Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 63

Emner: Træning op til Derby

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Træning op til Derby

    Er der en vennlig sjæl der skal se træning op til derbyet der kan give en update på Fischer og Santander :)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Træning op til Derby

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Er der en vennlig sjæl der skal se træning op til derbyet der kan give en update på Fischer og Santander :)
    Ståle sagde i dag, at Fischer er lovet en plads i truppen på søndag, men hvor meget spilletid det bliver til afhænger af de næste træninger. Santander skulle være klar om 14 dages tid.
    Sidst redigeret af Bakkedal : 01.02.18 kl. 22:25 Årsag: Fede fingre

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Træning op til Derby

    Jeg ser to forskellige formationer der kan bruges til derbyet alt efter hvor offensivt Ståle griber det an. Vi er jo trods alt på hjemmebane, så prøver den sikre først. Håber ikke han stiller med Boilesen som CB, hvilket jeg heller ikke tror han gør.
    Her vælger jeg at køre med Boile på backen da de fleste af os vel nok er enige i at det er dér at han er bedst. Det tror jeg også Ståle synes, og det er sådan han stilte op i den sidste træningskamp mod Shaktar.

    Olsen
    Ankersen Luftner Vavro Boilesen
    Skov Kvist Zeca Falk
    Pieros Pavlovic

    Vi må nok konkludere at Ståle ikke bare smider sin nye stjerene direkte i start 11eren. Fischer er også en god type at have som joker. Han er hurtig, kan noget på egen hånd og vil udfordre. Han kan komme ind og skabe noget ravage hvilet jeg godt kan se en fidus i

    Opstillingen (som ikke kommer til at ske) men som jeg håber på

    Olsen
    Ankersen Luftner Vavro Boilesen
    Skov Kvist Zeca Falk
    Fischer
    Pieros

    Fischer i venstre side, bag ved Pieros. Når man kigger på den opstilling så ligner det faktisk et hold der kan spille bold.
    Medmindre at Luftner tager et "raid" opad banen Zanka/Hangeland-stil, hvilket jeg virkelig ikke er tilhænger af.
    Falk og Fischer kunne nok lave noget bytte-rundt i løbet af sådan en kamp. De slår mig som to typer der tænker fodbold på samme måde. Ser det også som en fordel at have Fischer liggende foran Boilesen som han kender fra Ajax
    Sidst redigeret af KøbenhavnerDyret : 02.02.18 kl. 00:11

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Træning op til Derby

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser
    Her vælger jeg at køre med Boile på backen da de fleste af os vel nok er enige i at det er dér at han er bedst. Det tror jeg også Ståle synes, og det er sådan han stilte op i den sidste træningskamp mod Shaktar.
    Det gjorde han faktisk - desværre - ikke. Boilesen startede i det centrale forsvar sammen med Lüftner mod Shakhtar. Så jeg tror, der er en vis sandsynlighed for, at det bliver modellen mod Brøndby.

    Hvis Fischer bare er i nogenlunde form, håber jeg, han starter inde. Han bør være en forstærkning i det angreb, om han så spiller på 80 procent. Men jo, han vil selvfølgelig også være en god joker at smide ind, når vi skal satse hele butikken til sidst og indhente et par mål. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Træning op til Derby

    Forsvaret er da klart mest stabil med Boilesen derinde ? Er med på vi mister lidt offensivt ved han ikke spiller back men jeg syntes det er vigtigere at have der styre sentral linjen

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,215

    Re: Træning op til Derby

    Citat Oprindeligt indsendt af KøbenhavnerDyret Se meddelelser

    Vi må nok konkludere at Ståle ikke bare smider sin nye stjerene direkte i start 11eren. Fischer er også en god type at have som joker. Han er hurtig, kan noget på egen hånd og vil udfordre. Han kan komme ind og skabe noget ravage hvilet jeg godt kan se en fidus i

    Opstillingen (som ikke kommer til at ske) men som jeg håber på

    Olsen
    Ankersen Luftner Vavro Boilesen
    Skov Kvist Zeca Falk
    Fischer
    Pieros
    Så du FCK- FCM i efteråret lige efter tansfervinduet lukkede? Der startede både Zeca og Vavro, så det er en fin generel påstand, ovenstående, men det er på ingen måde udelukket at Fischer starter inde. Jeg tror du har ret i din sidst opstilling. Fischer er købt ind til Grønkjær / Nikolaj rollen, og er en mand man i den grad satser på at kunne bygge det næste fck hold op om. Ståle snakkede på pressemødet mellem linierne om formationændringer, i første omgang tænker man 4-4-1-1, med Fischer på grønkjærs plads.
    Jeg fornemmer også at ståles 3.0 er under opbygning. Den central akse der skal hedde Lüftner, Zeca, Fischer. Derfor starter Fischer.
    Alene den effekt det vil give på stadion, at starte fischer, er grund til at starte ham. Det vil give et skud energi til FCK siden at starte ham. Det vil være en torn i øjet på Brøndby at starte ham. Nu har jeg ikke læst inden på blokken på det seneste, men jeg er sikker på at Fischer signingen er en af dem der gør lidt ondt derude.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Træning op til Derby

    Stephan starter i hvert fald ude og er nu sur: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-til-bif-brag/

    Klart at han bliver skuffet, når han nu plejer at stå i Pokalen. Denne kamp er dog bare en hel del vigtigere, end de plejer at være. Stephan kan for min skyld på kampen mod Randers, hvis vi vinder søndag.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #8
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Træning op til Derby

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Stephan starter i hvert fald ude og er nu sur: https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-til-bif-brag/

    Klart at han bliver skuffet, når han nu plejer at stå i Pokalen. Denne kamp er dog bare en hel del vigtigere, end de plejer at være. Stephan kan for min skyld på kampen mod Randers, hvis vi vinder søndag.
    Bphan plejer jo at stå i pokalen - og Robin i resten. Hvis det er omvendt nu, behøver han vel ikke at være skuffet.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Træning op til Derby

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Bphan plejer jo at stå i pokalen - og Robin i resten. Hvis det er omvendt nu, behøver han vel ikke at være skuffet.
    Det mest sandsynlige er nok bare, at han slet ikke får nogen kampe.

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Træning op til Derby

    Jeg kan godt forstå at Stephan er vred. Han har på ingen måde spillet sig af, og har været super loyal. Noget han selvfølgelig sikkert også tager sig godt betalt for. Udadtil har han dog altid taget sin position med oprejst pande. At han ikke får den her kamp, forstår jeg ikke Ståles disposition af. Det er jo heller ikke fordi Robin har brilleret. Faktisk håbede jeg i løbet af efteråret, at Stephan var prioriteret, da Robin var helt igennem ordinær. Men der er åbenbart ikke en fair kamp om pladsen i buret. Det kan meget vel betyde at han ser sig om efter noget andet til sommer, hvilket man ikke kan fortænke ham i. Jeg vil være super ærgerlig, da han er en dygtig keeper.


  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Træning op til Derby

    Jeg er enig i de ting der bliver sagt om Stephan.
    Det er virkelig håbløst at man ikke lader ham stå i en pokalkamp også selvom det et den vigtigste kamp i foråret.
    Robin Olsen har været ringe i denne her sæson og at Ståle Solbakken bliver ved med at foretrække Olsen siger jo alt om at der ikke er en fair kamp om målmandsposten. Hvad skal Stephan ellers gøre end det han allerede har gjort? Jeg tror, men håber ikke at han smutte til sommer. Stephan er efter min mening en bedre målmand end Olsen. Især med fødderne.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Træning op til Derby

    Skulle der være nogen, som overværede træningen på 10eren i dag, og eventuelt har noget spændende at berette? Ikke overraskende tænkes især på Fischer, hehe.

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Træning op til Derby

    Det giver da vel sig selv at Robin og bagkæden skal have alle de minutter sammen de kan, inden EL og Ligakampene, med tanke på hvor elendige de har været i efteråret.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  22. De følgende 5 brugere er enige:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    457

    Re: Træning op til Derby

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Det giver da vel sig selv at Robin og bagkæden skal have alle de minutter sammen de kan, inden EL og Ligakampene, med tanke på hvor elendige de har været i efteråret.
    Ja da. Men når nordmanden tidligere har udtalt at 2 målmanden altid står pokalkampene uanset hvad, så kommer han jo til at fremstå meget utroværdig.
    Jeg kan sagtens forstå at Stephan er rasende over det her. Jeg ved selv hvordan det kan være sådanne ting. Man bliver lovet et men der sker noget andet.

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Træning op til Derby

    Jeg kan ikke holde ud at mine "medfans" hylder Bøfphan, det sidste vores forsvar har brug for pt. er en ny mand de ikke har spillet med like ever.....Gad vide hvordan folk ville ta det hvis Toutouh klynkende gik i pressen med "armen det er jo min tur nu"
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar


Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Derby 19/2
    By Sir Lanng in forum De korte linier
    Svar: 66
    Sidste Meddelelse: 20.02.17, 22:09
  2. Billet til away Derby d. 6.4
    By Latter in forum Bazar
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 06.04.15, 06:45

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •