Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 127

Emner: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    En tråd til debat og indlæg om træningslejren i Dubai.

    Truppen er udtaget:

    Målmænd:
    Stephan Andersen
    Robin Olsen
    Kim Christensen

    Forsvarere:
    Pierre Bengtsson
    Mads Roerslev
    Denis Vavro
    Nicolai Boilesen
    Peter Ankersen
    Michael Lüftner
    Luka Racic (U19)
    Niklas Vesterlund (U19)


    Midtbane:
    William Kvist
    Uroš Matić
    Carlos Zeca
    Nicolaj Thomsen
    Ján Greguš
    Kasper Kusk
    Rasmus Falk
    Morten Hjulmand (U19)
    Henrik Bellman (U19)


    Angribere:
    Andrija Pavlović
    Carlo Holse
    Pieros Sotiriou
    Jonas Wind (U19)
    Ahmed Daghim (U17)


    Det mest interessante er nok U-spillerne der er med. Jeg kender personligt ikke noget til u17-angriberen Ahmed Daghim. Er der nogen der kender mere til ham?

    Desværre er der også et par skadede spillere med i form af: Erik Johansson, Aboubakar Keita og desværre også Federico Santander der ikke forventes kampdygtig i løbet af turen.

    Danny Amankwaa, Youssef Toutouh og Martin Pusic er ikke med på træningslejren, da de forventes at forlade klubben i den nærmeste fremtid.

    Mvh
    Frederik

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Og så skinner fraværet af Røjkjær i øjnene. Nogen, der ved, om han er skadet?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Frederik Se meddelelser
    Ahmed Daghim (U17)

    Det mest interessante er nok U-spillerne der er med. Jeg kender personligt ikke noget til u17-angriberen Ahmed Daghim. Er der nogen der kender mere til ham?

    Mvh
    Frederik
    Vi skrev kontrakt med ham i sommers, umiddelbart efter vi havde solgt Victor Jensen. Han har sin fodboldopdragelse i de yngre rækker hos os, er udpræget kantspiller, har et hurtigt antrit og er teknisk begavet (se evt. denne video: https://www.youtube.com/watch?v=x1q1EySwsPg - sgu okay teknik af en på det tidspunkt 14-årig). Såvidt jeg ved er han også anfører for U17-holdet.

    Nu ved jeg godt, at man ikke skal ligge for meget i en youtube-video som den dér, men hvis han har fortsat sin udvikling (og videoen tildels afspejler hans generelle spillestil), så virker han som en der ikke konsekvent holder på bolden selv, og er en holdspiller. Et par af hans mål kan ses her https://www.youtube.com/watch?v=vNIrQr2f-Ik og her https://www.youtube.com/watch?v=DKv3M2fy42k

    Mit bud er, at han er en fremtidens mand, og han skal med på træningslejren for at modnes. Og at han bliver rykket op i U19-truppen til foråret.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Og så skinner fraværet af Røjkjær i øjnene. Nogen, der ved, om han er skadet?
    Jeg ved ikke, om Nicklas Røjkjær har spillet indendørs hen over julen, men hans seneste umiddelbare optræden for U19 holdet var d. 3. november, hvor han scorede. Han var altså ikke med i de efterfølgende 3 U19 kampe inden juleferien. Det kunne måske tyde på en skade.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Jeg tænkte også, at han er en mand vil satse på i fremtiden. Han virker i hvert fald til at score et hav af mål.
    Ved at tage ham med nu signalerer man i hvert fald, at turen til 1. holdet ikke nødvendigvis er så lang - så kan han i hvert fald ikke bruge den undskyldning, hvis der kommer klubber og fisker efter ham snart.

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Dorffen Se meddelelser
    Vi skrev kontrakt med ham i sommers, umiddelbart efter vi havde solgt Victor Jensen. Han har sin fodboldopdragelse i de yngre rækker hos os, er udpræget kantspiller, har et hurtigt antrit og er teknisk begavet (se evt. denne video: https://www.youtube.com/watch?v=x1q1EySwsPg - sgu okay teknik af en på det tidspunkt 14-årig). Såvidt jeg ved er han også anfører for U17-holdet.

    Nu ved jeg godt, at man ikke skal ligge for meget i en youtube-video som den dér, men hvis han har fortsat sin udvikling (og videoen tildels afspejler hans generelle spillestil), så virker han som en der ikke konsekvent holder på bolden selv, og er en holdspiller. Et par af hans mål kan ses her https://www.youtube.com/watch?v=vNIrQr2f-Ik og her https://www.youtube.com/watch?v=DKv3M2fy42k

    Mit bud er, at han er en fremtidens mand, og han skal med på træningslejren for at modnes. Og at han bliver rykket op i U19-truppen til foråret.
    Har han overhalet Røjkjær i fløjhierarkiet? Eller er der andre grunde til, at han ikke skal med?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Har han overhalet Røjkjær i fløjhierarkiet? Eller er der andre grunde til, at han ikke skal med?
    Det lader til at Røjkjær er skadet, som det antydes længere oppe. Dog tror jeg, at man ville have Ahmed med selvom Røjkjær havde været med, som tidligere nævnt ift. at modne Ahmed. Da Ahmed kun er 16 år, tror jeg der går min. 2 år før man evt. ser ham i førsteholdstruppen, mens Røjkjær er en mand der er på nippet til førsteholdet. Så de to er helt uafhængige - i mine øjne, that is.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Dorffen Se meddelelser
    Det lader til at Røjkjær er skadet, som det antydes længere oppe.
    Det tror jeg ikke. Her er en artikel om købet af Robert Skov, og til sidst bliver det kort nævnt, at Røjkjær simpelthen bare ikke er udtaget til turen. Det står i forlængelse af, at det bliver nævnt, at Amankwaa, Toutouh og Pusic ikke er taget med.

    Det samme gælder i øvrigt U20-spilleren Nicklas Røjkær, som tidligere har været med på træningslejre, men aldrig har været en del af førsteholdstruppen.
    Strengt taget kan der jo være mange grunde til, at Røjkjær ikke er med, men jeg tolker det nu lidt, som om han helt enkelt bare ikke er relevant for førsteholdet lige nu. Om han bliver det, må tiden jo så vise.
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Gandhi Se meddelelser
    Det tror jeg ikke. Her er en artikel om købet af Robert Skov, og til sidst bliver det kort nævnt, at Røjkjær simpelthen bare ikke er udtaget til turen. Det står i forlængelse af, at det bliver nævnt, at Amankwaa, Toutouh og Pusic ikke er taget med.



    Strengt taget kan der jo være mange grunde til, at Røjkjær ikke er med, men jeg tolker det nu lidt, som om han helt enkelt bare ikke er relevant for førsteholdet lige nu. Om han bliver det, må tiden jo så vise.
    Jeg tolker nedenstående som om, at Røjkjær er fortid i klubben.

    "De har fået frie hænder til at finde en ny klub, da de ikke umiddelbart er med i vores planer, og både de og deres repræsentanter kender forudsætningerne," siger Ståle.
    Det samme gælder i øvrigt U20-spilleren Nicklas Røjkær, som tidligere har været med på træningslejre, men aldrig har været en del af førsteholdstruppen.

  15. De følgende 10 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Man har så formået at blive pulet godt og grundigt af Zenit med 5-0. Man stillede op i stærkeste opstilling mens Zenit kom med deres B hold i første halvleg. Alligevel formåede man at være nede 3-0 efter 30 minutter. Dette er selvfølgelig uacceptabelt og igen ser man Vavro og Luftner sejle rundt. Det bliver jo aldrig bedre med de to..

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    1: Jeg håber Ståle har mange flere midler at gøre godt med i resten af dette vindue, hvor særligt defensiven springer i øjnene, men offensiven kan heller ikke sige sig fri. Det er tydeligt at der mangler kvalitet i Santander-klassen, udover Santander selv.
    2: Det kan blive rigtig grimt mod Atletico Madrid.

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Skov var bedre end Kusk, Gregus var bedre end Kvist, Falk var bedre end Thomsen, Zeca var Zeca light, Boilesen var bedre end Pierre, Stephan skulle have stået, Vavro og Lufter er en joke

    Carlo havde enkelte fine aktioner men var ikke synderlig imponerende, tværtimod mistede han mange bolde.
    Wind viste en del mere, men alt om ham sejlede, alligevel var han det største lyspunkt i anden halvleg, og kommer fra kampen som den bedste af angriberne...
    Roerslev var anonym I sin optræden, altså udover hans boldtab der kostede 5-0 målet...

    Pieros og Pavlovic var tæt på at være fuldstændig anonyme, og jeg har ikke nogle umiddelbare highlights...

    Jeg så kampen med lidt afbrydelser, men det jeg så var fokus på at holde fundamentet, stå rigtigt og koordinere et solidt pres, og ellers bygge hurtigt op og komme til afslutninger. Vi tabte 5-0, så.... Jah, vi er da kommet igang! Nogle sekvenser var fine, særligt omkring presset, men meget var...
    Sidst redigeret af Wonderboy : 22.01.18 kl. 18:20

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Ståle må være presset på sit job. Taber vi til Brøndby d. 4. skal hans tid altså være forbi. Jeg har forsvaret ham meget, men hans arrogante stil, bider ham i røven nu. udover forsvaret, er angriberne pinlige..

    På positiv-siden er der Falk tilbage. Skov er lige bestået, men bestemt ikke mere.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    1: Jeg håber Ståle har mange flere midler at gøre godt med i resten af dette vindue, hvor særligt defensiven springer i øjnene, men offensiven kan heller ikke sige sig fri. Det er tydeligt at der mangler kvalitet i Santander-klassen, udover Santander selv.
    2: Det kan blive rigtig grimt mod Atletico Madrid.
    Atletico står 11 mand i eget felt, og score 1 mål på en omstilling som de fejre med samme entusiasme som nytår på et hospice i nord Sibirien. Resten af tiden står de kompakt og vi taber samlet 0-2 på to fuldstændig ens kampe. Det kommer til at blive en fest. Boilesen bliver vores MotM x2.

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    De kan træne herfra og til juleaften, og det vil stadigvæk ikke have nogen effekt, hvis spillerne ikke er 110% koncentreret på dette her niveau i 90 min. Så taber man... tadaaaa, 5-0. Det kunne endda have været meget værre!
    Men igen, hvis koncentrationen ikke er der, kan de lige så godt rejse hjem og jokke rundt om søerne ind til sæsonstart.

  26. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 9 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 13.07.18, 12:49
  2. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  3. FCK-HSV i Dubai
    By morten4300 in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 11.09.05, 10:06
  4. FCK vs. Hamborg i Dubai
    By morten4300 in forum Bazar
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 09.09.05, 16:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •