Side 119 af 145 FørsteFørste ... 1969109116117118119120121122129 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,771 til 1,785 af 2172

Emner: Til- og afgange, sommeren 2018

  1. #1771
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,428

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    https://twitter.com/rygtesmeden/stat...231443970?s=21

    Ifølge dette tweet er Robin Olsen angiveligt Romas førstevalg som afløser for Alisson. Roma har angiveligt budt 12 mill. EUR, og FCK kræver 16 mill. EUR. Kontrakten forventes underskrevet en af de nærmeste dage.

  2. #1772
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://twitter.com/rygtesmeden/stat...231443970?s=21

    Ifølge dette tweet er Robin Olsen angiveligt Romas førstevalg som afløser for Alisson. Roma har angiveligt budt 12 mill. EUR, og FCK kræver 16 mill. EUR. Kontrakten forventes underskrevet en af de nærmeste dage.
    Slå nu bare til, før de kommer på bedre tanker!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  3. #1773
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Slå nu bare til, før de kommer på bedre tanker!
    Jeg gør mig de samme tanker. Jeg håber godt nok ikke den sportslige ledelse i Roma har ansat en tolk, som oversætter sidelinien - for så tikker der nok et bud ind på små 3 mio. euro.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #1774
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Enig. Bare at få ham solgt så der er penge til en klasse to-vejs midtbanespiller. Hvem kan det være? Er Højbjerg aktuel? Realistisk? Andre udover Ekdal? Vi må hjælpe scouting teamet............!!!
    FORZA L'EQUIPE FC

  6. #1775
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    I øvrigt vild video med Robin Olsen her hvor han i YouTube overskriften er knyttet til Roma. Må bare konstatere at gode slutrunder og at sende Italia ud i knock-out med en brand performance kan gøre mirakler for priserne! FC Muh fik vel for lidt for Sørloth med disse priser..
    https://youtu.be/jMP8BcebLyw
    FORZA L'EQUIPE FC

  7. #1776
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af pelledrengen Se meddelelser
    Enig. Bare at få ham solgt så der er penge til en klasse to-vejs midtbanespiller. Hvem kan det være? Er Højbjerg aktuel? Realistisk? Andre udover Ekdal? Vi må hjælpe scouting teamet............!!!
    Nej det er han ikke. Jeg er forøvrigt ikke sikker på, at et salg af Robin åbner for rum i lønningsbudgettet, da man tidligere har udtalt, at man i forvejen er budgetteret med et salg.

  8. #1777
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej det er han ikke. Jeg er forøvrigt ikke sikker på, at et salg af Robin åbner for rum i lønningsbudgettet, da man tidligere har udtalt, at man i forvejen er budgetteret med et salg.
    Måske, men jeg tror bare ikke man havde budgetteret for et salg til + 80 mill ?. Måske i den lidt mindre skala. Bliver spændende at se hvad der sker.

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1778
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Måske, men jeg tror bare ikke man havde budgetteret for et salg til + 80 mill ?. Måske i den lidt mindre skala. Bliver spændende at se hvad der sker.
    Holder man ikke budgettet til transfers og budgettet til løn adskilt, eller tager jeg helt fejl? For i så fald øges pladsen i lønbudgettet nok ikke af, at han sælges meget dyrt. Og med vores indkøb i år især med Bjelland, så er der næppe meget rum i lønningsbudgettet, hvis der overhovedet er noget.

  11. #1779
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Min drøm er, at Ståle får lov til at hente den skandinav der minder mest om Delaney - Stefan Johansen i Fulham. Jeg ved det er en af dem der falder i gryden med ‘urealistisk’, men det var Fischer og Bjelland også, og dem fik Ståle jo også overtalt.

  12. #1780
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Holder man ikke budgettet til transfers og budgettet til løn adskilt, eller tager jeg helt fejl? For i så fald øges pladsen i lønbudgettet nok ikke af, at han sælges meget dyrt. Og med vores indkøb i år især med Bjelland, så er der næppe meget rum i lønningsbudgettet, hvis der overhovedet er noget.
    Så vidt jeg ved, er det samme budget, så købspris og sign-on fee divideres med kontraktens løbetid for at udregne den årlige budgetbelastning sammen med lønnen.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #1781
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Min drøm er, at Ståle får lov til at hente den skandinav der minder mest om Delaney - Stefan Johansen i Fulham. Jeg ved det er en af dem der falder i gryden med ‘urealistisk’, men det var Fischer og Bjelland også, og dem fik Ståle jo også overtalt.
    Af de få kampe jeg har set med Johansen, er han så ikke mere en spiller ala Schöne?

    Tror også han bliver svær at hente. Fast mand på et Fulham-hold der rykkede op i PL. 45 kampe med 8 mål til følge sidste sæson, jf. transfermarkt.

  15. #1782
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,849

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Af de få kampe jeg har set med Johansen, er han så ikke mere en spiller ala Schöne?

    Tror også han bliver svær at hente. Fast mand på et Fulham-hold der rykkede op i PL. 45 kampe med 8 mål til følge sidste sæson, jf. transfermarkt.

    Jo, han er urealistisk, og som alle spillere fra de engelske rækker, så spiller det jo ind, at vinduet i England lukker 1/8. Engelske klubber bliver svære at lege med pga. den nye regel.

  16. #1783
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Lucas Andersen var slet ikke i truppen til sæsonstarten i Schweiz i dag, og jeg kan ikke umiddelbart se, om han var skadet, men hvis han er ude i kulden eller på vej væk, kunne han måske være en interessant alle gode gange tre fra Ajax. Han er ikke en leder til midtbanen, men et offensivt, uforløst talent, som på sigt kunne afløse Falk, som vel sagtens smutter om et år.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #1784
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Lucas Andersen var slet ikke i truppen til sæsonstarten i Schweiz i dag, og jeg kan ikke umiddelbart se, om han var skadet, men hvis han er ude i kulden eller på vej væk, kunne han måske være en interessant alle gode gange tre fra Ajax. Han er ikke en leder til midtbanen, men et offensivt, uforløst talent, som på sigt kunne afløse Falk, som vel sagtens smutter om et år.
    Det tror jeg ikke. Medmindre han har udviklet sig psykisk siden hans tid i Ajax, så tror jeg en tur i kanen med Ståle gør mere skidt end godt. Han har altid været anset som et stort teknisk vidunder, både i Holland og Danmark, men han manglede vidst virkelig meget psykisk. Det kan selvfølgelig være, at han har bygget på - men vi har ikke brug for endnu en spiller, som skal bruge et halvt år på at spille sig op efter et brændt straffe.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #1785
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Det tror jeg ikke. Medmindre han har udviklet sig psykisk siden hans tid i Ajax, så tror jeg en tur i kanen med Ståle gør mere skidt end godt. Han har altid været anset som et stort teknisk vidunder, både i Holland og Danmark, men han manglede vidst virkelig meget psykisk. Det kan selvfølgelig være, at han har bygget på - men vi har ikke brug for endnu en spiller, som skal bruge et halvt år på at spille sig op efter et brændt straffe.
    Nej, han og Ståle går nok ikke. Men med en ny træner måske... :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Krystalkugle: Hvordan ender grundspillet 2017/2018
    By tobynator in forum De korte linier
    Svar: 79
    Sidste Meddelelse: 19.03.18, 09:22
  2. FCK Inside - 1. Februar 2018
    By Bakkedal in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 04.02.18, 01:07
  3. Inside 2018
    By Mgt09 in forum Home & Away
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 22:17
  4. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •