Side 3 af 9 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 127

Emner: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Jeg forstår ikke helt opstandelsen over gårsdagens resultat. Hvad havde folk regnet med? Santander er ude, Johansson er ude, det er stadig Ståle, der er træner.

    Det virker, som om rigtig mange er hoppet med på fortællingen om, at hvis bare holdet får mere tid, så lærer de det svære system, og så kører alt som før. Det kunne også være, at en stor del af truppen er fejlcastet, taktikken er læst af modstanderne, for mange spillere er mere præget af de mange nedture, end træneren og fansene troede, og der er stadig ingen reelle ledere på holdet.

    Med vores nuværende spillestil ser jeg ubetinget Santander som vores vigtigste spiller og i hvert fald den, der er sværest at erstatte - og ikke meget tyder på, at der er planer om at hente en udefra, der kan nogle af de ting, han kan, eller noget andet end de to andre - eksempelvis løbe dybt. Dermed kommer vores angreb i starten af foråret (mindst) igen til at bestå af Pieros og Pavlovic. Så må det være op til den enkelte at vurdere vores chancer for at gå videre i pokalturneringen og nærme os de tre tophold i ligaen, når man næppe skal forvente, at taktikken pludselig bliver tilpasset de spillere, der er til rådighed.

    Forhåbentlig kommer vi på en eller anden måde i gang, så forårssæsonen ikke allerede er mere eller mindre forbi om få uger, men p.t. ruster jeg mig mere til nogle meget triste måneder.
    HIC SUNT LEONES


  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Jeg forstår ikke helt opstandelsen over gårsdagens resultat. Hvad havde folk regnet med? Santander er ude, Johansson er ude, det er stadig Ståle, der er træner.
    Jeg tror man (jeg) havde regnet med at efter:
    1) Den elendige efterårssæson
    2) Udtalelserne fra sportslig ledelse og direktion om udrensning og forstærkning
    3) Åbenlyse taktiske tilpasningsvanskeligheder
    4) Risiko for nedrykningsspil og misset europæisk.

    ..at nogen havde gjort noget. Nu fremstår den sportslige ledelse og direktionen som handlingslammede og åbenlyst blinde overfor problemstillingerne. Kampen i går viste at vi IKKE har flyttet os synderligt i forhold til de kendsgerninger vi så i efteråret. At tabe til et russisk hold er ingen skam, men at tabe 5-0 til et russisk hold er under al kritik i den situation vi er i. Kan godt være Ståle så lyspunkter i kampen, men det gjorde jeg ikke. Vi lukkede 5 mål ind og scorede 0! 0!!!!!! Jeg forventede mere af den bedste træner vi nogensinde har haft! Men jeg har mistet tiltroen til ham.

    Mvh
    Frederik

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Sidder og ser FC mod Evergrande, og hold nu op hvor er Pavlo elendig. Brændte chancer og dårlige beslutninger. Falk, Ankersen, Zeca og Kvist spiller alle en fornuftig halveg, med Falk som halvegens bedste spiller.
    Jeg ved ikke om de unge nogensinde får chancen i Superligaen, men efter 25 min. på banen i 2. halveg, må man bare sige, at de unge gør det godt. Carlo og Rørkjær bringer en masse fart og vilje. De virker ganske uimponerede og har godt gåpåmod.

    Jeg frygter dog lidt, at de aldrig nogensinde vil få chancen for, at tilspille sig andet en plads i perifirien. I de to double-sæsoner var der muligheder en-masse for at give en flok unge spillere chancen, da de kunne støtte sig op af spillere som Santa, NJ, Augustinsson osv., i en periode hvor der var fuldstændig optur på holdet, men de fik bare aldrig chancen. Nu hvor holdet er fyldt med elendige/lettere begrænset spillere, så ser det stadig ud til, at de kun får chancen i træningskampe og i pokalen mod 1/2. div. hold, med den begrundelse af, at de unge ikke skal bringes ind på et hold, som ikke spiller optimalt. Undskyld sproget, men hvornår helved skal man så? Vi har adskillige spændende unge spillere omkring holdet, og de kan bestemt ikke gøre det dårligere en b.la. Pavlovic, Matic og Kusk.

    PS: Endnu en dejlig aktion af Rørslev og Carlo.

  5. De følgende 5 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Fin kamp af drengene i dag.. Med undtagelse af Pavlovic, der igen spillede en katastrofal kamp..

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Jeg vil hverken gøre det langt eller besværligt.
    Vi mangler en angriber, Pavlovic er en joke, og Pieros fungerer ikke I det nuværende setup. Om det er opspil, indlæg eller medspillere ved jeg ikke, men Pavlovic hjælper i hvert fald ikke på at få ham igang.

    Let's go shopping.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    946

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Det var godt nok en sløj omgang mod et kinesisk hold på niveau med et jævnt 1. divisionshold.

    Vi er helt upressede det meste af kampen og er stort set ikke farlige. Pavlovic viser at han i den grad har brug for at se nye græsgange, enten på en udlejning eller et salg, for han er da totalt nede kulkælderen.

    I dag synes jeg de bedste var de unge. Resten var blød mellemvare

    Vi får ørerne i maskinen med BØFs GEGGENPRESSSSSSSS og skal vitterligt være tilfredse med at ende i top 6 eller måske bare håbe på at vinde nedrykningsslutspillet, for dét her hold er lige præcis så tandløst som dét der lukkede et rædselsfuldt efterår.

    Øv, det bliver et lorteforår, for der kommer ikke til at ske en magisk forvandling af holdet.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Eiken88 Se meddelelser
    Fin kamp af drengene i dag.. Med undtagelse af Pavlovic, der igen spillede en katastrofal kamp..
    Jeg er virkelig imponeret over at han kan holde sådan et dårligt niveau og stadig få lov til at spille alle kampene!
    Pavlovic skulle have scoret 2 mål i dag og lavet en assist. Men han vælger at loppe den, i stedet for at spille tilbage til Holse, der er helt fri på kanten af feltet - suk altså!

    Hvis han stadig spiller til foråret, så ved jeg ikke hvad fanden Ståle fejler oppe i hovedet, men han bør seriøst søge noget lægehjælp, for så er den da HELT gal!

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Vi kan passende hente Jackson Martinez som ikke får spilletid hos dagens modstander

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Sidder og ser FC mod Evergrande, og hold nu op hvor er Pavlo elendig. Brændte chancer og dårlige beslutninger. Falk, Ankersen, Zeca og Kvist spiller alle en fornuftig halveg, med Falk som halvegens bedste spiller.
    Jeg ved ikke om de unge nogensinde får chancen i Superligaen, men efter 25 min. på banen i 2. halveg, må man bare sige, at de unge gør det godt. Carlo og Rørkjær bringer en masse fart og vilje. De virker ganske uimponerede og har godt gåpåmod.

    Jeg frygter dog lidt, at de aldrig nogensinde vil få chancen for, at tilspille sig andet en plads i perifirien. I de to double-sæsoner var der muligheder en-masse for at give en flok unge spillere chancen, da de kunne støtte sig op af spillere som Santa, NJ, Augustinsson osv., i en periode hvor der var fuldstændig optur på holdet, men de fik bare aldrig chancen. Nu hvor holdet er fyldt med elendige/lettere begrænset spillere, så ser det stadig ud til, at de kun får chancen i træningskampe og i pokalen mod 1/2. div. hold, med den begrundelse af, at de unge ikke skal bringes ind på et hold, som ikke spiller optimalt. Undskyld sproget, men hvornår helved skal man så? Vi har adskillige spændende unge spillere omkring holdet, og de kan bestemt ikke gøre det dårligere en b.la. Pavlovic, Matic og Kusk.

    PS: Endnu en dejlig aktion af Rørslev og Carlo.
    Du mener vel Roerslev

    Rolig nu. Der er vel ingen grund til at smide 16-17 årige drenge, ind på førsteholdet, selvom de overhovedet ikke er klar til seniorfodbold bare fordi vi er foran i ligaen. Roerslev viste sidste sæson at han var den første af årgangen som var klare til at komme ind og få lidt minutter, men han havde dog en lille tilbagefald med nogle dårlige indsatser og lidt skader. i efteråret viste Holse at han med hans energiske stil kan gøre sig gældende, men nogle af hans kampe viser at stadig er lidt fra at kunne gøre en forskel. Ståle udtalte efter kampen mod Vejle at Wind altid har scoret en del mål når han har trænet med 2. holdet, men at han har haft svær ved at følge med i tempoet i spillet.

    De sidste mange ungdomsårgange vi har haft har der ikke været nogle spillere der var værd at satse på, det er også derfor at der har været så meget hype omkring denne årgang med Roerslev, Wind, Hjulmand Racic, Vesterlund, Holse og Bellman. Men de er stadig kun 18 år endnu, så der er stadig noget tid før de kan gøre sig gældende til til startopstillingen.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kroos Control Se meddelelser
    Jeg er virkelig imponeret over at han kan holde sådan et dårligt niveau og stadig få lov til at spille alle kampene!
    Pavlovic skulle have scoret 2 mål i dag og lavet en assist. Men han vælger at loppe den, i stedet for at spille tilbage til Holse, der er helt fri på kanten af feltet - suk altså!

    Hvis han stadig spiller til foråret, så ved jeg ikke hvad fanden Ståle fejler oppe i hovedet, men han bør seriøst søge noget lægehjælp, for så er den da HELT gal!
    Mon ikke Ståle satser på at holde ham varm så han bliver udtaget til VM og dermed kan få nogle af hans penge tilbage, kontra nu hvis han skulle sælge en angriber der score på ca hvert 30 forsøg. Dem er der nok rimelig mange af på i diverse serieklubber....
    Sidst redigeret af phillipo : 25.01.18 kl. 14:56

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Vi kan passende hente Jackson Martinez som ikke får spilletid hos dagens modstander
    Ja, lad os da hente en spiller, der tjener 100 mio. kr om året! Glimrende idé.

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #42
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Må ikke Ståle satser på at holde ham varm så han bliver udtaget til VM og dermed kan få nogle af hans penge tilbage, kontra nu hvis han skulle sælge en angriber der score på ca hvert 30 forsøg. Dem er der nok rimelig mange af på i diverse serieklubber....
    Pavlovic kan jo ikke en gang score på 30 forsøg! Håber de skyder ham afsted nu, og køber noget kvalitet, så vi i det mindste kan redde noget af sæsonen og måske (MÅSKE!) have chancen for at spille europæisk næste sæson.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #43
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Du mener vel Roerslev

    Rolig nu. Der er vel ingen grund til at smide 16-17 årige drenge, ind på førsteholdet, selvom de overhovedet ikke er klar til seniorfodbold bare fordi vi er foran i ligaen. Roerslev viste sidste sæson at han var den første af årgangen som var klare til at komme ind og få lidt minutter, men han havde dog en lille tilbagefald med nogle dårlige indsatser og lidt skader. i efteråret viste Holse at han med hans energiske stil kan gøre sig gældende, men nogle af hans kampe viser at stadig er lidt fra at kunne gøre en forskel. Ståle udtalte efter kampen mod Vejle at Wind altid har scoret en del mål når han har trænet med 2. holdet, men at han har haft svær ved at følge med i tempoet i spillet.

    De sidste mange ungdomsårgange vi har haft har der ikke været nogle spillere der var værd at satse på, det er også derfor at der har været så meget hype omkring denne årgang med Roerslev, Wind, Hjulmand Racic, Vesterlund, Holse og Bellman. Men de er stadig kun 18 år endnu, så der er stadig noget tid før de kan gøre sig gældende til til startopstillingen.
    Du nævner, at de ikke kan gøre sig gældende i startopstillingen. Men hvor mange i den nuværende startellever excellerer voldsomt for tiden? Meget få. Vi ligger på nuværende tidspunkt nr. 6 i den danske superliga, med den absolut dyreste trup. Argumentet flyver derfor ikke. Talenterne er der jo. Nartey, Victor Jensen, Bidstrup, Wind, Rørselv (Roerslev :-)))))) og Carlo. At man i København ikke vil sende 16-18 årige på banen virker ganske besynderligt, da b.la Køln allerede har givet Nartey debut i Bundesligaen. Victor Jensen ser man nok også omkring Ajax' førstehold fra næste sæson.

    Men argumentet er vel kun spændende i en periode, hvor klubben på ny har forsømt muligheden for at rykke sig fra at være et skandinavisk tophold til et europæisk sub-top hold.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #44
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Bigtimebowler Se meddelelser
    Vi kan passende hente Jackson Martinez som ikke får spilletid hos dagens modstander
    Aguero har kontraktudløb til sommer, og Ronaldo vil vidst gerne væk fra Real Madrid. Det kunne også fint nok.

  25. De følgende 6 brugere er enige:

  26. #45
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Træningslejr i Dubai Vinter 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Må ikke Ståle satser på at holde ham varm så han bliver udtaget til VM og dermed kan få nogle af hans penge tilbage, kontra nu hvis han skulle sælge en angriber der score på ca hvert 30 forsøg. Dem er der nok rimelig mange af på i diverse serieklubber....
    Holder Ståle fast i ham, kan vi godt skyde en hvid pil efter mesterskabsslutspillet. Han er lige så horribel en investering, som Pape Diouf var i sin tid.


Side 3 af 9 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 13.07.18, 12:49
  2. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  3. FCK-HSV i Dubai
    By morten4300 in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 11.09.05, 10:06
  4. FCK vs. Hamborg i Dubai
    By morten4300 in forum Bazar
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 09.09.05, 16:30

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •