Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 127

Emner: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kroos Control Se meddelelser
    Pavlovic kan jo ikke en gang score på 30 forsøg! Håber de skyder ham afsted nu, og køber noget kvalitet, så vi i det mindste kan redde noget af sæsonen og måske (MÅSKE!) have chancen for at spille europæisk næste sæson.
    Eller bare bruger Wind og/eller Holse der er da mere talent i de 2 også kan vi bygge op til næste sæson

  2. #47
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Eller bare bruger Wind og/eller Holse der er da mere talent i de 2 også kan vi bygge op til næste sæson
    Se dét lyder som en meget bedre ide i mine øre. De kan umuligt gøre det dårligere end Pavlovic.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kroos Control Se meddelelser
    Se dét lyder som en meget bedre ide i mine øre. De kan umuligt gøre det dårligere end Pavlovic.
    Jeg tror JEG kunne gøre det bedre end PABlovic....

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Du nævner, at de ikke kan gøre sig gældende i startopstillingen. Men hvor mange i den nuværende startellever excellerer voldsomt for tiden? Meget få. Vi ligger på nuværende tidspunkt nr. 6 i den danske superliga, med den absolut dyreste trup. Argumentet flyver derfor ikke. Talenterne er der jo. Nartey, Victor Jensen, Bidstrup, Wind, Rørselv (Roerslev :-)))))) og Carlo. At man i København ikke vil sende 16-18 årige på banen virker ganske besynderligt, da b.la Køln allerede har givet Nartey debut i Bundesligaen. Victor Jensen ser man nok også omkring Ajax' førstehold fra næste sæson.

    Men argumentet er vel kun spændende i en periode, hvor klubben på ny har forsømt muligheden for at rykke sig fra at være et skandinavisk tophold til et europæisk sub-top hold.
    Økonomien er ikke til at vi skulle udvikle os til et europæisk sub-top hold. Klubberne vi gerne vil samligne os med, har en økonomi vi ikke kan/vil bide skeer med, desværre. Vi kan dog engang hver 3-4 år, selvom det som fan kunne være sjovt at nå en stabilitet som fx Basel. De har dog et medicinalfirma i ryggen, der spytter mange penge i klubben. En sådan sponsor kunne jeg godt tænke mig i København.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kroos Control Se meddelelser
    Jeg er virkelig imponeret over at han kan holde sådan et dårligt niveau og stadig få lov til at spille alle kampene!
    Pavlovic skulle have scoret 2 mål i dag og lavet en assist. Men han vælger at loppe den, i stedet for at spille tilbage til Holse, der er helt fri på kanten af feltet - suk altså!

    Hvis han stadig spiller til foråret, så ved jeg ikke hvad fanden Ståle fejler oppe i hovedet, men han bør seriøst søge noget lægehjælp, for så er den da HELT gal!
    Jeg så desværre ikke kampen i dag så kan ikke selv kommentere på Pavlovic præstation
    Jeg kan dog forstå at han spillede en elendig kamp, dette er der jo ikke noget nyt i. Problemet er, og jeg har sagt det før, at Ståle Solbakken desværre er alt for stædig og arrogant til at indrømme og drage konsekvensen af Pavlovic. Manden har snart været her i to år og han er stadigvæk ligeså elendig og ufarlig som da han kom til klubben. Der er i virkeligheden ikke noget at sige til at vores efterår var som det var når man især har en spiller som ham rendende oppe foran. Jeg ved at der ikke er noget så demoraliserende som en angriber der ikke kan få kuglen i kassen. Hvis man som træner og klub har respekt for sig selv så sender man ham af h...... til og finder noget andet. Det der duer ikke.

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Økonomien er ikke til at vi skulle udvikle os til et europæisk sub-top hold. Klubberne vi gerne vil samligne os med, har en økonomi vi ikke kan/vil bide skeer med, desværre. Vi kan dog engang hver 3-4 år, selvom det som fan kunne være sjovt at nå en stabilitet som fx Basel. De har dog et medicinalfirma i ryggen, der spytter mange penge i klubben. En sådan sponsor kunne jeg godt tænke mig i København.
    Præcis. Hvad jeg ikke forstår er dog hvorfor man ikke bare kan finde de ekstra 100 millioner som vil gøre der for os. Så er jo på samme niveau som Brugge, Anderlecht, Basel. Dem vi gerne vil sammenligne os med. Som det er nu spiller vi jo CHL gruppespil hvert 3 år, det skal vi som dansk klub være glade for, det er der ingen andre der gøre, men vi vil jo gerne mere. Kan det være hvert 2 år i stedet for er det jo bedre eller hvert år hvis muligt.

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Økonomien er ikke til at vi skulle udvikle os til et europæisk sub-top hold. Klubberne vi gerne vil samligne os med, har en økonomi vi ikke kan/vil bide skeer med, desværre. Vi kan dog engang hver 3-4 år, selvom det som fan kunne være sjovt at nå en stabilitet som fx Basel. De har dog et medicinalfirma i ryggen, der spytter mange penge i klubben. En sådan sponsor kunne jeg godt tænke mig i København.
    Mjah, både og. Jeg mener, at vi sagtens med det nuværende budget kan holde et stabilt højt niveau. Problemet er vel, at mange af de spillere, som vi har købt den seneste tid, ikke er slået igennem. Matic (som havde ½ god sæson i Sturm inden vi købte ham for små 16 mio) Pavlovic (11-15 mio), Gregus (15 mio), Vavo (11 mio), Luftner (11 mio), Pierre (7 mio) som ikke har leveret. De er altså omkring 70 mio. kr., som vi på ingen måde har fået valuta for. Det er godt nok mange penge.


  11. #53
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,855

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Økonomien er ikke til at vi skulle udvikle os til et europæisk sub-top hold. Klubberne vi gerne vil samligne os med, har en økonomi vi ikke kan/vil bide skeer med, desværre. Vi kan dog engang hver 3-4 år, selvom det som fan kunne være sjovt at nå en stabilitet som fx Basel. De har dog et medicinalfirma i ryggen, der spytter mange penge i klubben. En sådan sponsor kunne jeg godt tænke mig i København.
    Det har vi også i København og Danmark, problemet er, at de rigtig store spillere i dansk erhvervsliv ikke gider lege med rigtig sport. Mærsk hygger sig med deres fin-kulturelle fimserier, LEGO-familien er heste-ludere, Bestseller-"Brian" i motorsport osv. Det er kun DF-Larsen i SIF og Mads Klausen i SønderjyskE der smider penge lokale klubber, og heldigvis ikke i det omfang som de ellers har råd til!

    Og ja, Carlsberg tæller ikke med her, for deres sponsorarter i dansk fodbold går 40 år tilbage, og de spreder sig bredt, om end de tydeligvis satser mest på den gode kvalitet. Åh, hvor ville jeg gerne, hvis vi kunne få skiftet vores jyske rigmænd ud med nogle rigtige jyske rigmænd - altså nogle af dem med +20 mia. på bogen.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kroos Control Se meddelelser
    Jeg er virkelig imponeret over at han kan holde sådan et dårligt niveau og stadig få lov til at spille alle kampene!
    Svaret er enkelt. Vi har en manager der opfører sig som en teenagetøs, når det kommer til stædighed, og ikke vil indse at han har lavet et røvdyrt fejlkøb af dimensioner. Nogle gange er det lige til at græde sig ihjel over, når man tænker på hvordan den mands stædighed + mangel på at indse egne fejl fucker os op.

  14. De følgende 10 brugere er enige:

  15. #55
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Pavlovic brænder alt for meget i dag, medgivet, men det er ikke helt fair at han skal løbe med al opmærksomheden.. Hans makker Pieros var mindst lige så ringe (ja han var med).. Tankevækkende at vi har to 20 mio-angribere rendende rundt på toppen, som begge er SÅ langt fra niveau..

  16. De følgende 7 brugere er enige:

  17. #56
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Pavlovic brænder alt for meget i dag, medgivet, men det er ikke helt fair at han skal løbe med al opmærksomheden.. Hans makker Pieros var mindst lige så ringe (ja han var med).. Tankevækkende at vi har to 20 mio-angribere rendende rundt på toppen, som begge er SÅ langt fra niveau..
    Har efterfølgende set highlights på FCK.DK og ja han brænder godt nok også noget. Men det siger jo i virkeligheden alt som du også selv skriver. Det er pinligt at "den fantastiske" scouting afdeling, som Ståle kalder den, har præsteret så sløjt de sidste par år egentlig. Cyprioten brændte virkelig også meget i efteråret og kostede os point mod bla, Brøndby og OB. Dog har Pavlovic snart været her i to år og JEG kan ikke se nogen fremgang, det kan jeg altså ikke, Pieros skal have lidt mere tid.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #57
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    I min verden er den største fejl, at mange spillere er købt ind til et system, de ikke kan spille. Både defensivt med zoneforsvar, men i særdeleshed offensivt også, hvor både Gregus, Matic, Kvist (se bare på landsholdet, hvor han naturligvis spiller med bedre medspillere, men også møder bedre spillere), Kusk, Thomsen, Pavlovic og Pieros alle ville fungere i et 3-2-1 setup ala landsholdet.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    69

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Jeg håber i alle er okay.

  22. De følgende 11 brugere er enige:

  23. #59
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af JoakimK Se meddelelser
    Jeg håber i alle er okay.
    Det er vi ikke. Personligt er jeg i hvert fald ikke,
    Jeg har det forfærdeligt med denne situation og jeg håber da alle der elsker FCK har det på samme måde, ellers ville det da være skuffende.

  24. De følgende 6 brugere er enige:

  25. #60
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    I min verden er den største fejl, at mange spillere er købt ind til et system, de ikke kan spille. Både defensivt med zoneforsvar, men i særdeleshed offensivt også, hvor både Gregus, Matic, Kvist (se bare på landsholdet, hvor han naturligvis spiller med bedre medspillere, men også møder bedre spillere), Kusk, Thomsen, Pavlovic og Pieros alle ville fungere i et 3-2-1 setup ala landsholdet.
    Jeg ved ikke rigtig om jeg er enig i det hele. Men jeg kan godt se det dumme i at hente to mand-mand spillere ind som aldrig har spillet zoneforsvar til at erstatte min gode ven Zanka og Erik Johansson. Det forstår jeg ikke. Har vi egentlig nogensinde hentet stoppere ind der aldrig har spillet zone? Vi har vist hentet nogen til backen men det noget andet. Det er i al fald en mega fejl. Kusk og Thomsen er danske spillere og spillede under Kent i Aalborg så de to er jeg ikke enige i. De kender principperne defensivt og offensivt vil jeg mene

Side 4 af 9 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 13.07.18, 12:49
  2. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  3. FCK-HSV i Dubai
    By morten4300 in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 11.09.05, 10:06
  4. FCK vs. Hamborg i Dubai
    By morten4300 in forum Bazar
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 09.09.05, 16:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •