Viser resultater 1 til 15 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #696
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mon ikke der har været konsekvenser internt? F.eks. har han nu fået Holmstrøms ånde i nakken ved hver investering fremover. Mon ikke også, at der er bonusser som ikke udbetales? For ikke at tale om det kedelige i kun at være træner for et Europa League hold (hvis vi overhovedet kommer ind).

    Som jeg skrev tidligere, så er jeg med på at en gruppe herinde helst så ham pisket til blods i en gabestok og brændt levende på bålet som hævn for en dårlig sæson og kiksede indkøb. Eller i hvert fald fyret. Jeg fatter bare ikke hvorfor - jeg kan slet ikke se grunden udover ren "hævn" for nogle fejl, Ståle har begået. Jeg kan slet ikke se noget god grund til, at en fyring af Ståle og en kæmpe udskiftning i truppen skulle rykke os fremad. Tværtimod har de seneste år i superligaen netop lært os, at kontinuitet er vejen frem. FCM har lige vundet DM på at holde Thorup, hvor alle ville have ham fyret. BIF har fået kæmpe succes ved at holde fast i Coachs' vanvidstaktik og holde på stammen af spillere, ligesom FCN og AAB indenfor for få år har vundet titler på samme metode.

    Alle kan se, at vi har haft markant fremgang siden efteråret. Ingen (og gentager det som i flere andre indlæg) med forstand på dansk fodbold udover nogle brugere herinde ser det fornuftige i at fyre Ståle. Skal vi så virkelig bare smide ham på porten, fordi der absolut skal være en hård konsekvens? Det er jo decideret latterligt.

    Jeg er med på, at mange har mistet troen til ham især mht indkøb. Han skal også helst ramme rigtigt nu for, at jeg ikke skal miste troen på ham mht indkøb. Men han må da om nogen have sparet så meget kredit op, at en række fejlkøb ikke får ham fyret, når han åbenlyst (for alle andre end en gruppe herinde) er den helt rigtige mand på posten.
    Det tror jeg er dér vores uenighed bunder i. Kigger du, helt seriøst, tilbage på et forår som værende fremgang? Jeg er med på, at der kom lidt Fischer-effekt, men mesterskabsslutspillet viste jo netop, hvor lort vi var.

    2 nederlag til FCM. Det fjerde nederlag til bif. I træk! Nederlag i Aalborg. Og til sidst - en ekstrem vigtig kamp om en EL plads, mod et FCN hold der har solgt så mange profiler siden sidste sommer, hvor man ikke engang formår at sætte holdet op.

    Læg dertil at så mange spillere er faldet i niveau. Peter Ankersen, YT, Kvist, Robin Olsen mm. Kunne dette eventuelt skyldes trænerens manglende evner?

    Men okay. Når vi nu ryger ud til RB Leipzig i playoff runden og fortsætter vores takter fra denne sæson i ligaen, så sker der forhåbentlig noget. Jeg håber jeg jixner mig selv, men som tingene ser ud nu, så taler det ikke for et jinx.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  2. De følgende 6 brugere er enige:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •