Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 127

Emner: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    De kan træne herfra og til juleaften, og det vil stadigvæk ikke have nogen effekt, hvis spillerne ikke er 110% koncentreret på dette her niveau i 90 min. Så taber man... tadaaaa, 5-0. Det kunne endda have været meget værre!
    Men igen, hvis koncentrationen ikke er der, kan de lige så godt rejse hjem og jokke rundt om søerne ind til sæsonstart.
    Ståle så godt som enig med dig omend lidt mindre harsk :-)

    https://www.fck.dk/nyhed/staale-alt-...defensive-fejl

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Træningskampen i dag viste med al tydelighed det som mange af os vidste i forvejen.. Der mangler simpelthen kvalitet i begge felter, hvor henholdsvis vores angreb med Pieros og Pavlovic fremstår ekstremt tandløst mens vores centerforsvar med Luftner og Vavro bare er en omvandrende gavebod.. At så åbenlyst et problem ikke er blevet identificeret af de sportslige ansvarlige er simpelthen pinligt.. Hverken Pieros eller Pavlo har niveau til at starte for os.. Så Santander eller ej bør der findes en ny angriber som formår at gøre ondt på modstanderen.. Jeg er næsten ligeglad om det er et skur eller en lille væver type, men vi skal have en ind, som modstanderens forsvar har svært ved at håndtere.. Når Pieros og Pavlovic spiller sammen er det som om at modstanderens forsvar kan lukke helt ned uden overhovedet at anstrenge sig.. Det er for mig at se et af de største problemer vi har, for spillet ude på banen fungerer ofte ganske fint..

  3. De følgende 9 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    616

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Træningskampen i dag viste med al tydelighed det som mange af os vidste i forvejen.. Der mangler simpelthen kvalitet i begge felter, hvor henholdsvis vores angreb med Pieros og Pavlovic fremstår ekstremt tandløst mens vores centerforsvar med Luftner og Vavro bare er en omvandrende gavebod.. At så åbenlyst et problem ikke er blevet identificeret af de sportslige ansvarlige er simpelthen pinligt.. Hverken Pieros eller Pavlo har niveau til at starte for os.. Så Santander eller ej bør der findes en ny angriber som formår at gøre ondt på modstanderen.. Jeg er næsten ligeglad om det er et skur eller en lille væver type, men vi skal have en ind, som modstanderens forsvar har svært ved at håndtere.. Når Pieros og Pavlovic spiller sammen er det som om at modstanderens forsvar kan lukke helt ned uden overhovedet at anstrenge sig.. Det er for mig at se et af de største problemer vi har, for spillet ude på banen fungerer ofte ganske fint..
    Skal lige forstå det helt rigtigt. Viste træningskampen i dag, at Santander ikke har niveau eller er det en slåfejl/stavefejl?

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Træningskampen i dag viste med al tydelighed det som mange af os vidste i forvejen.. Der mangler simpelthen kvalitet i begge felter, hvor henholdsvis vores angreb med Pieros og Pavlovic fremstår ekstremt tandløst mens vores centerforsvar med Luftner og Vavro bare er en omvandrende gavebod.. At så åbenlyst et problem ikke er blevet identificeret af de sportslige ansvarlige er simpelthen pinligt.. Hverken Pieros eller Pavlo har niveau til at starte for os.. Så Santander eller ej bør der findes en ny angriber som formår at gøre ondt på modstanderen.. Jeg er næsten ligeglad om det er et skur eller en lille væver type, men vi skal have en ind, som modstanderens forsvar har svært ved at håndtere.. Når Pieros og Pavlovic spiller sammen er det som om at modstanderens forsvar kan lukke helt ned uden overhovedet at anstrenge sig.. Det er for mig at se et af de største problemer vi har, for spillet ude på banen fungerer ofte ganske fint..
    Problemet er bare at vi har en manager der ikke vil gøre noget ved det pga. Stædighed. I interviewet efter Zenit kampen står han og snakker om problemer defensivt. Hvor mange gange har vi ikke hørt den sang nu i denne sæson? Hvis man i Januar 2018 skal stå og snakke om det samme som man gjorde i Juli 2017 så kan det kun være fordi de spillere der skal udføre det bare ikke er dygtige nok til det.
    Pavlovic har snart været i to år og han er ligeså elendig som han var dag 1. Utroligt man ikke gøre noget ved det.

  7. De følgende 10 brugere er enige:

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Skal lige forstå det helt rigtigt. Viste træningskampen i dag, at Santander ikke har niveau eller er det en slåfejl/stavefejl?
    Det var skrivefejl selvfølgelig, det er selvfølgelg Pavlovic der menes, det er retter nu.

  9. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Haha, ved det sgu snart ikke. Jeg har det lidt som om, at jeg er vidne til en mockumentary, der startede i sommer og fortsætter med at blive mere og mere absurd. Altså i forholdet mellem virkelighed og de ting, der bliver kommunikeret. Og jeg har været trist omkring det hele efteråret, men nu er det gået op for mig, at det hele er en spoof, og så finder jeg det egentlig ret sjovt.

    (Og lige om lidt er jeg tilbage i virkeligheden og finder alt håbløst)

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #22
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Ser vi forsætter hvor vi slap, hvornår indser Ståle han ikke har spillerne til den måde han vil spille fodbold på.

  12. De følgende 4 brugere er enige:

  13. #23
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    390

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Det her FCK-hold er sgu blevet til lidt af en dumster fire:

    DumpsterFire2.jpg

    Det er ude af kontrol, og ingen aner, hvordan man slukker lortet.
    "Han stiller store krav, men samtidig er det altid med kort vej til smil og jokes, og det er den balance og spænding, som skal skabes i en gruppe, og så er han 5% sindssyg". CV om Ståle i FCK BALLS

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #24
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Stoffer Se meddelelser
    Det her FCK-hold er sgu blevet til lidt af en dumster fire:

    DumpsterFire2.jpg

    Det er ude af kontrol, og ingen aner, hvordan man slukker lortet.
    Tror det er på tide man kigger nærmere på trænerteamet.
    Mon ikke det største problem er at finde der?

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Puha, en rystende indsats med et hav af fejl på et uhørt lavt niveau. Et forsvar som er hullet som en si, en midtbane der ikke får skærmet af for forsvaret og et angreb der er tandløse som sjældent set.
    Selvom det "kun" er en træningskamp og forøvrigt mod et ret godt hold (B-hold eller ej) så må vi aldrig med A-kæden falde sammen på denne måde. Der var så mange fejl og så mange ringe indsatser, at det er naivt at tro, at vi kommer ud til foråret i en væsentlig forbedret forfatning - desværre. Vi kunne reelt have tabt med et tocifret antal mål.

    Ankersen er efterhånden en joke som back, midterforsvaret laver et utal af fejl, midtbanen fylder slet ikke nok, Falk er eneste kantspiller (inkl Skov) som har "FCK-niveau", og vores eneste gode angriber er skadet. Det er i virkeligheden meget sigende, at de eneste lidt positive tendenser kom fra Holse og Wind.

    Der er et enormt arbejde at udføre i denne træningslejr. Heldigvis er der et par uger endnu, for det her må betyde træning af defensiv struktur igen og igen og igen.....


    Ps.
    Jeg mener stadig, at Ståle er den rigtige mand. Men gerne med hjælp til scouting og indkøb.

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #26
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Puha, en rystende indsats med et hav af fejl på et uhørt lavt niveau. Et forsvar som er hullet som en si, en midtbane der ikke får skærmet af for forsvaret og et angreb der er tandløse som sjældent set.
    Selvom det "kun" er en træningskamp og forøvrigt mod et ret godt hold (B-hold eller ej) så må vi aldrig med A-kæden falde sammen på denne måde. Der var så mange fejl og så mange ringe indsatser, at det er naivt at tro, at vi kommer ud til foråret i en væsentlig forbedret forfatning - desværre. Vi kunne reelt have tabt med et tocifret antal mål.

    Ankersen er efterhånden en joke som back, midterforsvaret laver et utal af fejl, midtbanen fylder slet ikke nok, Falk er eneste kantspiller (inkl Skov) som har "FCK-niveau", og vores eneste gode angriber er skadet. Det er i virkeligheden meget sigende, at de eneste lidt positive tendenser kom fra Holse og Wind.

    Der er et enormt arbejde at udføre i denne træningslejr. Heldigvis er der et par uger endnu, for det her må betyde træning af defensiv struktur igen og igen og igen.....


    Ps.
    Jeg mener stadig, at Ståle er den rigtige mand. Men gerne med hjælp til scouting og indkøb.
    Du har ret. Lige nu er Ståle stadigvæk den rigtige mand, men står vi til sommer og der ikke står europæisk fodbold på menuen, så skal han være fortid. Klubben kan ikke bære et så ringe et udbytte, af de penge der er puttet i den. Dog burde man allerede nu omstrukturere fuldstændig i scoutingsektoren. De har simpelthen for mange missere, selvom Ståle som manager også har været inde over.
    På falderebet er det lige før jeg ønsker mig tilbage til de gode gamle Hans Backe-dage, hvor man stod fuldstændig knivskarpt i defensiven, selvom det ikke var forfærdeligt seværdigt.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #27
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Du har ret. Lige nu er Ståle stadigvæk den rigtige mand, men står vi til sommer og der ikke står europæisk fodbold på menuen, så skal han være fortid. Klubben kan ikke bære et så ringe et udbytte, af de penge der er puttet i den. Dog burde man allerede nu omstrukturere fuldstændig i scoutingsektoren. De har simpelthen for mange missere, selvom Ståle som manager også har været inde over.
    På falderebet er det lige før jeg ønsker mig tilbage til de gode gamle Hans Backe-dage, hvor man stod fuldstændig knivskarpt i defensiven, selvom det ikke var forfærdeligt seværdigt.
    Du får det til at lyde som om, at vi under Ståle, aldrig har stået knivskapt defensivt. Sandheden er, at det først begyndte at sejle i sommers, efter han har haft tid til at implementere sig selv i sin håbløse dobbelrolle. Hvornår træder ledelsen i karakter, og banker i bordet. Han gaber over mere end han kan magte. Jeg savner efterhånden CV.

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #28
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Jeg elsker at Ståle har sagt at der skulle kigges videomateriale i gennem, og sorteres fra hvor det ikke var godt nok.
    Men Pavlovic, Matic, Bengtsson og Lüftner er her stadig?!

    Jeg forstår ikke hvorfor der ikke hentes en kaptajn til det forsvar, en bund solid midtbanespiller, og en klasse angriber!
    Lüftner og Vavro må en tur på bænken, indtil de har lært at være forsvarsspillere!

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #29
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kroos Control Se meddelelser
    Jeg elsker at Ståle har sagt at der skulle kigges videomateriale i gennem, og sorteres fra hvor det ikke var godt nok.
    Men Pavlovic, Matic, Bengtsson og Lüftner er her stadig?!

    Jeg forstår ikke hvorfor der ikke hentes en kaptajn til det forsvar, en bund solid midtbanespiller, og en klasse angriber!
    Lüftner og Vavro må en tur på bænken, indtil de har lært at være forsvarsspillere!
    Det er jo nok nemt nok at svare på.

    1) Vi kan ikke skifte hele truppen på en gang. 4-5 spillere har måttet lade livet (hvis Verbic tælles med) - flere følger nok til sommer.

    2) Der skal også være klubber, som er interesseret i at købe eller i det mindste blot overtage deres løn.

    3) Vi ligger i Danmark og har ikke uanede finanser. Uden at jeg har prøvet at sidde som sportsdirektør, så vil jeg godt vove pelsen og påstår, at det ikke er skide nemt lhverken at finde eller at få økonomi til at hænge sammen til at hente en kaptajn til forsvaret, en solid midtbanespiller og en klasseangriber. For så tror jeg egentlig, at man havde gjort det.

  26. De følgende 4 brugere er enige:

  27. #30
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Eiken88 Se meddelelser
    Du får det til at lyde som om, at vi under Ståle, aldrig har stået knivskapt defensivt. Sandheden er, at det først begyndte at sejle i sommers, efter han har haft tid til at implementere sig selv i sin håbløse dobbelrolle. Hvornår træder ledelsen i karakter, og banker i bordet. Han gaber over mere end han kan magte. Jeg savner efterhånden CV.
    Sandheden er nok også, at de trænere vil få et problem med forsvaret, når de alle 4 er forsvinder (Ankersens skade talt med). Når det er sagt, så er det selvfølgelig tydelig for enhver, at der har været for mange fejlskud på indkøbssiden.
    Men i den nye struktur tror jeg nu også, at Holmstrøm kommer tættere på beslutningsprocessorne også selvom det sportslige udvalg har været der før. Jeg ser det i hvert fald sådan.

Side 2 af 9 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 13.07.18, 12:49
  2. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  3. FCK-HSV i Dubai
    By morten4300 in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 11.09.05, 10:06
  4. FCK vs. Hamborg i Dubai
    By morten4300 in forum Bazar
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 09.09.05, 16:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •