Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 27

Emner: FCK Inside - 1. Februar 2018

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    FCK Inside - 1. Februar 2018

    I løbet af det glimrende arrangement i går, blev jeg klogere på lidt ting.


    1. Toutouh er definitivt totalt færdig og kaput i klubben, og Ståle gik ved flere lejligheder ganske hårdt til ham. (Ankersen fik også et par "motiverende kommentarer")
    2. Falk er, når Ståle tvinges til at svare, spilleren i truppen som rummer det højeste potentiale. - Men truppen rummer, ifølge Ståle, enormt meget potentiale, og vi er på vej mod et nyt storhold. (Jeg er enig i det med potentialet, og jeg stoler på Ståle for resten af pengene.)
    3. Fischer er en ret cool fyr. - Han formåede efter min mening at udstråle vinderlyst og ambition, samtidig med at han virker ydmyg og villig til at kæmpe for det. - Hvordan det så kan lade sig gøre.
      • Han er i øvrigt blevet lovet en plads i truppen på søndag, om han får spilletid melder historien ikke endnu. - Han lader til at skulle flyttes rundt på banen, så vidt jeg forstod primært Venstre kant og "lille angriber".

    4. Skov virker lidt som Kusk 2.0, dog lidt mindre genert både til interview og på banen og med lidt mere gåpåmod.
      • Silkeborg er en vildt meget federe by end Herning!

    5. Jeg forstod på Ståle at vi kommer til at satse lidt mere på at gennemføre kontra. Det er dog min egen tolkning af hvad Ståle sagde.
    6. SKADER
      • Erik: Skulle være tilbage i midten af marts
      • Santander: Skulle være klar i løbet af 14 dage.



    Det var umiddelbart de største pointer af hvad jeg fangede, tilføj endelig hvis jeg har misset eller glemt noget.


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: FCK Inside - 1. Februar 2018

    Har hørt rygter om dårlig form /mangel på motivasjon hos Toutouh, kom Ståle ind på hva som var årsaken

  3. #3
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: FCK Inside - 1. Februar 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Har hørt rygter om dårlig form /mangel på motivasjon hos Toutouh, kom Ståle ind på hva som var årsaken
    Han havde festet 14 dage efter the double var i hus............

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: FCK Inside - 1. Februar 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Har hørt rygter om dårlig form /mangel på motivasjon hos Toutouh, kom Ståle ind på hva som var årsaken
    Det lød i høj grad på Ståle, som om at Toutouh ikke gad, og i øvrigt var kommet tilbage fra ferie i Uacceptabelt dårlig fysisk forfatning.

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: FCK Inside - 1. Februar 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Det lød i høj grad på Ståle, som om at Toutouh ikke gad, og i øvrigt var kommet tilbage fra ferie i Uacceptabelt dårlig fysisk forfatning.
    Så kan man vel undre sig over hvorfor han skulle have så mange chancer i efteråret. Han var så ynkeligt dårlig, men alligevel blev Ståle ved med at bruge ham. Det er da på grænsen til hykleri af Ståle, når han hænger ham ud.

  7. De følgende 14 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: FCK Inside - 1. Februar 2018

    Sagde han noget om, hvorfor Røjkjær allerede var blevet opgivet?

    Og hvordan ser det ud med Keitas skade?

    Og hvad med Holse? Mange her betragter ham vist efterhånden mere som fløjspiller end angriber. Sagde Ståle noget om hans rolle?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: FCK Inside - 1. Februar 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Så kan man vel undre sig over hvorfor han skulle have så mange chancer i efteråret. Han var så ynkeligt dårlig, men alligevel blev Ståle ved med at bruge ham. Det er da på grænsen til hykleri af Ståle, når han hænger ham ud.
    Det er vel ikke hykleri, hvis han på trods af at have været lort stadig har været vurderet bedre end konkurrenterne. (Hvilket man så kan undre sig over)

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: FCK Inside - 1. Februar 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Så kan man vel undre sig over hvorfor han skulle have så mange chancer i efteråret. Han var så ynkeligt dårlig, men alligevel blev Ståle ved med at bruge ham. Det er da på grænsen til hykleri af Ståle, når han hænger ham ud.
    Det handlede måske om at prøve at få ham i gang så han kunne blive solgt. Lige nu er det vel kun Efb der er interesserede i ham og han gad vel ikke 1. division når han havde sat næsen op efter Bundesliga.

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: FCK Inside - 1. Februar 2018

    In other news - Jeg så at Cosgrave fik en fortjenstmedalje fra københavns politi, for sin indsats ved vandscooterulykken sidste år. Han var åbenbart den første læge på stedet. flot klaret Cosgrave!


  13. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    266

    Re: FCK Inside - 1. Februar 2018

    Cosgrave er ikke læge. Jeg mener, han er kiropraktor.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    266

    Re: FCK Inside - 1. Februar 2018

    Derfor er det nu godt gjort alligevel ;-)


  16. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: FCK Inside - 1. Februar 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Sagde han noget om, hvorfor Røjkjær allerede var blevet opgivet?

    Og hvordan ser det ud med Keitas skade?

    Og hvad med Holse? Mange her betragter ham vist efterhånden mere som fløjspiller end angriber. Sagde Ståle noget om hans rolle?
    Jeg mener ikke at Røjkjær blev nævnt, med så meget som en stavelse, mht. Keita mener jeg at ståle sagde midt i marts.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: FCK Inside - 1. Februar 2018

    Erik J omkring forsvarssituationen og sin egen situation:

    Cosgrave nævnte, at grundlaget for skaden kom i Ajax-kampen i Amsterdam, og fordi han bare har knoklet på, har det med tiden medført den korsbåndsskade, han nu har fået.

    - Erik følte ikke, han endnu havde klikket med Lüftner, og så længe samarbejdet med den pågældende forsvarsmakker ikke var helt på plads i midterforsvaret, havde det indflydelse på sit eget spil.
    - Han havde brugt tid på at observere Vavro og Lüftner, og havde gjort sig nogle overvejelser om hvad de gør godt, og hvor de kan forbedre sig, men det var begrænset, hvor meget han selv kunne rette på dem fra sidelinien på træningsbanen, i forhold til at være inde på banen.
    - Han anerkendte fuldt ud, at forsvarsarbejdet ikke havde været godt nok.

    Havde også en snak med Cosgrave vedrørende de mange træthedsbrud, der har været i truppen det seneste år. Han fortalte mig, at han faktisk var i gang med at skrive en videnskabelig artikel om emnet, siden det ikke bare var mange træthedsbrud, men også brud, der var kommet af mange forskellige årsager:
    - Thomsens brud var kommet af ændringen i træningsniveauet og intensiteten fra Aalborg til den franske liga.
    - Falk havde simpelthen løbet sin fod i stykker grundet sit arbejdsraseri
    - Santander var kommet for tyk hjem fra ferie
    - Gregus var det totale mysterie, for han var den spiller i truppen, som var allermindst disponeret for at lide sådan en skade, både hvad angår vægt, professionalisme, spilletid, belastning, osv. Men han var så også den spiller, de så komme hurtigst tilbage fra den type skade. De fik fløjet en af de bedste læger i Europa til at kigge på Gregus, og han kom også med vurderingen "Jeg kan ikke forklare, hvorfor han skulle få den skade".

    Men de var opmærksomme på problemet, og var derfor også opmærksomme på at spillerne i højere grad fik de rigtige vitaminer og mineraler i deres kost, så den type skader kunne undgås. Ligesom de havde tilrettet en del ting, efter de havde fået mange muskelskader omkring 2015, fordi træningsintensiteten ikke var optimalt disponeret.

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2015
    Indlæg
    89

    Re: FCK Inside - 1. Februar 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    - Falk havde simpelthen løbet sin fod i stykker grundet sit arbejdsraseri
    Jeg elsker Rasmus falk.

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    - Santander var kommet for tyk hjem fra ferie
    Den er sikker hver gang.


  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: FCK Inside - 1. Februar 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    I løbet af det glimrende arrangement i går, blev jeg klogere på lidt ting.


    1. Toutouh er definitivt totalt færdig og kaput i klubben, og Ståle gik ved flere lejligheder ganske hårdt til ham. (Ankersen fik også et par "motiverende kommentarer")
    2. Falk er, når Ståle tvinges til at svare, spilleren i truppen som rummer det højeste potentiale. - Men truppen rummer, ifølge Ståle, enormt meget potentiale, og vi er på vej mod et nyt storhold. (Jeg er enig i det med potentialet, og jeg stoler på Ståle for resten af pengene.)
    3. Fischer er en ret cool fyr. - Han formåede efter min mening at udstråle vinderlyst og ambition, samtidig med at han virker ydmyg og villig til at kæmpe for det. - Hvordan det så kan lade sig gøre.
      • Han er i øvrigt blevet lovet en plads i truppen på søndag, om han får spilletid melder historien ikke endnu. - Han lader til at skulle flyttes rundt på banen, så vidt jeg forstod primært Venstre kant og "lille angriber".

    4. Skov virker lidt som Kusk 2.0, dog lidt mindre genert både til interview og på banen og med lidt mere gåpåmod.
      • Silkeborg er en vildt meget federe by end Herning!

    5. Jeg forstod på Ståle at vi kommer til at satse lidt mere på at gennemføre kontra. Det er dog min egen tolkning af hvad Ståle sagde.
    6. SKADER
      • Erik: Skulle være tilbage i midten af marts
      • Santander: Skulle være klar i løbet af 14 dage.



    Det var umiddelbart de største pointer af hvad jeg fangede, tilføj endelig hvis jeg har misset eller glemt noget.
    Med hensyn til Ståle 3.0. Han nævnte på Fischer pressetmødet, en formationsændring. Det nemmeste er at tolke det til 4-4-1-1, men kunne han have andre tanker, måske også i vores generelle spillefilosofi. Altså at vi skal væk fra Tank forwarden, og over mod et mere teknisk baseret angreb?

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  2. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  3. F.C. København INSIDE februar 2015
    By Wonderboy in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 23.02.15, 13:38
  4. FCK Inside - 20. februar 2015
    By Martin A in forum De korte linier
    Svar: 6
    Sidste Meddelelse: 13.02.15, 11:26
  5. "Rapport" fra FCK Inside arrangementet den 18. februar
    By Thomas FC in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 24.02.14, 12:55

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •