Side 144 af 145 FørsteFørste ... 4494134141142143144145 SidsteSidste
Viser resultater 2,146 til 2,160 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #2146
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Kodro skal forbedre sig markant, hvis han skal undgå at blive overhalet af Jonas Wind.
    Nu er Wind jo stadig skadet, så det er lidt irrelevant. Derudover har Wind spillet mindre en hvad der svarer til tre hele Superligakampe, så jeg tvivler på, Ståle sætter ham ind fra start før han er fuldt oppe i omdrejninger og har fået en del indhop fra bænken. Så er vi henne lige inden julepausen, før det sker. Jeg er egentligt med på ideen om, at Wind bør spille i stedet for Kodro på langt sigt, og at det kan give mening at sælge Kodro allerede til vinter og lade Wind tage hans plads. Men skal vi ikke lige klappe hesten lidt indtil da :-)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  3. #2147
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Helt enig, det havde været en vanvittig transfer der havde sat en tyk fed streg under vores position i dansk fodbold.. Hvor stammer rygtet om Braithwait fra?
    Han ville vel bare gerne på landsholdet..... :)

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #2148
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Nu er Wind jo stadig skadet, så det er lidt irrelevant.
    Ståle har meldt ham klar om en måned.

  6. #2149
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Nu, hvor transfervinduet er ovre, er det på sin plads at komme med en foreløbig vurdering af de handler, vi har foretaget.

    Ind:
    - Jesse Joronen. Har spillet alle de vigtige kampe, og har leveret en solid og stabil indsats på højt niveau. Især Atalanta-kampene har vist, hvor højt topniveau, han har.
    - Sotirios Papagiannopoulos. Har leveret stabilt i midterforsvaret, når han har fået spilletid. Han har dog haft små afstemningsproblemer med Bjelland, hvilket man især så mod CSKA. Er dog blevet overhalet i kampen om en plads i start-11'eren af en helt forrygende Vavro.
    - Dame N'Doye. Folk var skeptiske, da han blev præsenteret foran en swimmingpool i Østrig, men han har i den grad levet op til Ståles tillid. 5 mål og 2 assists i 7 superligakampe, plus solide indsatser i Europa har gjort, at nærmest ingen savner Santander på banen.
    - Kenan Kodro. Har nok været det svageste indkøb i dette vindue. Ingen mål i superligaen, og et par større afbrændere har gjort, at han ikke har meget lang snor hos en del fans. Skal dog bruge noget tid, før man for alvor kan vurdere hans niveau.
    - Andreas Bjelland. Den ledertype, forsvaret har skreget efter i over et år. Ikke nok med at forsvaret er blevet stabilt, har hans tilstedeværelse været med til at udvikle Vavro betydeligt. Han bør dog afgive sit rygnummer 5 til Vavro efter Atalanta-kampen i torsdags...
    - Frederik Ibsen. Kom hjem til klubben på transfervinduets sidste dag. Svært at vurdere hvor godt et køb, det er, men det er en spiller, der kender klubbens kultur og metoder ud og ind fra sin tid. Man skal dog ikke forvente meget spilletid til ham.

    Ud:
    - Laszlo Köteles (kontraktudløb)
    - Youssef Toutouh (kontraktudløb)
    - Mikael Antonsson (karrierestop)
    - Uros Matic til Austria Wien (lejeophold)
    - Andrija Pavlovic til Rapid Wien (10 mio. kr.)
    - Erik Johansson til Djurgården (10 mio. kr.)
    - Federico Santander til Bologna (45 mio. kr.)
    - Robin Olsen til Roma (65 mio. kr.)
    - Aboubakar Keita til Stabæk (leje)
    - Bashkim Kadrii til OB (1 mio. kr.)

    Generelt har Ståle ramt godt i sine transfers, men truppens bredde kan dog diskuteres efter vinduets afslutning, når nu klubben skal deltage i Europa League gruppespillet i efteråret.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #2150
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Fuego Se meddelelser
    Sidste del synes jeg nu er lidt letkøbt. Man bør have i baghovedet at transfervinduet er noget længere end bare de sidste dage i august. I nærværende vindue har vi haft 6 tilgange i form af to målmænd, to midterforsvarere og to angribere. Disse er blot kommet meget tidligt i vinduet, hvorfor de måske glider lidt i glemmebogen.
    Det her lyder nu også ret letkøbt, for mens vi har hentet 6 spillere i dette vindue, har vi skilt os af med 10(!). Så at truppen er blevet smallere er et faktum. Og når man ser, hvor på banen, vi har mistet henholdsvis fået spillere, er det tydeligt, at vi er blevet mere sårbare især på midtbanen.

    Vi har mistet to målmænd (Olsen og Köteles) og fået to nye ind (Joronen og Ibsen) = status quo.
    Vi har mistet to midterforsvarere (Johansson og Antonsson) og fået to nye ind (Bjelland og Papagiannopoulos) = status quo.
    Vi har mistet to angribere (Sanatnder og Pavlovic) og fået to nye ind (N'Doye og Kodro) = status quo.
    Vi har mistet to centrale midtbanespillere (Matic og Keita) og fået nul nye ind = ÷2.
    Vi har mistet to kanter/offensive spillere (Toutouh og Kadrii) og fået nul nye ind = ÷2.

    Det er faktuelt den kvantitative status. Men derudover bør man se på spillertyperne, som det er blevet påpeget af undertegnede og andre før. For Ståle har jo skiftet system, hvis folk ikke har opdaget det. Derfor giver det altså ikke meget mening bare at råbe "Kvist eller Gregus!", når nogen bekymres over, hvem der skal ligge ved siden af Zeca, hvis Falk er ude - eller råbe "Sotiriou eller Kodro!", hvis Fischer ikke kan spille i angrebet.

    For det indebærer et skift tilbage til den gamle stil, som vi er gået væk fra. Truppen er skæv i forhold til de spillertyper, vi nu bruger, og det er mærkeligt, at der ikke er blevet rettet mere op på det - ikke mindst efter vi kvalificerede os til gruppespillet og nu står foran et tæt efterårsprogram.

    I øvrigt undrer jeg mig over, at man den seneste måned hele tiden er blevet mødt med: "Vi køber ikke noget, hvis vi ikke kvalificerer os til gruppespillet"-argumentet, når man har påpeget truppens skævhed, og nu pludselig får alle mulige andre grunde til, at det alligevel giver god mening, at truppen ikke er blevet forstærket. Tja...
    Sidst redigeret af Garneren : 02.09.18 kl. 13:05
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #2151
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det her lyder nu også ret letkøbt, for mens vi har hentet 6 spillere i dette vindue, har vi skilt os af med 10(!). Så at truppen er blevet smallere er et faktum. Og når man ser, hvor på banen, vi har mistet henholdsvis fået spillere, er det tydeligt, at vi er blevet mere sårbare især på midtbanen.

    Vi har mistet to målmænd (Olsen og Köteles) og fået to nye ind (Joronen og Ibsen) = status quo.
    Vi har mistet to midterforsvarere (Johansson og Antonsson) og fået to nye ind (Bjelland og Papagiannopoulos) = status quo.
    Vi har mistet to angribere (Sanatnder og Pavlovic) og fået to nye ind (N'Doye og Kodro) = status quo.
    Vi har mistet to centrale midtbanespillere (Matic og Keita) og fået nul nye ind = ÷2.
    Vi har mistet to kanter/offensive spillere (Toutouh og Kadrii) og fået nul nye ind = ÷2.

    Det er faktuelt den kvantitative status. Men derudover bør man se på spillertyperne, som det er blevet påpeget af undertegnede og andre før. For Ståle har jo skiftet system, hvis folk ikke har opdaget det. Derfor giver det altså ikke meget mening bare at råbe "Kvist eller Gregus!", når nogen bekymres over, hvem der skal ligge ved siden af Zeca, hvis Falk er ude - eller råbe "Sotiriou eller Kodro!", hvis Fischer ikke kan spille i angrebet.

    For det indebærer et skift tilbage til den gamle stil, som vi er gået væk fra. Truppen er skæv i forhold til de spillertyper, vi nu bruger, og det er mærkeligt, at der ikke er blevet rettet mere op på det - ikke mindst efter vi kvalificerede os til gruppespillet og nu står foran et tæt efterårsprogram.

    I øvrigt undrer jeg mig over, at man den seneste måned hele tiden er blevet mødt med: "Vi køber ikke noget, hvis vi ikke kvalificerer os til gruppespillet"-argumentet, når man har påpeget truppens skævhed, og nu pludselig får alle mulige andre grunde til, at det alligevel giver god mening, at truppen ikke er blevet forstærket. Tja...
    Spørgsmålet er om vi bør tælle Antonsson, Keita, Toutouh og Kadrii med i en sådan oversigt


  11. #2152
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    199

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Spørgsmålet er om vi bør tælle Antonsson, Keita, Toutouh og Kadrii med i en sådan oversigt
    Eller Erik Johansson

  12. #2153
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    1,296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Det her lyder nu også ret letkøbt, for mens vi har hentet 6 spillere i dette vindue, har vi skilt os af med 10(!). Så at truppen er blevet smallere er et faktum. Og når man ser, hvor på banen, vi har mistet henholdsvis fået spillere, er det tydeligt, at vi er blevet mere sårbare især på midtbanen.
    Lad os forsøge at holde fokus på den oprindelige præmis for diskussionen. Min bemærkning om ”letkøbt” gik på en anden brugers frustrationsudbrud med det retoriske spørgsmål, hvad scoutingafdelingen egentlig lavede. Formentlig som et resultat af den manglende tilgang til truppen i vinduets sidste timer. Min indsigelse gik blot på, at man burde kigge på hele vinduet og de i alt 6 tilgange, hvorfor pågældende afdeling/indkøbsfolkene må siges at have været ganske produktive. Jeg ser ingen grund til at koge mere suppe på den underdiskussion.
    Du mener så, at denne indsigelse er letkøbt med henvisning til 10 afgange, uagtet at disse to ting ikke har synderligt meget med hinanden at gøre. Jeg skrev ikke det store om truppens bredde andet end, at der var udmærkede afløsere på superliganiveau for en række profiler, om end ikke 1 til 1 kvalitetsmæssigt.


    Vi har mistet to målmænd (Olsen og Köteles) og fået to nye ind (Joronen og Ibsen) = status quo.
    Vi har mistet to midterforsvarere (Johansson og Antonsson) og fået to nye ind (Bjelland og Papagiannopoulos) = status quo.
    Vi har mistet to angribere (Sanatnder og Pavlovic) og fået to nye ind (N'Doye og Kodro) = status quo.
    Vi har mistet to centrale midtbanespillere (Matic og Keita) og fået nul nye ind = ÷2.
    Vi har mistet to kanter/offensive spillere (Toutouh og Kadrii) og fået nul nye ind = ÷2.
    Lad mig bare lege med. Du mener, at truppen er blevet svækket som følge af 10 afgange mod 6 tilgange. Jeg har ikke talt efter, om du mangler nogen. Men det er sikkert rigtigt. Din udlægning af, at 10 har en højere numerisk værdi end 6, forekommer også ukontroversiel. Men jeg stiller noget skeptisk over, om det også giver et retvisende billede af det sportslige styrkeforhold i truppen før og efter vinduet. Her er det, som jeg ser det:

    Tre spillere fra startopstillingen har forladt os: Robin Olsen, Erik Johansson og Santander. Jeg tillader mig at antage, at vi er enige om, at disse er blevet erstattet 1 til 1 med Joronen, Bjelland og N’doye. Udskiftningen på 3. målmandsposten gør nok heller ikke det store fra eller til.

    Så nævner du afgangene af Antonsson, Pavlovic, Matic, Keita, Toutouh og Kadrii som svækkelser. Nu lavede jeg en meget hurtig og overfladisk research på Nipserstat. De seks spillere har siden slutningen af februar 2018 og frem til vinduets lukning 31. august 2018 tilsammen spillet i alt ca 40 minutter i form af Kadriis indhop mod Stjarnan (ved stillingen 6-0 samlet). Man kunne også gå dybere ned i hver enkelt spillers situation, men af ren magelighed så vil jeg blot konstatere, at jeg for min del ikke oplever disse spilleres afgang som nogen større svækkelse af de sportslige muligheder i truppen. Tilbage er så tilgangene af Kodro og Papagiannopoulos. I min verden er det lidt for tidligt at vurdere dem, men det kan da konstateres, at de allerede har fået langt mere spilletid end førnævnte afgange fik. Så på den vis må de betragtes som udvidelse af den del af spillertruppen, som træneren rent faktisk vurderer brugbar til kampene.

    Det er faktuelt den kvantitative status. Men derudover bør man se på spillertyperne, som det er blevet påpeget af undertegnede og andre før. For Ståle har jo skiftet system, hvis folk ikke har opdaget det. Derfor giver det altså ikke meget mening bare at råbe "Kvist eller Gregus!", når nogen bekymres over, hvem der skal ligge ved siden af Zeca, hvis Falk er ude - eller råbe "Sotiriou eller Kodro!", hvis Fischer ikke kan spille i angrebet.

    For det indebærer et skift tilbage til den gamle stil, som vi er gået væk fra. Truppen er skæv i forhold til de spillertyper, vi nu bruger, og det er mærkeligt, at der ikke er blevet rettet mere op på det - ikke mindst efter vi kvalificerede os til gruppespillet og nu står foran et tæt efterårsprogram.
    Om man kan sige, at vi har skiftet system eller bare tilpasset strategien spillermaterialet bliver hurtigt lidt ordkløveri. Ståle har gennem alle år lagt sin spillestil efter det materiale han nu havde (fornuftigt nok). Så det er da sikkert rigtigt, at FCK spiller på en måde med Falk som centralmidt og en anden hvis det er Kvist. Men at eksempelvis Gregus, Kvist og Sotiriou ikke længere skulle være brugbare spillere i superligaen, har jeg svært ved at følge. I øvrigt modsiges det jo altså også noget af det faktum, at de jo rent faktisk får temmelig regelmæssig spilletid for tiden. At holdet svækkes, hvis Bjelland, Zeca og Fischer er ude er alle enige om. Men at forestille sig, at man kan få spillere af samme kaliber til FCK for at sidde på bænken og vente på skader for at komme til, forekommer mig at være ønsketænkning.
    Helt sammenfattende så ser jeg ikke truppen som udpræget tynd eller sårbar ift., hvad vi er vant til. Jeg finder, at truppen er blevet langt stærkere over de to sidste vinduer (indrømmet et gratis udsagn, når man skæver til stillingen i ligaen) med udmærkede alternativer på stort set alle poster. Hermed ikke sagt at den ikke kunne blive stærkere. Det kan den jo selvfølgelig altid.


    I
    øvrigt undrer jeg mig over, at man den seneste måned hele tiden er blevet mødt med: "Vi køber ikke noget, hvis vi ikke kvalificerer os til gruppespillet"-argumentet, når man har påpeget truppens skævhed, og nu pludselig får alle mulige andre grunde til, at det alligevel giver god mening, at truppen ikke er blevet forstærket. Tja...
    Den her forstår jeg simpelthen ikke. Men det er vist også et mere generelt udsagn og ikke rigtigt møntet specifikt på mit oprindelige indlæg.
    Kasi-karma
    Fuego's Avatar

  13. De følgende 12 brugere er enige:

  14. #2154
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg har gået og tænkt lidt på om ikke vi burde forsøge at hente Jacob Bruun Larsen ind som ny offensiv spiller til kanter/angreb.. Han har af flere omgange haft nogle rigtig gode pre-seasons for Dortmund, men har været uheldig med bl.a. skader og har derfor aldrig rigtig fået sit gennembrud.. På mange måder kunne et køb/leje af ham minde om dengang vi hentede NJ i Leverkusen, men største hurdle er nok, at Dortmund i år har fået ny træner, som umiddelbart ser ud til at tro på ham..

  15. #2155
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg har gået og tænkt lidt på om ikke vi burde forsøge at hente Jacob Bruun Larsen ind som ny offensiv spiller til kanter/angreb.. Han har af flere omgange haft nogle rigtig gode pre-seasons for Dortmund, men har været uheldig med bl.a. skader og har derfor aldrig rigtig fået sit gennembrud.. På mange måder kunne et køb/leje af ham minde om dengang vi hentede NJ i Leverkusen, men største hurdle er nok, at Dortmund i år har fået ny træner, som umiddelbart ser ud til at tro på ham..
    Tror også det bliver svært. Han anses for at være et stort talent i Dortmund, og det er vidst kun skader, som har gjort, at han ikke har været en del af kamptruppen i år. NJ var så vidt jeg ved udlejet til Kaiser, hvor han heller ikke imponerede, hvorfor en transfer var nemmere at få i hus.

    I Larsens tilfælde tror jeg, at der står en række Bundesliga klubber klar til at købe ham, såfremt Dortmund vil af med ham.

  16. #2156
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Tror også det bliver svært. Han anses for at være et stort talent i Dortmund, og det er vidst kun skader, som har gjort, at han ikke har været en del af kamptruppen i år. NJ var så vidt jeg ved udlejet til Kaiser, hvor han heller ikke imponerede, hvorfor en transfer var nemmere at få i hus.

    I Larsens tilfælde tror jeg, at der står en række Bundesliga klubber klar til at købe ham, såfremt Dortmund vil af med ham.
    Enig, men måske vi alligevel ville kunne overtale ham til at få kickstartet sin karriere hos os? Der er en del eksempler på spillere der har gjort netop det hos os, og han har efterhånden nået en alder, hvor det vil være væsentligt for hans udvikling at få kontinuerlig spilletid på et førstehold og hans lejeophold i Stuttgart var vidst ingen ubetinget succes.. Derfor tror jeg godt at Ståle med sine velkendte overtalelsesevner ville kunne overbevise ham om at skifte til os fremfor en midter/bundklub i Bundesligaen. Uanset hvad afhænger det hele nok af hvordan tingene udvikler sig i Dortmund over det næste halve år, men jeg håber og tror da at han er en af de spillere der holdes et vågent øje med..

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #2157
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Enig, men måske vi alligevel ville kunne overtale ham til at få kickstartet sin karriere hos os? Der er en del eksempler på spillere der har gjort netop det hos os, og han har efterhånden nået en alder, hvor det vil være væsentligt for hans udvikling at få kontinuerlig spilletid på et førstehold og hans lejeophold i Stuttgart var vidst ingen ubetinget succes.. Derfor tror jeg godt at Ståle med sine velkendte overtalelsesevner ville kunne overbevise ham om at skifte til os fremfor en midter/bundklub i Bundesligaen. Uanset hvad afhænger det hele nok af hvordan tingene udvikler sig i Dortmund over det næste halve år, men jeg håber og tror da at han er en af de spillere der holdes et vågent øje med..
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...dortmund-test/

    Det er og bliver nok desværre en våd drøm at se ham i København

  19. #2158
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Enig, men måske vi alligevel ville kunne overtale ham til at få kickstartet sin karriere hos os? Der er en del eksempler på spillere der har gjort netop det hos os, og han har efterhånden nået en alder, hvor det vil være væsentligt for hans udvikling at få kontinuerlig spilletid på et førstehold og hans lejeophold i Stuttgart var vidst ingen ubetinget succes.. Derfor tror jeg godt at Ståle med sine velkendte overtalelsesevner ville kunne overbevise ham om at skifte til os fremfor en midter/bundklub i Bundesligaen. Uanset hvad afhænger det hele nok af hvordan tingene udvikler sig i Dortmund over det næste halve år, men jeg håber og tror da at han er en af de spillere der holdes et vågent øje med..
    Mjah, altså jeg ved ikke hvad det er der skal kickstartes. De tror jo tydeligvis på ham i Dortmund, og han er kun 19 år gammel. Men ja, hans 4 kasser i dag gør det nok ikke nemmere, at overbevise ham/Dortmund om en tur til KBH. Så skulle det da være ved at sende Per Wind derned og charme sig ind. Han virker som en hyggelig charmetrold der kan drikke Dortmunds ledelse fuld, hvorefter Bruun Larsen og 20 mio. kr. sendes til København og Luftner den anden vej.

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #2159
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af topshot Se meddelelser
    Er det ikke meget sigende, at du skal 4-5 år tilbage i tiden for at finde dine argumenter? Bendtner har været i byen i København mange gange siden. Faktisk så sent som i sidste uge.

    Måske folk skulle se på, om manden rent faktisk har forandret sig.

    Iøvrigt rullede en meget profileret FCK-stjerne mindst lige så fuld rundt i det københavnske natteliv. Han forblev en af de bedste og mest populære spillere klubben har haft.

    Men okay, lad da Ståle brænde 20 millioner ekstra af på middelmådige angribere med kedelig personlighed. Det har de sikkert ikke noget imod i Trondheim.
    I hate to say "I told you so", men ...

  22. De følgende 10 brugere er enige:

  23. #2160
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    I hate to say "I told you so", men ...
    Jeg skynder mig at krybe til korset. Var jeg chef for det hele var Bendtner FCK spiller i dag. Umiddelbart havde det ikke været supersmart.

  24. De følgende 11 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •