Side 18 af 145 FørsteFørste ... 8151617181920212868118 ... SidsteSidste
Viser resultater 256 til 270 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #256
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Ssssppp Se meddelelser
    Hvad med Kvist ned og spille back. Kunne det være en løsning
    Kvist er et omvandrende frispark så nej herfra
    Sidst redigeret af Slush : 20.04.18 kl. 07:08

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #257
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Bliver ihvertfald frigivet mange løn kr HVIS Olsen, Ankersen,Matic, Pavlovic og Toutouh forsvinder. Der må være minst 15 mio kr sparet
    De første 4 har helt sikkert høje lønninger, men skal man tro på Ståles kommentarer til Inside-arrangementet er Toutouh relativt billig i drift. (Selvom man kan diskutere om det er drift.)

  4. #258
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Kvist er et omvandrende frispark så nej herfra
    Plus at han er alt for langsom til den plads, samt at vores offensiv i højre side ville blive voldsomt amputeret. Den eneste plads, Kvist kan dække som 33-årig, er yderste reservemandat på midten, indtil han forhåbentlig selv trækker stikket. Det vil være ærgerligt - også for hans eftermæle - hvis vi skal se ham blive dårligere og dårligere, til han er 35.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #259
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Det er nok heller ikke utænkeligt at Pierre, Antonsson forsvinder, evt. Antonsson på en ny og meget billigere kontrakt (som en del af staben) - altså ikke længere en del af budgettet vedrørende spillere.
    Er der noget nyt om Keita. Han er ikke skadet længere. Er der nogen der har set ham træne/spille?

  7. #260
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Han har været hjemme i Elfenbenskysten på det seneste, af private årsager.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #261
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Er det kun mig der bliver bekymret når man interview på Canal 9 med Marker og Ståle ? " eneste er en højreback "

  10. #262
    Tilmeldingsdato
    Feb 2014
    Indlæg
    16

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Har du et link? Jeg synes ikke udmeldbart jeg kan finde det.

  11. #263
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Fred94 Se meddelelser
    Har du et link? Jeg synes ikke udmeldbart jeg kan finde det.
    https://twitter.com/KasperMarker/status/987356465152385025

  12. #264
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Fred94 Se meddelelser
    Har du et link? Jeg synes ikke udmeldbart jeg kan finde det.
    Interviewet er i tre dele
    https://www.facebook.com/CANAL9/vide...4139879934316/
    https://www.facebook.com/CANAL9/vide...5065563175081/
    https://www.facebook.com/CANAL9/vide...5079046507066/
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #265
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Er det kun mig der bliver bekymret når man interview på Canal 9 med Marker og Ståle ? " eneste er en højreback "
    En smule. Men kigger man overordnet på det hele, og hvad Ståle har sagt i løbet af sæsonen giver det ret god mening. Hvis Ståle gør alvor af Falk centralt, hvor han i min optik har været fremragende, så giver det meste af holdet sig selv.

    Santander - Pieros

    Fischer - Zeca - Falk - Skov

    Boilesen - Luftner - Johansson - ny

    Andersen/Jeronen

    Det bekymrende ved dette er dog, at der er et par spørgsmålstegn angående enkelte spillere. Hvilken forfatning kommer Johansson tilbage i, og har han arbejdet på sine lederegenskaber osv. Er Luftner og Vavro gode nok? Er Fischer bedst på kanten eller i angrebet? Smutter Santander? Og så er der også rigeligt med spørgsmålstegn angående reserverne. Det er ret sikkert at Olsen, Ankersen og Toutouh smutter. Det ligner efterhånden også et sikkert sats, at Matic og Pavlovic smutter. Samtidigt er der store spørgsmålstegn angående Gregus og Thomsen. De kan ikke være tilfredse med den nuværende situation. Og så er spørgsmålet vel egentlig også hvad der skal ske med Bengtsson. Han har været elendig over en længere periode, og spiller overhovedet ikke. Så bænken kan meget vel bliver ret tynd besat. Men her er jeg faktisk ret fortrøstningfuld. jeg syntes egentlig vi har så mange spændende talenter, som sagtens kan udgør reserver. Her har vi bla. Roerslev, Holse, Keita og Wind. Det er egentlig også den måde jeg håber Ståle bygger holdet op til næste sæson. Man skaber en stærk start lineup, og så kan man på bænken have en masse sultne talentfulde unge gutter fra vores eget akademi. Sådan ser jeg langt heller bænken, end en masse udbrændte spillere som Bengtsson, Kvist osv. Personligt så jeg dog gerne, at man hentede den centrale forsvarsspiler med lederegenskaber vi har sukket efter hele sæsonen.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #266
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg kan også rigtig godt lide Falk centralt, men jeg synes ikke han er holdbar på den lange bane/næste sæson. Jeg synes han skal bruges som alternativ derinde, til når vi skal jagte mål i slutningen af kampene. Vi så mod FCM og Brøndby at han fylder for lidt rent defensivt, og i hovedspillet - og han er stadig fremragende på kanten, hvor højre side levede fuldstændig op efter Skov gik ud mod AaB.

    Men Ståle siger jo bare at én ting er sikkert, og det er hvis Ankersen smutter så skal vi have en højre back, og så 'må vi se hvad der sker'.
    Generelt har vi tradition for at lave de store handler i sommerens vindue, så jeg tror bestemt at når vi siger farvel til 4-5 spillere på papiret, så kommer der også spillere den anden vej. Også fordi vi kan se hvor meget en bred bænk betyder på den lange bane.

    Jeg tror at vi henter back, kant og måske en midt-midt når vi sælger Matic afhængig af om Keita begynder at spille snart.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #267
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg synes rent faktisk at balancen og kvaliteten på holdet er rigtig fin. Umiddelbart er der ikke mange spillere hos BIF, FCM og FCN jeg ville have og slet ikke til start 11. Ståle gennemgår truppen fuldstændig reelt og jeg kan sagtens følge hans tanker omkring de individuelle spillere. Desuden viser udviklingen igennem året, at holdet rent faktisk er blevet forbedret enormt og største nervøsitet er faktisk omkring dødbolde og ikke der åbne spil.

    Det er klart at vi ikke kan leve ned at tabe samtlige kampe til BIF og FCM - det er simpelthen ikke godt nok, men sæsonen er bare ikke god nok.

    Målmandsposten er ok. Der bliver åbnet op for at Koteles kan fortsætte som 3. Målmand eller at Kim C kan tage endnu en sæson! Begge bud er ikke særlig sexet, men vi snakker om vores 3. målmand og hvis der ikke står et talent på spring (eller et stort talent, der kan hentes ind), så er det vel ok.

    Forsvaret står ret stærkt efterhånden. Vi mangler naturligvis en ny højre back og jeg så gerne at vi havde et stort talent klar til centerforsvaret (har vi måske også - jeg har ikke styr på talenterne). Mht højre back, så afviser han mere eller mindre Linus Wahlqvist, hvilket jeg har svært ved at forstå. Måske er prisen forkert eller kvaliteten, men han lukkede helt i mht Gammelgård og det kunne være et klart tegn på at han er en mulighed.

    Midtbanen er både god nok og bord nok og det giver fin mening at komme af med en enkelt eller to. Mht Kvist, så er hans niveau dalet og umiddelbart er det ret tidligt i karrierens efterår. Kvist har altid arbejdet hårdt, været pålidelig og enormt professionel - men rent fodboldmæssigt har han måske manglet lidt kvalitet og det ses så hurtigere, når niveauet daler. Han topniveau har været god nok til os, landsholdet og middelklubber i udlandet, men en anelse under og han bliver for middelmådig. Der er naturligvis plads til ham i truppen i næste sæson (på samme måde som der er plads til Bengtsson som backup).

    Angrebet - jeg er yderst tilfreds med sammensætningen og Bendtner skal være velkommen, men hvor lyder det fantastisk at Santander elsker livet i Kbh. Det åbner virkelig muligheden for at holde ham længere end vi troede. Jeg krydser i hvert fald fingre og håber pengene sidder meget løst, hvis der skulle opstå muligheden for at sikrer ham økonomisk ved at spille i FCK.

    Alt i alt er jeg altså rimelig enig med Ståle. Vi skal nok se på en højre back og så skal vi være åbne for en stjerne udenfor normal rækkevidde a la Fischer (skønt at vi ikke længere behøver at gå mange år tilbage for at finde et eksempel... Grønkjær).

    Lidt OFF topic - jeg er faktisk rigtig glad for at vi holder en spillestil, der kan betyde succes i Europa. Jeg tror (ikke blot håber) at BIF får ørerne gevaldigt i maskinen, hvis de forsøger at spille på samme måde imod gode modstandere i Europa og kvalitetsmæssigt, så synes jeg stadig ikke deres hold er specielt godt.... hold i suppen har bare endnu ikke fundet nøglen til at ødelægge deres fuldpres og dommerne har ikke fattet at frispark på modstanderens banehalvdel kan give gult for at stoppe et farligt angreb. Det er jo simpelthen for nemt at smide alt frem, lave frispark når man mister bolden og så kan alle lunte hjem....

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #268
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Umiddelbart er der ikke mange spillere hos BIF, FCM og FCN jeg ville have og slet ikke til start 11.
    At komme med sådan en udtalelse, når man sammenlagt ligger 45 point(!) efter nævnte hold, så er man altså totalt blottet for virkelighedsfornemmelse eller også har man bare utroligt farvede briller på.

    Det ville næppe være svært at lave en start 11'er ud fra deres trupper, hvor kun Fischer kunne komme på.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  21. #269
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Umiddelbart er der ikke mange spillere hos BIF, FCM og FCN jeg ville have og slet ikke til start 11.
    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Umiddelbart er der ikke mange spillere hos BIF, FCM og FCN jeg ville have og slet ikke til start 11.
    Jeg kan nu godt finde et par stykker, der kan forstærke vores startopstilling. Især i forsvaret er der en del kandidater, ligesom pladsen ved siden af Zeca er forholdsvist åben.

    Umiddelbart kan Röcker, Sviatchenko, Sanneh og Kian Hansen gå direkte ind i startopstillingen hos os. Larsson kan nok også godt udfordre Ankersen på højrebacken.

    På midtbanen bliver det lidt mere besværligt at sammenligne, da taktikkerne er så forskellige, men umiddelbart kunne vi nok også have gavn af Mukhtar, Tibbling og til dels Halimi som jeg ikke har set så meget til. Sparv kunne måske være en forstærkning, men også her er vores taktik nok ikke optimal for ham. Derudover er Wikheim og Duelund også ret spændende spillere, men om de kan gå direkte ind i startopstillingen, er mere usikkert.

    Om spillerne er værd at bruge pengene på er noget mere usikkert, men vi er ikke bedre besat end, at de ville kunne starte hos os.

  22. #270
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Röcker???? Jeg går op og lægger mig .... manden er så langsom at vi må begynde at spille med gammeldags Sweeper hvis det skal være ;-))))

  23. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •