Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 51

Emner: Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Iøvrigt tror jeg godt vi kan gøre os klar til at se udefans på enten D eller nedre A.
    DET håber jeg fanme' ikke.

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    DET håber jeg fanme' ikke.
    Jeg ved ikke hvad jeg håber i den sag. At Parken var bygget anderledes tror jeg. Men jeg gider faktisk godt vi ændrer attitude over for resten af superligaklubberne og deres fans.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg ved ikke hvad jeg håber i den sag. At Parken var bygget anderledes tror jeg. Men jeg gider faktisk godt vi ændrer attitude over for resten af superligaklubberne og deres fans.
    Hvis det skal give mening, skal det gøres som et fælles tiltag sammen med de andre klubber, der også placere udeholdets fans på øvre tribune.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Hvis det skal give mening, skal det gøres som et fælles tiltag sammen med de andre klubber, der også placere udeholdets fans på øvre tribune.
    Det er jeg faktisk ikke enig i. Jeg ville blive gladere hvis vi var foregangsmænd istedet for nogen der skulle trækkes med. Tænk hvis fed opførsel fra FCK's side ikke var bestemt af, at Brøndby var enige, men ver bestemt af at vi var fede. Iøvrigt er det det, som det det fair-fans initiativ er kommet frem til som anbefaling så vi er nok ikke de eneste.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det er jeg faktisk ikke enig i. Jeg ville blive gladere hvis vi var foregangsmænd istedet for nogen der skulle trækkes med. Tænk hvis fed opførsel fra FCK's side ikke var bestemt af, at Brøndby var enige, men ver bestemt af at vi var fede. Iøvrigt er det det, som det det fair-fans initiativ er kommet frem til som anbefaling så vi er nok ikke de eneste.
    Egentlig ville jeg da nok sige, at foregang i høj grad er det, der foregår på netop D-tribunen. Vi er i en situation lige nu, hvor det eddermanme er svært at overtale næste generation til at komme i Parken. Det er ikke kun et problem for os, men det er et helt åbenlyst problem for os.

    Men Familietribunen er et tilløbsstykke, og den er perfekt placeret dér. At reducere og forringe den, fordi en lille flok forkælede, narcissistiske og selvcentrerede udebanefans mener, der er en objektivt rigtig plads til dem på hvilket som helst stadion, vil være en brøler.


  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Egentlig ville jeg da nok sige, at foregang i høj grad er det, der foregår på netop D-tribunen. Vi er i en situation lige nu, hvor det eddermanme er svært at overtale næste generation til at komme i Parken. Det er ikke kun et problem for os, men det er et helt åbenlyst problem for os.

    Men Familietribunen er et tilløbsstykke, og den er perfekt placeret dér. At reducere og forringe den, fordi en lille flok forkælede, narcissistiske og selvcentrerede udebanefans mener, der er en objektivt rigtig plads til dem på hvilket som helst stadion, vil være en brøler.
    Helt enig. Vi skal ikke pille ved familietribunen. Og B og C skal vi naturligvis heller ikke pille ved. Men jeg er med i den fløj, som mener, vi skal være lidt mere imødekommende. Jeg har svært ved at se, hvorfor der ikke kan etableres plads på nedre A til de 15-20 udebanefans, som typisk dukker op. Men jeg indrømmer også, at jeg ikke har fulgt meget med i den ellers omfattende debat om emnet.

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det er jeg faktisk ikke enig i. Jeg ville blive gladere hvis vi var foregangsmænd istedet for nogen der skulle trækkes med. Tænk hvis fed opførsel fra FCK's side ikke var bestemt af, at Brøndby var enige, men ver bestemt af at vi var fede. Iøvrigt er det det, som det det fair-fans initiativ er kommet frem til som anbefaling så vi er nok ikke de eneste.
    Jeg synes nu ikke det er udtryk for "fed opførsel", at vi tilgodeser udefans på bekostning af vores egne børn/unge. Men om udefansne placeres på nedre A, er jeg ligeglad med.

  12. De følgende 9 brugere er enige:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Egentlig ville jeg da nok sige, at foregang i høj grad er det, der foregår på netop D-tribunen. Vi er i en situation lige nu, hvor det eddermanme er svært at overtale næste generation til at komme i Parken. Det er ikke kun et problem for os, men det er et helt åbenlyst problem for os.

    Men Familietribunen er et tilløbsstykke, og den er perfekt placeret dér. At reducere og forringe den, fordi en lille flok forkælede, narcissistiske og selvcentrerede udebanefans mener, der er en objektivt rigtig plads til dem på hvilket som helst stadion, vil være en brøler.
    Du rammer Hørsholts tone helt perfekt :-)

    Jeg tror ikke der er nogen der mener, at man skal gøre forholdene værre for familietribunen, det er i hvert fald ikke det jeg skriver.. Den er ganske rigtig en stor succes ift resten af Parken. Men det står vel ikke skrevet i sten, at forholdene ville være værre, hvis de var på A?
    Og den anden mulighed er at smide udefans ned på nedre A. Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være så stort et problem, som det har været gjort til. Det er jo ikke ligefrem fordi det er en fuldstændig proppet tribune.

    Generelt, er jeg stadig ikke sikker på, hvad jeg selv synes, udover at jeg ikke opfatter arrogance som noget positivt, og derfor heller ikke nødvendigvis synes det er sådan FCK skal drives.

    Men jeg er sikker på, at de vigende tilskuertal er noget DBU damen kaster sig over. Og der er noget at vinde ved at skabe positiv stemning om FCK blandt andet end de 11.000 der altid kommer, ved at få flere udefans ind og ved generelt at appelere mere til andet end 1) børn eller 2) dem der allerede er fans.

    Og er de udefans så dumme i deres krav? Ham fra Aab har fremført dem som et korstog, på en alt for selvretfærdig måde, men pointen om, at fodboldkampe generelt er federe, hvis der er mange til dem er jo ikke skudt ved siden af. Jeg ville da være pænt glad hvis forholdene hele vejen rundt blev bedre for fodboldfans i Danmark.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2009
    Indlæg
    474

    Re: Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Generelt, er jeg stadig ikke sikker på, hvad jeg selv synes, udover at jeg ikke opfatter arrogance som noget positivt, og derfor heller ikke nødvendigvis synes det er sådan FCK skal drives.
    Så må du ikke være med i hulen... Ud...

    ... og nu tilbage til debatten...
    Nej, ikke den Mike Jensen
    MikeJensen's Avatar

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,397

    Re: Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Du rammer Hørsholts tone helt perfekt :-)
    Det beklager jeg ;-)

    Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg havde det stramt med den daværende chef og vice versa – min kritik af ting som hans retorik over for vores ærkerivaler og ikke mindst hans katastrofale ansættelse af Carsten V. som cheftræner, der kostede et DM og en direkte deltagelse i Champions League, var åbenbart nem at fange oppe på de bonede gulve.

    Så nem, at da vi så endelig ramte Champions League året efter, blev det portræt jeg havde lavet af Buffon til kampprogrammet kasseret, ikke på grund af indholdet, men min signatur var ikke velkommen. Det kan sgu stadig godt få mig til at fnise ...
    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg tror ikke der er nogen der mener, at man skal gøre forholdene værre for familietribunen, det er i hvert fald ikke det jeg skriver.. Den er ganske rigtig en stor succes ift resten af Parken. Men det står vel ikke skrevet i sten, at forholdene ville være værre, hvis de var på A?
    Og den anden mulighed er at smide udefans ned på nedre A. Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være så stort et problem, som det har været gjort til. Det er jo ikke ligefrem fordi det er en fuldstændig proppet tribune.
    Tjah, du skrev jo om fans på D eller A. Og det, de jyske fans har bedt om, er at komme tilbage på D på grund af det meget centrale krav om at kunne ses i tv. Det er derfor jeg kalder dem narcissister. Svært at tolke det som andet.

    Men hvis vi kun taler om A, hvor de stadig ikke står i tv-vinklen, så er grunden, at opgaven ikke bare er at skille et tribuneafsnit ad på midten med sorte tæpper. Hele området nedenunder er også indrettet til sponsortilskuere, og så vidt jeg ved er det også ganske godt fyldt op selv om det langt fra er alle billetter, der bruges.
    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Generelt, er jeg stadig ikke sikker på, hvad jeg selv synes, udover at jeg ikke opfatter arrogance som noget positivt, og derfor heller ikke nødvendigvis synes det er sådan FCK skal drives.

    Men jeg er sikker på, at de vigende tilskuertal er noget DBU damen kaster sig over. Og der er noget at vinde ved at skabe positiv stemning om FCK blandt andet end de 11.000 der altid kommer, ved at få flere udefans ind og ved generelt at appelere mere til andet end 1) børn eller 2) dem der allerede er fans.
    Jeg kan så slet ikke forestille mig, at det er noget der formodes at have den helt store virkning for vores eget fremmøde at flytte rundt på udeholdets fans, så de står 15 meter længere nede.

    Det er ikke os, der har valgt at boykotte. Det er gæsterne selv, og deres arrogance, som har givet dette resultat. Min holdning er, at udebanefans skal have pladser der er sikre (og her kan sagtens forbedres en del ved at sætte bølgebrydere op når nu det er ståpladser på en stejl tribune), man skal kunne se banen (gør man glimrende uden et net – men netop det net kan gøres meget bedre), og man skal helst have tag over. Man har krav på ordentlige pladser. Men man har dæleme ingen ret til at vælge dem selv. Man er på udebane.
    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Og er de udefans så dumme i deres krav? Ham fra Aab har fremført dem som et korstog, på en alt for selvretfærdig måde, men pointen om, at fodboldkampe generelt er federe, hvis der er mange til dem er jo ikke skudt ved siden af. Jeg ville da være pænt glad hvis forholdene hele vejen rundt blev bedre for fodboldfans i Danmark.
    Det synes jeg, de er. Altså dumme. De er i alle fald ret dobbeltmoralske.

    AGF står selv foroven. De placerer os andre i et hjørne, foroven, uden for kameraernes vinkel, og så boykotter de os når de selv får tilsvarende pladser.

    Silkeborgs fans står foroven på deres nye stadion. Randers, Esbjerg, Brøndby tilbyder os også alle pladser foroven. I Haderslev og Lyngby står vi uden tag for enden på lave tribuner. Helsingør er af naturlige grunde uden for kategori, men de har heller ikke skabt sig, til deres ære.

    Som nævnt har de fremsat nogle krav, som de mener er objektivt rigtige og ufravigelige. Om deres egne klubber tilbyder det samme eller værre er de fløjtende ligeglade med. Det er virkelig svært at se nogen som helst saglighed i det, og så meget nemmere at se det som en sag der bunder i noget helt andet – der minder om træthed af at Kbh vandt turneringer hele tiden.

    Anyhoo, det her er da vist allerede en ordentlig omvej rundt om emnet.


  17. #41
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Anyhoo, det her er da vist allerede en ordentlig omvej rundt om emnet.
    Gigantisk omvej. Grunden til jeg nævner D som en mulighed, er fordi jeg tror det er en mulighed, ikke fordi jeg som sådan håber det. Sådan meget kort for at runde mit udebanefanssynspunkt af så er det 4-delt.
    1) jeg vil gerne have flere udebanefans 2) jeg tror bedre forhold (hvad det så er, kan diskuteres) for flere på tribunerne 3) kritikken har været skinger 4) skinger kritik gør ikke, at der ikke kan være relevante ting at forbedre.

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    637

    Re: Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Der må ligge et eller andet og ulme under overfladen i den her nyhed. Noget, som er sket relativt pludselig og måske relativt dramatisk.

    Hørsholt var fodboldens mand i Parken og havde i en række sammenhænge et respekteret navn, bl.a. illustreret med bestyrelsesposten i ECA. Det er derfor også helt sort at spekulere i, om de dårlige resultater i fitnessdk har kostet ham jobbet. Selvfølgelig har de ikke det.

    Der må ligge en pludselig opstået situation eller beslutning til grund for dagens nyhed. Det gode spørgsmål er, om det er noget relateret til Anders Hørsholt personligt, eller om det er starten på nogle strategiske bevægelser i koncernen, der kommer til at påvirke forholdet mellem badeland og fodbold. Det bliver interessant at følge med i de kommende dage.

    fitnessdk er i højgrad årsagen - alt for mange herinden tror fodbolden er centrum i alt i PSE A/S. Alene fordi det er den succesfulde chef for Lalandia der får koncerndirektør, er det klart at man kigger på HELE koncernen og ikke blot fodbold. Fodbolden er kørt godt økonomisk, så det er næppe hvedårsagen.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #43
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Du rammer Hørsholts tone helt perfekt :-)

    Jeg tror ikke der er nogen der mener, at man skal gøre forholdene værre for familietribunen, det er i hvert fald ikke det jeg skriver.. Den er ganske rigtig en stor succes ift resten af Parken. Men det står vel ikke skrevet i sten, at forholdene ville være værre, hvis de var på A?
    Og den anden mulighed er at smide udefans ned på nedre A. Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være så stort et problem, som det har været gjort til. Det er jo ikke ligefrem fordi det er en fuldstændig proppet tribune.

    Generelt, er jeg stadig ikke sikker på, hvad jeg selv synes, udover at jeg ikke opfatter arrogance som noget positivt, og derfor heller ikke nødvendigvis synes det er sådan FCK skal drives.

    Men jeg er sikker på, at de vigende tilskuertal er noget DBU damen kaster sig over. Og der er noget at vinde ved at skabe positiv stemning om FCK blandt andet end de 11.000 der altid kommer, ved at få flere udefans ind og ved generelt at appelere mere til andet end 1) børn eller 2) dem der allerede er fans.

    Og er de udefans så dumme i deres krav? Ham fra Aab har fremført dem som et korstog, på en alt for selvretfærdig måde, men pointen om, at fodboldkampe generelt er federe, hvis der er mange til dem er jo ikke skudt ved siden af. Jeg ville da være pænt glad hvis forholdene hele vejen rundt blev bedre for fodboldfans i Danmark.
    Det virker i høj grad som om, at du ikke tager super meget på udebane i Danmark og ser FCK, eller selv har prøvet at stå på øvre A. Den kritik de kommer med er så fandens smålig, at jeg får hovedpine bare af at tænke på den. Det lugter fandens meget af, at "nu finder vi lige et punkt hvor vi alle kan stå sammen, og jorde plastikklubben PSE".
    Øvre A er et fremragende afsnit at se fodbold fra. Det er et super afsnit at lave stemning på, og det med nettet, det kan de takke hele Danmarks fodboldklub for.
    Jeg er fandme glad for, at klubben ikke har bukket under for usaglig kritik, og istedet har tænkt på at udbygge familietribunen og gøre den til at godt sted, hvor man kan tage sine unger med til bold. De par gange jeg har været dernede med ungerne, så har det været en fremragende oplevelse, og den oplevelse ville helt klart blive forværret, hvis man skulle sidde ved siden af folk som sviner FCK til gennem en hel kamp. Op på øvre A med dem, der har de bedre udsigt og de skal ikke dele tribune med 1000 børn. Problem løst, og løst på en ganske fin måde.
    Sidst redigeret af Ace20 : 20.01.18 kl. 11:21
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  21. #44
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    406

    Re: Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

    Jeg kunne simpelt hen ikke være mere enig i Ace 20 opslag.

    Og forøvrigt har jeg, på alle de udebaneture jeg har været på i Europa, været placeret på overtribunen. Lige bortset fra i Leicester, men det var fordi de ikke havde en overtribune.

    PS. Og jeg sad lige netop der på øvre A til pokalfinalen mod AGF. Sammen med en masse fans fra AGF, som var godt tilfredse med pladserne.
    Sidst redigeret af d-man : 19.01.18 kl. 11:47 Årsag: Tilføjelse
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  22. #45
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

    Så fortæller Hørsholt lidt om fratrædelsen.

    https://www.bt.dk/superligaen/fck-di...han-endelig-ud

Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Østergaard vs. Hørsholt
    By røde-romario in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 04.01.14, 14:00
  2. Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 22.02.12, 11:08
  3. Vi tager det med ro......
    By JZC#20 in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 30.05.07, 09:56
  4. Dem som synger Brøndby-lort stopper - STOPPER.
    By Leander in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 14.03.05, 15:03

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •