    Orri Óskarsson scorede to mål i 4-0 sejren over AGF i dag for U19. Han har nu scoret 9 mål i 7 kampe. Mon ikke han meget snart begynder at banke på til en indlemmelse i førsteholdstruppen?

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #127
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: FCK Talent

    Er der nogen, som følger med i U17 og U19 træning og kampe, der kan give en statusopdatering på hvordan det ser ud med spillere på spring derfra inden for de kommende 1-2 år? Altså udover de åbenlyse som Orri og Elias Jelert, selvfølgelig.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  12. #128
    Tilmeldingsdato
    Nov 2018
    Indlæg
    453

    Re: FCK Talent

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Er der nogen, som følger med i U17 og U19 træning og kampe, der kan give en statusopdatering på hvordan det ser ud med spillere på spring derfra inden for de kommende 1-2 år? Altså udover de åbenlyse som Orri og Elias Jelert, selvfølgelig.
    Den ene Kasper, fra Kvart i Bold, følger vidst meget godt med, i U-rækkerne.

  13. #129
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: FCK Talent

    Jeg sad lige og kiggede på u19-truppen i min frustration over tingenes tilstand (og for at se, hvor mange kampe der er til, at Roony Bardghji kan redde os. Det kan han om fire kampe, hvis det har interesse), og så studsede jeg over Ali Almosawes alder. Han bliver snart 20 og er altså væsentligt ældre end de fem unge, der blev rykket op i førsteholdstruppen i sommer. Og så er han kantspiller.

    Nogen, der kan sige noget om ham, og hvorfor man ikke har rykket ham op, når holdet nu skriger på kantspillere? Det oplagte svar er selvfølgelig, at han ikke er god nok, men måske nogen kan uddybe lidt?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. #130
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: FCK Talent

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg sad lige og kiggede på u19-truppen i min frustration over tingenes tilstand (og for at se, hvor mange kampe der er til, at Roony Bardghji kan redde os. Det kan han om fire kampe, hvis det har interesse), og så studsede jeg over Ali Almosawes alder. Han bliver snart 20 og er altså væsentligt ældre end de fem unge, der blev rykket op i førsteholdstruppen i sommer. Og så er han kantspiller.

    Nogen, der kan sige noget om ham, og hvorfor man ikke har rykket ham op, når holdet nu skriger på kantspillere? Det oplagte svar er selvfølgelig, at han ikke er god nok, men måske nogen kan uddybe lidt?
    Han er skadet

  15. #131
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: FCK Talent

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Han er skadet
    Men det er han, så vidt jeg kan se, først blevet i slutningen af august. Hvorfor ikke rykke ham op i sommer?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. #132
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: FCK Talent

    Med Roony Bardghjis og Daniel Haarbos debuter på førsteholdet må vi antage, at de sammen med Elias Jelert er de næste, der rykkes op i førsteholdstruppen. Men hvem er de næste på spring til spilletid på førsteholdet?

    Orri Oskarsson må være mest oplagt. Har ødelagt U19-ligaen og har god fysisk statur til seniorfodbold.
    Marko Stamenic - lejekontrakt med Køge udløber ved årsskiftet. Har fået godt med spilletid i 1.division, men jeg ved ikke, om han er klar? Kiwi?
    William Clem (central midt), William Kaastrup (venstre back) og Mattias Jakobsen (midterforsvar/central midt) er alle på ungdomslandshold, så må vel kunne noget.
    Fisnik Isaki får godt med spilletid på U19 og reserveholdet, så kunne også være en mulighed.

    Nogen med mere viden?

  17. #133
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: FCK Talent

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Marko Stamenic - lejekontrakt med Køge udløber ved årsskiftet. Har fået godt med spilletid i 1.division, men jeg ved ikke, om han er klar? Kiwi?
    Jeg synes, han har niveauet nu til at spille på førsteholdet som reserve. Han har, som du har nævnt, fået godt med spilletid i HB Køge, og han har også fået 4 landskampe for NZ, hvor de både mener at man ikke kan se, at han stadig er teenager, og at han sammen med Sarpreet Singh fra Bayern München er det største talent i landet siden Winston Reid. Så han har haft et fremragende efterår ift. hans spillemæssige og personlige udvikling.

    Men med Zecas skade så bliver det et puslespil, om hvorvidt han skal rykkes op i truppen, eller om pladsen skal gå til en dyr Zeca-erstatning. Hvis man mener, at man med Falk, Lerager, Pep Biel, Stage og Stamenic til at spille centralt kan klare sig igennem foråret, så kan man måske vente med at hente en erstatning for Zeca til et senere tidspunkt. Hvis ikke, så skal man måske lave en forlængelse med Stamenic og sende ham på en lejeaftale til foråret, så man har ham i stedet i den nye sæson.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #134
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: FCK Talent

    https://www.fck.dk/nyhed/talentafdel...ur-gudmundsson

    FCK Talent henter endnu en islænding til sommer. Ifølge andre kilder er han hentet i konkurrence med bl.a. FCM.

  20. #135
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: FCK Talent

    Er der nogen, der ved noget om Ali Almosawes situation? Han var et ombejlet talent, da vi snuppede ham for tre år siden, men han er nu med sine 20 år og et par måneder den ældste i u19-truppen. Og hans kontrakt udløber i følge Transfermarkt nu til sommer. Han og hans familie var i øvrigt en del af en dokuserie på DR: https://www.dr.dk/drtv/se/talentet-_...ens-kamp_48448

    Det lugter desværre lidt af et talent, der er gået i stå - eller hvad?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Side 9 af 15 FørsteFørste ... 6789101112 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Årets talent
    By Elver in forum De korte linier
    Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 07.01.06, 17:25
  2. FCK's største talent...
    By Aeren in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 19.08.05, 10:22
  3. FCK talent til England
    By Flindtstone in forum De korte linier
    Svar: 22
    Sidste Meddelelse: 27.07.05, 16:11

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •