Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 51

Emner: Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    100

    Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

    Hvad der ligger bag dette skifte gad jeg godt vide.

    Da FØ smuttede og Hørsholt blev sat i stolen fik han ikke just roser med på vejen, men han har gjort det godt.

    Så hvorfor dette skifte?
    Sidst redigeret af røde-romario : 16.01.18 kl. 15:30
    Den Røde Romario
    NEJ! Jeg er ikke Aab-Fan -- Jeg er Erik Bo-Fan

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

    Mon ikke der bliver lækket nogle forklaringer over de kommende dage.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

    Meget underligt tidspunkt. Det kan påvirke meget, at det sker midt i vinduet.
    Havde det været udramatisk, var det vel gjort efter 01. februar?
    Jeg tænker, at der kan have noget at gøre med udmeldinger fra AS om tilgang og afgang - og det har krejlerkongen ikke gidet høre på ... Men det er gisninger.

    Frygter det værste (ingen penge i kassen) og håber det bedst (at AS bare ikke var god nok, og at vi nu skal investere big time)
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

    Jeg synes, der er seriøse tegn på en ordentlig nedtur BØF-style. Dyre indkøb, der ikke slår til, manglende fællesskab i omklædningsrummet, ingen kulturbærere, konstant udskiftning i trænerteamet rundt om Ståle og nu udskiftning i den allerøverste ledelse..

    Det her begynder at blive alvorligt.
    Vil altid elske Ståle

  6. De følgende 17 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

    Det ville være et virkelig mærkeligt tidspunkt at investere bigtime imo.

    Det ville tværtimod være logisk at der skulle strammes ind på spillerlønninger nu, da vi med størst sandsynlighed både skal spille langt færre og mindre økonomisk indbringende fodboldkampe i næste sæson.

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Meget underligt tidspunkt. Det kan påvirke meget, at det sker midt i vinduet.
    Havde det været udramatisk, var det vel gjort efter 01. februar?
    Jeg tænker, at der kan have noget at gøre med udmeldinger fra AS om tilgang og afgang - og det har krejlerkongen ikke gidet høre på ... Men det er gisninger.

    Frygter det værste (ingen penge i kassen) og håber det bedst (at AS bare ikke var god nok, og at vi nu skal investere big time)
    Helt enig. Bliver spændende at følge sagen de næste par dage.. Det er mildest talt sparsomt med informationer i den meddelelse der er sendt ud.. Men i og med det er AH der selv har valgt at gå (sådan er meldingen indtil videre), så tyder det mere i retning af noget negativt end noget positivt. Desværre.. Jeg kan ikke se hvorfor klubben skulle melde ud, at Hørsholt selv har gået, hvis de har fyret ham.. Så ville det være nærliggende at komme med en begrundelse for hvorfor man har truffet så væsentlig en beslutning..

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

    Måske der også kan være en sammenhæng med, at UEFA's indbringende turneringer bliver sværere at kvalificere sig til fremover.. AH har måske krævet at investeringerne i fodbolddelen bliver forhøjet som en konsekvens heraf, mens bestyrelsen har valgt at gå modsatte vej.. Det ville i hvert fald være et slående strategisk punkt, hvor uenighed mellem bestyrelse og Direktør i forhold til hvilken vej man skal gå, kunne få Direktøren til at kaste håndklædet i ringen..

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

    Hvis man nedskalerer de sportslige ambitioner - og det er årsagen - så smutter Ståle nok senest til sommer, tænker jeg.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

    Et andet bud er, at Anders Hørsholt vel blev degraderet en smule i forbindelse med den her nyhed: https://www.fck.dk/nyhed/katja-moesgaard-bliver-ny-coo

  15. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

    Med postulatet om at mesterskaber vindes på ledelsesgangen, virker det udefra set som om, at det næste mesterskab ligger årevis ude i horisonten. Jeg er ked af at skrive det, men vi går sgu Aarhus i bedene!

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

    Jeg har aldrig set det store lys i AH. Glemmer aldrig, da CV blev præsenteret efter fyringen af Rolle, og hverken CV eller AH kunne formulere sig.

    Jeg har længe frygtet, at der går BØF i den. Det sker.

    Det giver nu også mening, at Ståle i interviewet for nogle dage siden meddelte, at truppen har det fint. Jeg tror, at krejlerne har smækket kassen i, og at vi skal klare os med de spillere vi har. Skal der nyt ind, skal der sælges 1:1.

    Håber fanme', at jeg tager fejl, og at bestyrelsen blot endeligt at indset, at AH ikke har det store at byde ind med.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

    Der er meget at spekulere i her. Har det noget at gøre med rolle/magt-fordelingen, efter at Katja Moesgaards ansættelse blev annonceret for et par måneder siden? Er han simpelthen bare blevet sparket ud på grund af den generelle krise og måske i særdeleshed på grund af billetkrise og generelt faldende entusiasme omkring Byens Hold til fordel for en direktør, som har vist, han kan sælge billetter til et badeland? Er han selv gået, fordi det ikke er så sjovt længere, nu når klubben er i krise?

    Spændende er det i hvert fald, og det er svært ikke at se det som et krisetegn uanset hvad. Jeg er ikke stor Hørsholt-fan, men jeg synes, det er bekymrende, at Lalandia-direktøren nu både skal styre badeland og fodboldklub, om end det bliver i samarbejde med Moesgaard. Og kombien Moesgaard, der stod for DBU's Holger Danske-strategi, og en badelandsmand kan godt gøre mig nervøs for, hvor meget provinsunderholdning, vi skal have stoppet ned i halsen i pauserne i forsøget på at overdøve fodboldkrisen.
    Sidst redigeret af Garneren : 16.01.18 kl. 16:04
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  21. De følgende 9 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    737

    Re: Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

    Jeg tror det er en fyring. Måske ikke en dramatisk fyring, men bestyrelsen har villet have nyt blod.

    Hørsholt troede helt sikkert på en fremtid i PS&E, han landede jo også netop denne post i branchen qua hans stilling hos PS&E: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...rnational-post

    Dog interessant at det virkede til Ståle og Hørsholt kørte et relativt tæt parløb. Men mon ikke Ståle kan gøre det med Harrit også.
    "Och du glömmer det viktigaste. FCK är av plast och av ondo. Statsfinansierad styggelse. Äckligt"

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

    Citat Oprindeligt indsendt af puma4ever Se meddelelser
    Dog interessant at det virkede til Ståle og Hørsholt kørte et relativt tæt parløb. Men mon ikke Ståle kan gøre det med Harrit også.
    Mens Harrit også skal køre to badelande i provinsen? Lige så tæt parløb kan det næppe blive...
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Hørsholt stopper i FCK - Harrit tager over

    Men så igen.. Nu læser jeg lidt op på, hvad Katja Moesgaard bringer til klubben. Det, hun har leveret i sin tid hos DBU har været succesfuldt, både hvad angår den forretningsmæssige og kommercielle udvikling. Åbenbart kan hun noget, hvad angår langsigtet strategisk udvikling.

    Så er spørgsmålet vel reelt set, om ikke man har villet fratage Hørsholt en del af hans ansvarsopgaver, hvilket han ikke har villet acceptere, og dermed er blevet sat stolen for døren. Lidt ligesom CV i sin tid, da Ståle fratog ham en stor del af hans arbejdsopgaver.

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Østergaard vs. Hørsholt
    By røde-romario in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 04.01.14, 14:00
  2. Svar: 60
    Sidste Meddelelse: 22.02.12, 11:08
  3. Vi tager det med ro......
    By JZC#20 in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 30.05.07, 09:56
  4. Dem som synger Brøndby-lort stopper - STOPPER.
    By Leander in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 14.03.05, 15:03

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •