Side 90 af 145 FørsteFørste ... 408087888990919293100140 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,336 til 1,350 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1336
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er jo nemt at være bagklog. Jeg husker ikke Sanneh som værende voldsom imponerende i Horsens udover på offensive dødbolde, selvom han i 1. div blev vældigt hypet. Samtidig hvis han var så åbenlyst et køb, hvorfor var BIF, OB, AAB, osv ikke ude efter ham, når det var så billigt?

    Men ok, FCM har da virkelig skudt kaninen med ham og Sørloth, men jeg kan nu stadig ikke se, at nogen af de to skulle være åbenlyse stjernekøb.

    Men lad os lade den ligge (eller diskutere det i en anden tråd) og lad os fokusere på, hvilke indkøb vi skal lave nu.
    Her snakker vi jo netop ikke om at være bagklog.
    Vi snakker om at flere så ham som et rigtig godt sats:
    Stabile præstationer, god alder, et tåleligt økonomisk tab (hvis han faldt igennem), integreret i Superligaen og ikke mindst som Jons nævner, en position hvor vi manglede og valgte at bruge mange penge på to andre herrer. Dem har man jo så vurderet var bedre - I know, sådan er det - man er jo bare nødt til at konkludere at der (indtil videre i hvert fald) endnu en gang blev vurderet forkert...
    (I øvrigt var han vist også rygtet ret hårdt til BIF på et tidspunkt).

    Og helt korrekt, vi kan ikke bitche over vi ikke tog alle succes’erne. De ville være decideret latterligt. Men her havde man da bare en åbenlys chance for at lave en ret bulletproof transfer, og det undrede mig dengang, og gør det stadigvæk. Bagklog eller ej.

    Zan

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #1337
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,533

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Franco Mussis er hurtigt glemt herinde?
    Han kostede vist halvdelen af, hvad Santos rygtes at koste, og blev solgt for ca., hvad han blev købt for.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #1338
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Franco Mussis er hurtigt glemt herinde?
    Hvis man skal være floppet over dem alle, bør man vel i det mindste få chancen for at floppe. Men jeg kan gå med til, at historien om Mussis kvalificerer til farcen over dem alle.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 11 brugere er enige:

  7. #1339
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Her snakker vi jo netop ikke om at være bagklog.
    Vi snakker om at flere så ham som et rigtig godt sats:
    Stabile præstationer, god alder, et tåleligt økonomisk tab (hvis han faldt igennem), integreret i Superligaen og ikke mindst som Jons nævner, en position hvor vi manglede og valgte at bruge mange penge på to andre herrer. Dem har man jo så vurderet var bedre - I know, sådan er det - man er jo bare nødt til at konkludere at der (indtil videre i hvert fald) endnu en gang blev vurderet forkert...
    (I øvrigt var han vist også rygtet ret hårdt til BIF på et tidspunkt).

    Og helt korrekt, vi kan ikke bitche over vi ikke tog alle succes’erne. De ville være decideret latterligt. Men her havde man da bare en åbenlys chance for at lave en ret bulletproof transfer, og det undrede mig dengang, og gør det stadigvæk. Bagklog eller ej.

    Zan
    Men som jeg nævnte, så

    1) jeg så ikke et køb af Sanneh som bulletproof. Det er netop i mine øjne at være bagklog at konkludere dette.

    2)
    selv hvis den var bullitproof, så var Fcm og Bif vist begge først interessant i ham (og altså først anså ham som værende interessant nok) i vinters, og der tror jeg ikke, at vi har i markedet for en forsvarer. Og så er det jo sådan set ligegyldigt, om vi herinde synes vi manglede en.

    3)
    Overvej forøvrigt lige, hvordan folk herinde ville have reageret, hvis vi havde præsenteret Sanneh som Zankas afløser. Nu ved vi bagklogskabens lys, at det måske ville have været bedre. Men det ville eddermanme have været latterligt gjort herinde.
    Sidst redigeret af k@sper : 29.06.18 kl. 00:23

  8. #1340
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Men som jeg nævnte, så

    1) jeg så ikke et køb af Sanneh som bulletproof. Det er netop i mine øjne at være bagklog at konkludere dette.

    2)
    selv hvis den var bullitproof, så var Fcm og Bif vist begge først interessant i ham (og altså først anså ham som værende interessant nok) i vinters, og der tror jeg ikke, at vi har i markedet for en forsvarer. Og så er det jo sådan set ligegyldigt, om vi herinde synes vi manglede en.
    Jeg tror, at der med bulletproof menes, at han var så billig, at den økonomiske konsekvens af et eventuelt flop var nærmest ikke-eksisterende.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. De følgende 11 brugere er enige:

  10. #1341
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg tror, at der med bulletproof menes, at han var så billig, at den økonomiske konsekvens af et eventuelt flop var nærmest ikke-eksisterende.
    Måske indkøbsprisen, men mon ikke at han lønmæssigt ville fylde pænt. Og jeg tror ofte, at det er her Ståle er presset.

  11. #1342
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er lidt sjovt, at vi hele tiden er sure på Ståle for tale truppens evner og størrelse op. Mon ikke sandheden nærmere er, at truppen har den størrelse, som der er råd til, og at ledige midler skal allokeres til større mangler? Jeg er med på, at vi alle er sure over manglende kvalitet i mange tidligere indkøb, men hvis nu man tager udgangspunkt i situationen dags dato, er der så nogen som helt seriøst tror, at givet kæmpe transferbuget, så ville Ståle stadig være tilfreds med både niveau og antal i f.eks. backkæden?

    Jeg må indrømme, at jeg er sgu mere bekymret for, at pengene pt. ikke er der. Bekymringen bliver ikke mindre af dagens nyhed, hvor vi går fra et forventet overskud på 35-50 mio til et underskud på 155-170 mio. Jeg husker stadig, at det missede gruppespil for et par år siden skulle betales af sportsligt ved at salg af Amartey. Er vi mon ude i noget af det samme nu? Og i så fald er det stærkt bekymrende og på sigt en farlig strategi.
    Den tanke huer med bestemt ikke og slet ikke nu hvor konkurrencen om mesterskabet er tættere end længe set.

    Som dagene går og vi kommer tættere og tættere på sæsonens første kampe, må jeg indrømme, at jeg bliver mere og mere pessimistisk. Måske jeg bare er i dårligt humør, men det begynder snart at se lige så amatøragtigt ud, som når det offentlige køber IT-systemer. Enhver med bare en smule fornuft kan se, at vi, som en spøgelsesbilist, er på vej i den forkerte retning, mens vi har overladt rattet til Jesus og ufortrødent fortsætter med 200 i timen.

    Jeg ser det som en fuldstændig nøgtern betragtning, at truppen er for smal, hvis man ikke tæller vores spillere mere end en gang og med vores uheld/medicinske sektor in mente, skal man nok også medregne mindst 4-5 skader i løbet af sæsonen. Dertil kommer at vi kvalitetsmæssigt ikke lader til at være særlig godt besat og hvis selv K@sper deler noget af min pessimisme, er jeg for alvor bekymret.

    Den økonomiske situation kan dog ikke være helt så slem, hvis vi kan sprænge transferrekorden for en uruguayansk lottokupon, der ikke engang har scoret imod os. Det kunne også tyde på, at vi går over til at spille mere direkte og dynamisk, medmindre Ståle regner med at bruge Pieros som targetmand. Om Ståles forsvarsspil så kan understøtte sådan en spillestil er noget uvist.

    Det er dog ret sikkert og vist, at vi nok må se mesterskabet glippe igen, hvis der ikke kommer mere end en ny forstærkning til vores skrantende centrale akse.

  12. De følgende 10 brugere er enige:

  13. #1343
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...med-polsk-klub

    Vores nye angriber hvis Santos ikke kommer!!!!!

  14. #1344
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    hope not .......det må du mene som en joke :-)

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1345
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Jeg håber aldrig den mand sætter sine fødder i parken mere og specielt ikke som København spiller. Men skulle ikke undre mig at Ståle signer ham den sæson fordi er en proven målscore og lige den bedste mand på nuværende tidspunkt (indsæt selv flere flosker) og bla bla bla...

    Jeg håber vi signer 2 GODE angriber og en offensivt indstillet CM og evt en ny HB også sælger Ankersen

  17. #1346
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    612

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Men skulle ikke undre mig at Ståle signer ham den sæson fordi er en proven målscore og lige den bedste mand på nuværende tidspunkt (indsæt selv flere flosker) og bla bla bla...
    Det vil undre mig voldsomt. Han havde det svært i AGF, og hans succes i Polen kan vel ligge på en lillefingernegl. Han er for gammel og langsom og slet ikke det vi skal bruge.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1347
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    FCK-truppen til træningslejren i Østrig:

    Stephan Andersen
    Pierre Bengtsson
    Sotirios Papagiannapoulous
    Carlos Zeca
    Nicolaj Thomsen
    Ján Greguš
    Bashkim Kadrii
    Mads Roerslev - 19 år
    Denis Vavro - 22år

    Nicolai Boilesen
    Jesse Joronen
    Peter Ankersen
    Jonas Wind - 19 år
    Carlo Holse - 19 år

    Michael Lüftner
    Pieros Sotiriou
    Robert Skov - 22 år
    Christoffer Monty (U19) - 18 år
    Rasmus Falk
    Aboubakar Keita - 20 år
    Luka Racic (U19) - 19 år
    Marcus Korang (U19) - 17 år
    Andreas Kirkeby (U19) - 17 år
    Mohamed Daramy (U19) - 16 år?

    Kim Christensen
    Niklas Vesterlund - 19 år(U19)

    Skal vi så ikke bare signe Kasper Hjulmand? #SkoleUdflugt
    Sidst redigeret af Wonderboy : 29.06.18 kl. 10:54

  20. #1348
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,555

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Det er deprimerende at vi ikke er kommet længere på nuværende tidspunkt...

    Hvordan skal vi kunne spille med om mesterskab og komme i Europæisk slutspil med en trup der er ekstrem smal og mangler kvalitet over stort set hele linjen...

    Er vores økonomi virkelig ikke til mere end det vi ser nu? Denne sæson kan jo være slut inden den overhovedet er startet... :/

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1349
    Tilmeldingsdato
    Jul 2017
    Indlæg
    39

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Det er deprimerende at vi ikke er kommet længere på nuværende tidspunkt...

    Hvordan skal vi kunne spille med om mesterskab og komme i Europæisk slutspil med en trup der er ekstrem smal og mangler kvalitet over stort set hele linjen...

    Er vores økonomi virkelig ikke til mere end det vi ser nu? Denne sæson kan jo være slut inden den overhovedet er startet... :/

    Når vi kan byde 4 millioner euro for en sydamerikansk lottokupon, så kan økonomien ikke være helt skidt.
    Men undrer mig over at vi vil bruge så mange penge på ÉN spiller! Vi må håbe han, hvis han kommer, ikke ender som Pavlovic, Matic, osv.

    Håber vi henter flere end en enkelt angriber. Forsvaret sejler jo og alle bortset fra Ståle kan se det.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #1350
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    FCK-truppen til træningslejren i Østrig:

    Stephan Andersen
    Pierre Bengtsson
    Sotirios Papagiannapoulous
    Carlos Zeca
    Nicolaj Thomsen
    Ján Greguš
    Bashkim Kadrii
    Mads Roerslev - 19 år
    Denis Vavro - 22år

    Nicolai Boilesen
    Jesse Joronen
    Peter Ankersen
    Jonas Wind - 19 år
    Carlo Holse - 19 år

    Michael Lüftner
    Pieros Sotiriou
    Robert Skov - 22 år
    Christoffer Monty (U19) - 18 år
    Rasmus Falk
    Aboubakar Keita - 20 år
    Luka Racic (U19) - 19 år
    Marcus Korang (U19) - 17 år
    Andreas Kirkeby (U19) - 17 år
    Mohamed Daramy (U19) - 18 år?

    Kim Christensen
    Niklas Vesterlund - 19 år(U19)

    Skal vi så ikke bare signe Kasper Hjulmand? #SkoleUdflugt
    Daramy er desværre kun 16. Men som type er han faktisk lige, hvad man mangler. Et kæmpetalent, som man skal gøre alt for at beholde indtil efter gennembrud på førsteholdet.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •